Elizephs gemakre.

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 23:31
Eclipse så ned i stoffet.. stoffet på Elizephs jakke.
"Nogle af stederne..." svarede han tomt.. og sank en klump..
det her virkede så dumt at snakke om..
jeg er dum...
"Jeg blev bare så... ked af det..." mumlede han.
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 23:39
Elizeph trækker Eclipse hen til sig.
".. Eclipse for fanden.." hvisker han stille...
"I Kiles navn... Det... Du kan ikke... aah!" han sukker tungt, gemmer sit ansigt væk i hans skulder.
Hvorfor skal det her ramme ind over dig?! tænker han utrøsteligt..

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 23:49
"Undskyld..." mumlede han igen..
men lige meget hvor mange gange han blev ved med at sige undskyld.. så føltes det bare ikke nok.
"Jeg vidste bare ikke hvad jeg skulle gøre.." han sank en lille klump.
-"jeg prøvede bare at tænke på noget andet..." han rystede en lille smule.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 23:50
"Eclipse.. hvorfor... Hvorfor er du ikke bare kommet til mig?" spørger han stilfærdigt.
"... Den eneste måde man kan få løst indre sjælekvaler, er ved at komme ud med dem.. ikke ved at fortrænge dem.."
Elizephs ansigt er stadig gemt ned i Eclipses skulder.. Men Eclipse vil godt kunne høre hvad han siger

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 23:52
"Du gav mig et afslag." han duftede lidt til Elizephs sorte hår..
det var en rar duft..
"Så.. følte jeg at jeg ikke betød noget for dig.. derfor kom jeg ikke til dig.." han sukkede tungt.. og knugede lidt mere om sin far..
jeg.. tænkte heller ikke på andet end dig..

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 26.09.2008 00:04
"jeg.... gir dig jo afslag, fordi ligegyldigt hvor stærkt man end føler.. så er det forkert hvis det er inden for familiens blodbånd.." han sukker stille.
"Og.. sådan er det bare.." Han bemærker det ikke selv.. men han knuger tæt om ham nu...
"Det betød jo ikke.... at du ikke betyder noget for mig.. For.. Det gør du altså..." hans stemme er svag, men stadig kan den sagtens høre..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 26.09.2008 00:07
Eclipse så opgivende op i loftet.. på de metalagtige spærrebjælker.. og ellers loftspladen.. lavet af træ.. han lukkede øjnene.. da de begyndte at blive våde..
"Ja ja.. det siger vi så.." mumlede han svagt.. og bed sig i underlæben.
-"Mhm.. ja.. okay.." han rystede stadigvæk.

"Men jeg elsker dig stadig.."

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 26.09.2008 00:11
Elizeph fanger sig selv i at næsten komme til at svare, jeg elsker også dig...
Men han fortier... han mærker dog sit hjerte begynde at hamre en smule.. nærmest som blev han nervøs..
En følelse han ikke har følt de sidste... Ja, sidste mange mange år!
Sidst han følte sådan... det var jo helt tilbage fra dengang med hans lærermester?
Nu dukker følelsen op igen.. en følelse der giver ham lyst til at græde.. og generelt gøre underlige ting..
Han slipper Eclipse stille.. rejser sig fra sengen og trasker hen til sit tøjskab..
han åbner det og med sløvt blik ser han ind i det.. han vil finde en natkjortel... samt nogle underbenklæder! det kunne være ganske rart!

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 26.09.2008 00:15
Eclipse krammede ham forsat.. det virkede så underligt.. dog følte han stadig en lille glæde.. Elizeph var da ikke sur.. eller noget.. eller ikke SÅ sur..
men.. hvad var det for en forbandelse som Eclipse havde ophævet? han kunne ikke selv se det.
Han kiggede spørgende op på sin far, da han rejste sig og gik over til skabet.. for at finde tøj vel?
"Du kan da bare sove nøgen!" jokede han.. og smilte svagt.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 26.09.2008 00:19
Elizeph skæver hen over sin skulder mod Eclipse.
"... Så vil jeg nu nok sige, at jeg går hen og bliver syg.." hans blik er lidt sløvt.. han føler sig så udmattet..
Blikket glider ind i skabet igen... Tanker om at han burde få skiftet noget af gadaroben ud, dukker op..

Måske den forbandelse der blev lagt over ham, indeholder lidt mere end hvad han egentlig havde troet? han føler sig ikke så begrænset ligenu.. Svært at forklare præcis hvordan det menes.. men det vil nok komme til udtryk gennem hans handlinger, tanker og gøremål frem over...

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 26.09.2008 00:22
Eclipse smilte let.
"Eheh.."
pludselig gik en smerte tværs igennem hans mave.. og han udgjorde et hæst skrig.
"GYAAH!.." han holdt sig for maven.. og faldt ned på gulvet.. sammenkrøllet.. "Aaahh....!"
han rystede over hele kroppen.
jeg.. kan ikke trække vejret... han sank en klump.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 26.09.2008 00:26
Elizeph skulle lige til at trække en kjortel frem, da han hører Eclipses hjerteskærende skrig.
Han farer hen til ham, holder frakken lukket med den ene hånd, imens han får sat sig ned ved ham..
Han løfter Eclipses overkrop hen til sig.. sådan at han holder armene om ham.. alt imens dette, er hans øjne fyldt med bekymring; "Eclipse? Hvad sker der?"

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 26.09.2008 00:30
Eclipses hænder dirrede.. hvad skete der? hans øjne var også hvidt opspærret.. hans blik flakkede rundt i rummet..
han skreg lidt igen da Elizeph tog ham op til sig.. det følte som om at hans krop brændte.. som om at han kunne smelte når som helst..
"AAhhnnn...!!" han skar tænder og lukkede øjnene hårdt i..
min luftvej er spærret... ! i et krampagtigt tag fik han sin hånd til at slå et hårdt knytnæve slag i maven.. sådan så han fik pustet en masse luft ud.. gennem lungerne.
"Haaah... !" han trak vejret i bidder..
"Det brænder.. ondt.. gør ondt!!" han kunne ikke tænke klart.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 26.09.2008 00:35
Elizeph er slynget ud af stand til at tænke ligenu.. for.. hvad pokker skal han stille op?!
Han kan gætte.. at Eclipse nok er syg...? For såret er han jo ikke,
"Eclipse, p... prøv at tage en dyb indånding!" Normalt ville Elizephs fysiske styrke ikke være nok til at løfte Eclipse.. Men han får ham løftet op i sine arme og lagt ham på sengen, takket være adrenalin.. det fremkommer jo i kroppen, når man er nær panikstadie.
"Kan du strække dig ud?" spørger han med en nervøs rynke i panden

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 26.09.2008 00:38
Eclipse udstødte et lille smerteskrig da han blev rykket på.. og båret hen i sengen..
han rystede på hovedet og rystede vildt meget..
"Nej.. n...nej..." han holdt stramt om sin mave...
hvad sker der..? en sygdom..? da ikke efter jeg havde været.. sammen med de mennesker..? han vidste jo ikke hvad der skete.. da han var sammen med de 3 på en gang.. han havde bind for øjnene.. og alle mulige ting blev stukket op i ham... så han var ikke sikker..
Eclipse prøvede at tage en dyb indånding. og så begyndte tårerne at løbe ned af hans kinder.. han hulkede.. og det gjorde bare det hele værre...

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 26.09.2008 00:43
Ligenu ville Elizeph sådan ønske, at han havde læst mere på besværgelser, om at trække andres smerter over på sig selv..
Han forbander sig for ikke at huske det!! HVORFOR kan han ikke huske det?!
"For pokker Eclipse!" han lægger en hånd mod sin pande...
"Vent et øjeblik.." han tager fat om den magiske stav, som svæver hen til ham.
Han hvisker en lav besværgelse.. staven lyser, og da han hamrer den mod gulvet, dannes der en form for lysende due.. af sådan et blødt, rødt skær.
Elizeph fortæller at den skal flyve til helbredelseshuset, og overbringe besked... så fortæller han det den skal sige.. at den skal få fat i en læge og bringe ham hertil..
Duen forsvinder ud i den blå luft.. væk var den..
Elizeph ser bekymret på Eclipse.. hurtigt får han vandret hen til tøjsksabet, trækker en kjortel ud, samt undertøj.. trækker i det i en hastig fart inden han sætter sig hen på sengekanten ved Eclipse..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 26.09.2008 00:46
Eclipse kunne kvæle sig selv.. han var ved at miste besindelsen..
"Argh... ghaaah.." han nappede efter vejret.. hvorfor gjorde det så ondt..?
det følte som om en syredannene masse der løb igennem hele hans krop.. det gjorde allerhelvedes ondt..
jeg dør... det gør så ondt!
"Faar... " ynkede han.. og græd lidt mere.. tårerne dryppede ned på madrassen...

//frys

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.09.2008 00:47
Elizeph stryger ham bekymret over håret...
Der går ikke længe inden en lægekvinde er blevet ført til fæstningen..
Nogle af de lavere stående dæmoner, som er under Shinichiros regime, fører hende op.. De åbner døren, bukker og melder lægens ankomst..
Elizeph nikker og lader hende træde ind.
"Han blev ramt af pludselig smerte." siger Elizeph koldt.
"Find ud af hvad der er galt med ham, og en kur.. Ellers vil det koste Dem Deres liv."
Kvinden blegner, men nikker hastigt og går hen til Eclipse

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.09.2008 00:50
Eclipse strammede grebet om sin mave..
han kiggede ikke engang op da lægen trådte ind.. hans tårer blev ved med at glide ned fra hans kinder.. og dermed ned på lagenet..
"Aahhnnn..." han bed tænderne hårde sammen.. så hvis han bed hårdere sammen.. ville hans tænder knuses...
"gnnnn....!"

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.09.2008 00:55
Elizeph mærker smertende bekymringer i sit indre..
Lægen ser lidt på Eclipse, og beder Elizeph aller nådigst, lige at vente udenfor.
Elizeph nikker blot, kaster et sidste bekymret blik på Eclipse, inden han stiller sig ud på gangen med ryggen mod den nu lukkede dør...

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2