Ved mange træer og én stor lysning midt i det hele

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 11.04.2009 23:33
Cashi smilede ømt op til Samson, da han satte sig ned. Hun nød at han ikke havde det samme store behov i at vise sig.
"Jeg kender dig ikke rigtigt, så jeg har ingen idé" Hun trak lidt med skuldrene, hvilket resulterede i at tæppet krøllede let.
Cashi satte en albue på tæppet og støttede sit hoved i håndfladen, mens hun sukkede let.
"Åhh.." Sagde hun forstående, da hun så blodet på mandens tøj. Hun prøvede på ikke at blive skræmt eller i det mindste ikke vise det.
"Det er den slags rygter" Cashi kunne ikke lade være med at blive en anelse nysgerrig, det var sjældnere og sjældnere man havde muligheden for at snakke med 'rolige' kriminelle.
Forsigtigt lagde hun en hånd på blodet og nussede lidt ved det, for at se om det var stift. Hvilket det var.
".. Du burde skifte tøj. Ikke alle vil være ligeså forstående som jeg.." Cashi tog fast i Samsons skulder og prøvede at få ham ned at ligge, så hun kunne se ned på ham.
".. Hvorfor slår du ihjel?" Spurgte hun kort, men grinede så pga. Samsons kommentar. "Besynderlig? Jeg er bare en nysgerrig ung kvinde, der bliver tiltrukket af de forkerte mænd" drillede hun og prøvede at nappe i Samsons underlæbe.

//Frys
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 12.04.2009 12:14
Samson brummede lavt for sig selv og skævede lidt mod Cashi. Hun var ikke hel almindelig, det kunne han da blive enig med sig selv om. Men nu havde han heller ikke så mange at diskutere med, omkring dette, så det var jo godt nok nemt at blive enig med sig selv.

"Måske, skulle du bare være glad for, at du ikke kender mig?" han hævede spørgende sine øjenbryn. Han trak sine men op under sig, så han sad behageligt. Han så på hende, mens hun rørte lidt ved det størknede blod. Hans øjne var kølige. Drabet på Frank havde ikke betydet noget som helst for ham. Frank havde jo elsket ham, og det kunne Samson ikke fordrage!

"Ah.. det er ikke altid, man gør, som man burde gøre..," Samson smilte et lille charmerende smil, og lagde sig frivilligt tilbage, da hun hev ham ned og ligge. Hans hat faldt af i dette 'fald', så den lå lige ved siden af ham, da han rykkede hovedet, så han ikke maste den under sig.
Samson så koldt på hende. Dette spørgsmål var jo et eller andet sted ynkeligt!

"Der er mange forskellige årsager..," brummede Samson, som ikke helt kunne bedømme, om han virkelig behøvede at svare på dette spørgsmål, eller om det i det hele taget kom hende ved.

"Tiltrukket af de forkerte mænd? Det kan jeg fornemme.. Du ved godt, det på sin vis er farligt, ikke sandt?" Han smilte kort, og lod hende nappe i hans underlæbe, mens han så ind i hendes øjne, med sine yderst lyseblå.

//fortsat frys xD
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 12.04.2009 12:30
Cashi smilede stort og rykkede lidt på sig, så hun lå ordentligt. Dog endte det med hun satte sig op, med benene under sig.
"Være glad for at jeg ikke kender dig? Hvorfor?" Hun lagde uforstående hovedet på skrå, men smilede dog. "Der er vel mennesker der kender dig og ikke ligger som en blodpøl?"
Cashi grinede ømt og satte lidt hår bag sine små øre, så hun viste sit håndled frem.
"Som hvilke årsager, sir?" Cashi lagde en arm på Samsons knæ, så hun kunne støtte sig opad ham.
"Penge? Kærlighed? Magt, begær?" Hun smilede stort og lukkede kort øjnene i.
Cashi lagde igen hovedet på skrå og så varmt ned på Samson. ".. Farligt? På hvilken måde?" Spurgte hun blødt. ".. Som den måde farligt jeg tænker på?"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 12.04.2009 12:43
Samson lagde sine arme ind til sig, og støttede lidt på dem, så han blev løftet en smule op.

"Der kan hurtigt ske ting og sager..," brummede Samson og smilte kort. Det var vel heller ikke helt løgn. Han kunne hurtigt tage drejninger, hvis folk kom alt for meget ind på livet af ham, og gjorde pludselig alt for, at de ikke brød sig om ham mere. Mange fandt det besynderligt, men ikke Samson - sjovt nok. Han var også blevet til en psykopat, som var påvirket af sin fortid. Men hvem var ikke det?

"Synes du kommer lidt for tæt på mig nu, med sådanne spørgsmål??" sagde Samson koldt, og satte sig op igen.

"Uanset hvad.. Så er det vel nok lidt en blanding af alle de ting..," Han så kort over på Brutus som vadede rundt ovre i siden, for at spise noget af det saftige græs, som var på denne årstid.

"Der kan komme mange forskellige måder, som kan være farligt.. Alle har vel nok hver deres mening omkring dette, og dog kan de alligevel altid blive enige om en ting før eller siden.. Jeg går mine egne veje..," Samson nikkede lidt, men så en smule mistænkeligt på Cashi.

"Hvorfor er du dog interesseret i det?" Samson lænede sig frem mod hende, og lagde en hånd på hendes overarm (?), for at være en smule nærgående.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 12.04.2009 12:55
Cashi smilede blødt og så ud over lysningen, med et tungt blik.
Samson interesserede hende grænseløst, fordi han ville snakke, men på samme tid være fjern. Eller sådan føltes det i hvert fald.
"Ske ting og sager? Du er vel ikke sådan en type vel?" Cashi drejede hovedet tilbage, så hun kunne så milt på Samson, med sine klare øjne.
Åh gud, det var trods alt Samson. Hun kunne ikke rigtigt tro på han ville gøre noget, selvom han havde temperamentet og styrken til det.
"Åh, undskyld så." Cashi så ned i græsset, som var hun dybt ked af det - hvilket hun på ingen måder var. Hun pillede lidt ved mandens bukser, mens hun løftede blikket op. "Det er ikke meningen at jeg vil blande mig i dit privatliv, du er bare.. Interessant og anderledes."
Hun grinede ømt og smilede stort til Samson.
"Jeg tror ikke vi tænker på det samme, Samson" Cashi sendte kort Samson et frækt og dog charmerende blik, inden hun skævede udover lysningen. "Jeg er bare nysgerrig, som en hveranden tøs"

//Frya :3
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 12.04.2009 18:17
Samson tvang et lille smil frem på sine læber, så det mest af alt blev falskt. Hun havde vidst ikke i sinde om at skifte emne bare sådan lige?

"Sådan en type?" Han brød ud i latter, og trak sit ansigt lidt tilbage fra hende, så han ikke stod og grinte hende lige op i ansigtet. Det var på sin vis morsomt, for med hans 'ting og sager', der kunne det betyde alt, fra at voldtage til at dræbe et spædbarn.
*Hvilken del har hun monstro i tankerne?* han hævede spørgende det ene øjenbryn, men rystede tanken af sig igen. Samson fandt hende skam interessant, men alligevel måtte han være en smule på vagt overfor hende, da man aldrig vidste med sådanne typer.
Samson skævede ned til hendes hånd, der rodede lidt ved hans bukser, inden han atter så på hende igen.

"Så det vil du ikke? Hvordan kan jeg nu være helt sikker på det?" Et lille lusket smil kom over hans læber, samtidig med at han fik et lille glimt i øjet.

"Anderledes er ikke nødvendigvis godt.. Og det er det ikke i dette tilfælde, kære Cashi.," Han lod sin hånd glide langsomt om bag hendes nakke, hvor han holdt op i lidt af hendes hår, ved at lægge sin hånd flad indunder det (?). Han kiggede på skift fra hendes øjne, inden han langsomt lænede sig frem mod hende, for at prøve på at vælte hende bagover.

".. Så du er altså tiltrukket af de forkerte mænd? Hvordan kan det så være? Vent.. det er vel det samme som at spørge, om hvordan det kan være at blive dét køn, man nu engang er, ikke sandt? Sådan nogle ting, er desværre svært at ændre på.. Og dog.. Man kan nemt ændre på kønnet nu om dage..," Samson smilte roligt og køligt. Han havde en pointe. Denne pointe med, at man kunne ændre på tingene, som man på sin vis kunne være umulige, men som dog ikke var det alligevel i denne verden.

//frysøøh
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 12.04.2009 21:53
Cashi så undrende på Samsons falske smil, og udstødte derefter et tungt suk.
"Ja, sådan en type." Hun lagde hovedet på skrå og sendte manden et blik, som der sagde at han var komplet idiot.
Hun grinede dog så blødt bagefter og rettede sig hoved op, med et kast.
Cashi nussede forsigtigt videre med Samsons blodige bukser, mens hun skævede på det yderst mistroisk. Det kunne være man skulle holde en smule afstand, men det yderst sjældent hun gjorde det.
"Jeg vil ikke snage, sådan er jeg ikke" Hun blinkede frækt til Samson og slikkede sig om læben.
Cashi lod blot Samson tage fat i sit hår, men stridte dog en anelse imod, bare for at vise at hun ikke var helt svag. På samme tid lænede hun sig bagud, så det endte med hun lå på ryggen. Cashi havde ikke den vildeste lyst til at have Samson helt oppe i ansigtet.
"Du snakker i tåge, søde skat" Cashi smilede drillende og rakte blødt tunge af manden. ".. Men forkerte mænd er bare.. Seje og tiltrækkende. Lidt badass agtige, og det elsker alle piger"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 12.04.2009 22:13
Samson betragtede hende. Håret bølgede blødt ned fra hans ansigt, og han viftede det om til den ene side af hovedet, og lagde det en smule henad ryggen, så det ikke klaskede ned i Cashis hoved.

"Sådan er du ikke..?" Samson smilte et lille roligt smil, men aldeles ikke falskt. Han kunne lide den måde hun opførte sig på, det var tiltrækkende, forførende, og dog alligevel gjorde sig bemærket ved, at udnerstrege at hun ikke var så svag som flere andre kvinder var.

"hmmn.. Jeg kan lide din måde at handle på.. frøken Cashi..," brummede Samson med en lidt hæs, men dog alligevel et charmerende toneleje. Han hævede øjenbrynene en smule, men de sænkede sig hurtigt igen.

"I tåge? Eller også, så er din kvindehjerne bare ikke udviklet nok, til at kunne forstå min pointe?" Der var en vis ironi gemt bag denne sætning, og han havde et stort drillelignende smil på læben, og et glimt i øjet.
Han lod sin hånd glide roligt op til hendes hage, og kærtegnede den lidt (?).
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 12.04.2009 22:17
Cashi så blødt på Samsons veltrænede krop og lagde sine hænder på mandens muskeløse skuldre.
"Sådan er jeg på ingen måder.. Bare nysgerrig og smuk" Hun smilede yderst selvglad og betragtede forsat Samsons flotte krop, med sine isklare øjne.
Cashi lagde hovedet bagover, da hun blev nusset på hagen og sukkede dybt nydende. "Hvorfor? Handler jeg da på en interessant måde, eller er det almindelig tiltrækning af det andet køn?"
Hun smilede frækt og lukkede øjnene helt i, mens hun nød at sin hage blev kærtegnet af Samsons fingre.
"Jeg forstår det udemærket. Du springer bare konstant fra emnet. Er du bange for at tale om dig selv?"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 12.04.2009 22:30
Samson grinte lidt af hende, men dog alligevel ikke på den forkerte måde, sådan så hun skulle blive fornærmet eller noget i den dur.

"Selvglad er du også? .. mmn.. Men det er helt i orden, fortjener du også, for helt løgn er det jo heller ikke.. " brummede Samson en smule forførende.
Samson lagde sig en smule indover hende som hun lå der. Dog lå han lidt på skrå, så han ikke lagde en masse vægt over hende, det ville ikke være 'gentleman' agtig. Ikke fordi han på nogenmåder var sådan, men dog alligevel, skulle man da passe lidt på kvinderne, hvis de ikke skulle have en endefuld, eller have psykiske lidelser for den sags skyld.

Samsons øjne så ind i Cashi's. Han så kort væk, inden han atter så tilbage på hende igen.

"Bange for at tale om mig selv?" han rynkede lidt på næsen, og fik et lille smil frem på læben.

"Hmmn... du vil måske gerne høre om hvor meget ødelæggelse man kan lave på et kvarter?" han smilte kort, men så alligevel dybt alvorligt på Cashi.

"Om hvordan.. man så nemt kan såre folk til det inderste, lige til de går psykisk ned?" Samsons pupiller blev smallere, og hans stemme blev mere ivrig at høre på. Han kom til at tænke på al den ødelæggelse han med tiden havde forårsaget, og fik en smule blod på tanden allerede nu, hvilket man kunne ane i hans fremtræden nu.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 12.04.2009 22:36
Cashi grinede ømt med Samson og åbnede roligt sine øjne op, så hun kunne få øjenkontakt.
"Mhm.. Jeg må gerne være selvglad, for jeg har noget i det" Hun smilede frækt og en smule udfordrende til manden med de lyseblå øjne.
Hun sukkede så lettere nydende og sneg sine hænder op på Samson store skuldre og videre op rundt om hans nakke, hvor hun flettede sine fingre sammen.
Cashi blinkede lidt forvirret med øjnene, da hun så hvordan Samsons fremtræden blev mere dyster og sammenkrøllet.
"Vil du da gerne fortælle mig det? Jeg lytter gerne, hvis det vil lette dit hjerte en smule" Et venligt smil bredte sig på hendes lyse læber og hun slap sine fingres greb, tog den ene hånd til sig.
Cashi nussede derefter blidt Samsons underlæbe med sin pegefinger. Hun så på ham i et helhedsbilled nu. Han var mere dyrisk og brutal.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 12.04.2009 22:47
Samson så ind i hendes øjne og kneb dem en smule sammen. Han kunne mærke hvordan dyret i ham blev revet op indefra, og vidste, at hvis han først begyndte at fortælle om det, så ville det gå helt til det yderste og tage en stor drejning i dette 'spil'.
Han åbnede kort munden, men lukkede den så igen inden han så vurderende på hende.

"At lette mit hjerte, vil aldrig ske..," brummede Samson, men fortrød i samme sekund at han havde sagt det. Det var ikke noget som burde komme ud overhoved. Måske, ville Cashi ikke få noget ud af den ene sætning, men allerede nu, synes Samson at han havde sagt for meget.

"Fortiden, ser jeg helst muligt bort fra.. tænker generelt på fremtiden og nutiden ser jeg ganske tydeligt..," brummede Samson og fik sit lille smil på læben igen, og hans pupiller udvidede sig endnu engang.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 12.04.2009 22:53
Cashi smilede let til Samson, men så dog skuffet ud da han lukkede munden i igen, uden at sige et ord.
"Hvorfor ikke?" Selv nød hun at komme med ting. Om det så bare var til et stykke træ, sin ekuma eller noget tredje.
"Det hjælper at komme ud med det man bære på" Hun nussede prøvende blidt en lok af Samsons lange sorte hår med to fingre spidser, for at se om det var okay.
".. Og du har vel en tung byrde på skuldrene, ikke sandt?" Cashi smilede varmt og venligt. "Det behøver ikke at være til mig, men det hjælper"
Hun sukkede let og lagde øjnene på klem, med et smil på læben.
".. Du har yderst blødt hår.. Samson"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 12.04.2009 23:08
Samson sukkede tungt og gav Cashi et lidt hårdt blik. Var det så svært at forstå, at han ikke ville snakke om det? Eller ville hun blot hakke lidt i det.
Hans reagering blev aldeles ikke bedre, da hun fortsatte i samme spor, da hun nævnte det med byrden.

"hummf!" kom det lettere fornærmet fra ham. Han lod sin hånd glide forsigtigt indunder kappen, og fremtrak nu en lille dolk med et meget skarpt blad.
Han så ned på hende. Om han så havde blødt hår eller ej, så havde hun ikke gjort ham helt glad, ved at fortsætte i samme spor i noget tid. For lang tid..

"Tung byrde? Jeg er god til at lade minde byrder gå udover andre.. Og du forstår vel, at jeg ikke vil tale om det, ikke sandt?" Samson holdt truende dolken frem mod hende, og hans pupiller blev atter en smule smallere.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 12.04.2009 23:15
Cashi sank en klump. Hendes blik sad fast på den lille, men dog meget skarpe dolk og hun bed sig hårdt i læben.
".. Samson.." Hun så forsat ned på dolken. ".. Jeg ved udemærket hvad du taler om, men jeg synes du burde lægge den væk."
Cashi smilede prøvende til Samson og nussede forsigtigt videre i hans hår, med rolige bevægelser.
"Jeg skal nok lade være med at bore i det, okay? Bare.. Læg den fra dig"
Hun så først nu ind i Samsons øjne, med et halv skræmt dådyr blik.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 12.04.2009 23:22
Samson så ind i Cashis øjne med et yderst borende blik. Han brummede lavt for sig selv, lidt langtrukkent, som om han blot overvejede at gøre det.
Det ene øje blev mere lukket end det andet, og det så yderst mistænkeligt ud.
Han rettede den først op mod hendes hals i en lille stund tid, og man ville nok først tro at han skulle til at gøre noget drastisk, og dog vigede han tilbage med den, og lagde den ind under kappen.

"Godt.,." lød det koldt fra ham. Han satte en hånd ved siden af hendes hoved, og så stadig ned på hende.

"Det foretrækker jeg også langt hellere.., I dag.. " Samson begyndte nu at falde mere til ro, men havde skam allerede hurtigt taget en drejning i det hele. Så var hun i det mindste ikke i tvivl længere? På sin vis, havde han det ganske fint med dette. Hun skulle ikke betvivle ham længere.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 12.04.2009 23:29
Cashi trak vejret lavt og langsomt. Hun fulgte bladets vandren mod sin hals og lukkede der øjnene, hvorefter hun sank en klump.
Hun åbnede øjnene igen, i lettelse og et varmt langtrukkent suk kunne høres.
"Tak.." Undslap det Cashi, mens hun så op i den ikke så lyse himmel længere. Hun sukkede lettet igen og lukkede øjnene i.
Samson skulle man bare ikke spøge med, åbenbart.
Cashi rystede let, dog mest af kulde. Hendes hoved lå let til siden, så hendes kind rørte det halv fugtige tæppe.
"Idag. Jeg fattede det godt.." Et let smil bredte sig på hendes læber og strøg blødt Samson ved skulderen, dog kort. Nærmest flygtigt.
"Samson.." Startede hun. ".. Din bande, den du fortalte om i starten. Hvad går den ud på?" Cashi åbnede sine øjne og så blødt på Samson. "Hellere fra selve kilden, end alle mulige tåbelige rygter"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 12.04.2009 23:42
Samson sukkede tungt, men lettere lydløst. Hans overpumpede arme var begyndt at spændes lidt mere, men han fandt det ikke vanskeligt at være en smule over hende, selvom det nok ville have gjort det for de fleste andre.
Samson lagde hovedet let på skrå, og fik et lille 'blødt' smil på læben.

"Neej.. helt dum er du jo ikke, ser det ud til..," brummede Samson og lavede et lille kindstrøg med sin ene finger på hende(? ;b)

"Min bande?" Han tænkte sig lidt om. Den handlede jo egentlig om lidt af hvert. Men det han prioterede størt, skulle også komme først i sætningen, for det ville være der, hun om ikke andet ville være mest opmærksom på.

"Der er flere folk i dette land, som aldeles ikke kender deres sted i systemet.. Med lidt hjælp fra vores side, vil vi give dem lejligheden, til at kunne finde ud af det!" Samson smilte lidt. Der var mange metoder at benytte sig af til dette, og han havde da selv brugt en hel del allerede nu.

"Derudover, vil vi jo så holde lidt styr på landet.. Dog uden at gå i vejen for de såkaldte 'højere magter'.. Som Mørkets Lord, og Lysets Dronning. Vi benytter os, af de nye muligheder vi får..," Han smilte et temmelig tilfredst smil. Han havde fået mange ting i denne verden, som han havde ønsket sig. Dog kunne han et eller andet sted godt lide, at han alligevel ikke havde fået opfyldt alt, og nok heller aldrig ville få det. Han nød at gå rundt og sætte folk på plads, på sin egen måde, som medførte de forskellig slags tortur.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 12.04.2009 23:49
Cashi rørte blidt ved Samsons overarm (?) og nussede ømt hans muskler.
Et lille 'wauw' forlod hende og hun så yderst imponeret ud. "Træner du?"
".. Jamen dog, er man blevet helt kærlig nu?" Hun grinede højt og lagde sin kind mod Samson finger/hånd (?).
Forsigtigt strøg hun så fra armen, op til skulderen, ned over brystet, henover halsen og op til manden kind (?).
"Ahh.. På den måde" Hun trak lidt på skuldrene, hvis muligt, og smilede let op til Samson.
"På den gode eller den onde måde? Du ved, der er flere forskellige slags fortagelsesmetoder" Et lille tøset fnis kom fra hende og hun smilede varmt til Samson.
"Hvis jeg har ret er det ikke just med diplomati, vel, kære Samson?"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 13.04.2009 00:04
Samson kunne godt se at hun var betaget af hans.. overpumpede krop.
Selvfølgelig trænede han. Det var ikke bare lige nogle muskler man lige kunne få af træning som foregik en til to gange om ugen, og han havde da også lært nogle 'trikcs' trods hans alt for mange muskler.
Han nikkede let. Hun forstod det alligevel. Han havde ikke just forventet det af hende. Han vidste ikke hvilken side hun var på, men det kunne vel også være underordnet? Medmindre hun til sidst ville prøve på at stikke ham ned, selvfølgelig.

"Det har du ret i.. Cashi..," Samson smilte roligt. Han lagde sig hen ved siden af hende, i stedet for at være over hende. Han lod sin hånd støtte hans hoved, da han lagde på sig ned på siden, men alligevel holdt sit hoved oppe, mens han betragtede hende.

"Så nej.. der er ikke nogen kære Samson..," Samson havde ikke sin hat på hovedet lige nu, da den var faldet i et tidligere tilbage læn. Hans hår strittede lidt i toppen, men ellers var det yderst langt og bølget, men rart at røre ved.
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13