Kyoshiro 23.01.2009 22:24
Han så paft på Rex da han dukkede op og ud af buen, var ærlig talt så målløs at han lod rex gribe fat i hans krave og ruske i ham.
Han virkede ikke rigtig til at opfatte et ord af hvad den anden mand sagde og stirrede blot vantro på ham.
Da Rex så endelig gav slip på ham begyndte hans ord at sive lige så stille ind i hovedet på Kyo og langsomt blev begge øjenbryn hævet.
En højlydt skæren af tænder lød hurtigt og hans øjne glitrede rødt i raseri. Hvad fanden bildte den lille møg tingest sig ind?! Hvem troede han, han var?!
"Lidt.. Selvglade.. Er vi?"
Sagde han besværet, små ticks gled gennem hans krop på grund af hans pludselig raseri og hans allerede mørke aura blev dybere og hele området omkring dem blev hurtigt flere grader varmt.
"Jeg.. Er pisse ligeglad med hvor anset du er.. Jeg er skide ligeglad med hvad du skulle være værd. MEN HVAD I KILES NAVN BILDER DU DIG IND AT KALDE MIG KNÆGT OG TAGE FAT I MIT TØJ?! HVAD I HELVEDES SYV LAG TROR DU, DU ER I FORHOLD TIL MIG DIT FORBANDEDE VÆRKTØJ?!"
Det startede op som en irriteret og rasende væsen, dog gik det hurtigt over i en hysterisk og psykotisk råben som selv de hårdførdeste krigere ville bakke tilbage for.
"HVAD FANDEN ER ÆRE VÆRD I EN VERDEN I KRIG?! ÆRE REDDER DIG IKKE I EN KAMP MOD LYSETS VOGTERE, MØRKETS KRIGERE ELLER ANDRE VÆSNER! JEG VILLE ALDRIG SKADE MIG SELV FOR AT BRUGE NOGET SÅ UBRUGBART SOM EN RAPKÆFTET BUE!"
Blev han ved, flammerne blussede kraftigt op og han sendte dem begge to lige lukt i hovedet på Rex.
De var gjort så stærke at de ville kunne skade ham grueligt, men de var ikke kraftige nok til at slå ham ihjel. Endnu.
Nu ville han bare skade Rex nok til at idioten hørte efter hvad han sagde.