På stranden

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 20:57
Rex rettede sig en smule op. Han smilte af den anden. Han vendte ansigtet nedad og smålo kort.
"Jeg er ikke bange for dig. Du kan ikke skade mig." sukkede han og rystede på hovedet af ham. "Men det vil du ikke kunne forstå." brummede han og rystede på hovedet.
Han lagde armene over kors og stirrede på den anden. Han følte sig nedstirret og nedtrampet, men han var egentligt ligeglad. Han tænkte og konkluderede at det var fredag. Han spekulerede på hvad hans nye herre ville sige til at han udeblev fra det første møde.
Han rystede på hovedet og sukkede. Han skævede ud over vandet og lyttede til bølgerne.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 21:02
Rex's latter kom en smule bag på ham og han så vredt på manden foran ham med gnistrene øjne.
Hvor vovede han?! Skulle han ikke kunne skade den lille fnatmide? Hvor tænkte han dog stort om sig selv. Dumme unge.

"Lad os se om det passer"

Knurrede han rasende og slo pludselig voldsomt ud mod Rex midtersektion, de lange sorte negle bredt ud for at kunne bore sig langt ind i kødet på ham,
Hvis han ramte ville hans negle garenteret føltes forunderligt varme og ville næsten brandmærke huden og kødet.

"Dumme snotunge"

Hvæsede han rasende i en dyb, dyrisk stemme der ikke lød videre menneskelig. At Rex bare kunne tænke sådan..!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 21:10
Rex havde forudset angrebet. Det faktum at han havde set hans grin, hugtands grin, havde tabbet hans sidste lille stykke håb om at finde venlighed i Midtlandet. Da Kyoshiro gjorde mine til at angribe ham var han et skridt foran. Han rakte hurtigt den ene arm frem og berørte Kyoshiros skulder med fingerspidserne. Et lysglimt omkransede Rex' krop skiftede form.
Hele forvandlingen kom egentlig bagpå ham selv. Han var sådanset forberedt på det, men han havde forventet at blive en slags Morgenstjerne, Flail eller et 2-håndssværd, men da han landede i sandet i form af en enorm og veludsmykket krigsbue, blev han lettere overrasket. Det havde han ikke prøvet før ...
Pga. forvandlingen blev Rex selvfølgelig ikke ramt af Kyoshiros angreb...
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 21:18
Det kraftige lysglimt blændede ham kort og han var næsten ved at falde over sine egne lange, stænger af ben.
Han så derefter hurtigt tilbage mod Rex men så istedet den store udsmykkede bue og ærlig talt tabte han kæben og han så derefter ned store øjne på den.. Tingest.
Han satte sig derefter på hug og lagde hovedet på skrå, inden han prikkede til våbnet.

"Det var.. Uventet.."

Sagde han forundret inden han blot tog fat i håndstykke og hev den op, med et hævet øjenbryn.

"Hvad fanden er det her?"

Spurgte han halv irreteret og drejede buen rundt og rundt i den ene hånd.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 21:26
Rex lod ham samle sig op, og mærkede hvordan han blev vendt og drejet.
"Så hold mig dog stille dit imbecile fjols. Det er en bue, ganske enkelt. Og så alligevel ikke. Langt fra enkel." Han sukkede og tog sig til hovedet. Når han blev forvandlet til et våben, fandt han altid sig selv inde i et stort sort rum, hvorfra han så det hele, som en helt tredje person. Når han snakkede kunne hans ansigt ses som en svag reflektion i guldet og sølvet på buen.
"Men pas på, den her bue har flere kræfter en du kunne drømme om.."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 21:32
Det gippede overrasket i ham da Rex's stemme brød den ellers stille atmosfære.
Aha så Rex havde rent faktisk forvandlet sig til en bue og ikke bare byttet plads med den. Smart evne, åndssvag foran en ildbruger den kunne brande den dog.
Han bredte derfor den ene håndflade ud og vendte den dovent mod himlen med halv lukkede øjne, der ellers var fokuseret på Rex.
En voldsom stikflamme brød frem fra håndfladen og skød op i luften. Den lyste en hel del af området op og sandet glitrede rødt i dets skær.
Ikke blot at den var voldsom viste at han ikke var en svækling, men også det at det påvirkede ham det mindste at styre den eller fremmane den spillede ind.

"Jeg kunne blot smelte dig hvis du skal væse så pisse flabet svag pisser"

Knurrede han ondt og selvom han snakkede og virkede til at koncentere sig om buen, blev flammen blot ved med at skyde op i luften.

"Der er jo ikke engang nogle pile. Og hvad fanden skal det gøre godt for?!"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 21:40
Rex bed tænderne sammen og betragtede flammen. Han var aldrig blivet behandlet sådan, af en væbner. Han rystede på hovedet og konstaterede at Kyoshiro skulle have igen af samme skuffe.
"Du kunne brænde mig og jeg..." han holdt en kunstpause og i samme øjeblik samlede en elektrisk aura sig omkring buen og et medium stødchock (skala fra 1-10: 5) Elektriciteten fulgte buen og gik derfor videre op og ind i Kyoshiros krop. Chokket var såmænd kun ment som en kort advarsel og intet andet.
"Jeg kunne schwitze dig. Og hvem har brug for pile!? Du klager som et lille utaknemmeligt barn!" hvæste han hysterisk. Sandheden var nok at han ikke helt havde fundet ud af det med pilene, men elektriciteten gav ham en lille idé.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 21:45
Et hvæs i overraskelse slap fra ham da chokket gik gennem ham og han kylede automatisk buen ned i sandet igen.
Så derefter mistroisk på sin hånd inden han knyttede den og kiggede vredt ned på Rex.. Rexbuen i sandet med en rasende knurren der mindede mest om en hidsig tigers.
Også fornærmelsen om at han skulle være et barn! Specielt fordi det var en ret rigtig fornærmelse om at han var en smule barnlig, men næ nej, det syntes han jo ikke helt selv.
Stikflammen var gået ud da han havde fået chok og han tændte derfor to flammer på hver sin side og lagde armene over kors.

"Og tror du ikke at jeg kunne smelte dig INDEN du overhovedet nåede at tænke dig om, dit latterelige, lille menneske?!"

Hvæsede han halv hysterisk og sparkede ligegyldigt efter buen. Ikke for at skade desideret, men netop.. Bare for at gøre noget tilbage.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 22:09
Rex brummede noget uhørligt og rystede på hovedet. Han bed tænderne sammen og mærkede irritationen pumpe blodet rundt. Pludselig kom Rex overkrop ud af buens guldhorn. I samme øjeblik rejste buen sig op, somom den stod i sandet. Rex greb ud efter Kyoshiros krave, blot for at holde fast i ham og ruske i ham.
"Hør her, knægt, jeg ved ikke hvem du tror du er, men at destruere et magisk og ekstremt magtfuldt og velset ... og deriblandt også velkendt våben. Du ville være et fjols hvis du skadede mig. Er du klar over hvor meget VÆRD jeg er?!" vrængede han. Han indså dog hurtigt at det var noget vås og rystede på hovedet. Han slap Kyoshiro og satte hænderne i siden.
"Alle krigere ville skære arme og ben af for at kunne få lov at bruge mig i en enkelt kamp. Folk ville myrde for at få æren at bruge mig som deres våben," sagde han og løftede hagen.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 22:24
Han så paft på Rex da han dukkede op og ud af buen, var ærlig talt så målløs at han lod rex gribe fat i hans krave og ruske i ham.
Han virkede ikke rigtig til at opfatte et ord af hvad den anden mand sagde og stirrede blot vantro på ham.
Da Rex så endelig gav slip på ham begyndte hans ord at sive lige så stille ind i hovedet på Kyo og langsomt blev begge øjenbryn hævet.
En højlydt skæren af tænder lød hurtigt og hans øjne glitrede rødt i raseri. Hvad fanden bildte den lille møg tingest sig ind?! Hvem troede han, han var?!

"Lidt.. Selvglade.. Er vi?"

Sagde han besværet, små ticks gled gennem hans krop på grund af hans pludselig raseri og hans allerede mørke aura blev dybere og hele området omkring dem blev hurtigt flere grader varmt.

"Jeg.. Er pisse ligeglad med hvor anset du er.. Jeg er skide ligeglad med hvad du skulle være værd. MEN HVAD I KILES NAVN BILDER DU DIG IND AT KALDE MIG KNÆGT OG TAGE FAT I MIT TØJ?! HVAD I HELVEDES SYV LAG TROR DU, DU ER I FORHOLD TIL MIG DIT FORBANDEDE VÆRKTØJ?!"

Det startede op som en irriteret og rasende væsen, dog gik det hurtigt over i en hysterisk og psykotisk råben som selv de hårdførdeste krigere ville bakke tilbage for.

"HVAD FANDEN ER ÆRE VÆRD I EN VERDEN I KRIG?! ÆRE REDDER DIG IKKE I EN KAMP MOD LYSETS VOGTERE, MØRKETS KRIGERE ELLER ANDRE VÆSNER! JEG VILLE ALDRIG SKADE MIG SELV FOR AT BRUGE NOGET SÅ UBRUGBART SOM EN RAPKÆFTET BUE!"

Blev han ved, flammerne blussede kraftigt op og han sendte dem begge to lige lukt i hovedet på Rex.
De var gjort så stærke at de ville kunne skade ham grueligt, men de var ikke kraftige nok til at slå ham ihjel. Endnu.
Nu ville han bare skade Rex nok til at idioten hørte efter hvad han sagde.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 22:36
Rex' krop forsvandt atter ind i buens sikre skal. Han var vred. Sur. Irriteret.
"Selvfølgelig er jeg selvglad. Det bliver man når ingen andre er glade på ens vegne. Nogen skal jo støtte en, så hvorfor ikke en selv." brummede han mut. Han hævede et øjnbryn da Kyoshiro pludselig fik et psychotisk anfald. Han himlede med øjnene og rystede på hovedet af hans råberi, og det var først da han så ildmasserne æde afstanden op imellem dem, på få sekunder, at han fattede alvoren.
Rex placerede hænderne foran hovedet. Selvom han var inde i sin tomme, sorte, ensomme verden, og ikke inde i den hvori ilden kom fra, så blev han skadet lige så meget som hvis han havde stået der selv. Ilden åd i hans tøj og hår. Huden smertedes og blev sort hist og her. Da flammerne forsvandt igen faldt Rex på knæ på det hårde stengulv, som hans verden bestod af.
Han hev efter vejret og klynkede lydløst.
"Ære..." hans stemme skælvede og var hæs. Han hev efter vejret og mærkede smerten bredes i kroppen. Buen så nu ikke ud til at have lidt overlast.
"Ære er ikke noget man fødes med... Ikke noget man kan bruge imod andre... Ære er tro og tillid. Håb. Ære er det der skal holde dig igang. Det der skal overbevise en selv om, at ham aldrig vil gøre noget af ren ondskab. Om man skal brænde i den inderste cirkel af helvede, så ved man, ved sin ære, at man aldrig har fortjent at være der, men at man er nød til at være dér, at man må tage en anden skyld. At man må tage andres smerte på sig, for at redde dem. Alle fortjener en plads ved himlens bord og folk som jeg, går frivilligt i helvede for at gøre plads til de, der har mest brug for herlighederne. Folk som mig kan ikke blive knækket." Han ser op fra marmor gulvet og i buens guldhorn kan man se hans forbrændte ansigt og borende øjne. "DET er ÆRE!"
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 22:45
Det irriterede ham grueligt at buen virkede totalt fint og glimtende i ildens lys, men Rex's forbrande ansigt fik ham dog til at slappe forunderligt af igen.
Hey man er vel dæmon af en grund.

"Ære er en opfindelse af mennesker, så de kan lade deres små følelser tage hånd om deres opførsel. Din ære for dig blot slået ihjel. Ingen mennesker med ære lever ret længe"

Knurrede han irriteret, lagde en hånd på hoften, hævede et øjenbryn og betragtede buens glimtende dele fra sin stående plads i sandet.

"Hvorfor skulle man tage andres smerte på sig uden at få noget ud af det? Ære er blot en dødsdom. Du lyder stor i slaget når du plabre dit lort ud, men hvor mange slag har du været i? Hvor mange kampe på liv eller død har du rodet dig ud i? Hvor tit har du været døden nær, men overlevet fordi modstanderen smed sværdet og lod dig leve?"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 22:53
Rex sukkede og konstaterede at det nu var bekræftet at den her fyr ikke var menneske, men dæmon. Eller det måtte han næsten være.
Han så ned i jorden og lod de forbrændte hænder hvile på det kolde gulv.

"Folk som dig forstår det ikke." han blev tavs og så frem for sig. "Ære vil ikke redde dit liv. Ære vil ikke tage sit liv. Du giver selv til liv, til æren." forsatte han og nød nedkølingen af hænderne.

"Ære reder som sagt ikke dit liv, det reder andres liv." han bed tænderne sammen og trak hånden til sig, da den begyndte at svie. "Jeg tvivler på at du nogensinde har haft nogen af betydning. Nogen du har ville ofre alt for. Det er først når du har det sådan, at du møder æren." sukkede han. "Det er vel normalt for folk i den her del af landet... Ikke at bekymre sig om andre," sukkede han og så igen op fra gulvet. Hans ansigt blev synligt i gulvudsmykningen. "Du må forstå... Det er skam mit første døgn, her i Midtlandet." han holdt en pause, "Jeg er allerede solgt som slave og har været udsat for utallige mordforsøg." Han lo kort for sig selv, men latteren blev kort da det smertedes hans forbrændte ansigt at ændre den normale mine til et smil.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 23:02
Han følte sig ærlig talt en smule dum, nu hvor han stod og snakkede til en bue. Håbede egentlig at ingen ville se det, for det var noget af en akavet ting at skulle forklare.
Hævede dog et øjenbryn af det pladder Rex lukkede ud og himlede med øjnene.

"Jeg har da haft folk jeg holdt af, jeg troede faktisk en gang på din slags ære, men ære er nyttestløs i en verden i krig. Jeg vil ikke tilbede noget der kan få mig slået ihjel. Du er allerede tæt på at blive slået ihjel på grund af din såkaldte ære."

Sagde han halv surt, inden han satte sig ned på sandet et stykke fra buen og lagde hovedet på skrå, betragtede ham let fra sin plads.

"Hvorfor give sit liv for væsner der vil dø alligevel? Alle mennesker dør, alle alfer dør, hvorfor redde dem når døden indhenter alt? Ære redder måske andres liv, men ære vil ikke blive husket"
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 23:14
Rex betragter ham og undrer sig kort over det faktum at han sætter sig. Han ser ned i gulvet igen og æstter hænderne i gulvet, så de kan blive afkølet.
Han holder en lang pause. Det var tydelig at Rex og Kyoshiro ikke havde samme tankegang.

"Det er sådan jeg har valgt at leve mit liv." svarede han roligt. "Og det kan ingen ændre på. Om du så synes det er dumt eller ej, interesserer mig såmænd ikke det fjerneste."

Han blev tavs og så op igen. Hans ansigt kom atter til syne. "Vi har alle noget vi kæmper for. Nogen vil opnå noget. Nogle vil være konger. Andre vil være guder. Der er nogen der vil frygtes og andre der vil elskes. Jeg ved bare, at jeg vil dø, velvidende, at jeg er gået i døden for en jeg har kær." påpejede han og betragtede ham. "Hvordan andre ser på det, betyder intet for mig. Så længe jeg accepterer min skæbne selv, så er det dét der betyder noget."

Han holdt en pause og så op i luften. "Jeg ved godt, at med den vej jeg har valgt at gå i livet, er mine chancer for et langt liv, ikke store. Men jeg vil hellere dø med ære, end at se dem jeg elsker dø omkring mig - eller ligefrem ende med at blive gammel og grå, og ikke kunne huske dem jeg elsker."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 23:22
Han sad blot og betragtede Rex.. Eller buen, med et kedsomligt ansigts udtryk og havde nu lagt hovedet i en hånd.
Den her samtale var egentlig ret åndssvag.. Rex snakkede om ære og om at han snart ville kredse af for en eller anden han holdte af og Kyo havde mest af alt lyst til bare at falde i søvn.
Hvor mange gange havde han ikke hørt den smøre..

"Ved du hvor mange krigere jeg har slået ihjel efter netop den smøre? De døde ikke engang for at beskytte nogen de holdt af, de døde bare som flyer fordi jeg trådte på dem"

Sagde han ondt, de sorte øjne glitrede en anelse af det og et smil brød atter fri på hans tynde læber. Dumme, lille, naive Re-
Hans tankegang blev hurtigt brudt af den sidste kommentar og de halv lukkede øjne blev åbnet helt, mens han så halv målløst på buen.

"..... Der går temlig mange årtier før man glemmer sådan noget og tror næppe du kan nå at blive så gammel"

Knurrede han spidst og så vredt væk fra Rex, så ud over vandet og virkede til at koge lidt i vrede i sig selv, men reagerede egentlig overraskende roligt.
Dén kommentar havde ramt et ret følsomt sted og det gjorde ham muggen. Han var jo selv blevet sådan, havde rent faktisk glemt udseenet på et par stykker han havde kendt en gang.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.01.2009 23:35
Rex rystede blot på hovedet af Kyoshiros ønske om at virke som en gudsforladt psykopat. Og det virkede da også nogenlunde. Han gad egentlig ikke kommentere det han sagde med alle de mennesker han havde slået ihjel. Det betød ikke noget for Rex.

"Nej - Jeg bliver ikke så gammel. Jeg dør sikkert snart. Hvem ved. Måske før dagen er omme? Måske om en uge? Men glemslen er jo det største våben guderne har imod os." sagde han roligt og sukkede. Han kunne mærke trætheden i kroppen og mærkede hvordan det kolde gulv tirrede hans forbrændte hud.

Buen lyste op i et guddommeligt lys og blev til Rex, der sad lettere sammenkrøbet. Hans tøj var forbrændt og han lugtede af brændt kød, da sårene fra tidligere var blevet brændt. Dette havde i det mindste stoppet blødningen. Sandet stak og sled hans hud, ligesom med sandpapir. Det gjorde ondt at sidde i sandet, men det var køligt og det hjalp lidt.

Han så på sine sorte, forbrændte hænder, og rettede hovedet op og så på Kyoshiro. "Det her kommer altså til at gøre ondt i morgen, det håber jeg du ved." brummede han med et mildt ansigtsudtryk.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 23.01.2009 23:46
Han lavede blot en irriteret grimasse og udstødte små 'blabla' mens Rex snakkede og endte med at kigge op i himlen.
Han opførte sig egentlig noget så barnligt og selvom det måske passede med hans udseende, ville han ihvertfald ikke høre for det.
Han kiggede dog ned på Rex igen da lyset atter havde blændet hans følsomme øjne.
Han hævede dog et øjenbryn af Rex's sidste kommentar og himlede med øjnene, skabte let en lille, dansende kvinde af ild foran ham der hoppede omkring.

"Jeg kan sagtens gøre det værre, din følsomme lille bøsserøv.."

Knurrede han vredt og lagde armene over kors, Hmph'ede lavt og så ellers stædigt på den anden mand.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 24.01.2009 00:03
Han smilte for sig selv over drengens kommentar. Han nikkede bare, og sagde ikke nogete til det. Drengen lyttede uden tvivl ikke til det han sagde, så hvorfor sige noget.
Han rystede på hovedet og rejste sig langsomt. Hans krop skælvede, og han rejste sig ved at strække benene, så den ene hånd berørte jorden, indtil han så rettede ryggen og stod rank.
Hans krop gjorde ondt. Han havde mistet meget blod og var blevet stukket og brændt. På en og samme dag. Han sukkede og betragtede vandet. Det så meget tiltalende ud på dette tidspunkt. Lidt køligt vand imod huden ville være meget rart, men han ville bare blive syg...
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.01.2009 00:13
Han betragtede muntert Rex og begyndte at nynne blot for at have noget at lave og for at genere Rex en smule.
Fulgte dog hans blik hen mod vandet og hævede et øjenbryn inden han så tilbage til Rex.

"Hvad vil du nu drukne dig selv? Er du ikke lidt ung til det?"

Spurgte han drillende og trak på skulderne som om det egentlig ikke rigtig betød noget.

"Hvad ærefulgt er der i det?"

Tilføjede han barnligt og lavede medvilje stemmen lysere og hurtigere end normalt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12