Rabbit 23.02.2018 17:34
Skuffelsen var tydelig i Vargas' ansigt og stemme, og Hector kunne mærke panikken boble op i hans bryst. Hvad fanden betød det? Ville Hector få sin eliksir eller ej? Skulle han regne med at hans bryster ville svulme op og hans stemme blive lysere eller ej? Tanken fik Hector til at synke en klump, og han kunne mærke, hvordan panikken hurtigt spredte sig til resten af hans krop. Tårene begyndte at dukke op i øjnene, og hans hænder og knæ summede, mens hans hjerte hamrede i brystet på ham og sveden haglede af ham. Men han kunne ikke gøre noget! Han kunne ikke søge ly i Junos arme eller i hans seng. Han kunne bare stå her og lade, som om alt var fint, selvom han var ved at brække sig af skræk.Hector's paniske blik søgte Juno. Hvad fanden skulle han gøre? Før han kunne nå at flippe endnu mere ud, skete der dog noget meget mystisk. Hende den anden elverdame, som Vargas havde bedt om vand, kom hen til ham og gav ham et glas vand, hvilket egentligt ikke var specielt mærkeligt, men mens Hector drak vandet, var det, som om det fjernede hans panik bid efter bid, indtil der næsten ikke var noget tilbage. Hector blinkede forvirret og tog glasset fra munden og gloede på det et øjeblik. Var vandt fortryllet eller måske forgiftet? Han så op og mødte damens blik, og en varm, behagelig og rolig følelse varmede straks op i hans mave. Var det hende, der gjorde det? Han havde slet ikke ænset hende før, men nu kunne han ikke lade være med at stirre på hende.
"Øh," nåede han at mumle, men da var damen allerede væk, og alt, Hector kunne gøre, var at glo på den dør, hun var forsvundet ind gennem.

Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig