Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.08.2008 16:39
Han betragter stadig Semyaz. Der kommer et svagt lumsk smil frem på hans læber. Det vil dog ikke være så tydeligt i mørket.
"Hej..," siger han bare.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 21.08.2008 16:42
han vender ryggen til ham, og går væk fra ham ikke intresant tænker han med et let smil
//sorry de korte indlæg, meeen som jeg sagde før, mit net flipper helt vild O-o

Semyaz er Dæmon og ingen må derfor kende hans navn, men han virkelige navn er Zaymes
Yearh.. hurtig lavet dimmer på photoshop >< jeg er ikke så god til det endnu
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.08.2008 16:49
Han rejser sig op og går hen foran Semyaz. Han tager hurtigt fat om hans hals(?) og stirre ham i øjnene.
"Ved du ikke det er uhøfligt at vende ryggen til folk man snakker med?" spørger han bare. Han smiler svagt.

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 21.08.2008 16:51
"ved du ikke det er uhøfligt at gøre sådan ved folk man ikke kender" siger han bare, og tager fat i Haurus hånd der er om hans hals, og tager den væk (?)

Semyaz er Dæmon og ingen må derfor kende hans navn, men han virkelige navn er Zaymes
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.08.2008 16:56
Han slipper hans hals, men rykker sig i stedet bare helt tæt på ham.
"Tror du ikke jeg er ligeglad?" spørger han kort. Han smiler lumsk.
"Hvis det ragede mig, havde jeg nok ikke gjort det, skal du se, min fine ven," siger han, svagt smilende.
"Men okay. Hvis du virkelig synes jeg er så kedelig.. Så vil jeg forlade dig," siger han bare. Han vender så om på hælen, før han forsvinder derfra.

//out. Sorry, skal skrive med en anden

Semyaz Takashi

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 170 cm

Semyaz 22.08.2008 17:44
"tusind tak" siger han med et bredt smil da han forsvinder, Semyaz går ind i mørket og forsvinder

//out

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.10.2008 19:38
Murizz sidder i blindgyden, lænet op af muren. Han har benene trukket op under sig, armene lagt om dem, og ansigtet gemt væk i knæene. Her har han siddet i noget tid. Og den eneste grund til, han har sat sig herind, er fordi han ikke regner med at han møder nogen her. Nogle få tårer har fundet sig vej ned af hans kinder, efter hans sidste møde med Meier.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.10.2008 19:52
Frk. Fresley kommer gående, næsten lysløst. hendes tøj er ret fugtigt, og hun undrer sig over hvor hun er havnet. Hun bærer et stearinlys i hånden, fordi at det er så mørkt. hun ligger først ikke mærke til Murizz, og er lige ved at vade ind i ham.
"Åh... undskyld.." udbryder hun. hvorfor havde hun ikke set ham? hun hvde jo netop taget lyset med for at undgå det.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.10.2008 20:11
Murizz lægger overhovedet ikke mærke til Frk. Fresley, først da hun siger noget. Han vender hurtigt blikket mod hende. Kort efter tørre han tårene væk fra kinderne og rejser sig op.
"Det .. Er okay," siger han lavt. Han smiler skævt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.10.2008 20:19
Frk. Fresley så på ham.
"Mit... Mit navn er Frk Fresley. Godaften." hun anstrengt sig for ikke at stamme eller hakke, og det lykkedes også ret fint, hvis hun selv skulle sige det. drengen så bare så trist ud. det gjorde et stærkt indtryk på hende. hun ville gerne spørger hvad der var i vejen, men hun vidste ikke om det ville være at gå over hans grænser.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.10.2008 20:24
Murizz prøver at holde et smil på, selvom det er svært for ham.
".. Hej..," siger han lavt. Han betragter hende lidt. Selvom hun ikke ser ud som en der kunne finde på at gøre noget ondt, går han alligevel et lille skridt bagud, - altså væk fra hende.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.10.2008 20:26
Hun trækker vejret dybt ned i lungerne, men man kan næsten ikke se det.
"Hvorfor er De... De trist til mode?" spørger hun. hun bliver bare stående, og respektere at han går væk hende. Han virker så sårbar overfor alt og alle, så hun nøjes med at kigge på ham og lægge hvoedet på skrå.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.10.2008 20:31
Han smiler fortsat skævt, vender så kort blikket mod jorden, før han ser på Frk. Fresley igen.
"Øhm ... Det er ikke noget specielt .. Jeg .. har bare haft et skænderi med .. min mand..," siger han stille. Han bider sig let i læben.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.10.2008 20:39
Frk. Fresley ser meget overrasket ud. hans mand? jamen... det var da en dreng hun stod og talte med, var det ikke?
"Nu... Må De ikke tage det for.. personligt, men plejer hankøn ikke at være... Være sammen med hunkøn?" hun håbede ikke at hun stødte ham ved at sige det. men hn havde aldrig oplevet nogen, der var sammen med en af eget køn.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.10.2008 20:43
Han ser lettere undrene på hende, da han ser hendes overraskede udtryk. Han smiler svagt.
"Jo, men ... Jeg øhm ...," han siger ikke mere lige nu. Han klør sig let i nakken og ser kort væk.
".. Jeg er bøsse..," siger han kort.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.10.2008 20:47
Frk. Fresley så stadig ret overrasket ud, men hendes udtryk mildnede lidt.
"Nåårh..." Faktisk vidste hun ikke hvad ordet 'Bøsse' betød, men hun gik ud fra at det var, når to mænd var sammen. en kold vind løb tudende igennem gyden, og hendes lys blafrede kort, inden det gik ud.
Heldigvis vendte hendes øjne sig hurtigt til halvmørket. der var ingen skyer, så månen skinnede ned. hun sagde ikke noget, men så bare på lyset. hun ærgede sig ikke rigtigt over at det var gået ud, men det havde været rart hvis det var tændt alligevel.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.10.2008 20:52
Han skæver kort ned til hendes lys. Han bider sig lettere nervøst i læben, da det går ud og han stiller sig med ryggen vendt mod muren igen, hvorefter han langsomt glider ned at sidde, lænet op af muren. Han skæver kort op til Frk. Fresley, men vender så blikket mod jorden. Han trækker benene op under sig.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.10.2008 20:58
Frk. Fresley sætter sig også ned, og sætter lyset ved sin side. hun ved ikke noget om det at være 'bøsse' og det undrer hende egentlig. noget hun aldrig har hørt om.
"Hvordan ved... man at man er 'bøsse'?" spurgte hun tøvende og begyndte en smule fraværende at pille lidt ved en løs tråd i sit halstørklæde.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.10.2008 21:01
Han ser mod hende igen og trækker så let på skuldrene.
"Den første jeg var sammen med, var en mand.. og .. jeg kunne li' det," siger han bare. Han smiler skævt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 15.10.2008 21:05
Frk. Fresley nikker forstående.
"Okay. Er det sådan med alle... 'bøsser'?" de eneste bøsser hun kender til, er slangebøsser, så ordet er lidt underligt for hende at sige. men hvis det er det han kalder det, må det jo være rigtigt. hun får hevet tråden af sit halstørklæde, og sidder og binder knuder på det.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 12