Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 09.06.2009 09:15
Damia holder hænderne for munden og kvæler et skrig af smerte, da pisken skærer hende. Ikke igen, tænker hun og trykker sig ind til væggen. Så langt så godt, nu skal hun bare ud, men det vil være at flygte. På den anden side ville hun hellere flygte end at fungere som Tarraks tjener. Damia træder lidt nærmere døren og skæver ind i kroen.

Hendes blik vandre rundt i rummet, men der er ingen udveje fra køkkenet. Hun ser ud gennem døren og får øje på døren ind til biblioteket. Den vej kan hun godt komme ud, der er en dør for enden af biblioteket, men det betyder, at hun skal gå lige igennem krostuen, og Tarrak sidder jo derude, så det duer ikke. Eller hun kan styrte hen mod trappen og løbe ovenpå, der kan hun kravle ud af et vindue og smutte ud. Også er der også udgangen, men Tarrak sidder lige ved udgangen og spærrer vejen.

Hun ryster på hovedet. Det er jo ikke engang sikkert han ville fange hende igen, måske ville han bare lade hende gå, fordi han er blevet træt af det.
Damia holder øje og venter. Så tager hun chancen og løber over mod trappen.

- Avatar og profil billede lavet af mig
Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 09.06.2009 13:05
Tarrak så undrende imod køkkenet *Hvor blev hun dog af.... * tænkte han grublende og rejste sig, enelig ikke fordi at han ville begynde at gå ud i køkkenet og finde hende, det ville være spild af kræfter, men mere for at strække sig, han var godt øm i hele kroppen. Han hørte pludselig hastige skridt fra køkkenet og så hvordan Damia løb direkte over imod trappen. Tarrak fnøs og gik med rolige skridt efter hende, ikke interesseret i at indlede en jagt men det var nu mægtigt sjovt at høre skridtende fra sin løbende, flygtende modstander. " Kom nu tilbage tøs! Min søster skal da lige have lov til at møde dig igen!" Brøllede han muntert og slog en latter op da han langtsomt gik op af trappen, skridt for skridt.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 09.06.2009 13:50
Damia når hen til trappen og styrter op. Selvom Tarrak ikke løber efter hende, sætter hun dog ikke farten ned. Damia stopper op og ser sig omkring, hvorefter hun løber ned ad gangen.

//emneskift ?

http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?p=473393&highlight=#473393

- Avatar og profil billede lavet af mig
Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Felix sad på en lille bænk op ad kroens mur.. Hans arm var så småt begyndt at klø, og han kunne ikke helt gøre noget ved det, så han lad, og kradsede lidt i gipsen.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 31.07.2009 23:43
Hauru kommer roligt gående, med hænderne begravet i lommerne, blikket vendt mod jorden og fødderne slæbende hen af jorden. Han har efterhånden været ude at gå nogle dage, bare for at finde Light og presse livet ud af ham. Han lægger overhovedet ikke mærke til Felix, så han sætter sig bare i den anden ende af bænken, stadig med blikket vendt mod jorden og et nærmest tomt blik.

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Han stopper sit kradserri da han ser Hauru "Åh nej... ikke dig igen!" fnyser han, og vender hovedet væk fra ham.
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 31.07.2009 23:50
Han vender langsomt blikket mod Felix, før han ligger hovedet let på skrå.
"Joh? .. Mig igen .. Du må være så lykkelig..," siger han lavt og smiler skævt.
"Bare rolig.. Jeg har ikke tænkt mig at voldtage dig lige ude foran kroen..," siger han roligt.

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

"Jah uh hvor er jeg lykkelig" siger han irritert. "Det behøver jo ikke være voldtægt" mumler han så me et skævt smil, og kommer så med et kort latter bagefter, det var halvt ment i spøg, men siden Murizz nu ikke gad noget, kunne han jo altid finde en anden.
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 31.07.2009 23:55
Hans skæve smil, bliver en smule større, efter Felix's sidste sætning. Han rykker sig så hurtigt helt tæt på ham, tager den røde rose, han har siddende i brystlommen, frem og holder den, som om det var en buket blomster han lige havde fået, fordi han skulle giftes.
"Hvis du synes," siger han kort og smiler stort. Han hæver hurtigt øjnbrynene, mens han fortsat bare ser på Felix.

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

"øøøh" mumler han med et skævt smil, da Hauru sådan hiver en rose frem.. "Kan du være ... lidt mere mandig tak?? Ellers gider jeg sku da slet ikke" siger han med et lavt grin.
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 01.08.2009 00:06
Han smiler fortsat bare, og det gør han i noget tid, før det forsvinder. Han smider så rosen væk, læner sig lidt ind over Felix, mens han lægger en hånd på hans lår.
"Du er da også så besværlig at tilfredstille. Desuden .. kan jeg altid voldtage dig, hvis du ikke selv gider. Så jeg kan være ligeglad med hvor bøsset jeg er," siger han kort og smiler så igen.

//Frys

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Han læner sig frem mod Hauru, da han læner sig ind over ham. "Det kunne du jo? Men er det ikke meget sjovere når jeg også gør noget for at tilfredstille dig?" Han skæver ned til Hauru's hånd, ser så op igen.. Han ligger derefter roligt sin raske hånd på hans bryst.. HAn læner sig igen lidt tættere på Hauru, og kysser ham på munden.
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2009 15:07
Han smiler fortsat bare.
"Joh .. Men det regner jeg ikke specielt meget med , du kunne finde på," siger han roligt, før Felix kysser ham. Han smiler let, før han gengælder kysset.
"Okay, jeg tog fejl..," siger han lavt.

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Han kommer med et lavt fnys. "Det kunne jeg sagtens finde på" mumler han, og smiler så bredt da Hauru siger han tog fejl.. "Gør du ikke det tit??" Mumler han og kysser ham igen blidt på munden.
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2009 21:12
Han bider sig let i læben og fnyser lavt.
"Jo. Men det er ikke noget jeg synes vi skal sige højt," siger han roligt.
Han gengælder så kysset blidt, før han roligt sætter sig på Felix's skød, med et ben på hver side af ham(?)

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

"Hvis ikke jeg havde gang i noget andet lieg nu, ville jeg råbe det ud over det hele" mumler han med et lavt grin. Hans hånd på Hauru's bryst lader han så blidt glide ned om hans hofte. Han kysser ham så igen.
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2009 21:22
Han smiler svagt.
"Gør det, og du er død," siger han roligt, dog stadig med en bestemt tone.
Han gengælder igen kysset, før han slipper det og rejser sig op.
Han tager så fat i Felix's arm og hiver ham op af stå(?).
"Kom..," mumler han kort efter, før han roligt hiver Felix med(?)

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

"Så siger vi det" mumler han. HAn kommer med et lavt gisp da han bliver hevet op at stå..
"Øøh, okay? Hvor skal vi hen??" spørger han undrende, og ser blot på Hauru.
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2009 21:34
Han smiler stort, og hiver fortsat bare Felix med.
"Hjem til mig," siger han kort. Han giver ikke Felix tid til at sige noget, før han hiver ham med væk derfra(?).

//out. skriver hjemme hos Hauru xD

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

Han trækker på skuldrende "Fint med mig" siger han så med et skævt smil, og følger self efter

//out.
Mørketskriger!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 11