Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.08.2008 16:39
Samson ser kort efter Hauru, så det bliver mere eller minre bare en skulen mod ham, men ser så på sin datter.
Han lægger en hånd på hendes hoved, da hun omfavner ham.
Samsons bare overkrop er varm.
Han ser lidt mod Mirale, som om at han fortalte hende, at hun bare vogede på at kommentere lige dette øjeblik.
Samson brummede lavt for sig selv, men Chi ville nok kunne høre det, da hun var så tæt på det.

"Du må lære...," sagde Samson bare, mens han forholdt sit blik på Mirale.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.08.2008 16:43
Mira fulgte roligt Hauru med øjnene, indtil han forsvandt ud af gyden, hvorefter hun vendte opmærksomheden tilbage på Chi og Samson. Hun bemærkede godt hans blik, men tog sig ikke af det. Smilte blot istedet, før hun let hævede det ene øjenbryn. Hun havde ingen planer om at sige noget, men samtidig skulle han overhovedet ikke give hende ordre på noget. Hvis hun havde lyst til at kommentere øjeblikket, så gjorde hun det. Om så Samson ville blive sur, eller ej. Dog forholdt hun sig tavs, idet hun igen, en smule dovent, lænte sig op af den kølige mur bag hende. Dette økeblik kedede hende faktisk en smule..
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 07.08.2008 16:49
hun lukker øjnene mens hun nyder Samsons varme overkrop og nusser hovedet imod hans hånd.
Hun lukker øjnene helt og vil bare gerne stå hos sin far, men hun begynder langsomt at pive meget lavt.
,,hvorfor.. hvorfor far?.." hvisker hun trist og piver
,,hvorfor forlod du os far?.." hun piver meget nu
Hun føler sig svigtet af sin store helt og ser op på ham
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.08.2008 16:54
Egentlig, bryder Samson sig ikke om at stå her, nu hvor Mirale er her.
Han kender hende ikke, og måske var det det der plagede ham?
Han hadede når folk fik et forkert indtryk af ham.
Måske følte Chi sig tryg, men det havde hun ingen grund til at gøre.

"Hvorfor jeg forlod.. jer? Jeg forlod din mor, ligeså snart jeg var færdig med hende..," Han rystede let på hovedet.

"Desuden, så går jeg mine egne veje, og det skal folk slet ikke så meget som blande sig i!" sagde Samson roligt, men skar en lille grimasse ved tanken.
Måske virkede Samson rimelig fredelig nu, men han var nok mest af alt lidt forvirret.
//Nova \\

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.08.2008 16:59
Mirale betragtede dem indgående, før hun langsomt sukkede. Det var et helt andet indtryk, som han stod der, med armene omkring sin datter, end da han var nede på stranden. Hvis ikke hendes ører sad fast på hendes hovede, havde de allerede sneget sig om bag Chi og Samson, så hun bedre kunne høre hvad de sagde. Dog fejlede de heller intet herfra, hvor hun stod. Hun var vel lidt af en mand, som gik fra kvinde til kvinde, hvilket efter hendes mening var latterligt. Ikke fordi det ville såre kvinderne, for det var hun ligeglad med, men bare at han var ligesom alle andre mænd, irriterede hende en smule. Hun havde aldrig set noget i ham, så det ærgede hende egentligt ikke. Hun nikkede langsomt for sig selv, for hun måtte erkende, at det sidste han sagde, nu gav mening. At han gik sine egne veje, og at ingen havde ret til at blande sig i det. Nøjagtigt som hende selv..
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
når hun taler med dæmoner skrives det med understreget, mens det skrives med kursiv når selve dæmonen taler.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 07.08.2008 17:00
,,må jeg ikke komme med dig far?.." hun spørger meget forsigtigt og ser op på ham med sine nuttede killinge øjne
,,du jo min helt og det har du altid været" siger hun så venligt og ser blidt op på ham.
hun ser hen på mirale og smiler bare til hende nu og ser så op på sin far
,,kender du hende?"
(glem hans øre og hale)

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.08.2008 17:06
"Nej det må du ihvertfald ikke..," Brummede Samson, men fik lidt blanke øjne, da hun sagde at han var hendes helt.

"HELT?" brølede han nærmest, og skubbede hende væk fra sig (?).

"Så du siger jeg er DIN helt?" Samson betragtede det som noget meget meget MEGET skidt. En normal far ville være stolt over at høre sådan noget, men Samson var jo heller ikke helt normal af sig.

"Nej.. du tager fejl... Jeg voldtog din mor, og det undrer dig, at jeg ikke blev hos jer? Sådan nogen som mig, kommer videre, efter sådan noget. Voldtægt er ikke frivilligt nej.. Og det betyder, at jeg ikke havde noget med din mor overhovedet. Og det vil Anzu sikkert give mig ret i. Og hvis jeg ikke tager meget fejl, så tror jeg at hun ville råde dig til at gå væk fra mig lige nu..," snerrede Samson.
Han svarede ikke på det sidste Chi spurgte om, da han var mere opsat for at få forklaret hende dette.
//Nova \\

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.08.2008 17:12
Hun ville have lukket øjnene, og slappet af, for det eneste der arbejdede for hende lige nu, var hendes øre, som fulgte med i samtalen. Et brøl afviste hende i at slappe af, og en smule overrasket så hun hen på dem igen. Dog blev det overraskende blik hurtigt forfuldt af et udtryksløst, idet hun rettede sig op, og børstede det værste snavs af hendes kappe. Der var vist intet hun kunne gøre her. Hun sukkede en smule irriteret, før hun hævede det ene øjenbryn af Chi, da hun spurgte til Mirale. Hun sagde intet, men sendte hende blot et overlegent blik, mens hun ventede pigebarnets reaktion på hendes fars afviselse.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 07.08.2008 17:19
,,jamen så skal jeg da nok lade sig være.." hun begynder stille at liste væk.
mor gider heller ikke at være sammen med mig.. ikke en gang far.. min store helt.. tænker hun trist, hun samler sit sværd op og putter det i skeden og river derefter sin halskæde af og flammen inde i glasset langsomt brander ud.

/OUT
(glem hans øre og hale)

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 07.08.2008 17:21
Samson så lettere irriteret på hende.
Han havde jo opnået rimelig meget, omkring sit ryg, og hun skulle bare lige våge på at ødelægge det for ham!
Han fnøs let, drejede om på hælen.
Hans meget lange sorte hår føg ham omkring skuldrene, og killede ham lidt på ryggen.
Han så kort på Mirale, før han gik væk fra stedet.

//out.. bliver nødt til at smutte, inden forældrene tager nettet :b
//Nova \\

Mirale ad Libra

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 170 cm

Mirale 07.08.2008 17:25
Mirale nikkede kort til Samson, egentligt blot som afsked. Hun fulgte ham med øjnene, indtil han ligesom Hauru også forsvandt fra gyden. Derefter vendte hun blikket imod Chi, før hun dovent strakte sig. Måske burde hun vende tilbage til Midnatsborgen. Når alle forsvandt herfra, var der jo alligevel ingenting at lave, heller. Hun sukkede langsomt, idet hun sendte Chi endnu et overlegent blik. Derefter valgte hun at liste tilbage til borgen, og derfor forsvandt hun også derfra.
Mirale ad Libra
mørkets kriger.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 20.08.2008 15:00
Murizz ligger helt inde i gyden, med ryggen vendt mod den store mur og helt sammekrøllet. Han har armene lagt over hovedet, så hans ansigt er gemt lidt væk, og også for at skjule tårene der er ned af hans kinder.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 20.08.2008 15:03
Han dukker frem af en sort røg sky og skynder sig hen til Murizz da han fik øje på ham
,,Murizz? Murizz hvad er der sket?" han holder blidt om ham (?)
*Mørkets Krigere*

base: Rainy Day Crap Box (lavet af venus ^^)
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 20.08.2008 15:08
Han sætter sig hurtigt op og ser på Meier. Han piver kort, lægger så hænderne på hans bryst og skubber ham lidt væk fra sig. Han sætter sig så med benene trukket op under sig, armene holdende om dem og gemmer ansigtet væk i knæene. Han sidder ikke ret længe sådan, før han glider ned at ligge igen.

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 20.08.2008 15:16
,,Murizz?" spørger han stille og går hen til ham
,,skal vi ikke tage hjem til mig? så laver jeg en dejlig varm kop blod" siger han venligt og holder om ham
,,jeg holder jo af dig.. undskyld.." siger han roligt
*Mørkets Krigere*

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 20.08.2008 15:27
Han skæver lidt til Meier. Han tager fat om en ring der ligger på jorden lige ved siden af ham og knuger hånden om den.
"Nej du gør ej..," siger han lavt, efter hans sidste sætning. Han ser kort på ringen i sin hånd, før han skæver til Meier igen.
"Du sagde du ville gøre mig ondt næste gang du så mig. Det er nu," siger han bare. Han knuger igen hånden om ringen.

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 20.08.2008 15:30
,,jeg var bare ked af det.." siger han stille og var virkelig såret
han sætter sig ned
*Mørkets Krigere*

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 20.08.2008 15:32
Han lukker øjnene.
"Hvorfor blev du ikke hos mig?" spørger han lavt. Der glider en tårer ned af hans kind.
Han åbner så øjnene igen og ser på Meier.

Meier links

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 20.08.2008 15:34
Han tørre den forsigtigt væk (?)
,,undskyld Murizz.. ved ikke hvad der skete.. jeg forsvandt bare lige pludselig" siger han stille og holder om ham (?)
*Mørkets Krigere*

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 20.08.2008 15:40
(k) Han sætter sig op og ser ham i øjnene.
"Jeg kunne ikke slippe væk fra Samson," mumler han. Han sætter sig på hans skød og omfavner ham(?)
"Du må ikke gå fra mig igen.." siger han lavt. Han hviler sin kind mod hans skulder.
".. Jeg vil ikke igen..," siger han lavt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , jack, Blæksprutten, Mong
Lige nu: 4 | I dag: 12