Ved en fredfyldt sø

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 20.07.2008 19:48
Han stopper op igen, da han er gået en del skridt bagud. Han står lidt og ser på dem. Et lille gisp kommer fra ham, da han 'glider' hen mod Samson. Han sætter hårdt fødderne i jorden, så der kommer slæbemærker i jorden mens han kommer tætterte og tættere på Samson. Han ser skræmt på Samson og Tom, piver så lavt. Han lægger hænderne på Samsons arm, da han er tæt nok på, og prøver at skubbe sig selv lidt væk fra ham.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.07.2008 19:53
Da Murizz endelig kommer hen til Samson, griber Samson fat i hans håndled.
"Nu skal jeg sige dig noget Murizz. Kema, han prøver at beskytte dig,... Men synes du selv han beskytter dig ret godt? Hvis han skulle prøve at beskytte dig, så skulle han nærmere hellere låse dig inde et eller andet sted, som et håb for, at vi ikke finder dig der!" Samson smil bredte sig lidt.
Åh ja Kemarano! Det skal nok blive sjovt at lege med ham i fremtiden!

Samson så lidt på Tom.
"Har du noget, du gerne vil fortælle Murizz.,?" Samson smilte lettere ondskabsfuldt.

//frys
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 25.07.2008 12:15
,, Bare gør hvad du vil med ham, så tager jeg ham bagefter " sagde han, og viftede med hånden, som en høj røvet rigmandsdatter O.o.
,, Jeg kan bedst lide dem afkræftede " sagde han, og det var jo også rigtigt.
Tom tog et skridt tilbage til det nærmeste træ, og satte sig på grenen, som om han ejede det hele.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.07.2008 12:20
Han vrider kort sin hånd, for at få ham til at slippe.
"Jeg vil slet ikke have, at han beskytter mig..!" siger han kort.
Han skæver kort til Tom, bider sig så let i læben og ser tilbage på Samson.
"Lad mig være..." siger han lavt.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 25.07.2008 12:25
Samson så med et lurende blik på Tom.
En halv rasende glød kunne anes i hans ene øje, inden han nærmest skubbede Murizz brutalt fra sig, og 'stormede' over mod Tom.

"Hvad FANDEN er der med dig!" hvæsede han, og prøvede at trække i hans ben, som hang ned fra grenen, for at få ham ned (?).

"Du har været væk længe, og så møder du op.. SÅDAN DER!!! Den opførsel.." snerrede Samson som et eller andet dyr.

Tom havde ikke set Samson længe, og heller ikke omvendt. Sidst Tom efterlod Samson, var, da Tom havde fået lysten til Samson, og gjorde alt muligt for at få Samson til at have sex med ham den dag! Det lignede absolut ikke Tom, at efterlade Samson midt i det hele. Ikke engang for noget rom!?! Det havde undret Samson en del, og så endelig når Tom kom tilbage, opførte han sig sådan der! Som en eller anden højrøvet kujon, som bare ville lade andre gøre tingene for sig, og udnytte andre folk til fordel for sig selv! Okay.., Det var også det Samson gjorde til dagligdag, men ikke på den der måde!
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 25.07.2008 12:33
Samson fik trukket Tom ned, så han hang med hovedet ned ad. Tom kunne ikke lade være med at grine.
,, Jeg elsker når du er sur skat " sagde han, men koldt, han slog en bøvs og pustede den dårlige lugt af rom over mod Samson.
Tom så over på Murizz, og fik pludselig den trang til at voldtage ham.
Han kløede sig på ribbenene, og holde op med at grine, men smilede bare.
,, Nå, vil du så være flink og sætte mig ned... Blodet er ved at løbe mig til hovedet. " sagde han.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.07.2008 12:39
Der kommer et lille skrig fra ham, da Samson skubbede ham fra sig. Han lander med et bump et lille stykke fra dem. Han kommer dog hurtigt op på benene igen. Han går så lidt længere væk fra dem og ser bare på dem.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 25.07.2008 13:05
Da Tom bøvsede Samson i hovedet, tændte det Samson fuldstændig af.
"Jeg skal få dig ned skal jeg!" hvæsede Samson, og trak til i Tom, så han faldt ned på jorden ((har fået lov)).

Da Samson havde taget i Tom, holdt Samson stramt i Toms arm.
"ForTÆL mig hvad FANDEN du går og laver?! Du efterlod mig i en meget mærkværdig situation sidst, som ALDELES ikke ligner dig! Hvad pønser du på?" Da Samson udtalte ordet 'pønser' smyttede han mod Tom.

Samson havde lagt Murizz bag sig, da det lige nu for Samsons vedkommende, handlede lidt mere om Tom.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 25.07.2008 13:18
,, Der er ingen grund til at hidse sig sådan op søde " sagde han, og i et kort øjeblik smilede han hånligt.
Bare for at tirre Samson lidt mere ,, Ja du har altid haft en kort lunte for oven og forneden! ".
Han aede Samse langsomt op ad benet, og hans arm blev længere og længere.
Det gjorde ondt i hans arm, men Samson var alt for stærk. Men han kom til at spekulere lidt, måske skulle han holde skansen lidt, til at han havde fået nøglen til Freyjas bælte, og så kunne han jo spærre dem begge inde! Det var blevet til Toms nye plan, men hvor tit har hans planer lykkedes, kun en ud af mange. Men Tom satte sig selv for højt til at se sine fejl. Nu skulle der bare spilles skuespil for alle pengene, og få Samse til at tro han er blevet sig selv igen.
,, Hvordan tror du jeg har det, HVA? " sagde han, og var på grådens ran.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.07.2008 13:23
Han står længe bare og ser på dem. Så sætter han sig ned på hug og vender blikket mod jorden.
Han bider sig let i læben og sukker så lavt, næsten lydløst.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 25.07.2008 13:29
"Jeg er aldeles ikke sød..," mumlede han lettere gnavent.
Samson rynkede lidt på næsen.
*Foroven og forneden! Tssk!* tænkte Samson og rykkede sig lidt tilbage, da Tom rørte på hans ben, og begyndte at køre hånden længere op mod et hvis sted.

"Dig? Som en eller anden, der tror, du er hævet op over alle andre! Tom! Du er sku kun i live, pga. mig! Ellers tror jeg da nok, at Kiyori havde plykket dig ned! Nu er han død, og det er også pga. mig! OG! Freyja fik hans hoved!" Han fnøs let.

"Du skuffer mig!" brummede Samson så lidt efter, inden han vendte ryggen til Tom.

*Hvordan du har det! Tsk! Hvornår lærer du det?* tænkte Samson og så mod Murizz.

"Murizz.. Kom her.," brummede Samson. Hvis Murizz prøvede at stikke af nu, kunne Samson alligevel nemt få fat i ham. Men han ville lige se, om Murizz også selv vidste det, og selv kunne komme!
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 25.07.2008 13:37
* Mere rom, mere rom... Det her går snart galt! * tænkte han og bed sig i læben.

,, Ja det er sgu da derfor jeg opfører mig sådan... Det hele handler kun om dig, dig, dig, dig, dig... Det eneste jeg gør, er at drikke mig vind og skæv, og prøve at komme i seng med dig. Og jeg er jo ingenting i forhold til dig, jeg er jo bare din efterløber! Hvordan tror du det er?! " Nogle gange råbte han, og andre gange snøftede han.
*Det gik sgu da meget godt, hvis bare jeg kan få ham til at tro, at jeg er "mig" igen * tænkte.

Nu gik det pludselig op for ham, at han allerede havde fortalt sin plan til Freyja, gad vide om han var kommet til at sige det til Murizz,.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.07.2008 13:46
Han sidder og roder lidt ved jorden i noget tid. Han vender hurtigt blikket mod Samson, da han kalder på ham. Han ser kort mod jorden igen, før han rejser sig op og går hen til Samson.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 25.07.2008 13:50
Samson smiler lidt ved synet af, at Murizz udenmærket godt vidste, at der ikke var nogen grund til at gøre det mere besværligt end det var.

"Sig til Tom, at han har ret.., Han er ingenting i forhold til mig.," brummede Samson, og viftede lidt med hånden.

*Nu får vi at se..,* tænkte Samson og så ud af øjenkrogen, men han stod med ryggen lige til Tom, så han kunne ikke se ham, da hans øjne ikke kunne se 360 graders vinkel.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 25.07.2008 13:55
Tom så på Murizz, med et hårdt blik. Og gjorde et tegn med sin hånd, at han ville slå ham ihjel hvis han sagde det!
Han ville ikke ydmyges på den her måde, det var der ingen der ville.
*Rom...Rom...Rom...Rom...Sex...Rom...Kvinder...Voldtægt...ROM * sådan kørte Toms hjerne! Typisk.
Han satte sig op, og mumlede noget utydelig.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.07.2008 13:59
Han ser lidt på Samson. Han ser så på Tom. Han går hurtigt et skridt tilbage, med et skræmt blik vendt mod Tom. Han ser hurtigt på Samson. "Nej," siger han kort.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 25.07.2008 14:02
Samsons pupiller bliver smalle da Murizz nægter, men udvides dog lidt efter, efterfulgt af et smil.

"Du hørte ham lige.. Han var intet i forhold til mig.., Så.. Hvem vil du helst pines af?" Han hæver øjenbrynet lidt.

"Du er min slave Murizz..," brummede Samson.., Egentlig var Murizz først Toms slave, men med tiden havde Samson nærmest 'erobret' ham, og nu var Murizz jo også mærket med Samsons eget tegn, så nu følte Samson sig eneret til at eje Murizz.
//Nova \\

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 25.07.2008 14:08
Tom fiskede ringen op ad lommen, og satte ringen på fingeren.
Han rejste sig op, og så på sin hånd, ligesom når en pige ser på sine negle.
,, Ja Murizz, hvem vil du helst pines af? " sagde han og smilede ondskabsfulgt.
Tom voksede sig høj til tre meter, og fik fat i et æble oppe i træet.
,, Du bestemmer selv Murizz " og stak en hånd ned i sne bukser.
,, Ahh " sagde han og kløede sig.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 25.07.2008 14:15
Han går nogle skridt længere bagud, væk fra dem, men holder dog blikket på dem. Han bider sig let i læben.
"Ingen af jer..?" siger han lavt. Han ser så på Tom, og ringen. Han ser lidt væk. Sådan står han i lidt tid, uden rigtig at gøre eller sige noget.

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 25.07.2008 14:20
Samson betragtede Murizz, men vendte sig så mod Tom, da han kunne fornemme noget enormt.
Tom voksede åbenbart nu med sin evne.
Samsons blik rettede sig hurtigt på Toms bukser, da han jo ligesom kløede sig et vis sted.

"liderlige..," brummede Samson lavt og så væk.

"Hvis ikke Murizz kan sige det til dig, for mig, må jeg jo fornærmende nok hellere selv gøre det..," begyndte Samson og lagde sine arme over kors, mens han atter så på Tom igen.

"Du har ret. Du har stået i skyggen af mig, men alligevel, prøvede jeg på at oplære dig, hvilket jeg ikke ville have gjort ret tit, og det er du åbenbart ligeglad med nu? Eleven er altid under læreren, sådan er det..," brummede Samson, men en anelse snerrende.
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 13