Ved mange træer og én stor lysning midt i det hele

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 13.04.2009 00:11
Cashi nussede blidt videre på mandens krop, efter at have givet kinden en lille tur.
Hun nød hans pumpede muskeløse krop, åd den med øjnene. Generelt, så var han lækker, i hendes øjne.
"Så i fremtiden vil du være leder?" Hun bed sig forsigtigt i læben, men stoppede da en bloddråbe piplede ud, og videre ned af hagen. "Ikke af banden, men ligesom manden bag de store? Ham der fortæller hvordan hele skal foregå i skyggerne?"
Cashi hostede let og rullede så om på siden, så hun bedre kunne snakke med Samson. Hun havde en hånd henover siden, og armen under hovedet, så det var løftet en anelse - ikke meget.
"Onde Samson, lyder altså lidt plat..!" Hun himlede med øjnene og smilede glad. ".. Så smere Samson Sadistisk?" grinede Cashi videre, med sin lyse stemme.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 00:23
Samson nød hendes små kærtegn. Han lod sin hånd køre op langs siden på hende, og den anden hånd lod han glide gennem hendes blonde hår.

"Ja, i fremtiden og nutiden, vil jeg være, og er, leder for Rutilus Taurus..," brummede Samson og så at alt var blevet mørkt omkring dem.

"Fryser du?" Dette spørgsmål lå ikke rigtigt i Samsons mund, nok fordi det ikke var hans smag at bruge. Og dog, havde han ikke det synderligste imod at bruge det denne gang? Det virkede på sin vis mærkeligt, men han ville ikke spekulere over det så meget lige nu. Kvinden foran ham var speciel. Speciel på en måde, som han godt kunne lide. Han fandt hende ikke en person, som hurtigt kunne binde sig til en mand, og vil tro at han var hendes forevigt. Snarere... løs i det.
En lille latter af en brummen undslap hans læber, da hun nævnte det med hvad man kaldte ham.

"Måske?" han smilte skævt, og lod sig rykke tættere på hende. Han kunne dufte hendes søde duft, så nær var han.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 13.04.2009 00:29
"Mhm.." Kom det nydende fra Cashi, da den anden strøg hende opad siden.
Samson kunne jo godt udøve kærtegn når han ville. Måske var han ikke så barsk som han gerne ville fremstå.
"Ikke af din bande. Jeg ved du er leder og grundlægger, ikke sandt?, men jeg tænker på systemet?" Cashi lukkede øjnene i. Det kunne være det samme når mørket brød frem. Kun Samsons lyse øjne kunne hun se på den andens krop. Til gengæld var hendes hud, hår og øjne, helt lyst op. Hvilket i længden kunne være dybt provokerende.
"Ja, det gør jeg faktisk" Cashi fnes let, eller nærmere et chokeret nys over mandens pludselige drejning.
" 'Løb, der kommer Samson Sadistisk!' " Cashi grinede højt, og var egentlig fuldstændig færdig af grin. Hun rykkede tættere på Samson, for at tage noget af hans kropsvarme.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 00:42
Samson nikkede lidt. Hun frøs tydeligvis, så han satte sig en smule op, tog sin kappe af, og lagde den over hende. Der var mange små mønter på kappen, og bagpå den, var bandens symbol.

"Aaah.. Måske.. Hvem ved?" Samson smilte roligt. Han vidste ikke hvor han kunne ende, det kunne blot tiden vise. Men han havde da en anelse, hvis han skulle komme længere end han var, hvilken vej han så skulle gå. Dog ville han ikke nu, bryde sig om at være den øverste's undersåt nogen som helst tid.

"Jeg ønsker ikke, at blive en lakaj til mørkets lord. Forretninger kan der være tale om, ja.. men dog ikke så langt, at han skal til at hundse rundt med mig, det vil jeg helst gøre med andre..," Samson puffede let til hende, da hun sådan drillede ham lidt, med hendes lille titel til ham.

"Le du bare.." brummede Samson med et lille smil på læben, mens han betragtede hende. Han lagde dog sin arm omkring hende, da hun rykkede tættere på.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 13.04.2009 00:46
"Uuh.. Hvilken gentleman" Cashi smilede stort og glad, mens hun pakkede sig godt ind under den store varme kappe.
Hun nikkede så forstående. "Lakaj er også dybt nedværdigende.." Svarede hun blødt.
"Det er bare undertrykkende og fuldstændigt ynkeligt. Man er blot en ubetydelig brik, som hurtigt kan skiftes ud" fortalte hun videre, helt roligt og fattet.
Cashi grinede blødt af Samson. "Undskyld, men det er da en smule morsomt?" fnes hun lavt og puttede sig ind til Samson (?). ".. Du er forfærdelig varm"

//FRYS 8D
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 00:54
Samson smilte skævt og himlede lidt med øjnene.
"Mob mig ikke for det..," svarede Samson roligt, mens han så på hende pakke sig godt ind i kappen.

"Nogen er, ja.. F.eks. dem under sådanne... lad os bare kalde det forhold.. i sådanne store grupper!"
Samson kørte kort sin hånd gennem sit lange sorte hår, for at sætte det lidt på plads, om bag på ryggen.

"Utrolig morsomt..," brummede Samson lettere sakastisk, men alligevel kunne han ikke lade være med at smile.

"Jeg har altid været varm.. Og hvis du har set mig for længe siden, så har du vidst også set mig gå rundt uden alt det her. For derudover være korthåret.. Og skægløs.." Samson smilte stort. Det skulle ikke undre ham, hvis han pludselig gik hen og smed noget af alt tøjet når sommeren kom.

"Men tag ikke fejl.. Hjertet er koldt..," Samson lagde sine læber mod Cashi's hals, og kærtegnede den blidt med dem i små kys(?).

//frys
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 13.04.2009 19:08
Cashi grinede blødt af Samson og smilede stort til manden, så man kunne se hendes perlehvide tænder.
".. Man mobber skam ikke en gentleman, man værner om dem" Hun nussede blødt Samsons kind, med to fingerspider (?).
Cashi sukkede let mod Samsons varme hals og lukkede øjnene i, med en tilfreds mine.
"Jeg har ikke set dig uden alt det her på!" Cashi råbte det 'lavt' og åbnede øjnene på klem, så hun kunne have øjenkontakt med Samson.
"Heller ikke med kort hår og skægløs. Men hvorfor ser du ikke sådan ud længere?" Spurgte hun lettere undrende.
I det samme udbrød et nydende suk, da det første kys ramte hendes hals og øjnene blev lukket helt i igen.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 19:15
Samson smilte skævt. Helt længe siden kunne det da så ikke være, at hun havde set ham? Men havde hun ikke lige sagt, at det var længe siden hun havde set ham, hvor han var.. anderledes? Samson kunne ikke få det til at hænge sammen i sit hoved.

"Såååh.. Du har altså set mig sådan her? Så må du have set mig efter mørket lord har overtaget landet! Helt længe siden, kan det da vel så ikke være?" Brummede Samson lettere undrende. Han nussede hende lidt på hendes arme, for derefter at tage lidt fat ved hendes liv, i siden. Det var ikke et hårdt greb, men han havde da taget fat.

"Fordi.. der er nogle andre ting som skal træde i karakter!" Brummede Samson og smilte lettere tilfreds. Han skulle se ud som en, der skulle respekteres nu.

"Og.. ikke mindst for at spare på kræfter. I stedet for at koncentrere mig om at holde min krop varm, så kan jeg spare på disse krafter til en god gang, hvor jeg har brug for den maximale styrke! " brummede Samson lettere kælent, inden han kyssede lidt videre op af hendes hals, og nåede op til hendes kind. Han så lidt ind i hendes øjne med et glimt i øjet.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 13.04.2009 19:23
Cashi smilede let af Samson og hans evigt lange kommentar til alt.
"For mig er det. Men jeg ved selvfølgelig ikke med dig, vi har muligvis en anden tidsfornemmelse?" Cashi så lidt ned på mandens hånd, der tog fat i siden på hende. Automatik lænede hun sin øverste hofte hen mod Samson.
Cashi blinkede til Samson og strøg ham blødt over håret, med hele håndfladen, inden hun placerede sin arm rundt om ham.
".. Hvilke ting skal træde i karakter?" Spurgte hun let. "Dine store muskler? Din barske, men dog tiltrækkende, natur? Eller noget helt andet?"
Cashi blottede let sin hals, så Samson kunne komme til. Hun plantede så et blidt kys på den andens læber, og lagde sin pande mod hans.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 19:30
Samson smilte roligt. Hun var alligevel god til at stille spørgsmål, men ikke alle spørgsmål gad han at svare på, i et sådant selvskab, som dette var gået hen og blevet til.

"Der er så mange grunde...," brummede Samson som det eneste, da han ikke ville snakke alt for meget nu, da det ikke alligevel ville føre ud til det tilstrækkelige.
Han kyssede hende en enkelt gang lige ved siden af munden, men blev så fanget af hendes læber, da han skulle til at kysse hende endnu en gang. Han gengældte det først blidt, men gik så hen og blev en smule grovere.
Han tog lidt fat ved livet på hende, prøvede at få hendes ene ben henover hans, så hendes ben lå lidt sprædte over ham.
Den anden hånd bevægede sig roligt henover hendes mave, for at kærtegne den med små strøg som han lavede med sine fingre, som så gled videre op over kavalergangen, og videre op til hendes hage som han kærtegnede blidt.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 13.04.2009 19:38
Cashi smilede blødt tilbage til Samson og sukkede let nydende.
Hun gengældte hårdt kyssene og lagde en hånd i nakken på Samson, for at trykke sig hen mod ham. Cashi løftede roligt sit ben over Samsons, og endte med at sætte sig på hans mave, for det var lettest.
Hun rettede sig op og satte sit hår om bag ørene, mens hun smilede ned til Samson, med et frækt blik i øjnene.
"Du kysser godt.. Imponerende" Sagde hun let og lænede sig forover, med hænderne på Samsons brede store skuldre.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 19:45
Samson så op på hende, da hun satte sig på hans mave. Han grinte lavt, så der gik små stød gennem hans krop.

"Åååh.. Nu har du jo næsten besejret mig!" Samson smilte sit store skæve smil på læben, og hans øjne var en smule lukkede, for derudover var der et frækt glimt i hans øjne.

"Du er heller ikke helt værst selv, må jeg da indrømme..," Samson smilte et ganske tilfredst smil. Da hun lænte sig forover, lod Samson sine hænder køre op omkring begge hendes arme og prøvede at trække hende lidt ned til sig.

"Ved du hvad? Du måtte faktisk gerne være min stuepige..," kom det lettere kælent fra Samson, som aldeles ikke kom til at fortryde hvad han lige havde tilbudt hende. Han kunne sagtens forestille sig det, det havde han ikke spor problemer med.
Han løftede sit hoved en smule, for at prøve at fange hende i en lille snav.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 13.04.2009 19:48
Cashi grinede let med Samson. "Argh, stop, det kilder!" Grinede hun blødt videre og nussede blødt Samson på kinden.
"Det ved jeg.. Øvelse gør skam mester, kære Samson.." Cashi smilede frækt tilbage og lod sig forsigtigt blive hevet ned til Samson.
Cashi spærrede lidt forbløffet øjnene op, ved stuepige, men snavede blødt igen. "Stuepige?!" Spurgte hun så, med et samme forbløffede udtryk i ansigtet. ".. På hvilken måde?"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 19:55
Samson smilte lidt. Hun havde altså ikke helt afvist hans lille forslag, men så nærmere ud til at være interesseret, da hun åbenbart ville høre mere omkring det. Han morede sig lidt over, at hun var kilden. Det kunne han klart udnytte til enhver anden lejlighed, hvis han nu skulle være i 'legeonkel humør'. Han lod sin tunge udforske hendes mund, og nød det også. Han havde ikke nogen idé om, hvornår han sidst ikke havde nydt det på denne måde, uden at have voldtaget. Men nu var det efterhånden også længe siden han havde voldtaget, og det gjorde ham nemt liderlig.

"Tjo.. Gøre lidt rent oppe på borgen.. selvfølgelig ikke særlig tit, men det behøver jo en omgang bare en gang imellem.. Så kan du også få dit eget værelse?" Han hævede sine øjenbryn let og smilte et lille charmerende smil.

"Der er jo så lige nogle ting, som du så lige skal holde dig væk fra.. Såsom, når der er små møder inde i salen.. Derudover, så bliver du også betalt for arbejdet, hvad siger du?"
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 13.04.2009 19:59
Cashi smilede let, og så yderst tænksom ud. Det var svært at afslå. Logi og kost, for at gøre rent engang imellem? Det ville da være okay. Men begrænset frihed var ikke fedt, men nødvendigt. Man kunne ikke leve af tyveri længere, for det var for mange tyve og de rige var blevet mere opmærksomme.
".. Mit helt eget værelse? Må jeg så selv vælge, mellem dem der er tilbage.. Samson?" Cashi kyssede blødt manden på læberne og sukkede kærligt.
"Det lyder fristende, må jeg medgive"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 20:07
Samson nikkede lidt. Der var alligevel en del ubrugte værelser tilbage på borgen. Nogen var jo selvfølgelig bedre end andre, men de fejlede ikke noget, efter at have gjort borgen i stand.

"Ja, det må du.. Bare vær glad for, at jeg er i godt humør i dag, kære Cashi.," mumlede Samson og sendte hende et smil.

"Dog skal du bare ikke blande dig ind i diverse ting, som foregår.. Der er fanger i krypten, og hvis du så meget, som finder på at lukke dem ud på en eller anden måde.. Så får det alvorlige problemer! Uanset, om der er nogen fra banden som siger du skal. Og jeg tror ikke, jeg ville kunne finde på, at sende dig ned i krypten, for at lukke en fange ud. Det har jeg andre folk til, hvis jeg ikke selv gør det." Samson snakkede lettere hurtigt, bare for at få ordene overstået, så han kunne kysse hende igen.
Han lænede sig atter frem, og prøvede at fange hendes læber i et groft kys.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 13.04.2009 20:11
Cashi smilede blødt til Samson. Hun nød helt klart at han lå nederst nu, og var, som han selv sagde, besejret. Det plejede altid at virke på sådanne diskusioner. Og så at hendes tunika var nedringet hjalp også.
"Det er jeg også glad for, Samson. Det gør alt meget bedre" svarede hun let og besvarede smilet.
Cashi trak sig lidt tilbage og nappede blødt i Samsons læbe. "Søde, vi snakker forretning her." Sagde hun let. "Så.. Jeg skal generelt følge ordre, men ikke hvis det har noget med udlukning af fanger at gøre?"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 20:18
Samson smilte roligt. Han sukkede lidt. Efter hans mening, var der alt for meget snak mellem de to nu, men han ville ikke virke for ivrig, da det blot ville gøre hende glad. Han måtte behærske sig. Så han lå stille, mens han kiggede op på hende, og forhandlede lidt med hende.

"Jeg vil bare bede dig om, at blade dig udenom bandens gøremål.. Du skal altså ikke gå ind og lave om på nogen ting, som vi har gjort, eller skal til at gøre.. Andet, beder jeg dig ikke om.. Og nå ja.. gør ikke nogen ting, som du tror vil være uacceptabelt fra min side.. Jeg er jo ikke sikker på, hvad du ville kunne finde på, men det vil jeg nok få at vide, om ikke andet.. væggene har øre..," Samson smilte et ganske tilfredst smil. Han fik stort set alt at vide. Der var måske et enkelt kammer, som ikke havde 'øre', men det var et kammer, som ikke blev brugt til noget som helst, og han tvivlede på, at der ville være nogen der kom til det.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 13.04.2009 20:22
Cashi smilede stort. Hun elskede snakken, for hun kunne tydeligt se på Samson hvor utålmodig han var.
".. Søde.. Kære.. Samson.." Hun nussede kærligt mandens muskeløse bryst og kyssede hans kraveben, samt slikkede dem. ".. Hvorfor skulle jeg gøre noget du ikke vil have?" Hun rettede sig op igen og smilede frækt ned til Samson, dog med en anelse uskyld.
".. Jeg vil jo ikke forulempe dig" Cashi smilede. Hun ville takke ja til tilbudet, det var helt sikkert. Men hun ville også gerne se hvor længe Samson kunne holde det ud.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 20:28
Samson betragtede hende med et lille hævet øjenbryn. Det virkede på sin måde mistænkeligt, hendes toneleje. Men hvis hun havde været ude på noget, havde hun så ikke gjort et eller andet for længst? Ingen ville da vente så lang tid, hvis hun allerede havde haft muligheden for at skade ham lidt.

"Man ved jo aldrig..," brummede Samson og smilte kort.

"Jeg stoler ikke på nogen 100%, kun mig selv og Brutus..," Samson skævede kort mod tyren. Han var ivrig efter hende ja, men han ville kæmpe for ikke at være ALT for ivrig at se på.
Han brummede lavt, da hun kyssede hans kraveben, for derefter at slikke dem. Hun forstod sandelig hvordan hun skulle bære sig ad i så fald.

"Der er så mange her i landet... som vil forulempe mig.. som du så fint kalder det..," han smilte kort. Han var ikke utilfreds med disse folk, som ville stå i vejen for ham, for det betød jo, at han var frygtet for dem.
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13