James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 10.05.2018 23:13
Åh nej.. Nu begyndte hun igen. Hvad skulle han gøre? Han havde jo sagt undskyld, og her snakkede hun om at få en straf igen. Hvad skulle han gøre for at få hende på andre tanker?
"Nej nej nej nej... Du skal ikke sige det til din frue, det er der virkelig ingen grund til. Der er ikke sket nogen skade, jeg er helt ok. Bortset fra skulderen selvfølgelig. Det er fint du, de, dem??... han ventede lidt på at få en bekræftelse af hans ordvalg inden han fortsatte. "... Vil følge mig ud af skoven. Men jeg  vil ikke have du kommer i ballade bare pga mig. Det er der ingen grund til. Hvis du kommer i ballade er det min fejl og ikke din. Så er det mig der burde straffes og ikke dig." han blinkede nogle gange med øjne og lagde en hånd på panden for at gnide den. Yep han havde ret, dette ville helt klart være en interessant dag lige meget hvordan han vendte og drejede det.
Nok var James i hendes øjne i en højere status, men det mente han ikke selv at han var. For ham var han blot et almindeligt menneske, med ingen familie, ingen venner ingen ting. Han kunne lige så godt være tigger som han kunne overleve som han gjorde nu. Hvis der var nogen der var højere status så var det hende. Hun havde da i det mindste et arbejde.

"Skuffet? Mig nej jeg er ikke skuffet over noget som helst. Co.... Undskyld jeg har glemt navnet. Skuffelsen kommer helt klart fra min side af og ikke din." han nikkede lidt for sig selv og kiggede på hende. "Du må ikke være skuffet. Fejlene r helt klart på min side." han nikkede igen og fastholdte et blik på hende.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 10.05.2018 23:35
Man kunne vel godt sige at Corrine ikke rigtigt længere hørte alt hvad der blev sagt, hun var et helt andet sted i hovedet af ubehagelige minder der vækkede mange følelser af ubehag op i hendes krop. Entelig følte hun sig mindre og mindre hvor hun stod og der var ikke meget selvværd tilbage i hende efter hånden.
"De skal straffes? Undskyld min Herre, det er mig der har sat dem i den situation... jeg er så ked af det" sagde Corrine og man kunne høre hvordan hun panikkede lidt ved tanken om det her blev værre og værre for hende jo mere som det her udviklede sig.

"Jeg har fået herren til at begå fejl... det var ikke med vilje... tilgiv mig herre" sagde Corrine med tårre i øjnene og hun bed sig imens i underlæben. Hun havde en gang fået stillet sin tidligere herre i dårligt lys over for noglegæster og koncekvenserne havde været som de var.
Corrine sank en klump der lå i halsen ved tanken og kiggede ned i jorden.
Hun vendte ryggen til James og løsnede sit forstykke, tog kjole stroppene ned over sine skuldre og log sin kjole falde lidt ned.
Man kunne tydeligt se ar efter piskesmæld på Corrines ryg og også efter brændmærker.
"De må gøre som skal herre" sagde Corrine stille.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.05.2018 22:10
Nok havde James ikke meget erfaring med hvordan man tiltalte folk rigtigt, men han vidste da at straffe folk var noget af det værste han vidste. Han var blevet straffet siden han var lille, takket være mordet på hans forældre, men at andre skulle betale en pris for noget han havde gjort, det kunne han simpelthen ikke acceptere.
Hun havde sat ham i en situation.. Hvilken situation? Han anede det ikke engang selv, han vidste ikke engang hvad hun snakkede om. Måske var han bare ikke helt med mere... "Har du? Hvilken situation? I det hele taget burde du ikke straffes, jeg forbyder det. Ellers må personen der straffer dig.. dem.. de? Jo blive straffet selv." han stemme var måske en smule mere anklagende end den skulle have været, men man var ikke i tvivl om at han mente det. Ingen burde straffes for noget som ikke var rigtigt, eller som end ikke de kunne gøre for.

"Jeg begår så mange fejl hele tiden. Bare se på min skulder, det var vidst også min fejl så vidt jeg husker" han nikkede lidt for sig selv og kiggede på Corrine. Det havde været lige så meget hans fejl som det havde været Miranda ikke? Han anede det faktisk ikke, han anede ikke rigtig noget mere. Måske han bare skulle holde sine meninger og holdninger for sig selv, så kom der aldrig noget ballade fra hans side af.
Da Corrine begyndte at tage kjolen lidt af blev James først forlegen! Han havde aldrig set en kvinde smide tøjet på den måde, og han havde aldrig i sit liv forstillet at det overhovedet skulle ske! Men nu stod hun altså her med en kjole længere nede end den havde gjort før. Ikke nok med det var hendes ryg fyldt med ar og brændemærker hvilket James heller ikke helt kunne acceptere. "Jeg har ikke tænkt mig at gøre noget... I hvert fald ikke over for dig, men mere dem der har gjort dette ved dig." han knyttede begge sine hænder og kunne mærke vreden stige op i ham. Hvorfor var nogle folk så onde?! Det var på ingen måder iorden lige meget hvordan man vendte og drejede det. "tag din kjole på igen" kom det roligt fra ham og trådte et skridt tættere på hende.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 12.05.2018 12:53
Corrine stod og kiggede ned i jorden og lyttede blot til alt hvad James sagde og hun indså lidt at hun endnu engang havde gjort James forlegen over hendes opførsel, men det var jo næsten lige meget hvordan end hun tiltalte ham eller sagde undskyld så virkede han mere og mere oprevet. Dårlig samvittighed sad dybt i Corrine og hun vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv.
At ikke få sin straf var vel også en straf i sig selv, det virkede inderligt unaturligt at en mand af højre status end hende hun havde gjort utilpas ikke ville markere på hende at det hun havde gjort var forkert.

Da James bad hende om at tage kjolen op igen vendte hun sig i stedet om og kiggede forsigtigt på ham. Hendes barm var kun halvt dækket og hun havde svært ved at gøre hvad der blev sagt. "Herre, de er for god af dem, igen har jeg gjort dem utilpas"
Der voksede sig tårre i Corrines øjne, hun vidste jo godt alle inderst inde var gode, men af alle de mænd Corrine havde talt længere med og opført sig forkert over for var James den første der ikke havde tyet til en form for afstraffelse. Men det gjorde også Corrine følte sig ret lille og stå her og blive vist bamhjerlighed, hun var mere vandt til det modsatte .
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 12.05.2018 21:27
James kunne ikke lade vær med at kigge på hende og hendes barre ryg. Alt den smerte hun havde fået på sig grundet af hvem vidste hvorfor! For ikke at nævne det virkelig ikke var særlig kønt. Hvis han kunne fjerne ar så havde han gjort det. Som hun stod der med en kjole halvt nede var endnu mærkeligere. Han kunne slet ikke håndtere det, det var sket ikke ham at se sådan på en kvinde, kun fordi han aldrig havde gjort det før! Han rystede lidt på hovedet for at aflede sine tanker på noget andet og rømmede sig kort

Da hun vendte sig om og hendes barm var halvt dækket til steg varmen i kinderne på ham og op til ørerne. Dette var slet ikke hans hensigt at dette skulle ske. Han skulle jo bare have lægehjælp og ikke noget andet. Her stod en kvinde og gjorde sig til. Eller nok ikke med vilje, men det var sådan han følte det! "Lige nu føler jeg mig ret utilpas" kom det roligt fra ham og vendte blikket ned imod hendes barm for at vende blikket væk og op imod træ toppene. Han rømmede sig igen. "Ehm ja jeg mener bare at det der gør mig utilpas" sagde han og prøvede at pege på hendes barm mens han kiggede væk
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 13.05.2018 08:25
Corrine fattede godt at hun endnu engang havde gjort James utilpas med sin opførelse, og hun vidste snart ikke hvad hun skulle gøre for at stille ham tilfreds. Men da han direkte udlejede at hendes manglende tildækkede krop gjorde ham utilpas så jeg hun forsigtigt kjolen op igen og satte stroppen fra kjolen på skulderen igen og kiggede ned jorden.
"Undskyld..." sagde Corrine forsigtigt og skammede sig godt over at igen havde gjort James utilpas.
Corrine vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. Det lå så uvant i hende at en mand som hun havde behandlet forkert ikke havde lagt hånd på hende.
"Hvordan kan jeg så undskylde over for herren hvis han ikke agter at ligge hånd på mig" spurte Corrine så forsigtigt og var langt ude af sin trykheds zone. Hvis man da kunne kalde forventningen om straf en trykheds zone.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 13.05.2018 22:26
Endelig tog hun kjolen på og han kunne endelig kigge på hende igen. Da hun undskyldte nikkede han blot til hende som et svar og kiggede lidt rundt. "Så hvor var det vi skulle hen?" kom det roligt fra ham og drejede lidt rundt om sig selv for at finde ud af hvilken vej de skulle gå. Han havde allerede glemt hvilken vej de var gået før. De havde jo stået her og undskyldt over for hinanden det sidste stykke tid, og det kom de altså ikke nogen vegne med.

Ligge hånd på Corrine? Jo han ville gerne ligge hånd på hende, men ikke den måde hun tænkte på... Så nu kørte tankerne på ham igen, det var dog utroligt som de fik frit spil bare fordi hun havde stået og strippet. Det var jo forfærdeligt! Han rømmede sig kort for at få tankerne lidt på noget andet, dog kunne han stadig mærke de varme kinder og de varme øre. *Gå nu væk, så slemt er det her altså heller ikke* tænkte han og smilte til hende. "Tja du kunne fortælle mig din historie til hvorfor du har alle de grimme ar." han nikkede lidt og kiggede på hende. Han ville helt klart gerne høre hendes historie, så kunne da være at han kunne tænke på noget andet end hendes barm og det at ligge en hånd på hende!
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 14.05.2018 05:41
Da James direkte valgte at ignorere hendes spørgsmål om hvordan hun så skulle undskylde over for ham vidste hun snart ikke hvad hun skulle gøre. Jeg prøvede hun så meget at få James til at blive glad igen og ikke sådan utilpas, suk hun var da bare håbløs.
Dog sukkede hun blot og lod den lille lyskegle vise vej endnu engang og begyndte at følge efter den og vidste ikke helt hvad hun skulle sige.
Dog da James spurte ind til hendes historie vidste hun slet ikke hvor hun skulle begynde. Og det var kun anden gang i livet nogle havde spurt hende om det, så det var ikke en historie hun var vant til at fortælle.
"Der er ikke meget historie bag dem herre... Jeg arbejdede for en mand der blot ville hjælpe os til at forstå hvor vigtigt det var vi gjorde tingene ordentligt... fruen jeg arbejder for nu siger hun ikke bruger den slags midler... Men det gjorde min tidligere eje... herre" forklarede Corrine roligt men måtte loge rette sig selv til sidst. Fruen sagde at Corrine ikke skulle gå rundt og fortælle hun havde været en slave for en grum mand, det var åbenbart noget folk havde svært ved at forstå.
Corrine tog et drej som lyskuglen drejede om et træ.
"Herre... har de det okay... De ligner en der er ved at få lidt feber" spurte Corrine så forsigtigt til James var lidt rød i kinderne og så ud til at have det lidt varmt.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 17.05.2018 12:52
Nok havde James ikke rigtig svaret helt konkret på spørgsmålet om hvad hun så kunne gøre, men han havde da bedt hende om at fortælle hendes historier. Han elskede historier, lige meget hvor slemme de så end var.
"Hmmm..." kom det roligt fra ham da hun startede og sluttede sin beretning. Hun havde ret, det var ikke ret meget hun kunne fortælle. "Hvilke midler blev der da brugt?" spurgte han og lød virkelig interesseret. Han fulgte blot efter og kiggede roligt på hendes ryg som hun gik. Han troede han havde haft en svær start på livet ved at miste sin familie. Men det var helt klart ikke tilfældet. Der var vel altid nogen der havde det sværrer end andre, og Corrine måtte have været en af dem. Det var forfærdeligt! Hvis han kunne rede hele Krystallandet for folk der fandt slaver eller gjorde andre ondt så havde han gjort det. Dette var dog ikke tilfældet her.

Da hun spurgte om han var ved at få feber tog han en hånd op til panden for at mærke. "Det kan da godt ske at jeg er ved det. Det kan være jeg er ved at dø af dette bid. Hvem ved?" sagde han og prøvede at lave sjov. Inderst inde var han faktisk bekymret for sit bid, men nu var det ikke sådan at han gik og råbte op om sine følelser. Det lå bare ikke til ham.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 18.05.2018 16:02
Hvorfor ville James vide de detaljer? Uvist Corrine forstod altid hvorfor hun fik en straf, men det var nu ikke yderligere behageligt, og minderne var hvad det var. Men nu havde James spurt.
"Pisk, glohed ild-rager, en hånd både flad og knyttet, stokkeslag, til tider snit fra en dolk" remsede Corrine op og syntes entelig hun havde glemt nogle af dem, og så var der nogle hun undlod at fortælle af ren skam. Sjovt det entelig var skam der holdt det tilbage, men det var jo ens egen skyld og man skammede sig altid bagefter.
"De skal nok blive okay igen herre.. Der er gode lægekyndige i byen, før de ved af det kan de alt igen" prøvede Corrine at sige opmuntrende men vidste godt det måske ikke var sagen i sidste ende.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 19.05.2018 21:43
James lyttede til hvad hun sagde og væmmes allerede ved tanken om det hun havde været udsat for. Det var da forfærdeligt! Det var slet ikke den måde man skulle behandle folk på, lige meget hvad man gjorde. "Det er jeg ked af...." startede han og kiggede ned imod jorden. "Det må have været forfærdeligt for dig. Jeg kan slet ikke forstille mig hvordan det har været for dig." fortsatte han og holdte blikket ned imod jorden. Tanken om hvad hun havde været udsat for gjorde ham utilpas og vred på samme tid. Hvis han bare havde vidst det noget før. Hun virkede jo som en sød pige eller ung kvinde var hun vel. Han ville ikke kunne have gjort noget alligevel, men havde han set det så havde han helt klart prøvet at gøre noget ved det! Vold var bare ikke noget han brød sig om lige meget hvordan han vendte og drejede det. Det var også derfor han aldrig brugte sine evner. Desværre var hans ene evne altid aktiv når man rørte ham, og han kunne ikke fordrage det! Det var nok også en af grundene til at han aldrig lod nogle komme tæt på ham, og røre ham for den sags skyld.

"Selvfølgelig bliver jeg god igen, jeg skal bare have noget læge hjælp, og så må vi se hvad der så kommer til at ske." han vendte endelig blikket op fra jorden og kiggede på Corrine, et smil kom frem på hans læber. Det var svært nok at holde et smil på læben efter hvad hun havde fortalt. Men han gjorde det! Det var det vigtigste, eller det var det for ham. Han håbede bare at hun var okey med hvad der var sket. Eller helt okey blev man vel aldrig.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 20.05.2018 05:14
Hvorfor var det altid folk reagerede sådan her? Det var en af de grunde til Corrine aldrig fortalte om de ar med mindre folk absolut spurte ind til dem, det var altid den her reaktion hun fik, hvornår kunne folk forstå det var jo ikke ondt ment hunnhavde fået dem, men mere fkr at hjælpe hende på rigtige vej.
"Det er okay herre, jeg fortjente alt jeg har været udsat for, hvis jeg havde gjort mit arbejde ordentligt ville det havde været meget mindre" sagde Corrine som det var en selvfølge at hun havde fortjent det hele. James ville nok ikke kunne forstå det, men han havde også nægtet at straffe hende for hendes dumheder.
"Min tidligere herre mente det jo ikke i ond mening," sagde Corrine med et smil og ja det troede hun inderligt på.
Corrine stoppede kort op og det samme gjorde lyser, det skulle loge bruge et øjeblik på at finde ud af hvor de skulle hen så imens vendte Corrine sig imod James med et smil og sagde "hvordan skal man sige det, for vi går en bedre fremtid i møde skal vi huske hvilken fortid vi har haft og skal kunne leve i nuet så godt som muligt. Når mennesker ser disse ar, så er det straks det her, men forstå mig herre, jeg er glad for alt det, arne har lært mig meget og hver dag er en glæde, det giver mod på fremtiden, fordi jeg ved alt det jeg har modtaget mine mærker fra ikke kommer til at gentage sig fordi jeg har lært, måske der kommer nye af andre til af andre grunde, men så er det igen for at lære". Det virkede måske en smugle hjernevasket at sige man nærmest så frem til at 'lære' mere via afstraffelse, men det var hvad Corrine så som normalen for hvordan verden hang sammen for hende.
Det var også derfor hun ikke havde forstået James der ikke ville ty til de midler.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 21.05.2018 01:06
Okey. Var det okey? Det var da på ingen måder okey! Det var alt andet end okey! Det var en skandale, skandaløst, det var... Det var.. Ja det var simpelthen bare for meget i James hovede. Han kunne ikke forstå at der var nogen som blev behandlet på den måde og så længe. Tænk at nogle ikke begik oprør eller noget helt andet. "Jeg tvivler på at det er fortjent på nogen måder." mumlede han mest for sig selv men højt nok til at Corrine kunne høre det. Han rømmede sig kort. "Altså jeg mener bare det er forkert at behandle folk på den måde, det burde slet ikke forekomme på nogen måder." han nikkede for sig selv og kørte en hånd igennem sit hår, men fastholdte sit blik på Corrine. "Tja i følge mig kan det der kun forekomme i en ond mening, det er i hvert fald sådan som jeg ser på det." han nikkede lidt og vendte blikket væk fra hende. Han kunne ikke få alle de ar ud af hovedet. Hvor måtte hun have levet et hårdt og brutalt liv.
James lyttede til hendes ord og ordet fortiden ramte ham dybt. Det var et sted han ikke tænkte på så tit da det gjorde for ondt. Det var et sted han helst ville glemme og et sted der kun gjorde ham fortræd, lidt lige som Corrine havde oplevet. Dette var bare på sjælen og ikke via nogle mærker på huden. "Jeg forstår hvad du mener." kom det stille fra ham og lagde armene over kors for at kramme sig selv. Hans ansigts træk havde ændret sig til noget sørgeligt, men hendes ord havde bare ramt ham dybt. "Hvordan kan du mene at det gør dig til et bedre menneske?" spurgte han roligt og vendte ikke blikket op på Corrine fra jorden som han havde haft hovedet ned imod et stykke tid. Han kunne tydeligt høre hvor de skulle hen men tanken om fortiden havde bare slået et hårdt slag ind ligesom et knytnæve slag.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 27.05.2018 07:20
Corrine vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv endnu engang, igen havde hun fået James til at føle  sig utilpas, men an ville jo ikke gøre noget ved det, og det fik entelig Corrine til at føle sig ubehageligt til mode.
Dog for at svare sukkede hun og sagde "Hvordan det gør mig til et bedre menneske? Svært at forklare.. Men når  vi ser svære tider, lære vi af dem, som vi kommer igennem dem, og alt hvad vi fortager os påvirker os... Modgang gør stærk..." 
Det var ikke tit Corrine blev spurt ind til sine meninger og holdninger, man så hende blot for at være der og det var det.
Corrine stoppede kort op igen og sukkede. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. Det var unaturligt at blive behandlet sådan her, endnu en af de der mennesker der så hende på fod med dem selv.
"Herre... de må forstå... jeg har ikke et problem med min status eller hvad den bringer i mit liv... jeg hører til der og er glad for noget giver mening" sagde Corrine og begyndte så at vandre videre. James ville nok ikke forstå hendes ide om at være slave faktisk gjorde hende glæde. Men når man havde oplevet den håbløshed over ikke at høre til og så finde en plads hvor man faktisk var god til det man gjorde, så var det hele værd.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 27.05.2018 15:09
James lyttede til hendes ord. "Hmm." kom det stille fra ham og tænkte lidt over hendes ord. Hun kunne have fat i noget, det var rigtigt at modstand gjorde en stærk. Men hvad så med hans bod ville det også gøre ham stærk? Hvad nu hvis det var farligt? Han anede jo ingen ting om hvad det betød eller hvad det gjorde ved ham. Det eneste han vidste var at næsen var blevet kraftigere, så passede den jo også lidt til hans audiokinise. Samtidig brød han sig ikke rigtig om at han ændrede sig. Han kunne godt lide hvem han var, men kunne han lide hvad han ville blive? Det var et spørgsmål han ikke engang selv kunne svare på. "Du har måske ret. Modstand bliver man stærkere, det burde jeg vide." og tænkte endnu engang tilbage på sin fortid og tabet af sin familie. Samt tabet af at havde fundet sin søster, men som så var forsvundet igen. Det var en hård tid han havde haft, og en tid han ikke brød sig så meget om.
Hun havde ikke et problem med sin status det kunne James godt forstå, men at blive behandlet som noget lort var ikke rigtig hans stærke side. Han kunne ikke forstå hvordan hun kunne holde det ud, og i det hele taget klare det. Det måtte da være et erhverv som ingen brød sig om, hvis man blev behandlet på den måde altså. "Jeg forstår. Du har en bedre status end mig. Du har et erhverv og noget du er glad for. Jeg kan bare ikke forstå hvordan du kan se positivt at blive behandlet som andre synes er rigtig." han hentydede helt klart til hendes ryg men nævnte det ikke. Det var måske bare ham der ikke kunne forstå ret meget selvom han var ved at være gammel. Det var vel bare sådan det var.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 28.05.2018 17:53
Det sidste James sagde måtte Corrine tænke godt over, hvorfor så hun det positivt? James havde vel et sted ret i man ikke skulle behandle andre som Corrine selv var blevet behandlet og tanken gjorde det lidt svært at holde humøret oppe. Men hvad nyttede det at blive ked af over dennubehwg, det var jo entelig det.
"Herre... man vælger selv hvordan vi ser verden.. om vi ser den positiv, eller negativ... når vi er positive for os selv og andre vil det vi møder blive positivt, imens hvis vi var negative ville vi blive mødt af negativitet.. når vi først begynder at tænke negativt går det blot ned af og vi ender et sted vi har svært ved at komme op fra" sagde Corinne og lavede en figur i luften der lignede en spiral der bevægede sig ned af, med hendes illusion evne.
Det hele handlede om den måde man havde lyst til at tænke på og Corrine havde ikke lyst til mat ligge henne i et hjørne og græde over sig selv. Jo vidst, det havde vi alle brug for til tider, men man måtte sætte en grænse for hvor længe man kunne ligge og have ondt af sig selv.
"Men når vi ser på de positive ting af verden bliver vi blot gladere mennesker... bevidst jeg er blot en slave der får tæsk og mærker af dem der har ejet mig, den tanke ville kunne hive mig langt ned... men jeg er i love, jeg har tag over hoved, de andre har været søde imod mig, jeg har chancen for at glæde den herre jeg har så han får det bedre... Det er sådan man kommer igennem den tilværelse, og entelig også resten af livet" sagde Corrinemog lod så spiralennhun lavede i liften bevæge sig op af.
De andre slaver havde just ikke set det sådan og de havde til sidst slået herren ihjel, det var et blodbad den dag og Corrine havde aldrig i sit liv ønsket for nogle at de måtte forlade lovet for tidligt.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 31.05.2018 23:05
James kiggede på hende idet hun talte. Hun havde måske ret i det hun sagde, men nu havde James jo aldrig gjort andet end at se særlig meget lyst på tingene, og nu gjorde det ikke lige frem tingene bedre. Han kiggede lidt ned i jorden og så op på hende. Et suk kom frem på hans læber. "Du har nok ret." kom det fra ham og rystede lidt på hovedet. Han tog sig til skulderen da den begyndte at prikke og stikke. "Måske.. Nej jeg ved ikke..." mumlede han lidt for sig selv og et suk kom fra ham igen.
Hun havde nok ret i det hun sagde, han vidste det bare ikke helt alligevel. Han kiggede på hende hvordan hun lavede en form for spiral. Kiggede på hende som om han så verden for første gang. Hvorfor havde han ikke mødt sådan en som hende før? En der vidste så meget om livet og havde levet et liv der var så hårdt. Det var ikke lige som ham selv som aldrig havde lært hvad det ville sige at leve i denne verden. Alt der var forgået havde blot gået forbi hans hovede. Det havde kun været dragernes tilbagekomst han havde været en del af og det havde bare været rent tilfælde. Endnu et suk kom frem på hans læber og han vendte blikket ned i jorden. "Du har nok ret." kom det så fre ham og kløede sig i nakken med sin venstre hånd.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 01.06.2018 23:08
Corrine kunne godt mærke på James at han var kommet ud et sted hvor han følte sig usikker. Var det virkelig grundet hvad hun havde sagt? Det virkede da lidt mærkeligt at han blev så fortabt af det. Men det gik dog stadig Corrine på at James virkede nedtrykt men samtidig irriterede det hende også at han ikke rigtigt virkede til at ville acceptere det. 
"Min herre... Verden er som den er, og hvem er vi til at ændre dette, men hvorfor skal vi lade verden bestemme om vi er glade eller ej? Jeg styre heller ikke deres valg, det gør de" sagde Corrine blidt og håbede at James indså verden kunne være et bedre sted for en selv hvis man bare gik den glad i møde. 
Det var generelt det der havde fået Corrine igennem så mange forskellige straffe og hvad hun ellers var blevet udsat for igennem tiden. 
"Lige som nu, de kan tror alt det slemme sker med deres skade, eller som jeg blot tænke på hvor dejligt det bliver når den lægekyndige er færdig med at tilse dem" sagde Corrine glad og håbede igen at James forstod. Og Corrine vidste da at James nok skulle klar det her på den ene eller den anden måde.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 07.06.2018 02:04
James blinkede nogle gange med øjne og holdte blikket ned imod jorden "Hmm..." lagde han ud og vidste ikke rigtig hvad han skulle sige. Det var jo ikke lige frem fordi det var forkert det hun sagde, var det? Hun havde jo ret i at verden var som den var, og det kunne ingen ændre på. "Jeg ved det godt, men det er stadig nogle forkerte valg..." han holdte fast i sine præmisser og vidste at hun havde ret på sin egnen måde.
"Selvfølgelig. Jeg burde været gået til læge for længe siden især da jeg fik bidet. Men det har bare ikke lige været første prioritet..." ikke at det havde været nogen prioritet, men det havde bare ikke været hans første tanke om at gå til læge, det havde jo bare været hans instinkt der sagde at det hele nok skulle gå over på det ene eller det andet tidspunkt. "... Eller jeg mener.. Ja.. Jeg ved ikke hvad jeg mener.." han kiggede lidt op fra jorden og så på Corrine.
Corrine Vanguard

Corrine Vanguard

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 172 cm

Koda 20.06.2018 05:22
Man kunne nok ikke ændre James syn på hvordan han så verden, hvilken var en skam, det måtte være hårdt at gå med det blik, men der var intet at gøre ved det. Corrine ønskede da blot at han ville forstå hvorfor hun ikke havde noget imod alle de ting der havde sket for hende gennem tiden.
James der åbenbart godt vidste at han skulle havde tilset såret for længe siden ville kunne se Corrine vakle lidt. Men det var blot tanken om såret endnu engang og alt det blod der fik hende til at få det dårligt igen.
Corrine stoppede op og tog en dyb indånding for at lige komme sig over tanken.
"Jeg tror ikke vi er langt væk nu herre, skoven bliver mindre tynd her" sagde Corrine opseverende over at de snart måtte være ude.
Det var måske godt for James skyld så han ikke ville falde død om, bare tanken fik Corrine til at panikken lidt, hun ville sikkert blive anklaget for mord hvis det skete.
"Herre, så længe de klare den så er alt jo fint" prøvede Corrine at sige for at berolige sig selv men også for at James måske ville rette fokus på at komme til lægen hurtigt.
0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Fnuggie
Nomineringsårsag:
“Jeg nominere tråden med James og Corrine da der har været godt flow i tråden, der er både sjov, og alvorlige ting i tråden. Det har været en god tråd som startede med at man så hvad der skete, og endt ud i plot. Det er simpelthen en tråd der må læses. Det har været en lang men god tråd!”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Dragonflower, Krystal Administrator
Lige nu: 2 | I dag: 12