Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayoka står lidt.. han nikker så, og smiler bare igen.
"... Det.. er godt.." han sætter sig på bænken igen.
"Fryser du ikke nu?" spørger han, holder lidt ud i jakken.. han mener jo siden at Cery lånte ham jakken, har han den jo ikke på mere..
"Hvor er du fra?" spørger han og lader lidt forsigtigt en finger sno sig ind i en lok af det bløde hår
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayoka nikker og fanger hvert et ord af det Cery siger.
"Okay.. jeg ved ikke hvorhenne det ligger.." han forsøger sig med et lille, forsigtigt smil.. bøjer nakken lidt og planter blikket på sine bare fødder.. de har rifter og sår hist og her.. at gå barfodet året rundt er hårdt ved den unge drengs fødder.
hans blik glider op på Cerys ansigt igen.. hans tanker hvirvler lidt forvirret omkring hinanden, uden egentlig at have noget fast punkt at dreje sig om..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"For.. at slå dem i hjel.." han løfter hovedet op igen..
at denne lille uskyldigt udseenede dreng skulle kunne slå en dæmon i hjel, virker fuldkommen utænkeligt.
"Da jeg var lille.. blev min landsby dræbt.. allesammen.. undtagen mig, og en ældre mand, som tog sig af mig.. Jeg vil finde dæmonen.. og slå den i hjel.." han forsøger sig endnu engang med et lidt stilfærdigt smil.. men begivenheden som de taler om nu, trykker ham, og det kan sagtens ses.. det behøver man ikke at kunne læse tanker for..
Ayoka er ikke typen der whiner.. men han er heller ikke typen der tier stille med årsagen til det enorme had han nager til de ondsindede skabninger, nævnet som dæmoner.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayokas blik viger ikke fra Cery mens han taler.
".. Hmm.. det ved jeg ikke.. jeg kan ikke holde styr på dagene.. Men jeg har altid rejst lidt rundt sammen med den ældre mand.. han trænede mig til at slå dem i hjel.." et lidt forsigtigt smil.
"Det er så lang tid siden.. øh... fra da jeg var 5 år... jeg tror vist nok jeg er omkring 13-15 år.." han rynker næsen.. han er ikke sikker på det.. men hvor ville han ønske at han vidste det!

((uh, hvornår kommer du på i morgen? for jeg skal lige vide om jeg kan komme på også O.O ))
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Ayoka nikker.. Cerys ord om at han bare skulle kalde?
... Det kunne være ret sejt.. tænker han.
"Farvel Cery.. kom godt hjem." han smiler venligt... først da Cery er væk, går det op for ham.
"oh! CERY DU GLEMTE DIN JAKKE!" råber han efter ham.. men hans råb er ikke så højt.. det er hans lunger ikke store nok til, så Cery er nået for langt væk til at kunne høre det.
"... Uh.. jeg må finde ham igen en dag.. og aflevere den tilbage.." mumler han for sig selv.. kigger lidt på jakkens ene ærme..

Han beslutter sig for selv at finde ly for natten.. så han begynder at gå med blikket rettet mod stjernerne.. smiler stille for sig selv.
... Jeg håber at møde ham igen.. han kunne sikkert blive en god ven..

//out
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 14:00
Lee sad i ly bag nogle tønder. Hun var helt omtåget, og kanten af hendes synsfelt var helt rødt. Hvad fanden havde hun taget? Hun prøvede at tænk klart, men hver gang hun tænkte vendte tankerne altid imod én ting; mad. Blod. Kød. Noget der stoppede sulten. Hun havde stadig noget indtørret blod på halsen efter i går, efter at have spist falken. Hun var chokeret over sig selv. Hun kunne ikke styre sig. Her til morges da hun var gået ud havde der været tåget, men lidt efter lidt fandt hun ud af at det var hende der var stærkt påvirket. Hun havde angrebet en kvinde, men hun flygtede. Bagefter fortrød hun, men lige da hun så kvinden tænkte hun ikke. Hun måtte bare have mad.
Hun håbede lidt på at kunne overraske nogen inde fra kroen, men hun håbede også lidt at hun kunne falde i søvn, sove stofferne væk på en eller anden måde, og vågne op igen, klar i hovedet og fornuftig nok til ikke at angribe alt der bevægede sig. Det plejede slet ikke at komme så tidligt.

OOC: svarer måske lidt langsomt, skal også rydde op ^__^

"Ja, jeg BIDER rent faktisk!"
"Lee faldt ikke. Hun angreb gulvet."
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 14:05
Chriq kom løbende ud fra Kroen. Han havde lige set en mand blive flået af en eller anden psykisk ustabil. (Feanor).

Det var koldt udenfor, men det holdte ikke Chriq tilbage fra at brække sig ved synet af blodet. Han lagde mærke til en skygge der bevægede sig, over bag tøndernde.

"Er der nogen?" spurgte Chriq forsigtigt
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 14:15
Lees pupiller blev et kort øjeblik størrere da hun opfangede en lyd.
Nej nej nej nej... Tænkte hun, forsøgte ved tankens kraft at få vedkommende til at forsvinde. Det, at han tydeligvis havde set hende, gjorde det ikke nemmere.
Hun hvæsede lavt, og trak sig helt sammen, længere ind i skyggerne imens hun ubevidst regnede ud hvordan hun bedst fangede sit bytte. Der måtte ikke blive for meget tumult, eller larm, der kunne tiltrække opmærksomhed.
Hun kunne jage ham væk. Han virkede jo ikke helt rask, så måske ville han virkelig være et nemt bytte? Hun måtte prøve. Hun fik måske ikke nogen anden chance.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 14:24
Chriq kunne høre en nærmest kattelignende lyd af kravlen over fra tønderne. I skyggen kunne han se en menneskeskikkelse, men han vidste ikke helt hvad det var. Chriq fik lidt bange anelser.

"Vi ville ikke gøre Dem ondt?" sagde Chriq forsigtigt med en lav stemme. Han tog blidt fat om sin sølvkniv, hvis der nu skulle ske noget.

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 14:31
Lee er ikke vant til Chriqs fine måde at tale på, og hun lægger svagt hovdet på skrå. Hun er nogenlunde i skjul, og hun ved at hun ikke kan ses helt i hvert fald, men det gør også at han er røget et godt stykke ud for hendes synsvidde. Derfor kan hun kun se et af hans ben.
Så sætter hun sig på hug og virrer lidt med hovedet, før hun rejser sig op. Den røde kanten i hends synsfelt bliver sort et kort øjeblik, før den igen bliver rød. Heldigvis kan man ikke se det på hende.
"Undskyld... Jeg blev... Forskrækket..." Mumler hun. Hun har trukket hætten op, og det lyserøde hår vifter svagt i blæsten. Hendes eneste chance er måske at få ham med til et andet sted, hvor hun kan overfalde ham. Indtil da, må hun te sig så normalt som stofferne tillader det.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 14:45
Chriq hørte til sin overraskelse, at skyggen tilhørte en pige. Han så at det tilsynetladende var en punker, eftersom pigens hår var farvet pink.

Han begyndte langsomt at fryse. Det sneede, og Chriq var heldig over at han stod under kroens halvtag.

"Hvad hedder De?" spurgte Chriq nervøst. Han var ikke helt tryg ved det her.

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 14:56
Lee glippede lidt med øjnene, før hun trak på skuldrene. Jakken hun havde fået af Rex havde hun efterladt derhjemme. Der skulle nødig komme blod på.
"... Kald mig Lee. Og du er?" Hun så ingen grund til at lyve om sit kaldenavn, da han i hendes verden skulle dø. Hun behøvede ikke at vide hans navn, hun var næsten revnende ligeglad, men sådan førte folk en samtale - svarede og spurgte, svarede og spurgte, svarede og spurgte. Hun overvejede lidt hvordan hun fik ham væk derfra. Hg hvor hun skulle føre ham hen. Helst et øde sted, uden mennesker.

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 19.02.2009 15:24
Chriq gik langsomt frem imod tøsen. "Jeg hedder Chriq" sagde han med lav stemme. "Skal vi ikke gå en tur? Det her sted er ret skummelt" fortsatte han.

Han vendte sig om, og gik langsomt væk fra kroen, med tanken om at hun vel ville følge efter ham.

/out

Leara Seranius

Leara Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 168 cm

Dorthea 19.02.2009 15:25
Overrasket over at hendes bytte selv foreslog at de skulle forlade stedet, fulgte Lee efter ham, et par skridt bag ham, stadig med hætten over hovedet. Stregen på hendes hage dukkede frem i korte glimt, før hun fik det under kontrol igen.

//OUT

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 16.05.2009 17:05
Kema kom ud fra kroen sammen med Mekon.
Han havde et fast greb omkring hans håndled.
Da de stod udenfor gav han slip i hans håndled, og satte sig ned på en bænk der stod lige ved siden af dem.

Amekona Zrakertt

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 97 år

Højde / 189 cm

Amaya 16.05.2009 17:10
Amekona lader sig blot blive hevet ud og griner lidt.. "du er sjov!" siger han
stor smilende og sætter sig hurtigt ved Kema's side.. "Du er sød, hvad er
du for en?" spørg han så og ligger hovedet på skrå.. han syne det er rart at
møde en der er så sød..

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 16.05.2009 17:17
" Ahh.. Jeg er bare ikke så god en drikker. Jeg drikker ikke specielt tit, så det giver en smule effect," sagde han og grinte lidt.
Han plejede at være overfladisk, men det var han ikke nu, men det var vel også pga. hans "dårlige evne" til at drikke.
"Og jeg er bare en .... Hmm.. Beruset vampyr," sagde han med et varmt smil over læberne.
"Hvad du selv for en ?" mumlede han med et løftet øjenbryn.

Amekona Zrakertt

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 97 år

Højde / 189 cm

Amaya 16.05.2009 17:27
Amekona kan ikke lade vær med at grine lidt, da Kema siger at han er en
beruset vampyr og uden at gøre det mindste tegn til det, så pludselig
sidder han på Kema's skød, med armene omkring hans hals og med det
sødsteste smil op til Kema.. "Jeg er en dæmon.. som er smuttet.. men nu
er jeg her.." siger hen med et kærligt og varm grin..

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 16.05.2009 17:31
Kema tager sine arme omkring hans hofte.
"Hvad mener du med du er smuttet?" Mumlede han og lod sin ene hånd glide igennem Mekon's hår.
"Du ved godt du er ret nuttet, ikk?" sagde han roligt.
Han smilede ikke eller noget, men han så heller ikke sur ud eller noget,

Amekona Zrakertt

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 97 år

Højde / 189 cm

Amaya 16.05.2009 17:35
Amekona griner lidt, da Kema siger han er nuttet.. "jeg er ikke nuttet! jeg
er demon.." siger han med et grin.. "jeg er smuttet hjemme fra, jeg gad
ikke det mere, ikke flere vagter ikke flere kampe.. ikke noget.. så nu er
jeg her.." siger han stor smilende.. han ligger hovedet lidt på skrå mens
han se på Kema, før.. pludselig har han kysset Kema på kinden, har rejst
sig og er nu på vej op i et træ.. han har nemlig set en blomst han vil ha..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 9