Kyoshiro 24.01.2009 02:09
"Jeg hader ikke mennesker. De er skam glimrende foder. Jeg hader heller ikke køer vel?"
Sagde han grinende og lagde begge hænder på hofterne, inden han atter vendte hovedet mod himlen og kiggede lidt på de tunge skyer.
Hvis han var uheldig ville det garenteret begynde at regne om lidt.. Ja.. Mere vand.. For han var nemlig altid så pisse heldig.
"Jeg keder mig.. Og mine legetøj trænger til en pause så de kan få samlet krafter til næste gang jeg skal daske til dem"
Sagde han ligegyldigt, snakkede udentvivl om andre levende væsner, men virkede ikke til at syntes det havde nogen betydning.
Han havde vel det samme syn på slaver som en vær anden. Stenen der blev kastet mod ham stødte blot mod en mur af ild inden den faldt på jorden og Kyo skævede atter tilbage på Rex.
Først da han fik fat i spørgsmålet, bukkede han sig og samlede stenen op, som han kastede op i luften og greb igen.
Han skulle til at kommentere hans had for vand, inden han dog fik sig selv stoppet. Idioten behøvede da ikke at få hans fobi at vide.. Det ragede jo ikke ham!
Han gik derfor besværet hen ved siden af Rex og så muggent ned på ham, prøvede til det ekstreme ikke at vise at hans irritation var på grund af det brusende væske.
Han kylede derefter stenen ud i vandet med én bevægelse som gav den samme effekt som havde han kastet en klippe i vandet. Nej, han kunne eller ville uden tvivl ikke smutte med sten.
"Jeg fejler til at se pointen.."
Mumlede han undrende og så på Rex med et hævet øjenbryn. Var det en slags træning? Hvis så, hvad gik den ud på?
"Interessant ligefrem? Troede ikke andet end ære interessere dig?"