”Om jeg er døende?” Han kiggede spørgende på hende, det ville han ikke mene, han var bare ensom og manglede lidt i sit liv, hvilket han var i tvivl om at han ville finde, ”Jeg er måske lidt ensom, men døende er jeg bestemt ikke”
Han smilede rolig til hende, ”Jeg er glad for at have Dem her Saharah, jeg vil altid have Dem boende her” Hun skulle bare vide, hvor meget han egentligt nød at hun var her, det kunne ikke fortælles med ord, ”Jeg er glad for at det mættede dem og et blad får vi lavet klar til Dem”
Der gik ikke længe før at tjeneren havde fyldt karret med varmt vand og så kunne hun egentligt godt holde fri for resten af aftenen og natten, hun skulle ikke blive længere oppe.
Han gik ud på badeværelset sammen med hende, han elskede dette store rum og nød at ligge i karret længe. ”Skal jeg forlade dem? Jeg føler ikke at jeg burde se dig nøgen” Han ville gerne blive hvis hun følte for det, han kunne jo mærke at hun var på et sted, hvor hun ikke var helt sikker eller glad over hvad der ligesom skete, så han blev gerne hos hende, men han følte ikke at han skulle se hende nøgen, så tætte var de måske ikke og det var ikke fordi at hun ikke havde set en kvinde nøgen før, men det var noget andet med hende, men måske skulle den første gang bare overstås, hvis alt den skulle det. ”Jeg kan tage mig et bad i morgen tidlig, mens du sover så bliver du heller ikke forstyrret”