"Nej nej nej nej... Du skal ikke sige det til din frue, det er der virkelig ingen grund til. Der er ikke sket nogen skade, jeg er helt ok. Bortset fra skulderen selvfølgelig. Det er fint du, de, dem??... han ventede lidt på at få en bekræftelse af hans ordvalg inden han fortsatte. "... Vil følge mig ud af skoven. Men jeg vil ikke have du kommer i ballade bare pga mig. Det er der ingen grund til. Hvis du kommer i ballade er det min fejl og ikke din. Så er det mig der burde straffes og ikke dig." han blinkede nogle gange med øjne og lagde en hånd på panden for at gnide den. Yep han havde ret, dette ville helt klart være en interessant dag lige meget hvordan han vendte og drejede det.
Nok var James i hendes øjne i en højere status, men det mente han ikke selv at han var. For ham var han blot et almindeligt menneske, med ingen familie, ingen venner ingen ting. Han kunne lige så godt være tigger som han kunne overleve som han gjorde nu. Hvis der var nogen der var højere status så var det hende. Hun havde da i det mindste et arbejde.
"Skuffet? Mig nej jeg er ikke skuffet over noget som helst. Co.... Undskyld jeg har glemt navnet. Skuffelsen kommer helt klart fra min side af og ikke din." han nikkede lidt for sig selv og kiggede på hende. "Du må ikke være skuffet. Fejlene r helt klart på min side." han nikkede igen og fastholdte et blik på hende.