Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Han smiler lumsk.
"Nej, sikkert ikke. Men.. Det har jeg," siger han bare. Han lægger den ene arm om ham.
"Man kan godt være sammen med en, selvom den anden ikke har lyst. Kender du ikke det?" spørger han bare.
Han stikker neglene hårdt i ryggen på ham(?)
han gisper svagt da han stikker neglene i ryggen på ham, men ignorere det dog så godt han kan, ha kysser han så på munden og siger med sammen bidte tænder "såh få mig til at have lyst"
Mørketskriger! Slå først, så har i noget at skændes om
Han kysser ham kort på munden.
"Hvorfor spilde tid på det? At jeg har lyst, er nok," siger han kort.
Han slikker ham lidt efter hele vejen op af halsen(?)
"for dig.. men ikke for alle andre i verden" mumler han
"du savler mig fandeme snart helt til, så meget som du slikker, og slikker, og slikker" siger han lettere irriteret
"Ja, men jeg er også vigtig," siger han og smiler. Han ser ham i øjnene.
"Ville det ikke også bare være dejligt?" spørger han kort. Han kysser ham på munden(?), så han ikke når at svarer.
han ruller med øjene, og skal lige til at svare da hauru kysser ham, han holder kysset, og tager hænderne ud fra hans trøje, og ned til hans bukse kant
Han smiler let, mens han holder kysset. Han begynder så at knappe Felix's bukser op(?), og hiver dem så ned bagefter(?).
Han åbner øjnene og ser ham i øjnene.
Han holder blikket på ham. Han gengælder blidt kysset, mens han lukker øjnene. Han åbner dog hurtigt øjnene igen, da han slipper kysset.
"Hvorfor gjorde du det?" spørger han lidt efter. Han ser ham i øjnene.