På stranden

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 09.01.2009 18:33
han smiler blot " aj det må du meget undskylde det var bare en refleks"
han slipper hende og træder et skridt tilbage med et smil på læben
hun skulle jo ikke vide at han gjord det med vilje
idet han træder tilbage strækker han kort hjans vinger ud da det
godt kan være stremt for hans vinger han slår det hurtigt ind igen da
det kun skal vare kort han ser på hende stadig med et smil på læben

(bare iorden)
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 09.01.2009 18:42
"mmm,, hun ruller med øjnene og nikker som er hun helt indforstået med det, og tror blindt på det han siger.
Damia spærrer øjnene op og ser betaget på hans guddommelige smukke vinger, som hun først ligger mærke til nu. "De er smukke,, roser hun Achillius med et venligt smil om læben, men hun havde ikke glemt at være varsom. "De kan flyve?...," Damia ser drømmende op på den mørke himmelhvælving "Det må være dejligt,,

- Avatar og profil billede lavet af mig

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 09.01.2009 18:53
han smiler blot til de rosene ord hun siger om hans vinger
"ja jeg kan flyve jeg jeg kan love dig det er det skønneste det der oppe"
siger han med et smil på læben og kigger op i luften han
vender blikket hen på damia igen han kigger på hende og smiler blot
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 09.01.2009 19:10
Damia bed i sin læbe, prøvede at holde et smil tilbage. "Det tror jeg gerne," hun sendte skævende blikke mod himlen, hvor stjerner var begyndt at dukke frem fra deres skjul, højt over hendes hoved "og højt,, tilføjede hun. Damia havde aldrig ladet sig skræmme af højder, men selv ikke det største træ hun havde besteget, kunne måle sig med den højde.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 09.01.2009 19:16
han smiler blot til hende " men dag kan jeg tage dig med op og flyve"
han smiler blidt han går hen til hende og stiller sig helt ind til hende
"nomalt vil jeg bare flyve min vej men denne gang vil jeg gøre en forskel" han slår sine vinger ud. kysser hende blidt på munden og flyver der fra

//out
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 09.01.2009 19:42
Damia sender et usikkert blik op mod himlen, men langsomt fordufter angsten og erstattes med et svagt brændene ønske, om at komme til at flyve. Damia følet en prikken i hendes mave, hun kunne næsten ikke vente. Da hun havde alle tankerne svævende om at flyve, havde hun derfor ikke gjort sig opmærksom på, at Achillius havde overskredet den trygge grænse og havde nærmet sig hende. "En forskel, hvilk...," Damia bliver afbrudt midt i hendes sætning da Achillius kysser hende, og flyver derfra, og efterlader en forvirret Damia tilbage på stranden. "Hey!,, råber hun irriteret efter ham, men det var forsent, han var allerede væk.
Damia tager en hånd til munden og ryster så på hovedet, bøjer sig ned og tager sine sandaler på.
"Hvilken underlig mand,, siger hun for sig selv og ser op mod himlen, hvorefter hun vender næsen mod byen.

//out

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.01.2009 23:47
Hauru står i sandet på stranden, ikke ret langt fra vandet. Han har begge hænder begravet i lommerne, og blikket vendt mod jorden. Ikke engang da Larna kommer gående, løfter han blikket. Ikke fordi han ikke ved, at hun er der, men fordi han ikke gider. - Ren dovenskab fra hans side. Han har bar overkrop, da den skjorte han havde på, var fyldt med blod. Også på hans overkrop, er der en smule blod, man kan se, er gledet ned af hans mave.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.01.2009 23:58
Hauru lægger godt mærke til Larna's blik, og der går kun kort tid, før han langsomt løfter hovedet, med blikket rettet direkte mod Larna. En lettere ligeglad mine kan ses i hans ansigt, og intet er der at hente i hans blik heller. Han ser kort op og ned af Larna, for lige at betragte hende, men der kommer ikke én eneste lyd fra ham.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.01.2009 00:12
Hauru står længe bare og ser på Larna. Da hun så spørger om han vil have hjælp, kan han hurtigt regne ud, at hun hentyder til blodet på hans mave. Han ser kort på blodet, før han igen ser på Larna. Et svagt smil kommer frem på hans læber, og han vender sig så helt mod hende.
"Bare rolig. Jeg har det fint. Det er ikke mit blod," siger han roligt, som om det var normalt. Han lægger så hovedet let på skrå, mens han fortsat bare betragter hende.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.01.2009 00:29
Et lavt grin kommer fra Hauru. Han trækker så hænderne op af lommerne.
"Jeg har ikke dræbt nogle. For nylig. Jeg bider dem som regel kun," siger han, helt roligt. Han har opfanget hendes frygt, men han undgår dog at kommentere det. Ikke lige nu.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.01.2009 00:41
Hauru hæver let det ene øjenbryn, før han bare ser normalt på hende. Derefter svarer han på hendes 'spørgsmål', som om det var noget hun sagde, og ikke tænkte:
"Jeg bed min datter. Du er ny, jeg har aldrig set dig før. Og .. Nej. I hvert fald ikke foreløbig,". Han smiler svagt.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.01.2009 00:58
Der går ikke lang tid, før Hauru lægger hænderne i lommerne igen, og begynder at bevæge sig hen mod Larna.
"Hvorfor undskylder du? Jeg forstår godt, hvorfor du er, som du er," siger han bare. Hans svage smil, bliver langsomt lettere skævt.

/Sorry de korte indlæg <<

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.01.2009 01:13
Han stopper op, da han står ca. en halv meter fra hende. Han betragter hende kort igen, da han har bedre ved at se hende, nu da han er kommet tættere på hende. Han smiler skævt.
"Jeg er ligeglad med om folk misforstår det. De ved godt jeg ikke er den mest flinke person. Så hvorfor prøve at skjule det?" spørger han bare, dog forventer han intet svar.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.01.2009 01:33
Han holder fast blikket på hende, og smiler så igen svagt. Hans smil bliver en smule større, da hun rykker sig tættere på ham.
"Synes du?" spørger han roligt, før han forsigtigt tager fat i hendes hage med to fingre og løfter hendes hoved lidt(?). Han slikker hende derefter op af kinden, og da han lukker munden igen, lader han den ene hjørnetand strejfe hendes kind(?). Han slipper så hendes hage igen og ser bare på hende.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.01.2009 01:53
"Hm. Du har ikke set hvad jeg har gjort ved alle andre," siger han kort. Indtil videre gør han ikke mere. Han ser kort ud over havet, men hans blik hviler sig hurtigt igen på Larna.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 10.01.2009 02:09
Han holder hele tiden blikket på Larna, da hun fortæller. Han smiler svagt.
"Hvor rørende," siger han bare, med en lettere ligeglad tone. Han sætter sig lidt efter ned på hug.
"Hvad hedder du?" spørger han kort.

( ... Er begyndt at blive træt, såh .. Kan vi fryse? Til søndag? )

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2009 20:21
Han smiler skævt, og nikker så svagt.
"Okay. Hyggeligt at møde dig," siger han bare. Han undgik, indtil videre, at sige sit navn. Han vil ikke sige det, medmindre hun spørger om det.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2009 20:36
Han ser mod jorden igen og holder denne gang blikket der.
".. Hauru," svarer han kort efter og smiler svagt.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2009 20:49
Han skæver kort til hende, før han rejser sig op. Han er ikke typen der gider bruge sin tid på at sidde ned.
"I lige måde," siger han roligt. Han ved ikke rigtig hvad han ellers skal sige.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 11.01.2009 21:04
Han ser kort rundt, før han ser på hende igen.
"Øhm .. Det ved jeg ikke. Jeg burde gå, men .. Jeg behøver ikke," siger han bare og smiler skævt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 12