Åben

Lad dem blive gift.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 08.09.2017 19:50
Flere gange i løbet af Lyubas korte samtale havde Florence åbnet munden for at svare, men var på den ene eller anden måde altid blevet stoppet fra at give lyd fra sig. Hun kiggede først væk fra hendes veninde da hun hørte, svagt, sit navn og hendes opmærksomhed blev revet til personen. Cecilio. 
Et øjeblik sad hun som frossen, men så vandrede hendes blik fra hans ankler, til hans liv og til sidst hans ansigt. Hun studerede ham.. og hans tøj. "VED ISARI OG ALT DER ER GODT!" udbrød hun da hun genkendte det ceremonielle tøj hans var iført. Et næsten selvlysende smil bredte sig over hendes ansigt og hun rejste sig og fulgte trop med Lyuba og tog også hans hænder. "Være venlig at fortælle mig jeg ikke antager noget helt forkert når jeg siger det er jer folket fejrer?!" sagde hun i et højere toneleje end hun plejede. Det at Lyuba rent faktisk var blevet bundet til en person var en ting, men at den person var ingen ringere end Cecilio. Hvad i al verden var oddsene fro det?! 

Hun trippede næsten lidt inden hun skubbede til Lyuba med den ene hofte. "Er det så ikke meningen han skal danse med alle de kvinder han går glip af i aften?" hentydede hun inden hun begyndte at trække han med sig. Hun kunne godt se han lige havde været ude og gør netop det hun hentød til, men hvis hun kendte ham ret så havde han svært ved at sige nej til et tilbud om dans eller underholdning generelt.

Credit: tofuvi.tumblr.com
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 10.09.2017 12:17
Cecilio vidste på ingen måde hvordan han skulle reagere på alt det her. Han havde snakket med Lyuba om Florence før. Ikke mere, men nok til at Lyuba måske burde have regnet ud af Cecilios gamle kærlighed og FLorence var den samme. Det var ikke fordi at han stadig længtes efter hende, men der ville selvføglelig altid være rester af det.
Han kunne dog ikke lade vær med bare at stirre på Florence, og så kigge mellem de to tøser. Det her var altså for sært, og for akavet. Mest af alt ville han bare gerne opsluges lige nu, så han ikkek behøvede at accepterer hvad det var der skete lige nu.

Cecilio rømmede sig lidt. Han kunne ikke blive ved med at være målløs. Det ville bare gøre det værre. "Jeg har gjort det så godt jeg kan, jeg regnede bare lidt med at tage en lille pause" sagde han og kløede sig i nakken. "Lang tid siden Florence," kommenterede han så. Han kunne faktisk ikke huske hvornår han sidst havde set hende, men han havde heller ikke været meget i templerne på det seneste.
"Hvordan kender I to hinanden?" spurgte han så, fordi det var stadig noget pudsigt at de så ud til at være rigtig gode veninder.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 10.09.2017 18:40
Lyuba lavede en grimasse som så meget fornærmet ud. "Våger du at sige nej til den skønne jomfru?" udbrød hun inden hun vendte cecilio om imod Florence og skubbe ham med hende ud imod de dansene. "Du kan ikke afvise en forhenværende Isari tjenerske!" blev hun ved inden hun tog imod en hånd fra en mad der tilbød en dans til hende. Hun havde siddet rigeligt tid ned nu og på trods af hvor godt man sad i pudder og tæpperne, havde hun også en lille trang til at holde øje med de to. Og med var ren nysgerrighed eller en form for jalousi, det viste hun ikke. Men det var i hvertfald sikkert at hun kunne have en skævt øje til dem ude på dansegulvet når hun skiftede partnere.

Inden hun blev hevet afsted grinte hun lidt over det udtryk Cecilio havde fået over sig. Mindre.. selvsikkert end hun kendte ham til at have i store mængder af mennesker. "Jeg mødte hende i urtehaverne ved Isari templet" fortalte hun inden hun kyssede to af sine fingre og plantede dem på hans pande. Hun blev næsten revet med og hevet op på en skulder som starten på dansen hun var budt op til.
Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 10.09.2017 18:49
Florence havde stoppet sit trækkeri i Cecilio da han var begyndt at tale som om det var noget han hellere ville. Alligevel havde hun grint over hvordan Lyuba var blevet hevet i den modsatte retning og havde hurtigt besvaret spørgsmålet inden hun selv kunne nå det. 
Florence knugede Cecilios hånd for at få hans opmærksomhed inden hun gav slip på den. "Du behøver ikke hvis du ikke har lyst. Jeg er en elendig danser alligevel" sagde hun med et smil fra øre til øre. "Og ja det er længe siden" bekræftede hun ham roligt inden hun kiggede ud over folket. "Der er sket en del siden hva?" spurgte hun hentydende til... alt omkring dem lige nu. 
Hun priste sig lykkelig over at gøglerbyllupper blev holdt ved skumringen og hen over natten, eller havde hun ikke haft en jordisk chance for at så tilfældigt at støde på ham. Hvornår var det egentlig sidst de havde set hinanden.
Avaion... Hendes smil forsvandt gradvist som hun kom i tanke om den akavethed der havde været imellem dem sidst. Hun måtte jo nok indrømme at hun havde haft urene tanker i hans nærvær. Selv uden den magi hendes nuværende frue besad. De havde nok været der siden første gang de stødte på hinanden.
"Der er godt nok sket en del" gentog hun sig og så lidt flov ned på sine fødder.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 11.09.2017 12:33
Cecilio så hvordan hans hustru blev hevet ud i dansene, og nåede da også at høre en sidste kommentar fra hende. Derefter vendte han sig mod Florence. Hun var stadig ligeså nydelig som hun havde været da de lærte hinanden at kende. Som sagt ville hun nok altid have en del af hans hjerte, men det glædede ham, at det ikke smertede så meget i hjertet mere ved at se hende foran ham, ved at vide at hun aldrig ville blive hans.
"Ja, meget," indrømmede han stille, før han forsigtigt tog hendes hånd. "Kom, jeg skal nok lede dansen, og vi gør ikke noget alt for kompliceret. Jeg vil gerne høre hvad der er sket siden vi sidst ses..." der var et lille hint om hvor de sidst havde set hinanden. Med Avaion. En aften som Cecilio fortrød, især med hvad der skete senere på aftenen. Den kvinde havde nogle lidt for faretruende evner.

Cecilio ledte Florence ud i mængden af de dansende folk, men i stedet for vilde danse, hvor man snurrede rundt og hoppede rundt, tog han hende bare pænt ind til sig og dansede ganske roligt med hende. De bevægede sig ikke så meget. "Jeg har ikke set dig heromkring i byen, hvad har du lavet?" spurte han. Dette her var et sikkert emne. Et emne der ikke var sikkert var hvorfor Cecilio og Lyuba var blevet gift!

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 17.09.2017 19:04
//kører lige lidt med Florence da der ikke sker noget super vigtigt med Lyuba//

Florence smilte lidt da hun blev trukket ud. Det var betrykkende at han ville sørge for at være på hendes niveau. Til hendes egen overraskelse kunne hun også følge med i det han dansede. "Hmm" sagde hun tænksom inden hun lod sig sving en omgang. "Hvad jeghar gået og lavet... Nogle ville sige mørke ting. Men jeg ser det hellere som min vej til det liv jeg måske var skabt til frem for at snæversynet tjene under Isari" forklarede hun imens hun kiggede lidt ned for at følge med i dansen.

Hun kiggede op igen med et smil. "Jeg arbejder for Lady Avaion nu". Hun forventede nok en lettere overrasket reaktion, men hun ville ikke engang tænke på hvad hun ville få hvis hun forklarede at hun var blevet tage som slave af en dæmon hersker, hvoefter hun var flygtet med en lettere... temperamentfuld dæmon som havde ledt hende til at blive fanget i dronningens fangekælder hvor hun selv var fanget som samme race for at blive hos ham... hvorefter Avaion havde kommet og købt hende som sig egen slave.
"Hun er langt mere rar når man lærer hende at kende. På trods af hende lidt .. skæve humor

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 18.09.2017 10:23
Cecilio så noget overrasket ud, han havde ikke i sine vildeste drømme forstillet sig Florence forlade Isaris varetægt. Endnu en til puljen der bevægede sig væk fra Lysets gudinde. Han så ikke selv noget galt i det, da han selv var en tilhænger af Shara, men det var nu stadig underligt at høre fra denne yndige unge kvinde, som så ud til at have livet planlagt for sig.
Disse tanker om guderne og gudinder blev dog glemt, som Florence nævnte Avaion. Cecilio havde kun dårlige minder om hende, og han nød ikke at få dem op og vende endnu engang. Faktisk ville Cecilio fortrække aldrig at tænke på hende igen, men sådan var det åbenbart ikke. Florence tilstedeværelse havde mindet ham om hende, og nu blev der direkte sagt at hun arbejdede for hende. Cecilio var ikke just glad, og det kunne ses i hans øjne.

"Det har jeg lidt svært ved at tro på," kom det også mumlende fra Cecilio. Han havde stjålet pga. hende. Hun havde gjort noget ved ham! Og han var stadig ikke over det. "Men er du glad hvor du er nu?" spurgte han så. Det var jo egentlig ligeglad hvad han syntes om Avaion. Han ville mest af alt have at Florence var glad med hvad end hun lavede, og hvor end hun var. Han tvivlede på hvor mange gange han ville få hende at se efter dette, og det var nok egentlig også for det bedste.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 21.10.2017 13:29
Florence smilede beroligende til ham. Hun havde altid elsket hvor bekymrende han var  for hendes velvære. I alle møder og situationer hun havde været med ham var det hvad der havde været i fokus. Han var repræsentationen af alt det gode hun så i alle folk. Hans bar det bare på ydersiden. Lyuba var heldigere end hun nogensinde ville ane for at få givet en så stor gave som Cecilio var.

"Jeg er mere en bare glad Cecilio. Jeg lærer så meget mere omkring verden end hvis jeg var blevet hjemme. Jeg vil se og opleve mere og mere og jeg har også indset hvor meget tid jeg har til at gøre det" forklarede hun han med en munter tone. Da hun var tilbage i Isaris kirke havde hun aldrig set længer ind i sin fremtid end hvis hun havde haft lavetiden som et menneske. Men som hun var kommet udenfor i landet viste hun meget klarere hvor skrøbeligt hende liv egentlig ikke var. Og hvor langvarigt det ville vise sig sikkert at blive. Så hun havde god tid. Og hun kunne mærke hvor afslappet og tilfreds hun var blevet med sin tilværelse.

"Jeg er ikke længere skamfuld over hvad jeg er og hvad jeg gør længere. Jeg ved jeg for altid gere vil leve i lyset af Isari, men jeg ved hun også er tilgivelse og kærlighed. Så jeg vil ikke gemme mig selv væk som jeg gjorde før." fortsatte hun inden hun stoppede dansen med sit velkendte smil der kunne få selv den største, grimmeste ork til at gengælde. 
Hun lagde sine hænder på hans kinder og lagde sin næse imod hans "Du behøver ikke bekymre dig længere. Mine ben er standhaftige og min skuldre kan bære meget mere end du tror." forsikrede hun ham inden hun gav ham et kort lyst på læberne. Det var muligvis en ganske almindelig ting at kysse bruden og brudgommen til at af de her bryllupper men det var nu også noget hun havde haft brug for at få du af verden. Bare at prøve det, en enkelt gang i hvert fald.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 31.10.2017 14:24
Cecilio var en person der bekymrede sig om sine kære, og Florence havde fået en permanent plads i hans hjerte. Havde hun nok havde haft fra starten af, selvom hun bed ham ved deres første måde. Det var bare en af de personer hvor tingene var så nemme, og alting faldt på plads. Desværre ville skæbnen ikke have at de to af dem skulle finde sammen, men det betød jo ikke at de bekymrede sig mindre om hinanden.
Han lyttede intensivt til hvad hun sagde, og hans læber trak sig også op i et smil som han hørte hvordan hun havde det. Hun havde ikke givet sin tro op, men det var godt at se hvad der var ude i verdenen. Det var da også en af de ting som Cecilio var glad for, da han var blevet tvunget med ud i verdenen, og væk fra Balzera. Balzera var stadig hans hjem, og hans familie boede der, men verdenen var så stor, og det var vigtigt at opleve hvad der var ude i den.

"Jeg tror ikke at du kan stoppe mig fra at bekymre mig, men det varmer mit hjerte at jeg ved at du er i sikkerhed. I en eller anden form," sagde han blidt og kiggede hende ind i øjnene på hende. Det kom lidt bag på ham, da hun lænede ind og kyssede ham. En tradition han ikke havde indset at hun ville tage op på, men det var noget de havde behov for. En måde at få afsluttet kapitlet med hinanden og komme videre.
Det var et sødt og blidt kys, og han kyssede hende også tilbage, men det varede ikke mere end et par sekunder. Det var noget han havde længtes efter i en tid, men det var en dulmet ting efterhånden som Lyuba var begyndt at fylde hans liv med glæde. Og måske var det fordi elektriciteten ikke var der, at han følte en vægt på sine skuldre bare falde af. "Jeg ønsker dig virkelig alt godt i livet," hviskede han blidt som en sidste kommentar.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 05.11.2017 19:16
Florences læber bredte sig i hendes velkendte næsten selvlysende smil inden hun trådte en skridt tilbage og nejede for ham. "Jeg må indrømme jeg også kommer nok til at tænke på dit velbehag i ny og næ" grinte hun inden hun rettede sig op igen. Hvad der var blevet af den sindsyge trang til hans blod var forsvundet og blevet erstattet af en varmere følelse af omsorg. Selvom hun godt viste der ikke var plads til hendes følelser mere i hans liv, blev de dulmet lidt ved at han havde Lyuba i sin ene hånd nu  hvertfald.

Og når man snakkede om solen så blev Florences hænder der var bag på hendes ryg taget og hun blev spundet rundt. Hvor hun blev mødt af en kort smækkys fra Lyuba selv.
"Du ved godt du ikke kan få lov til at beholde hans kys for dig selv" mindede gøgleren med det gyldne hår hende om med et kækt smil. Florence viste det godt selv men tog sig alligevel til munden i skam over at blive overrumlet på den måde. Okay måske var alt hende skam i livet ikke helt forsvundet. Nogle ting ville stadig få hende til at krybe sammen og gemme hendes ansigt væk.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 05.11.2017 19:25
Lyuba grinte igennem sin lette berusning af festens stemning, hendes tur igennem dansen ... og brændevinen der blev delt ud blandt gæsterne. Hun havde altid kendt Florence som sky men med hjertet det rigtige sted. Hvilket også havde fået hende til ikke at blive oprevet da hun så sin nylige mand blive kysset fra hende. Ikke fordi det ikke var en tradition som hun havde set flere gange i løbet af aftenen, men det virkede bare en anelse anerledes end bare som et gestus af 'tillykke med fodlænken'.
Hun viste Florence ikke ville øre nogen fortræd, nogensinde, så hun havde taget skridtet frem og stålet kysset tilbge fra den tidligere nonne. 

"Hver gang du kysser ham nu skal det betales tilbage lige her med renter" drillede hun hvilket fik begge piger til at stirre intens på hinanden og så bryde ud i latter. "Og det gælder også dig" fortsatte Lyuba så og peget forbi Florence hen på Cecilio. "Jeg har kendt denne skøn ungmø langt længere end dig. Hvad end du har af historie med hende skal du betale tilbage til mig med renter!" drillede hun imens hun holdt, en anelse sensuelt omkring, en ingen lidt forlegen Florences skuldre.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 05.11.2017 21:15
Cecilio havde ikke set Lyuba komme overhoved, men pludselig var hun der, og det magiske øjeblik var brudt mellem dem. Hvilket nok også var for det bedste. Det nyttede ikke noget at dvæle ved gamle følelser,  især nu når han var gift. Det var en  underlig tanke og han kom helt sikkert til at bruge tid på at vænne sig til tanken, men det var for en anden dag.
En høj latter kom fra ham, da Lyuba begyndte at kræve betaling for kysset. "Jeg tror vores historie har været begrænset, men jeg kan da godt betale kysset tilbage, jeg kan vel ikke have min hustru føler sig forsømt," sagde han drillende og gik tæt på de to tøser, og kiggede Lyuba ind i øjnene.

Måske var det festens rus der i virkeligheden var kommet til ham, fordi normalt følte han sig ikke nær så våget omkring Lyuba, selvom han havde en tendens til at kysse andre, uden nogen grund, andet end at han holdte af dem. Lyuba havde altid været lidt sværere for ham, mest af alt pga. ægteskabet der hang over dem, men nu, føltes det som om at det var det mest naturlige at læne sig fremad og kysse Lyuba på læberne, så det gjorde han. Det var dybere end deres vielseskys, men det varede dog ikke særlig længe, som han hurtig trak sig tilbage, med et kæmpe smil på læberne.

Florence

Florence

Krystalisianer

Neutral God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 164 cm

Anno 08.11.2017 14:23
Florences hænder som havde skjulte den nedre halvdel af hendes ansigt viste nu hendes smil igen. Hun grinte en smugle ved udvekslingen. De var begge i gode hænder når de var på samme bølgelængde. Det var hun ikke i tvivl om.

Og med den tanken trådte hun et skridt tilbage. "Endnu engang tillykke til jer begge. Og selvom det muligvis ikke er under jeres tro så må Isari altid holde øje med jeres veje." sagde hun med et kort buk. Hun skar så en diskret grimasse af Lyuba inden hun (I slowmotiooon) vendte ryggen til dem begge og forvandt ind i folkemængden.

Det var noget af en forhindrings bane ikke at bare blive revet med i dansen igen, men Florence nåede endelig ud på den anden side. I en lille gade hun godt genkendte heldigvis. Inden hun tog et skridt frem stoppede hun lidt op. Skulle hun have fortalt Cecilio om Lyuba eller ville det have ødelagt alt for meget? 
Må hellere lade være, blev hendes konklusion som hun begyndte at trisse ned ad den natteinbunde gade foran hende.

//flo flo out!//

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 08.11.2017 14:29
Lyuba havde ikke nået at give et respons på Cecilio's gestus før hendes veninde erklærede hendes farvel og forsvandt (I slowmooootion). Nu stod hun bare der og kiggede lidt i retningen af hvor hun var forsvundet ind i mængden. Hvad havde de to snakket om? Hvor Meget havde de snakket om?
Lyuba rørte let på sine læber som en form for tankebevægelse, men også som for at føle lidt ekstra på de seneste sensationer der havde foregået. Hun kom så hurtigt i tanke om en ting. "Cecilio, du behøver forresten ikke omtale min som din hustru foran andre kvinder. Jeg ved de fleste her er klar over det, men ægteskab er jo ikke en binding for dig" forklarede hun så hurtigt. Hun var ikke helt klar på hvor meget han kendte til hendes families traditioner med hensyn til ægteskaber. Det var ikke uhørt at manden kun giftede sig for at forene familier og så tog videre på sin lagt efter HANS kærlighed.

Et par stødte let til Lyubas side hvilket fik en smugle ud af balance, men hun blev dog stående nu på et enkelt ben. "Vil du sidde ned?" spurgte hun så og vendte rundt og gik i retningen af hvor hun før havde siddet, uden at vente på svaret.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 12.11.2017 13:45
Cecilio så næsten uforstående ud som hun sagde det. Jo, han vidste godt at der ikke var forventet mange ting af ham som ægtemand, men alligevel var det noget han ikke bare ville løbe fra. Allerede havde hans følelser ændret sig for Lyuba og han anede ikke hvor det ville bære ham hen ad, men hvis Lyuba ikke følte det samme, så ville Cecilio ikke holde hende ned af et ægteskab.
Det var dog hurtigt at Lyuba følte at hun blev nødt til at ændre retning, og Cecilios tanker havde godt nok også allerede glemt om den hurtige farvel fra Florence, som han med raske skridt skyndte sig op på siden af Lyuba.

"Jeg ved godt at jeg må gøre hvad jeg vil, men jeg ønsker altså ikke at løbe fra ægteskabet," sagde han blidt, da han var tæt nok på at han var sikker på at Lyuba kunne høre ham. De kom dog snart til der hvor hun før havde siddet, og han satte sig ned.  Hvis hun havde lyst til at snakke videre om det, ville han ikke have noget imod det, selvom det skulle være en glædens dag.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 12.11.2017 15:43
Lyuba gengældte hans forvirrede udtryk. Hun havde jo længe før deres løfte om ægteskab hørt om Cecilio. Men det var mere som rygter fra kvinder læber om ham. Hvilket havde givet hende et helt anderledes indtryk af hvem han egentlig var, var hun så småt ved at blive klar over. 
Hvor hun i starten troede det her ville bliver en platonisk og overfladisk aftale for at stoppe visse stridigheder omkring territorier i byen  begyndte det at bliver emotionelt end hun havde regnet med. Og hun havde sin tvivl om hun skulle lade det fortsætte i den retning eller om hun skulle sørge for at intet mere ville ske. Hun havde trods alt en aftale med sig selv om at undgå sådanne forhold med andre.

Hun grinte en smugle over sine egene overvejelser, det var nok et løfte hun havde gjordt sig selv da hun var 12 og det sad stadig i hende. Men hvis det løfte skulle brydes, hvorfor så ikke med den mand hun nu var blevet bundet sammen med?

Hun rykkede tættere på han og smilte skævt nu. "Så.. jeg må godt erklære dig for min?" spurgte hun så med en smule dril i stemmen. Hun viste godt det var noget af et besynderligt spørgsmål, men for nu, lige her, hvorfor ikke?
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 15.11.2017 11:23
Det var nok blevet mere emotionelt for dem begge, end hvad de egentlig havde regnet med. Det var ligeså stille for Cecilio, men han var langsomt ved at falde for Lyubas væsen. Måske det ville blive akavet i sidste ende, hvis de ikke var på samme side, men for nu lod Cecilio sig bare nyde selskabet fra kvinden, og se hvor det bar dem hen ad.

"Kun hvis du vil have mig, og jeg ligeledes kan gøre det samme," sagde han mindst ligeså drillende, men også med noget lidt andet i hans øjne. At det hele måske ikke var helt så meget dril, som de begge gerne ville tro det var. Det her ægteskab ville i hvert fald kræve en del kommunikation for at kunne lykkedes. Cecilio selv kunne godt hurtigt se hvordan det ville falde fra hinanden hvis de ikke passede på. Det var måske sådan for de fleste ægteskaber, men det her var arrangeret, og det var et gøgler ægteskab. Der var ikke nogen forventninger til dem, men den stridighed der kunne være imellem dem, hvis den ene part troede det var åbent og det anden ikke mente det samme.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 15.11.2017 22:44
Lyuba grinte lidt som svar som den vittighed hun nu havde lavet som ham kørte med på.
Hun betragtede lidt folkene foran hende som stadig dansede fra højre og venstre. Dog med mere afstand imellem sig da tiden hvor nogen havde enten gået til ro eller affundet sig i sæderne omrkring dem. Måske var det ikke så slem en skæbne at befinde sig i end denne. Lyuba kastede et hurtigt blik tilbage på Cecilio. Nej, det var bestemt ikke slemt. Bestemt ikke.
" Så..." sagde hun og lænede sig ind så ku. Hendes ansigt var tæt ved hans øre. "Ville det betyde vi ikke bare sov når festlighederne var ovre?" spurgte hun nok lidt i sig fuldskab men også lidt i nysgerrighed. Det var skam ikke hendes første gang... min hun havde dog ikke gjordt det med en så fremmed som Cecilio.
For hundredetytende gang gav hun ham en inspektion for om han faktisk var en hun kunne se sig som at være sammen med. Et øjeblik kunne hun mærke den barnlige frygt kilde ned ad ryggen inden hun sank sig frugt og stod ved sit spørgsmål.
Neagu

Neagu

Tyv, Gøgler, eventyrs rejsende.

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 187 cm

Sparks 15.11.2017 22:54
Det skulle ikke være en hemmelighed, at hele dette gifte halløj var ganske svært for Neagu.  Men før at han havde kunne gøre noget, havde hans mor hævet fat i ham, eller hans øre? Han kunne ikke helt huske det på nuværende tidspunkt, der havde efterhånden været rimelig meget mjød involveret, for at han i det hele taget ikke have protesteret til selve brylluppet. Han havde også fundet en ganske pæn dame eller to, hvilket han hellere ikke nu kunne huske, for han havde virkelig fået meget... at drikke. Ganske vidst, havde der også været andet involveret igennem aften som havde fået ham til dette stadie som han var i nu.

Vaklende på benene, hæv han fat i tilfældelige folk han gik forbi. "Hvor er Lyuba!?" hvor folk kiggede på ham ganske skeptisk, og pegede ham i retningen af springvandet hvor selve ceremonien havde foregået. Selv det havde deres mor formået at ødelægge for ham, bare for at sikre at han ikke havde stoppet selve brylluppet. Og der var hun.
Hun pegede på hans søster "Er det forsent at protesterer!?" råbte han, mens at han prøvede at plante sig mellem det nye ægtepar. 
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 15.11.2017 23:03
Det kunne godt være at Lyuba var kendt indenfor det, men det var Cecilio faktisk ikke. Ikke noget man skulle tro, men det var bare aldrig gået så vidt, og måske var det fordi at Cecilio ikke havde et ligeså stort behov for selve akten, som mange andre mænd. Han elskede mere bare intimitet med mennesker. Kram, kys, putning. Alt der fik ham tæt på folk, men der var ingen grund til at smide tøjet af den grund. Hvilket også var derfor at den mørke hud blev en anelse mørkere. Nok ikke noget de fleste ville opdage.
Han nåede dog ikke at sige noget som helst, før at man kunne høre en eller anden lede efter Lyuba og meget snart kom Lyubas storebror frem. Cecilio havde hørt historier, rygter, beskrivelser. Alting! Men intet havde gjort ham klar på at møde en fuld Neagu.

"Er det..." kom det forsigtigt fra Cecilio, som Neagu fik fint mast sig ned mellem dem, og Cecilio måtte læne sig fremad for at kigge over på Lyuba. "Den berygtede Neagu?" Det var tydeligvis en ladet sætning. Lidt i retning af "Du har brugt måneder på at fortælle mig fantastisk han er, og det her er hvad jeg får lov til at møde? En fuld mand der er imod vores ægteskab?". Heldigvis ikke i så mange ord, og Neagu ville nok ikke forstå hentydningen i hans stemme.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 8