En lang bro af træ som går et langt stykke ud over vandet...

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.01.2009 17:48
Samson begyndte at le en smule.

"Sandt nok.. men jeg er bedre til at se, end de fleste..," Han smilte roligt, og et kort oplyst glimt i øjnene blev afsløret.

"Dog er dine kvindelige former svære at se, kan jeg dog roligt sige, og dog kan man stadig skæmte nogle kvindelige træk ved dit ansigt, selvom det er noget skjult må jeg da indrømme..," Han smilte roligt, og lod sig bevare den ro han nu engang havde i sin sjæl.

Han stoppede foran hende, med omtrænt 5 meters afstand.

".. En skam da... Kan man så få lov til at få navnet at vide?" Han lagde let sine arme over kors, mens han stod der på broen, og betragtede Uzuri.

"Eller.. skulle man starte med at præsentere sig selv? ... Navnet er i så fald Samson China Oceans.." Han gjorde et let nik med hovedet til Uzuri, som en slags hilsen.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 30.01.2009 17:58
Hun kunne ikke lide hans rolighed(?). Dog viste hun ingen tegn på at hun nervøs eller noget der bare mindede om det. "Lilly.." Løj hun kort og ubesværet, da hun hørte hans navn. Hun havde hørt om en vis Samson. Gad vide om det var ham? Hvis det var, så var han ihvertfald ond. "Hm.. Stor overraskelse.."

Hendes lyse blik scannede området igennem. Der var ingen andre end dem. Selvom hun ikke var i humør til selvskab idag, så kunne hun godt have brugt et par der gik rundt, eller måske en der stod i et skib. En eller anden. Hun tog sig irriteret til sin skulder. Såret var ved at springe op igen.

Hun betragtede ham gennem det halvtynde stof, der var ved hendes øjne. Hendes blik var vagtsomt og hun sørgede for at blive i en stilling, så hun var klar til at springe væk, eller hvad hun nu ville gøre. Hun stolede ikke på ham. Og hun havde ikke hørt om andre der hed Samson her omkring, så det var nok ham.

Uzuri Kinte
Bliver varulv når hun er udsat for dagslys.
IFØRT EN MASSE TØRKLÆDER OG TØJ, SÅ HUN ER HELT DÆKKET.
Billede af Crazy_Ninja_Of_Doom
http://melpose.myminicity.com
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.01.2009 18:04
Samson hævede let det ene øjenbryn af Uzuri.

"Lilly? Yndigt..," brummede han og et lille smil kom frem på hans læber. Ingen tænder blev vist i dette smil, for hvis han først afslørede to af hans syle spidse tænder, kunne man meget hurtigt få ham.. afsløret? Han var dog krystallisianer, men han havde nu et par syle spidse tænder i sin tanrække, som han simpelthen havde siddet og filet spidse.

Han tog roligt et skridt mod hende.

"Nuvel, Lilly.. Er du bange for noget heromkring, siden du dækker dig så meget?" Samson vendte sig lidt rundt, vred nærmest overkroppen til begge sider, for at se sig bagud - en gang til hver side, som om han prøvede at lede efter noget, eller nogle som hun kunne være bange for.

"For så.. ville det da være meget rart at vide?" Samson skævede let til hende igen.
//Nova \\

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 30.01.2009 18:10
Uzuri lyttede til ham, før hun svarrede. "Jeg er ikke bange for noget.. Disse klæder er udelukkende, for at uskyldige ikke bliver bange for mig." Svarrede hun ham, uden at udybe. Hun gad ikke at snakke om det, da det normalt altid var hovedemnet på hendes samtaler. At hun var varulv, syntes alle altid var SÅ interessant.

Hun betragtede roligt, men stadig vagtsomt, hans bevægende fødder og vendte først opmærksomheden mod hans ansigt igen, da hans fødder stoppede. Hendes blik lavede en hurtig flakkende bevægelse, før det hvilte ved ham igen.

Uzuri Kinte
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.01.2009 18:14
Samson smilte et lille køligt smil.

"Aha?" Samson lød ikke særlig overbevist, ved dette toneleje han præsterede.

"Du er lidt af en usædvanlig pige.. kort og kontant...," han rynkede let på næsen. Hun var vidst meget bestemt i det? Lod sig i hvertfald ikke nare på nogen måder.
Langsomt bevægede han sig hen mod hende, forbi hende, indtil han stoppede et par meter bag hende.

".. tror du jeg ville blive bange for dig?" han smilte et lille roligt smil. Ville han måske kunne bruge hende til noget? Hvis hun kunne skræmme folk, så ville hun måske være et eller andet værd?
Han vidste det dog ikke endnu. Men måske ville han dog kunne bruge hende alligevel?
//Nova \\

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 30.01.2009 18:25
"Har du et problem med det? For du må meget gerne gå, hvis du ikke kan lide mig.. Tro mig - det gør ikke noget, hvis du går.." Sagde hun med sin mest provokerende stemme. Hun lagde roligt sit hovede på skrå, mens hun afventende betragtede ham.

"Ifølge de rygter jeg har hørt så er du ikke ligefrem uskyldig.. Så, nej.. Det tror jeg ikke." Sagde hun bestemt og så op på ham, mens hun i sit stille sind forbandede hendes forældre, for at de havde været så lave. Hun havde altid hadet, at folk så ned til hende og det var lidt svært for folk, ikke at gøre det når de var 20 cm. højere end hende.

Et par lave tordenslag kunne høres oppe bag ved de mørke skyer, men efter et dybt åndedrat fra Uzuri var de helt væk igen. Regnen fortsatte dog, mere agressiv, end nogensinde.

Uzuri Kinte
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.01.2009 20:23
"Gå?" Samson grinte kort.

"Aah.. mon dog, mon dog.. " han røstede let på hovedet af hende, inden han videre lyttede til hvad hun havde at sige.

Samson løftede let det ene øjenbryn, og kunne ikke lade være med at smile fuldt ud tilfredst ved denne information, at der var rygter ude i landet. Men det undrede ham nu ikke. Han havde efterhånden sat så meget ud i landet, som kun var dårligt. Havde han i det hele taget gjort noget godt for landet? Han ville i så fald ikke tænke over det..

Han mærkede noget, eller nogen, bevæge sig et sted langt bag ham. Lang væk, og alligevel ikke så langt igen. Det var stadig inde på bredden? Eller den.. Et eller andet.. Han så sig kort over skulderen og fik øje på en lille mindre skikkelse gå rundt. Idét det begyndte at tordne, så han op på himlen og så lysglimtene bag skyerne.

"Hng?" Han flyttede langsomt sit blik ned på Uzuri. Var det hende, eller blot et usædvanlig tordenudbrud?

((så er jeg tilbage.. uuf.. Lilke.. sorry for at du måtte vente, vidste ikke lige at der var nogen som havde tænkt sig at joine.. havde givet Uzuri besked om at jeg lige forsvandt i et stykke tid... ved ikke lige hvornår hun kommer på igen :b ))
//Nova \\

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 30.01.2009 22:03
Uzuri så imod den lille pige. Hun betragtede hende lidt og så efter hende, da hun gik. "Hm.. Var hun ikke lidt lille til at gå rundt alene så sent?" Tænkte hun undrende og vendte tøvende sin opmærksomhed tilbage mod Samson.

Hun betragtede ham tavst igennem det tætte mørke, sløret af regnen. Hun havde varulvens nattesyn, så hun kunne se ligeså godt i mørke, som i lys, så det gjorde hende intet at det var blevet mørkt. Det var egentlig meget godt. Hun overvejede lidt om hun ville tage de mange tørklæder af, men besluttede sig for at vente.

Uzuri Kinte
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.01.2009 22:08
Samson gik hen og lagde en hånd på hendes skulder (?).

"lidt anstrengt?" Måske var hun ikke, og måske var hun. I så fald vidste han at det ikke var umuligt for folk at blive anstrengte når han først kom dem nær, og at de kendte ham rimelig godt.

Han prøvede at hive hendes klæde af, som lå henover hendes hoved (?).

"Giv dig nu til kende, det har jeg da gjort?" kom det lettere drillende fra ham, da han egentlig gerne ville se hvad der helt nøjagtigt gemte sig inde under dem.
Da han havde fundet ud af at Uzuri var rimelig 'raserveret', ventede han sådan set lidt en form for et angreb.
//Nova \\

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 30.01.2009 22:21
Uzuri reagerede hurtigt med et spark ud i luften, med sit mål mellem hans ben. Hun gik et par skridt tilbage og stirrede ondt på ham gennem stoffet. "Hvis jeg vil give mig til kende, skal jeg nok selv gøre det." Sagde hun irriteret. Hun trak tørklædet der skjulte hendes ansigt væk.

"Lidt for sent.. Solen er gået ned, så sker der ikke noget" Sagde hun med et lille smil og smed tørklædet i vandet. Hun så ned på det sorte tørklæde der langsomt flød, med den stille strøm. Regnen falmede langsomt og stoppede til sidst. Hun rodede i det sorte og meget våde hår, mens hun så afventende på ham. Hun ville se hvordan han reagerede.

Uzuri Kinte
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.01.2009 22:27
Samson mærkede den pludselig bevægelse, og lod sig hurtigt (ved magnetisme) bevæge sig en smule bagud, så foden lige nøjagtig ikke ramte. Det var det mest typiske sted som han blev sparket, og det var næsten snart et mirakel at han stadig kunne gøre kvinder gravide efter alle de spark!

"A-a-aah!" brummede Samson og løftede en pegefinger og viftede lidt med den.

"Det ville jeg bestemt ikke gøre, hvis jeg var dig!" Han fnøs lidt efter, lettere irriteret over, hvilken smerte der kunne have ligget henover ham nu.
Regnen havde fået Samsons hår til at ligge fladt ned, i hvertfald den del, som hatten ikke dækkede for. Ellers var det helt tørt, og hatten.. Den var mere eller mindre gennemblødt, men det gjorde nu ikke noget. Hvis Samson ville have den tør, jamen så tørrede han den jo bare?

Han smilte så svagt da Uzuri åbenbart nu frivilligt lod sine klæder falde.

*Holder hun mig for nar eller hvad?* tænkte Samson mens han lod sine øjne knibe sig en smule sammen til to smalle sprækker.
//Nova \\

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 30.01.2009 22:33
"Hvorfor? Prikker du mig så med den farlige pegefinger, du har der?" Spurgte hun med et smil og gik et par skridt imod ham. "Er du overrasket? Havde du forventet et eller andet uhyre under klæderne? Hm.. Men så må du vente til solen står op.." Sagde hun roligt med et lille smil.

Hun så kort ned ad sig. Det var ikke så tit hun kun tog de tørklæder der dækkede ansigtet af. Normalt ville hun tage det hele af, undtagen den kjole hun havde indenunder, selvfølgelig. Men det var egentlig meget godt det her. Hun begyndte da ihvertfald ikke at fryse så. Hun lagde blidt hovedet på skrå og betragtede ham afventende.

Uzuri Kinte
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.01.2009 22:39
"Prikker? Nej det ville jeg ikke lige just sige..," Samson smilede lettere skummelt, inden han lod Uzuri blive tiltrukket af ham. Han greb fat i hendes overarm, lige da hun kom hen til ham, nærmest med et snuptag.
Han lænede sig en smule indover hendes skulder, og så på hendes ene øje, som han kun lige kunne se på, da han havde fået vendt hende om, så hun stod med ryggen til ham (har fået lov).
Med den anden arm, prøvede han at spænde hendes arme om bag på ryggen af hende, så hun ikke ville kunne gøre noget med dem.

"Til solen står op siger du? Et uhyre? Hvilken form for uhyre er det vi taler om?" Hans øjne blev mere eller mindre vildt spærret op, mens han så intenst på Uzuri.
//Nova \\

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 30.01.2009 22:44
"Arh.." Kom det smertefuldt fra hende da han vred armen om på ryggen og flængen på skulderen sprang op. Hun mærkede en tyk, varm substans glide ned ad armen, under bluserne. Hun prøvede at trække sig fri og sparkede tilbage, prøvede at slå. Gjorde alt for at komme fri, men det lykkedes ikke rigtig.

Regnen begyndte hurtigt igen, dog med en lille opgradering. Hagl. Tordenen begyndte også igen, men Uzuri stoppede den ikke denne gang. "Regner du med at jeg svarer på dine spørgsmål?" Spurgte hun irriteret, mens hun prøvede at komme fri. "Arh.. Slip.. Mig!" Sagde hun, mens hun sled og vred sig for at komme fri. Hun hadede at blive holdt fast.

Uzuri Kinte
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.01.2009 22:48
Samsons ansigt blev i det mindste holdt 'ren' for det uventede og usædvanlige uvejre, som nu var meget indlysende, kom fra Uzuri selv.

"Hummn, måske.. hvis du vidste hvad jeg ville kunne gøre dig? .. Desuden.. Havde du så måske regnet med, at jeg skulle adlyde dine ynkelige ordrer?" Han grinte lavt for sig selv, så det blev til en mere eller mindre brummen.

"Et uhyr om dagen.. hmn.. det kan da ikke være så slemt igen.. eller kan det?" Han smilte lidt for sig selv. Små stød kom fra hans krop, ikke elektriske stød, men en form for et felt, når nu hun prøvede at sparke bagud.
//Nova \\

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 30.01.2009 22:53
"Du ville elske det" Svarrede hun sarkastisk og blev ved med at gøre modstand. Et lyn slog ned omkring 20 m. længere henne på en bro. Træet splintredes og et højt brag lydtes derefter. Vinden begyndte langsomt at komme Uzuri til hjælp. Den blæste kraftigt imod dem og fik derfor også regnvandet og haglet til at flyve ind i deres hoveder.

"Tror du jeg er bange for dig?" Spurgte hun langsomt, mens hun stadig blev ved med at gøre modstand. Hun ville ikke holdes fast. Ikke af nogen. Verdens mest magtfulde og dødelige person, skulle ikke holde hende fast. Så ville hun hellere ende med at dø.

Uzuri Kinte
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.01.2009 23:00
"Ikke helt umuligt.. " brummede Samson, og mærkede hvordan uvejret tog til. Hvis man ikke kan styre vejret, må man prøve at styre kilden som forudsager det.

"Hvis jeg var dig... ah.. ved du hvad? bare glem det.," Samson lod sig blive 'suget' til broen under sig, og hvis broen lige pludselig knækkede sammen, så gjorde det ikke det helt store.
Ild, det kunne der heller ikke gå i ham, da han besad denne evne - meget nyttigt egentlig, når man kom ud for en person med vejr evner.
Samson gad simpelthen ikke at vente på om der tilsidst skulle komme en tsunami eller noget helt overdramatisk, så han plantede sin fokus i sin hånd, som havde taget fat om Uzuris overarm. Håndfladen blev først svagt varm, så man næsten bare troede at det var kropsvarmen som strømmede ud af hånden, lige indtil at det blev svindende varmt, og Samsons personlige slavetegn blev dannet i håndfladen, og brændt direkte ind i Uzuris hud selv gennem klæderne på overarmen (?).
//Nova \\

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 30.01.2009 23:08
"Aaauch.." Kom det irriteret fra Uzuri, som fik revet sig fri(?) Hun tog sig til overarmen. "Hvad laver du?" Spurgte hun irriteret og tog de klæder der dækkede armen, af. Hun så chokeret på tegnet på hendes overarm og så op på ham. Vejret stilnede langsomt af, men Uzuri var først lige kommet igang.

Hun stirrede ondt på ham og så på det store O, med S'et og c'et indeni. "Hvad er det?" Spurgte hun med en faretruende stemme. Hun trak vejret dybt og håbede på at det ikke var, hvad hun troede det var. Hun havde set folk, med sådan nogle brændemærker. De var slaver.

Uzuri Kinte
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 30.01.2009 23:14
Samson smilte veltilfredst og lod Uzuri blive løsladt fra hans greb.

"Ikke et hvilket som helst mærke.. men du ved vidst godt HVAD det er.. MEN det er ikke ligesom alle andres.. Dette er magisk!" Han smilte roligt, og hævede sin hage en lille bitte smule, så man fik fornemmelsen af at han så endnu mere ned på en, end han rent faktisk gjorde i forvejen.

"Jeg kan holde øje med dig.. og du kan mærke mig, hvis jeg er i nærheden af dig.. så vil du opleve smerte.. lige nu, skulle der også gerne være smerte, men det er kun fordi at det er nylavet.. Derudover, er det en nem genvej til at kunne pine dig, og lade dig vide, hvor du hører til.. Derudover, kan jeg nemt kalde på dig.." Han smilte et kort smil til hende, og lod sin ene hånd kærtegne sin egen overarm med et let strøg over den.

"Du kan intet stille op.. " Samson regnede med uvejr igen igen, og han ventede egentlig også på det, men det ville nu bare gå mere eller mindre udover hende selv.
//Nova \\

Uzuri Xile

Uzuri Xile

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 160 cm

Uzuri 30.01.2009 23:19
"Så siger vi det.." Sagde Uzuri skeptisk og havde ikke tænkts sig at give sig. Hun skulle f'ndme ikke være hans slave. Hendes ene hånd lå på brændemærket og gned på det, i håb om at det snart vill holde op med at svide sådan.

"Du kan da bare kalde på mig, hvis du vil.. Jeg kommer bare ikke!" Sagde hun stædigt, men selvom hun var rimelig ophidset så lod hun vejret være. Hun ville ikke bruge kræfter på vejret nu. Hun lod en af hendes hænder glide igennem det uglede hår, men ellers stod hun bare og stirrede vredt på Samson. Han skulle ikke tro at hun bare ville være hans slave?

Uzuri Kinte
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10