Elizephs gemakre.

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.09.2008 02:13
"Hvad med dig..?" mumlede han stille..
han skævede mod Elizeph.. og dunkede ellers hovedet ned i puden igen..
han sukkede tungt..
"Du.. du skal sove ved mig..."
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.09.2008 02:16
"Jeg havde i tankerne at sidde.. lige derovre." han peger mod sit skrivebord.
"Jeg har intet søvnbehov.. så jeg kan læse, og holde øje med at du er vel.." han smiler svagt..
... Hvis der skete dig noget mere alvorligt... alene tanken... tænker han fustreret i sit udmattede hoved.. Dog er tanken i hans hoved blokeret af tankelæserblokering.. som Elizeph for det meste bærer oppe

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.09.2008 02:23
Eclipse kiggede tungt på sin far..
"-Men..!" han prøvede at protestere..
Han så så ned i puden igen..
"Mhmm.... ville gerne have du lå og krammede mig.." han bed sig kort i underlæben.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.09.2008 02:29
"Eclipse... hør nu efter" han sukker.
"Du.. Du skal sove.. ikke ligge og tænke på alt muligt andet.." Han ser med et lidt mut blik på ham..
.... Vær nu sød.. Eclipse... fald i søvn..[/b] tænker han i sit eget lille hoved.. Han vil bare have at Eclipse falder i søvn, så han ikke forvolder skade på sig selv på nogen måde

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.09.2008 02:32
Eclipse så mut ud i ansigtet..
"Det gør jeg da heller ikke.. jeg bliver bare glad.." fastholdt han.
Eclipse kunne ikke forstå hvorfor det var så svært at forstå...
"Be om.."

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.09.2008 02:35
Elizephs blik hviler på Eclipse med en smule bedrøvethed.
"... Okay så.." han går hen, sætter sig på sengekanten..
"Hvis jeg sidder her... er det så fint?" spørger han med rolig tone..
Han har ikke lyst til at lægge sig ned.. for han ved at han bare falder i søvn før eller siden.. Og han har jo heller ikke natbeklædning på..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.09.2008 02:44
Eclipse smilte lidt.. men Elizeph ville ikke kunne se det..
Han nikkede.
"Ja..." Eclipse løftede sin hånd hen mod Elizeph.. og tog fat i hans ærme..
han smilte lidt.. han kunne klart mærke at han var udmattet..
"Min..." mumlede han.. og lukkede øjnene..

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.09.2008 02:47
Elizephs blik hviler stilfærdigt på Eclipse.
"...." hans læber skilles.. han ville have sagt sin søns navn ganske lavt..
men ikke et ord lyder fra hans læber.
".. Sov godt.." siger han istedet bare, og et ganske svagt smil glider ind over hans smalle læber...
... Du bliver da aldrig klogere.. tænker han med et dybt suk..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.09.2008 02:50
Eclipse begynder at trække vejret roligt..
men lige inden han falder i søvn.. lyder en svag mumlen..
man kan døg høre det..
"Jeg.. elsker dig - Elizeph..." han lå nu helt stille.. og hans greb om ærmet blev lidt løsere.. men han slap ikke.. hans læber var adskilte.. så man kunne se hans tænder en lille smule..

så sov han ellers.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.09.2008 02:54
Elizeph hører Eclipses svage ord..
Han mærker en varme i sine kinder... som han ikke har mærket meget længe..
"....." men ikke et ord lyder fra ham...

Først da der er gået en times tid.. hvor Eclipse har sovet fast.. først da, hvisker Elizeph lavt et svar... ; "Jeg...... el~holder også meget af dig.." ganske svagt.. sikker på at Eclipse intet hører

//slut

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.07.2009 22:41
Elizeph sidder med et tungsindigt blik rettet frem for sig.. han sidder bag sit skrivebord med et tungt blik ud i rummet.. Hans skrivebord er nærmest indhegnet af bogreoler med oldtidens gamle skrifter indprintet.
Han har en halvtom bog åben foran sig, hvor han egentlig var i færd med at skrive ned i.. Skrive en lidt mere letlæselig bog omkring de grundende basismagier..

Men han er gået i stå.. som altid kan han ikke koncentrere sig.. Eclipse stak af, da de ikke kunne få fat på Niklurian.. Og derfor gik de ud fra at Niklurian ikke ønskede kontakt.. ikke ønskede at indrømme deres biologiske realetion.

Elizeph sukker tungt. han stiller fjerpennen fra sig, og lader blikket glide tungt en smule op for sig..
Det her nytter jo ikke.. tænker han med et lidt muggent udtryk.

Elizeph er iført det mest enkle sæt tøj han overhovedet ejer.. en sort underkjortel i sort og med høj krave såvel som lange ærmer.. udenpå denne bærer han en vinrød kjortel med gyldne kanter. Denne har ingen ærmer, men dog et sort bælte der holder den lukket om maven..
Naturligvis også et par støvler.. i dag i en varm og meget mørk, brun farve.

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.07.2009 22:48
Ned ad gangen kom Eclipse macherende.. Han havde sat Ib ind på sit værelse igen, og givet den lidt mad. Han havde besluttet sig for at vende tilbage til Elizeph.. da han ikke kunne holde deres afstand ud længere.

Eclipse havde brugt tiden på træning.. tænkning.. og ensomhed. Mest af alt havde han savnet den ældre.. Hans far. Han ville ikke tro på andet end at Elizeph var hans far! Niklurian kunne umuligt.. han kunne umuligt være Eclipses far.

Eclipse stod bag døren, som førte ind til elizeph's værelse.. Han stod derude i få minutter.. og overvejede om han skulle gå derind.. eller gå igen.
Han sukkede tungt, var elizeph vågen? eller sov han?

Eclipse rystede på hovedet og åbnede så døren..
han stod i døråbningen med et seriøst ansigtsudtryk.. han havde skrammer hist og her.. Tøjet var noget af hans normale.. der var ikke noget anderledes ved det.. Han var dog blevet en smule tyndere at se på..

"Elizeph.." lød hans ord igennem rummet..

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.07.2009 22:54
Elizephs tanker er langt borte. De svæver rundt et sted hvor de ellers umiddelbart ikke ser ud til at kunne nå's.
Men skønt de er så langt borte, bliver de revet tilbage med et gevaldigt ryk da døren går op, og han ser hvem der står i døren.
"E... Eclipse.." lyder det i en lidt stammende tone. En lamslået tone, men også en tone af glædesgensyn.

Elizeph skulle til at rejse sig.. men han må sætte sig igen.
Nej.. Han kan ikke tillade sig selv at reagere anderledes end normalvis.

".. Du... er vendt tilbage.." han lukker øjnene kort.. han er vred over at Eclipse stak af.. meget vred.. Men det lader han dog ikke komme til udtryk på anden vis ligenu.
"Niklurian.. har stadig ikke givet noget svar fra sig.." lyder der efter nogen tids pause.
Nej, Niklurian var stædig.. skønt Elizeph gør hvad han kan, så hjalp det ikke. Den svumpukkel havde åbenbart for travlt til at lade sig kontakte.

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.07.2009 22:59
Eclipse så en smule skuffet såvel som surt over på den anden..
Han .. lader som ingenting.. Han tomt til siden..
"ja.." kom det bare fra ham.. "Det er jeg.." han sank en klump.

Eclipse gik få skridt videre ind i rummet og kiggede bare direkte på Elizeph.. han svarede ham ikke.. Han vidste ikke hvad han skulle svare ham. "Ah.. godt det samme.." lød det tomt fra ham..

Eclipse havde håbet på at Elizeph havde hoppet op.. og stormede over til ham.. måske holdt om ham? Men det gjorde han ikke.. det var Elizeph vel alt for fisse-fornæm til. Det gjorde ham trist.

"..." Eclipse vidste ikke hvad han skulle sige til den anden.. så derfor begyndte den akavede stilhed at snige sig frem.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.07.2009 23:07
Elizephs blik er tomt som det hviler på Eclipse mens han taler.
så kold i stemmen som Eclipse lyder, gør nærmest helt ondt ind i Elizeph.. Det får dog ikke hans kyniske ydre til at ændre sig det mindste.
"Nej.. jeg ville nu foretrække at få skabt kontakt til ham.. Så vi kan få de her ubehageligheder afklaret.."

Han slår blikket ned.. Sandhedens time er vist kommet.. tid til Elizephs indre følelser at komme ud til huden.
"Jeg bryder mig ikke om ikke at kende til sandheden.." han tier i nogle sekunder, inden han slår blikket til siden og taler videre; "... De horn.. hvis de ikke havde vist sig... ville problemerne slet ikke have opstået.. Forbandet være Niklurian" han tager mod til at se op på Eclipse igen.
"... Jeg ser helst ikke at tingene behøves at ændre sig.." endnu en lille pause, hvor han tager en halvdyb indånding.. alt den her følelsesladte ærlighed er normalvis langt fra noget Elizeph praktisere.
"Jeg syntes det fungerede helt fint som det var."

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.07.2009 23:14
Eclipse svarede ham ikke til det første..
Han ville bare have.. at alt var normalt..

Da Elizeph begyndte på sin anden talestrøm.. forsøgte Eclipse forsat at holde sin kyniske facade.. men han kunne ikke .. Derfor kiggede han trist til siden.. med pandehåret dækkende foran sine øjne..
Han lyttede til hvert et ord som Elizeph fik sagt..

"Jeg ville.. også bare.. gerne have at alt var som det plejede at være.." han sank en lille klump.. og skævede så til Elizeph så deres øjne mødtes.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.07.2009 23:18
Elizeph lader sit blik hvile på Eclipse... Hvad så nu? De er enige om hvordan de gerne vil have at tingene skal være.. men set nu at det ikke bliver efter deres ønske? set nu Niklurian er Eclipses far? Det tyder alt jo på!

Elizeph lader et tungt suk glide over sine læber.
"Hvordan plejer du at kunne kontakte ham?" spørger han en smule afdæmpet..
"Hvis vi ikke kan kontakte ham, bliver vi nødt til at hidkalde ham.. så har han intet valg andet end bare at dukke op.." hans blik glider ned på den side i bogen foran sig, som han var i færd med at skrive ned i.

Jeg vil helst undgå at skulle hilse personligt på ham igen.. tænker Elizeph en smule bittert.

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.07.2009 23:21
Eclipse var stille i få sekunder.. Han vidste ikke helt hvad han skulle svare den anden.. "Uhm..."
Han trak på skuldrende, "Det.. er ikke noget jeg gør alt for tit.." han sukkede tungt, "men på samme måde som du gør.." han rømmede sig let.

Eclipse så væk igen.
"Ah.. jeg ved ikke..." han bed sig i underlæben.
-"Det ville vel.. være ret akavet..?"

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.07.2009 23:25
Elizeph sukker tungt.
"Jeg ved det.. Men det kan blive sidste udvej" han tier lidt.
Han overvejer lidt om han burde begynde at ville hidkalde ham nu.. eller måske vente..
"Du.. er heller ikke så glad ved ham, måske?" spørger han en smule tilbageholdt.
En sort, bølget hårlok glider ned foran det ellers ret kønne ansigt, men en slank hånd flytter lokken væk endnu engang.

Han har egentlig lyst til at fortælle Eclipse hvor meget han har savnet ham.. men han holder dog tilbage.. og siger intet.

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.07.2009 23:28
Eclipse var stille.. og lyttede bare til sin faders ord.
Han trak dog på skuldrende, da Elizeph spurgte om Eclipse heller ikke var så glad ved ham. Altså, det var jo ikke fordi at han IKKE var glad ved ham, han så jo ham ligesom lidt som sin anden far, ihvertfald opforstrede han ham som lille, og passede på ham. Selvom han til tider var ret nærgående.
"Altså.. jeg ved det ikke.. Jeg er lidt ligeglad.. jeg tænkte mere på dig.." han kiggede væk igen.

jeg har savnet dig... tænkte han for sig selv.. men han siger ingenting til den anden.. han er forsat tavs. For.. hvad skulle han ellers sige? Men mest af alt.. ville han helst ikke kontakte Niklurian, ikke lige nu. Lige nu ville han være tæt på Elizeph.

//frys

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9