Lady got some nerves to get back.

Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 31.07.2018 22:30
Ileshia så på manden og nikkede ivrigt "MOR!!" sagde hun begejstret og så smilede tilbage til Linda, som stod bag hende. Linda nikkede kort til datteren og så så på manden foran hende. Hun var stadig fascineret over, hvordan han havde gjort det, på trods af han havde indrømmet at det gjorde ondt. Hun trak kort på skuldrene over Fuego's ord "Jeg vidste da heller ikke helt, hvordan jeg skulle takle det, men nu hvor jeg ved det... Og jeg ved det gør ondt på dig.. Så er jeg villig til at sprede ordet, hvis du ønsker" sagde hun med et skævt smil på læberne, lettere usikker på om hun overhovedet havde muligheden for at komme ind i hovedstaden igen, nu hvor elverne var renset ud. 
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Race / Menneske/Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 02.08.2018 16:25
når ja elverne var jo forvist for hovedstaden. det havde Fuego da glemt alt om. nok fordi han boede uden for byen. han så på pigen da hun blev helt vild med at ha fået krystalen. han synes det var sødt. da linda talte så han op på hende og kom med et enkelt grin. "det behøver De ikke. Krystallerne er blot en del af mig og det er nemmere at få smede til at høste dem end at gøre det selv, hvilket jo gør at en kender til min smerte. men det at De forstår jeg ikke kan hjælpe Dem med det De ønsker er fint for mig." han smilte til Linda og gik over til hende og så på hendes øre. det var en skam at elvere var blevet forvidst. de var jo skønheder. men måske han på en eller anden måde kunne hjælpe dem tilbage. han vidste bare ikke hvordan.
"De må endelig sige til vis der er noget andet jeg kan hjælpe Dem med." sagde han roligt og så ned på pigen og håbede hun ville passe på hans krystal. det var jo ikke nemt at få høstet krystaller.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 16.08.2018 10:43
Linda nikkede kort til sin datter som stadig var fuldkommen hyped over krystallen hun havde fået "Illy... Slap af igen skat" sagde hun med et lille grin og så hvordan hendes datter faldt på rumpen og grinede som hun sad der og studerede krystallen som Linda og Fuego talte. Linda rettede blikket mod Fuego og nikkede "Jeg er blot glad for du ved hvad der er den bedste metode" sagde hun og smilede ganske kort. Det ville nu også være underligt hvis denne mand havde valgt den metode der gjorde mest ondt, ikke der var nogle af dem der var specielt behagelige, men en smed vidste i det mindste hvad han havde gang i, kontra så mange andre. Fuego's ord fik hende kort til at tænke. Var der egentlig mere? Ikke hvad hun kunne komme i tanke om i så fald. Svagt rystede Linda på hovedet "Ikke umiddelbart... Lad mig i det mindste betale dig for krystallen" sagde hun og begyndte at finde nogle penge for den krystal Fuego netop havde givet til Ileshia.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 25.08.2018 18:45
Fuego så på pigen og var helt glad for at ha gjordt hendes dag bedre. han så på Linda og nikkede til hvad hun sagde. da hun så ville betale lukkede hans hendes hånd. "jeg gav den i gave. jeg har ikke brug for betaling." Fuego gav gerne sådan en lille solstråle en krystal i gave. især når det så slet ikke kostede ham noget. han så på linda og så mod dit hus. det var lille med en stald. det var bare perfekt. han manglede bare en kone. noget han håbede han ville finde en dag.
Fuego manglede ikke just krystaller. han manglede mere selvskab der ikke var ude efter krystaller. han var så van til at folk opsøgte ham for at få krystaller fra ham. for så kunne de jo få ting og sager. men det de glemte var at det vigtigste ikke kunne købes for krystaller.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 03.09.2018 22:22
Linda mærkede hvordan der nærmest formede sig en knude i hendes hals. Hun troede ikke sine egne ører, da manden havde sagt hun ikke skulle betale for det. Han havde lige sendt sig selv igennem en mindre smerte, blot fordi hun havde hørt om manden der lavede krystaller.. Linda bed sig kort i læben "Er der ikke det mindste jeg kan gøre som en form for betaling? Jeg har det dårligt med du skulle igennem smerterne" sagde hun og så på datteren og nussede kort hende over håret. Der var ikke nogen tvivl om at Ileshia var overlykkelig grunden denne krystal hun havde fået af manden. Hun vidste slet ikke hvad hun skulle sige eller gøre af sig selv, men hun tænkte der måtte være et eller andet hun kunne gøre for ham.. 
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 08.09.2018 16:58
Fuego tænkte sig lidt om. hun ville gerne gi en slags betaling. men hendes solstråle af en datters glæde var da nok for ham.  han elskede jo børn. selv om han ikke havde nogle. han så på hende og sukkede. "det eneste som ville kunne være var vis du kunne noget healing til min hånd. men det er jo ikke sikkert du kan det" han så rundt imens og opdagede brønden "men de kunne måske nedkøle min hånd med noget vand fra brønden" han så mod brønden og vidste at sådan en klud skulle side på meget hårdt og han var lidt af en mand når det galt om at få noget renset eller healet. han ville helst klare det selv.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 18.09.2018 21:43
Linda nikkede kort ”Jeg kan heale mindre skader, så jeg går stærkt ud fra at jeg kan heale dig” sagde hun med et blidt smil som hun gik tæt på manden. Hun så på hans hånd og rakte ud efter den ”Det kommer til at stikke lidt” sagde hun og tog hans hænder i sine. Svagt lukkede hun øjnene og sagde nogle ord på elvisk. Et svagt lys kom fra hendes hænder som hun forsat sagde ord på elvisk. Svagt skulede hun ned på Ileshia som med store bambi øjne så på hvad hendes mor lavede ved denne fremmede mand. Der var ikke nogen tvivl om, at hvis dette virkede ville denne mand mærke en prikkende fornemmelse, lidt som hvis ens hånd sover og blodet var ved at komme tilbage.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 19.09.2018 16:29
Fuego tog hendes hænder da hun tog hans. han grinte lidt da hun sagde det ville stikke lidt. "det er nok ikke værre end at danne krystaller" sagde han og så hvordan hendes hænder læste op. hendes ord forstod han ikke meget af. men han kunne mærke hvordan hans røde hud stak som var solen igang med at brande ens hud fra brun til rød. han så ned på det røde hud der begyndte at ligne almindelig hud igen. han var nu facineret over healere. det havde måske en god ting at ha sådan en ved hånden når man jo tit kom til skade. og hvad vis han fik en kone og hun skulle føde ville en healer så ikke være nødigt vis hun ikke havde det godt i mens.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 19.09.2018 20:40
Linda grinte kort og rystede på hovedet "Næppe" sagde hun og holdt fokus på at heale ham. Svagt åbnede hun øjnene og så hvordan huden begyndte at have sin normale farve, kontra den røde, efter krystallen havde vokset. Som arbejdet var afsluttet sendte hun ham er skævt smil "Du skal ikke tage dig af de ord... Det var druide ord. Oldgammelt sprog, som kun meget få kender til, med mindre man er healer som jeg" sagde hun og bed sig kort i underlæben.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 20.09.2018 09:30
han så ned på sin hånd. den var helt fin igen og gjorde ikke ondt mere. han så på hende da hun fortalte om orderne. han nikkede forstående. "ja det er nok derfor jeg ikek forstod noget af det. men tak" sagde han og så ned på pigen der havde haft store dådyr øjne lige før. hun var jo en skøn lille størrelse. han håbede han en dag ville få nogle børn selv.
"jeg håber du vil passe godt på krystallen som din mor passer godt på dig" sagde han og blinkede til hende for at sige at han drillede hende.

Shouto Todoroki
Lindarynil

Lindarynil

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Skovelver/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 247 år

Højde / 170 cm

Nyxx 20.09.2018 12:37
Linda smilede kort "Formentlig ja" sagde hun efterfulgt af et mildt grin. Ileshia så på mandens hånd med store øjne og så på hendes mor. Pigebarnet hoppede rundt, stolt af sin mor for at have helet denne søde mand, der havde givet hende en krystal. Ileshia's blik faldt igen på manden og hun nikkede. Linda nussede hende kort i håret "Ileshia passer altid godt på sine ting... Ikke skat?" sagde hun og så på sin datter, der ivrigt nikkede.
Fuego Cryo

Fuego Cryo

arbejder for banken.

Sand Neutral

Lokation / Omrejsende

Alder / 82 år

Højde / 180 cm

Mong 20.09.2018 18:41
Fuego så på hende. ja hun skulle nok huske at passe på den. han smilte til Linda. "det er ikke fordi jeg vil af med jer. men klokken er vist ved at blive for mange. i skal jo også nå i sikkerhed." han så mod horisonten hvor solen var på vej ned. han satte sig ned og smilte til  Ileshia, "kan du ha det godt min ven" han rejste sig efter at han nusset hende på hovedet. han gik mod sit hjem og så på linda. "god tur hjem. og håber ikke i bliver fanget af kiles orden" han gik ind og gik ind og så lidt på hånden.... ja healere var utrolige.

//out.

Shouto Todoroki
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9