På stranden

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 00:20
Han drejede hovedet og så på Kyoshiro. Han smilte roligt og rystede på hovedet.
"Jeg hører de har god mad dernede." sagde han og hævede et øjnbryn. "Rullede fisk i tang. Lækkert, ikke sandt?" spurgte han roligt og trak på skuldrene. Han gik hen og satte sig ved siden af Kyoshiro.
"Det er sikkert noget for dig. Noget siger mig du kan lide fisk." sukkede han og betragtede igen havet med en rolig mine. Bølgerne beroligede ham og den kolde luft gjorde godt.
Han sukkede og betragtede sine hænder. Han gnubbede dem imod hinanden så de begyndte at få deres normale farve igen.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 00:28
"I tang?"

Spurgte han undrende, kendte da til sushi og alle de andre sjove ting man kunne lave med fisk, men han havde aldrig fundet det specielt fedt.
Han så dog mistroisk på Rex da han kom tættere på og endda havde modet til at sætte sig ved siden af ham.
Han så derfor misbilliget på ham, men undlod rent faktisk at stikke tænderne i kødet på Rex. Selvom lysten så sandelig var der.

"Jeg er ikke den store fiske elsker.. Jeg spiser ikke så meget"

Sagde han mistænktsomt og betragtede ellers Rex indtenst. Kunne ikke se hvad det var manden havde gang i.
Desuden måtte Rex sande at han uden tvivl havde ret i hvad han sagde. Han lignede trosalt en underernæret teenager.
Han skulle dog være glad for at han ikke havde nævnt det, for Kyo flippede altid hvis folk skulle blande sig.

"... Hvad er det du laver?"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 00:36
"Ja ... Tang," gentog han med et suk og rystede opgivende på hovedet. Han gabte og forsatte med at slide hænderne over hinanden.

"Jeg har nu ellers hørt at fisk er sundt." Sagde han og trak på skuldrene. "Det styrker knoglerne." mumlede han og skævede til Kyoshiro med stor eftertanke. "Men nåja - Fisk lugter, er fulde af skæl og fyldt med små irriterende knogler." påpejede han så i stedet. Han anede egentlig ikke hvorfor han nu sad her og snakkede fisk med en knægt, der tydeligvis ikke ville andet end at provokere og irritere. Måske fordi han ikke lige kunne overkomme at rejse sig og gå. Måske fordi han ikke anede hvor han skulle gå hen. Han følte sig en anelse fortabt.

Han drejede hovedet imod Kyoshiro med et hævet øjnbryn, til hans spørgsmål.
"Vil du have et helt svar eller blot små svar?" han holdt en kort pause, før han selv besvarede det spørgsmål: "Jeg sidder på en strand, i vintersæsonen. Det er sent og jeg har to stiksår i kroppen. Mit selvskab er en temmelig aggresiv mand, som jeg nu sidder og diskuterer fiskeretter med." han holdt en kort pause og vendte blikket imod jorden. "Hvis alle mine dage her i Midtlandet bliver så interessante, så burde jeg skrive en bog."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 00:43
".. Men fede fisk smager nu godt"

Mumlede han roligt, lagde atter hovedet på skrå dog så meget at alt håret nu lå mod den ene side og det meste af den hvide hals var blottet.
Han lagde blot ansigtet i en hånd og betragtede roligt Rex. Han forstod simpelthen ikke den mand. Han hadede ikke at forstå ting.

"Jeg mente nu mere hvor du finder modet til at sætte dig ved siden af mig, dumme barn"

Sagde han irriteret og kunne ikke lade være med at suremule en smule, underlæben var svagt skudt frem i vrede.

"Jeg troede ikke du var klog nok til at skrive.. Det er der jo ikke så mange der kan og du er en slave.. Spændende"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 00:53
"Fede fisk?" Han drejede hovedet og så på Kyoshiro med et forvirret udtryk i ansigtet.

Han trak på skuldrene. "Jeg er såmænd ikke bange for dig." indrømmede han og tog fat om sit håndled, uden nogen egentlig grund. Han rokkede nakken fra side til side så den lavede nogle højlydte knæklyde. Han sukkede og så tomt frem for sig.

Han smålo derefter af Kyoshiros bemærkning. "Jeg kan både skrive og læse (så vidt jeg husker xD) og det lærte jeg for mange år siden." påpejede han og trak på skuldrene. "Det er en meget nyttig ting, hvis man da har brug for det. Ellers kan man vel få andre til at læse og skrive for sig. Hvad ved jeg."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 00:59
"Fede fisk"

Nikkede han roligt, laks smagte jo godt. Her kendte idioten til sushi, men ikke til laks? Helt ærligt..
Han hævede dog et øjenbryn over den anden kommentar og lænede sig næsten helt ind til Rex, sad så deres ansigter var tæt på hinanden selvom han var så meget højere.

"Og hvorfor i alverden kunne det så være? Du må da have regnet ud at jeg kunne riste dig uden at blinke"

Knurrede han irriteret, han så jo frygt som en slags respekt og hvis idioten ikke respekterede en stærkere modstander kunne han lige så godt blive slået ihjel med det samme.

"Jeg er helt overrasket. Jeg troede du var ligesom størstedelen af landet. Bare lidt.. Dummere og fyldt med ærefrygt"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 01:12
Rex rystede på hovedet af ham, og smilte blot for sig selv. Han morede sig næsten. Næsten.
Han lænede sig dog vigende tilbage da Kyoshiro kom lidt for tæt på.

"Jeg har på fornemmelsen at du bare gerne VIL hades?" sagde han roligt med en undertone af sympati. "Det synes jeg da ikke er så positivt."

Han trak på skuldrene og rankede ryggen. Indtil videre havde han ikke fået et særlig positivt indtryk af Kyoshiro. Drengen virkede temmelig nedtrygt, magtsøgende, forvirret og forladt. Og lidt ynkelig faktisk.

"Ja jeg er ikke så dum som jeg ser ud." sagde han ironisk og himlede med øjnene. Han havde egentlig ikke så meget andet at sige til det. Så meget andet han gad sige til det, heller. Han sparede på ordene, da Kyoshiro med stor sikkerhed havde problemer med længere sætninger.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 01:20
Han rynkede let på næsen og de sorte øjne snævrede sig lidt i på grund af kommentaren. Sikke noget dumt at sige.

"Hvilken del af verden finder du positiv?"

Hvæsede han muggent og ungik ubevidst at svare på spørgsmålet, inden han atter lænede sig væk fra Rex.
Armene var bag ham og holdt ham oppe så han stadig kunne kigge mistroist på Rex. Ja han forventede konstant et angreb fra hans side.
Der var et eller andet irriterende ved at blive ignoreret. Han kunne slå idioten ihjel og han var skide ligeglad?!
Det var ikke menneskeligt at reagere sådan! Han havde ligefrem ristet idioten OG HAN VAR LIGEGLAD?!

"Er du overhovedet et menneske?"

Spurgte han pludseligt, stadig med let rynket næse og et tanksomt ansigts udtryk. Det virkede ikke helt rigtigt.. Og det generede ham..
Han trak vejret dybt ind og sukkede det ud igen. Luften havde dog ændret sig på midtvejen og det var en tyk røgsky der fløj i hovedet på Rex istedet.
Som havde man smidt dæk på et bål.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 01:29
"Den positive del? Vel"

Han trak på skuldrene og smilte skævt. Han rettede sig en andelse op og så kort på såret han havde forbundet med sin forrevne og nu også forbrændte skjorte. Såret var rent og havde dannet en skorpe. Det var ikke så dybt som han havde frygtet, og han havde en idé om at tilfældet var det samme med ryggen.
Han rettede sig op igen.

"Ja - Det tror jeg da." mumlede han og så på sine nu grå hænder. "Sådan lidt menneske." tilføjede han og trak på skuldrene. "Hvorfor?" Han betragter Kyoshiro med et hævet øjnbryn og en rolig mine. Han skar en grimasse ved Kyos tilsyneladende brændende og sygligt dårlige ånde og undgrik at trække vejret for meget de næste par sekunder.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 01:34
"Ja?"

Spurgte han nysgerrigt og fulgte blot med da Rex rejste sig, lagde armene over kors og hovedet på skrå.
Hævede et øjenbryn og slo kort en latter op over dét svar. 'Sådan lidt menneskelig'?

"Ved du det ikke engang? Og det er bare fordi dine reaktionsmønstre ikke rigtig er menneskelige.."

Sagde han undrende og smilede skævt over at Rex holdt vejret i hans røg sky. Godt valg.
Hvis idioten havde indåndet for meget ville han sikkert havde fået røg forgiftning OG alle de gnister havde sikkert brandt hans indre en smule. Ikke just videre behageligt.

"Hvad, bryder du dig nu ikke engang om røg? Hvis det er noget kan jeg imitere vulkan røg?"

Spurgte han drillende, vulkan røg var jo ikke videre sundt for kroppen heller og selv Rex måtte vide det.
Det virkede dog ikke til at have den synderlig store betydning på Kyos egen krop.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 01:40
Rex trak på skuldrene og kløede sig kort i nakken. "Ja. Den positive del, må vel være dér hvor de positive mennesker er. Vil jeg tro." sagde han med en afslappet, henkastet tone. Han undrede sig kort over Kyoshiros pludselige snakkelyst men tænkte ikke videre over det.
Han gik hen til vandkanten og samlede en flad sten op, som han slog smut med, henover det kolde vand. Det virkede let som en leg.

"Jamen - Hvornår er man menneskelig? Vi er vel allesammen lidt forskellige? Der er nogle der kan kontrollere ild, så skader ild dem ikke, men det gør dem ikke til dæmoner. Der er nogen der kan kontrollere vand, så de kan ikke drukne, men det gør dem ikke til havfolk." påpejede han og skævede til Kyo.

"Og nej, røg er ikke just det jeg holder mest af. Og jeg er sikker på at din vulkan er meget fin og det hele, men pas nu på du ikke gasser os begge." Han hævede et øjnbryn og gav sig til at lede efter endnu en smutsten.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 01:47
"Mennesker er en ligegyldig race"

Sagde han henkastet og trak på skuldrende, trillede lige så muntert med Rex inden han dog stoppede et par meter fra vandet.
Han skulede lidt til væsken, havde alligevel lyst til at gå hen til Rex for at genere ham noget mere, men alt den væske fik ham alligevel til at stoppe.

".. Man er menneskelig, når man er født som et menneske din dumme unge. Ligesom en dæmon er en dæmon, en alf er en alf og en Havmand er en havmand. Vampyre er lidt inviklede, men der er altid racer der skal være anderledes"

Kommenterede han ligegyldigt og himlede med øjnene. Hvad havde ens medfødte evner dog med sagen at gøre.. Tch altså.
Han kunne dog ikke lade være med at grine hånligt over Rex's anden kommentar og rystede på hovedet lidt efter.

"Du skal ikke snakke til mig som var jeg et barn. Desuden kan jeg ikke dø eller komme til skade af røg ligesom skrøbelige mennesker."
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 02:00
Rex kastede roligt endnu en sten ud i vandet, før han vendte sig om. Han betragtede Kyoshiro med et vagtsomt blik. Han undrede sig over dette underlige væsen, der tydeligvis blot var der for at irritere, men det havde han jo allerede konkluderet.

"Af en der tydeligvis hader mennesker så meget, vælger du alligevel at blive her og snakke med mig? Jeg er beæret."

Han gik langs vandkanten og fandt et par smutsten. Han samlede dem alle op og kastede en enkelt til Kyoshiro. "Kan du kaste smut?" spurgte han roligt, og kastede selv en sten afsted. Den smuttede 3 gange. "Lad mig se hvad du duer til." sagde han roligt og vendte sig imod Kyoshiro med et hævet øjnbryn og et meget svagt smil.

"Så du kan ikke tage skade af røg? Interessant." mumlede han og tænkte lidt over den information. Han kastede endnu en sten ud i vandet. Det var en doven sport.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 02:09
"Jeg hader ikke mennesker. De er skam glimrende foder. Jeg hader heller ikke køer vel?"

Sagde han grinende og lagde begge hænder på hofterne, inden han atter vendte hovedet mod himlen og kiggede lidt på de tunge skyer.
Hvis han var uheldig ville det garenteret begynde at regne om lidt.. Ja.. Mere vand.. For han var nemlig altid så pisse heldig.

"Jeg keder mig.. Og mine legetøj trænger til en pause så de kan få samlet krafter til næste gang jeg skal daske til dem"

Sagde han ligegyldigt, snakkede udentvivl om andre levende væsner, men virkede ikke til at syntes det havde nogen betydning.
Han havde vel det samme syn på slaver som en vær anden. Stenen der blev kastet mod ham stødte blot mod en mur af ild inden den faldt på jorden og Kyo skævede atter tilbage på Rex.
Først da han fik fat i spørgsmålet, bukkede han sig og samlede stenen op, som han kastede op i luften og greb igen.
Han skulle til at kommentere hans had for vand, inden han dog fik sig selv stoppet. Idioten behøvede da ikke at få hans fobi at vide.. Det ragede jo ikke ham!
Han gik derfor besværet hen ved siden af Rex og så muggent ned på ham, prøvede til det ekstreme ikke at vise at hans irritation var på grund af det brusende væske.
Han kylede derefter stenen ud i vandet med én bevægelse som gav den samme effekt som havde han kastet en klippe i vandet. Nej, han kunne eller ville uden tvivl ikke smutte med sten.

"Jeg fejler til at se pointen.."

Mumlede han undrende og så på Rex med et hævet øjenbryn. Var det en slags træning? Hvis så, hvad gik den ud på?

"Interessant ligefrem? Troede ikke andet end ære interessere dig?"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 02:16
Rex valgte ikke at høre om hans små slave-legetøj. Om drengen havde nogle seksuelle lyster som kun kunne stilles sådan, så måtte det jo være sådan. Han smilte for sig selv og rystede på hovedet.

Han tager et skridt til siden, da Kyo kommer hen til ham. Han betragter hans fejl-placerede kast med en neutral mine. "Det er langt fra alle der kan finde ud af det på samme tid."
Han tog et par skridt ud i vandet og samlede stenen Kyo just havde smidt op. (Regner med han bare havde kylet den lidt udad, og så ellers bare tyret den i jorden)
Han trasker derefter ind igen, hvor han rækker Kyoshiro stenen igen. "Prøv en gang til. Du skal kaste den på siden. Så den ligger vandret. Sådan her."
Rex tog endnu en smutsten og demonstrerede kastebevægelsen for Kyoshiro. "Det er ikke så svært." sagde han roligt og trak på skuldrene. "Prøv igen."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 02:39
Han betragtede undrende Rex mens manden vadede ud i vandet og rakte hånden ned i det klamme dyb for at samle stenen op igen.
Rynkede lidt på næsen og himlede med øjnene af mandens forsøg på at få det her til at virke den mindste smule interessant.
Han tog dog imod stenen uden brok og kiggede ellers blot på Rex igen med hovedet let på skrå.
Virkede ærlig talt lidt som en kat der sad og kigged på en fugl med brækket vinge, uden at være sulten.

"Men hvad er pointen? Jeg kan ikke finde nogen form for speciel træning i det.."

Sagde han forundret og havde mest af alt lyst til at hvine irriteret og sætte sig ned og måske får en del af vandet til at fordampe i vrede.
Ih han fattede ikke det her.. Men alligevel kunne han ikke lade være med at kaste stenen igen, denne gang smuttede den en enkelt gang.
Ikke langt og det virkede mere som held end noget andet. Dog havde han ikke bukket sig eller imiteret Rex's stilling specielt meget.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 02:44
Rex betragtede ham og lo kort for sig selv. Han rystede på hovedet og frydede sig. Han gik lidt frem og tilbage på stranden og fandt endnu en sten, som han tog op, før han gik hen ti Kyo igen.

"Skal der være en pointe med alt hvad du laver? Har du aldrig prøvet bare at gøre noget - bare for at gøre det?" spurgte han og smuttede stenen ud i vandet. Han betragtede den eftertænksomt og gik lidt op af stranden igen, før han satte sig i det kolde sand.

"Nogle gange skal man bare gøre nogle ting, som ikke giver mening. Bare fordi man ikke kan finde på nogen grund til at lade være." sagde han roligt og trak på skuldrene af den anden.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 02:51
Han kiggede atter op i himlen og rynkede på næsen over skyernes fremtruen. De blev da bare værre og værre.
Han vendte dog ansigtet ned mod Rex igen da han stillede sig ved sidan af ham igen og lagde hovedet på skrå.

"jeg gør da tit spontane ting.. Men de har vel i og for sig en grund i dybden.. Når jeg slår ting ihjel er det for mad eller leg.. Når jeg render rundt i skoven er det for træning.. Når jeg læser og skriver er det for viden, men jeg kan ikke finde en pointe i at kaste med sten ned i det åndssvage vand!"

Sagde han besværet, satte sig ned i sandet et stykke tid inden en bølge ramte hans ben og han rejste sig op med et overrasket hvin.
Gik derefter et par skridt tilbage og stirrede ondt på den brusende væske, inden han satte sig ned i det tørre sand igen.

".. Hvor jeg gjorde det, ville det inkludere øddelagte landsbyer, så det tror jeg ikke du skal spørge mig om"

Tilføjede han dog roligt, virkede faktisk som om at han mente det oprigtigt.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 02:58
Han smilte og trak på skuldrene af Kyoshiro. Han var en underlig én. Bestemt. Han så op i himlen, for at se hvad der interesserede den anden så meget deroppe.
"Det ser ud til regn," mumler han. Han skæver til Kyo og betragter hans våde bukseben.
"Du hader vand, har jeg ret?" han holdt en kort kunstpause før han forsatte. "Hvad laver du på en strand...?" spurgte han og smålo kort.

Han sukkede og rejste sig. Han gik hvileløst runst i nogle sekunder. "Okay - pointen er at få tankerne fokuseret om så banale ting, som at hælde en flad sten og finde teknikken. Udregne matematikken for hvordan den skal ramme vandoverfladen og forsøge at præcisere hvornår man skal kaste, ifølge bølgerne. Det er en hjernetræner," påpejede han med et smil.

"Du har vel ret. Der er vel en dybere mening med alt. Nogle gange tænker man bare ikke over det..."

// Frys!! or die!
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 17:03
"Desværre" Mumlede han tilbage og så derefter ondt hen på Rex.

"Nej da, vand er mit ynglings element og jeg kom herud for at bade."

Sagde han sarkastisk og fnøs fornærmet, himlede svagt med øjnene og trak benene op til sig.

"Jeg sagde jeg kunne fornemmet et såret kreatur gjorde jeg ikke? Okay jeg kunne lugte blod, men det er vel det samme"

Forklarede han roligt, trak let på skuldrende og så lidt på Rex med en tænksom mine.
Han vidste ikke hvorfor han pludselig var blevet så rolig i hans nærvær og havde mistet lysten til at sprætte ham op, men manden var alligevel ikke en trussel så det kunne vel være lige meget.. Kunne det ikke?
Et skævt smil brød dog ud på hans læber da Rex kom med en forklaring og en lav fnisen slap fra ham.

"At leve i en verden uden mening.. Det har jeg gjort de sidste par århundrede.. Det er sku ved at være kedeligt"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12