Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
den snuser til hendes hånd og kigger fortsat nysgerrigt på hende
Latoris falder nu ned af sadlen på dens ryg
"av" mumler han da han rammer jorden
"kan du ikke prøve at stå lidt stille?" spørger han enhjørningen
han rejser sig så op og får øje på Lulita
han nikker kort som hilsen
Hun betragter Latoris lidt. Et lavt fnis kommer fra hende, da han falder ned. Hun holder sig kort for munden, før hun bare ser på ham, med et skævt smil. Hun holder kort en hånd op, som hilsen, før hun går hen og tager den hvide, blodige nederdel på igen. Hun sørger for, at den sidder stramt om livet på hende, så den ikke falder ned. Derefter strammer hun også toppen på ryggen. Så vender hun sig mod Latoris igen.
(undskyld at jeg svarer langsomt men min com er langsom)
han smiler kort til han og aer enhjørningen over halsen
han trækker så et sværd ud af sin skede som hænger på siden af enhjørningen og stikker den i jorden
Hun står og betragter Latoris lidt. Hun smiler så skævt, før hun går forbi Latoris og hen til et træ, som hun læner sig op af. Hun vender blikket mod himlen og sukker lavt.
han kigger kort op på himlen og siger "himlen er grå idag. det var da rart"
han sukker kort og tager så sadlen af enhjørningen
han sætter sig så i græsset mens enhjørningen går lidt omkring
Hun ser lidt på Latoris. Så sætter hun sig ned, stadig lænet op af træet. Hun smiler svagt.
"... Ja...," siger hun bare. Hun bider sig let i læben, før hun vender blikket mod himlen igen.
Hun tager imod brødet. Hun ser lidt på det, begynder så at brække nogle enkelte stykker af, og spiser dem. Hun sidder længe og tygger på det samme stykke, før hun tager det næste i munden.
"Tak," siger hun lidt efter. Hun skæver lidt til ham.
Hun ser lidt på ham, betragter ham så lidt.
"... Du er vampyr," siger hun lavt lidt efter. Hun smiler svagt.
"Jeg ved hvordan du har det," siger hun kort.
Hun nikker let.
"Det tror jeg gerne," siger hun stille. Hun rejser sig lidt efter op.
"Jeg tror jeg smutter," siger hun lidt efter.
"Tak for brødet," siger hun kort, før hun går derfra.
"så lidt" siger han og rejser sig
han kalder på sin enhjørning og sadler den op
han sætter sværdet i skeden på siden af sadlen og sætter sig op igen
han ridder så væk
Ying kommer stille og rogli gående, hun tænker på Samson.
"Han havde bare en dårlig dag, og så var jeg vidst lidt irreterende den dag" mumler hun stille for sig selv, og gnider sig på brændmæret på skulderen.
Hun gr hen til søen, og tager sin lange, sorte kappe af.
Ying lader fødderne glide ned i den iskolde vand.
Jeg er ikke en perle, det ved jeg.
Jeg er en uslebet diamant. Ava er fra Photobucket