Hector kunne ikke se Juno, men han kunne høre ham, og selv i den desparate situation, varmede det hans hjerte en smule at høre, hvordan Juno protesterede. Knækket i mandens knogler varmede også en del, og Hector var endda nødt til at styre sig lidt for ikke at smile - det ville sikkert bare gøre røvhullet endnu mere rasende.
Det var lige med nød og næppe, at Hector undveg det første spark, men han nåede ikke at flytte sig for de næste, og al luften blev med det samme banket ud af ham. Men Hector nægtede at give manden selv den mindste smule glæde ved at tro, at han havde fået skovlen under Hector, så Hector bed tænderne sammen og gav ingen lyd fra sig udover et par grynt, når mandens fod kolliderede med hans krop. Tårer truede med at samle sig i Hectors øjne, men Hector kneb dem sammen og nægtede at lade tårene falde. Han
nægtede simpelthen at udvise svaghed for den her syge stodder! Hector frygtede også, at hvis han brød sammen, ville Juno panikke endnu mere.
Selvom det på ingen måde var rart at blive rykket i hornene, især ikke efter at blive sparket godt og grundtig, bed Hector stadig smerten i sig. Han udstødte endnu et lavt grynt, da manden slæbte ham hen ad gulvet, men han kæmpede ikke i mod. Manden var uendeligt meget stærkere end ham, så det ville ikke nytte noget alligevel.
Det flimerede lidt for Hectors øjne af smerte, men hans hoved var nogenlunde klart endnu. Manden talte til Juno, og Hector overvejede et øjeblik sine muligheder: manden havde travlt med Juno, og Hector havde faktisk muligheden for at bruge sin kniv. Men der var noget galt med den her stodder. Selvom hans hånd tydeligvis havde brækket, da den ramte gulvbrædderne, virkede det ikke til at manden var påvirket af dem. Var det magi? Hector kunne nemt gribe sin kniv og snitte akillessenerne over i mandens hæle, mens han var distraheret af Juno, men ville det virke? Hvis manden healede i løbet af få øjeblikke, ville det være forgæves. Manden ville nok falde til jorden og være ude af stand til at gå i måske et par sekunder, men det var slet ikke tid nok til at Hector kunne komme op og befri Juno. Og måske ville manden blive så rasende, at han ville gøre alvor af sine trusler.
Nej, Hector havde brug for en mere permanent løsning. Hvis han bare kunne få fat i noget, som kunne slå manden bevidstløs... Men der var intet at få fat i, og manden var for høj til, at Hector kunne nå hans hoved helt hernedefra.
"Bare gør, som han siger, chef," hvæsede Hector endelig og håbede på, at Juno kunne høre ham nede fra gulvet. "Du skal ikke bekymre dig om mig."
Broerne brænder, vi drikker vin og danser tæt, bygger luftkasteller, lever og elsker som mennesker. Du er bekymringsløs, det er jeg vild med, jeg elsker den måde, du er dig på... Jeg tror, jeg kender dig