En anderledes sammenkomst.

Henry

Henry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 49 år

Højde / 180 cm

Nao 13.08.2017 16:57
”Hun er meget dygtig af sin alder, men jeg har også gjort alt det jeg havde i min magt, for at hun skulle kunne blive en dygtig skuespiller” svarede han hende roligt, Og det har gjort meget godt for hende at komme væk herfra og har fået nogle nye venner og nyt selskab, der var ikke ret meget for hende her på gården, her kom hun ingen vegne” Det var svært at indrømme, for han ville gerne have hun blev på gården, for på et eller andet tidspunkt var det jo meningen at hun skulle overtage gården, men samtidig ville han aldrig stå i vejen for hendes ønsker og drømme, og hun var en god skuespiller, så selvfølgelig skulle hun til Hovedstaden for at spille og more sig med det som hun selv så var den rette vej for hende, og så måtte alt andet komme senere hen. Det var heller ikke sikkert at hun ville overtage gården, selvom alt andet ville gøre ondt på ham. Det var jo en familie gård.
”Om jeg er døende?” Han kiggede spørgende på hende, det ville han ikke mene, han var bare ensom og manglede lidt i sit liv, hvilket han var i tvivl om at han ville finde, ”Jeg er måske lidt ensom, men døende er jeg bestemt ikke”

Han smilede rolig til hende, ”Jeg er glad for at have Dem her Saharah, jeg vil altid have Dem boende her” Hun skulle bare vide, hvor meget han egentligt nød at hun var her, det kunne ikke fortælles med ord, ”Jeg er glad for at det mættede dem og et blad får vi lavet klar til Dem”
Der gik ikke længe før at tjeneren havde fyldt karret med varmt vand og så kunne hun egentligt godt holde fri for resten af aftenen og natten, hun skulle ikke blive længere oppe.
Han gik ud på badeværelset sammen med hende, han elskede dette store rum og nød at ligge i karret længe. ”Skal jeg forlade dem? Jeg føler ikke at jeg burde se dig nøgen” Han ville gerne blive hvis hun følte for det, han kunne jo mærke at hun var på et sted, hvor hun ikke var helt sikker eller glad over hvad der ligesom skete, så han blev gerne hos hende, men han følte ikke at han skulle se hende nøgen, så tætte var de måske ikke og det var ikke fordi at hun ikke havde set en kvinde nøgen før, men det var noget andet med hende, men måske skulle den første gang bare overstås, hvis alt den skulle det. ”Jeg kan tage mig et bad i morgen tidlig, mens du sover så bliver du heller ikke forstyrret”
Saharah

Saharah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 702 år

Højde / 170 cm

Nyxx 19.08.2017 19:04
Hun nikkede af hans ord og smilede skævt til ham ”Som jeg husker hende…  Hun burde som nok kunne klare sig i storbyen, ellers må du sige til, så kan jeg blot sende en af mine tjenere til hende og så passer de på hende, hvis De ønsker det” sagde hun med et svagt smil på læberne. Hun ønskede på ingen måder noget ondt til denne familie… Tvært imod ønskede hun både Henry og Lily alt godt og det lod bestemt til at Lily havde fundet en vej til et godt liv. Henry der imod vidste hun egentlig ikke, jo alkoholen havde fået stor indflydelse på hans liv, men det var sikkert efter moderen ikke var der længere.  Det gjorde ondt på ham skulle indrømme at det var bedst at Lily tog væk fra gården, men som han selv sagde, der var ikke noget for hende dette sted. Hun så på ham og bed sig i underlæben som han nævnte han var ensom. Den følelse kendte hun alt for godt, og lige nu åd den hende langsomt og det gjorde ondt, specielt efter ulykken der skete, så er det blot blevet endnu værre. Hun så på ham med et svagt smil ”Ensomhed kender jeg godt til selv.. Men det skal du ikke lade dig tynge ned af Henry… For det dræber dig til sidst.. Tro mig” sagde hun og sukkede. Ensomhed havde til dels været skyld i hun var blevet forvandlet til hvad hun egentlig var den dag i dag, men det var ikke noget hun kunne lave om på, uanset hvor meget hun så end ville.

Hendes kinder blussede svagt op som han talte For min skyld ingen alarm, dog tror jeg mine tjeneste folk skal have en advarsel om jeg ikke kommer hjem så, ellers ender de med at tro jeg er død eller sådan noget” sagde hun og grinede ganske kort. Hun kunne mærke hvordan voldtægten stadig gnavede i hendes knogler. Hun smilede kort til ham ”Mange tak Henry” sagde hun og smilede. Hun glædede sig inderligt til at mærke det varme vand tilslutte omkring hendes kølige krop. Hun så sig omkring som de kom ind på badeværelset og smilede da hun så karret med det fyldte kar. Hun så på Henry med et svagt smil ”Så længe du er i nærheden, hvis der sker noget… ” sagde hun og bed sig usikkert i underlæben. Hun ville egentlig være ligeglad med om han så hende nøgen, men måske på et andet tidspunkt? Hun smilede kort ”Det er op til dig selv Henry… Om morgen kan du gøre det i fred i så fald” sagde hun og grinede kort. Hun ville jo ikke være der til at kunne stå og belure ham, ikke hun ville gøre det, men tanken var da ganske nervepirrende. Måske skulle hun bare være sikker på han var i nærheden nu hvor hun selv tog et bad, for så kunne hun sikkert holde ud til at være alene… Tiden ville vise det i så fald.
Henry

Henry

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 49 år

Højde / 180 cm

Nao 30.08.2017 19:21
”Jeg får nogle af mine til at gøre et eller andet så dit folk vil vide at der intet er sket dig, og at de nok bare bliver her en dag eller et par” For ham ville han nyde at have hende i flere dage, fordi at han simpelthen nød hendes selskab og ville elske at bruge flere dage sammen med hende, ”Ingen problemer, du skal bare føle dig hjemme her, ingen tvivl om det” Hvis han havde muligheden for det ville han da gerne tilslutte sig i badet, men var det for tidligt for dem eller det var ikke engang et spørgsmål, for det ville måske være underligt eftersom at der intet var i mellem dem, selvom han bestemt ikke ville hadede det – han savnede en kvinde som hende. Men han ville ikke vide hvordan han skulle spørge om sådan en ting, og så hellere lade være.

Selvom hendes smukke læber viste et smil, så kunne han godt mærke at der lå noget bag hendes ord, noget som han endnu ikke vidste hvorfor eller hvad der lå bag, men han agtede at få det at vide og indtil da ville han bare gøre som hun sagde, og hvis hun sagde at han skulle blive i nærheden så ville han gøre det og han ville gøre hende tryg ved at være her på gården, for det fortjente hun og der var intet som var imod hende. ”Hvis du gerne vil have at jeg er hos Dem, så skal jeg nok være det. Ingen tvivl om det, men jeg vil heller ikke gøre Dem ubehagelig ved mit nærvær når du skal ligge nøgen i karret” Han ville ikke selv føle det var mærkeligt hvis han skulle se hende, eller hun så ham nøgen, de havde jo begge set en nøgen krop før, men han vidste ikke hvordan hun ville tage det. ”Mon ikke i morgen er bedst for mig? sagde han med en lille latter, ”Det er jo ikke fordi at jeg kan hoppe i med Dem” han blinkede drillende til hende.
Saharah

Saharah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 702 år

Højde / 170 cm

Nyxx 21.09.2017 22:37
Hun smilede kort til ham " Tak, så bliver de i det mindste ikke nervøse for jeg er blevet myrdet eller... " hun tav og kom i tanke om voldtægten og mærkede hvordan hendes hals snørrede sig sammen, men hun fik alligevel fremprovokeret et smil til ham, dog vidste han sikkert det var falsk, men det var fint, for hun havde trods alt alligevel sagt hun ville fortælle hvad der var sket og hvorfor hun var som hun var. Hun var taknemmelig over at han lod hende blive os ham i nogle dage, for der var ikke nogen tvivl om hun kunne bruge det, bare en eller anden form for nærhed ville i hvert fald være rart på en måde og at det var ham, var blot et plus. Hun bed sig kort i underlæben "Jeg føler mig altid hjemme her" sagde hun og smilede. Hun elskede at komme hjem til ham, for der var altid sørget for hende om hun ønskede det eller ej og det var ufattelig rart. 

Hun var ikke god til at skjule når der var noget galt, specielt ikke over for Henry, for han havde altid en ro over sig og det fik hende til at falde til ro og sænke sine parader og vise sig som den kvinde hun egentlig i virkeligheden var. Bevares så var hun vampyr, men hun var godheden selv overfor de personer som fortjente det, mens hun også kunne vende 180 grader og blive modbydelig, men ikke overfor Henry.. Aldrig i livet. Hun lyttede til hans ord bed sig i underlæben "Jeg vil hellere end gerne have dig her, misforstå mig ikke" sagde hun og så kort væk. Hun kunne ikke vise ham de mærker hun havde efter voldtægten, ikke endnu i hvert fald. Hun nikkede svagt "Altså i teorien..." sagde hun og bed sig i underlæben. Jo han kunne sagtens joine hende, men ikke endnu, ikke i dette stadie som hun var i nu. Hun så mod karret og kunne næsten allerede mærke vandet der omsluttede hendes krop "Hvis du er uden for døren og den er åben, så skal det.. Nok gå" sagde hun og rettede da blikket mod ham med et smil som hun begyndte at frigøre hendes corsage og lod det falde til jorden under hende. Hun ventede med resten til han havde forladt rummet, blot for han ikke så de mange mærker som den vampyr havde efterladt. Når han havde forladt rummet ville hun frigøre snørren i kjolen og træde ud af den, tage hendes undertøj af og så gå over til karret og lade hendes krop glide ned i karret og hun ville nyde det. 
Saharah

Saharah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 702 år

Højde / 170 cm

Nyxx 30.09.2017 22:54
// Efter længere samtale er vi begge blevet enige om at dette er det bedste! OUT//
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1