Et øjeblik sad hun som frossen, men så vandrede hendes blik fra hans ankler, til hans liv og til sidst hans ansigt. Hun studerede ham.. og hans tøj. "VED ISARI OG ALT DER ER GODT!" udbrød hun da hun genkendte det ceremonielle tøj hans var iført. Et næsten selvlysende smil bredte sig over hendes ansigt og hun rejste sig og fulgte trop med Lyuba og tog også hans hænder. "Være venlig at fortælle mig jeg ikke antager noget helt forkert når jeg siger det er jer folket fejrer?!" sagde hun i et højere toneleje end hun plejede. Det at Lyuba rent faktisk var blevet bundet til en person var en ting, men at den person var ingen ringere end Cecilio. Hvad i al verden var oddsene fro det?!
Hun trippede næsten lidt inden hun skubbede til Lyuba med den ene hofte. "Er det så ikke meningen han skal danse med alle de kvinder han går glip af i aften?" hentydede hun inden hun begyndte at trække han med sig. Hun kunne godt se han lige havde været ude og gør netop det hun hentød til, men hvis hun kendte ham ret så havde han svært ved at sige nej til et tilbud om dans eller underholdning generelt.

Credit: tofuvi.tumblr.com