Ved mange træer og én stor lysning midt i det hele

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 08.03.2009 16:06
Aynry sendte ham et dræberblik der sagde spar-to.
Hun skulle lige til at sparke udefter ham, men da blev hendes ben låst igen?
Hun bed sig i læben, da han flåede hendes lasede nederdel af. Nu var det jo endnu koldere end før!
Hun lukkede sine øjne, trak vejret tungt, mærkede hvordan kulden omgav hendes krop nede fra jorden, og så pludselig Taylors varme krop ved hendes underliv.
Et lavmeldt gisp kom fra hende, og små anstrengene lyde for at prøve at undslippe, men forgæves....

*censur*
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 08.03.2009 17:12
Aynry følte sig krænket. Hun trak benene ind til sig, og holdte let rundt om dem, inden hun fandt sin nederdel fra jorden og tog den hurtigt på. Hun var så... kold..
En lille tårre gled ned fra hendes kind. Hvilken smerte som pinte hende inde fra!
Hun rejste sig, så sig hurtigt omkring.

Han skal... Jeg er ikke færdig med ham!

Hendes bare fødder var nærmest frosset til af kulde, og hun kunne kun gå væk fra stedet, da hendes krop gjorde ondt. Både på grund af kulden, men også på grund af den smerte som Taylor havde givet hende.
Hun burde have holdt sig hjemme i dag!
Opmærksom på omgivelserne, forlod hun stedet.

//out

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 11.04.2009 19:25
Cashi sad tungt på sin røv, opad et træ. Hun skævede blødt over lysningen, med et forladent blik og hovedet lidt på skrå.
Solen skinnede højt på himlen, så jorden var dejlig varm. Det havde også resulteret i at Cashi havde smidt sine handsker, korset og støvler, samt åbnet sin tunika en anelse.
Forsigtigt støttede hun mod græsset med en hånd og smed sig ned på ryggen, med hænderne bag hovedet og lukkede øjnene. Sådan kunne man nyde det dejlige vejr, efter mange måneder med dårligt vejr og grå skyer.
Og så var der mange mennesker på gaden igen. Mange at stjæle fra, mange rige mennesker der ville nyde vejret og næsten viftede med alle deres penge - hvordan kunne man undgå at hapse en taske eller to?
Hun smilede blødt ved tanken om de ting hun havde i sin saddeltaske. Et par tasker, guld, sølv, mønter, smykker. Generelt værdifulde ting hun kunne få penge for.
Roligt døsede Cashi lidt hen i sine egen tanker.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.04.2009 21:05
Nogle klove hamrer mod skovbunden, så kviste bliver knækket omkring det store dyr, hvis klove tilhører. Det var helt mærkeligt at det var begyndt at blive lyst, efter mørkets overtagen. Var det fordi at de ikke rigtig havde noget i sinde, nogen gøremål? Eller var det fordi lysets krigere var ved at kæmpe mørket tilbage?
Alt sammen kunne være underordnet for Samson. Han levede på bedst vis, uanset om det var mørket, eller lyset der regerede i landet. Så længe det ikke stod i vejen for ham, så satte han sig ikke op mod det.

Det lange sorte hår hamrede ind på ryggen af Samson, da han kom ridende på sin tyr, Brutus. Tyren havde fået nogen skader med tiden. Den havde grønt tråd ved hovedet, som nogle steng der var syet ind, efter en skade, da den skulle til at angribe, men blev istedet for selv ramt.
Samsons blik var koldt. Kappen bølgede bagham, og hatten var rettet en smule ned, når den lige understregede hans meget lyseblå øjne.
Lidt længere fremme, ikke ret langt væk fra dem begge, anede han efter noget tid en skikkelse, som sad og dasede den af i solen.
Han kunne ikke se hvem det var, eller hvad det var endnu. Men han var sikker på at det var en levende skabning om ikke andet.
Brutus satte farten af, og begyndte nu tilsidst bare at lunte fremad. Hidtil havde de ikke stødt på nogen side aftenen før, så han skulle gerne lige tjekke det lidt ud.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 11.04.2009 21:14
Cashi kom med en lettere utilfreds brummen. Den buldren i jorden forstyrrede hendes ellers så fredelige tilværelse. Et dybt, men dog kort suk, forlod hendes lyse læber. Hun åbnede det ene øje og blinkede lidt med det, inden det andet også blev åbnet.
Da det gik op for Cashi at de tunge skridt kom tættere på, kæmpede hun sig op på albuerne, rimelig utilfreds. Dog gik hun i stå på halvvejen, og skulede ondt op i himlen, som var det dens skyld at hun blev forstyrret.
"DIG?!" Cashi blinkede lettere forvirret med øjnene da hun fik øje på manden.
Hun kunne ikke huske ham af navn, blot han var irriterende og lettere.. Frastødende. Hun himlede let med øjnene og bed sig let i læben, inden hun fjernede noget hår fra sit ansigt, så hun kunne se godt på ham.
"Hvorfor forstyrrer du mig? Er det nu forbudt at nyde de første solstråler?" Cashi smilede lettere drilsk og lagde hovedet på skrå. "Eller giver du med blot elevatorblikket, for derefter at joine (jeg har lige glemt ordet for det) mig?"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.04.2009 21:23
Brutus stoppede op lidt fra Cashi. Samson så ned på Cashi med et lettere overlegent blik, inden han hævede sit øjenbryn. Skulle han kende hende? Eller... havde hun måske bare hørt om ham. Det var jo også ligegyldigt et eller andet sted?
Han smilte et lille sleskt smil, inden han løftede sit ene ben, for at tage det om på den anden side af tyrens ben, så begge ben var samlet på den samme side af tyren. Roligt lod han sig dumpe ned på jorden, gik lidt ned i knæ, og rettede sig endelig op igen. Han vendte langsomt hovedet mod Cashi, stående med siden til hende. Han smilte roligt til hende, mens de utrolig lyseblå øjne hvilede på hende.

"Endnu ikke, nej..," brummede Samson køligt, og traskede en smule frem.
Han så lidt på hende, og bare for at provokere, gav han hende netop elevatorblikket, og sendte hende smilte et lille slesk smil bagefter.

"Hvis det var det eneste spørgsmål du måtte stille, ville det så være dét?" Han hævede spørgende sine øjenbryn, og åbnede sin mund let. Samson var god til at tale sig lidt udenom, og efterlade en som et stort spørgsmålstegn.
Kappen var trukket helt ind til kroppen på ham. Han havde endnu ikke været hjemme på borgen, så han havde ikke muligheden for at kunne skifte de blodige klæder, som han havde på indenunder kappen.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 11.04.2009 21:31
Cashi smilede blot lige så overlegent tilbage til tyren, inden blikket gled overpå Samson.
Hun betragtede roligt hans elegante måde at stige ned. Hvis det kunne være elegang, for selve dyret var.. Ja, grimt og så ekstremt retarderet ud. Hendes egen ekuma virkede ikke så glad, så hun var trådt et par skridt tilbage, eller ligeså langt som snoren tillod.
Cashi lagde sig kort ned på ryggen og strakte så ud, inden hun hurtigt kom op på benene.
"Mhm.. Jeg ville nok ikke spørge dig om det" Hun børstede roligt jorden af sine bukser og sin tunika, inden hun forsigtigt fjernede nogle græsstumper fra sine ærmer.
"Det ville være dumt. Hvis man kun har et spørgsmål skal det bruges klogt. Men dog, det er jo dig" Cashi smilede blødt og kom med et ømt, men alligevel koldt grin. "Samson ikke?"
Hun rakte sin hånd frem for at sige hej, men trak den roligt tilbage. Hun vendte så rundt og samlede sin jakke op, hun havde lagt sig på før. Jakken blev foldet sammen og smidt på hendes saddeltaske.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.04.2009 21:42
Samson smilte ganske kort. Det var lidt af en fornærmelse et eller andet sted, når hun talte sådan til ham.

*Men dog, det er jo dig* ordene gav genlyd inde i hovedet på ham, men han havde ikke tænkt sig at slå sig ud af disse usle ord, fra en han slet ikke var sikker på han egentlig kendte?
Samson hævede let det ene øjenbryn. Hun kendte i hvertfald til ham.
*Nå ja, det er måske heller ikke så mærkeligt endda? Er jo ved at folde mig ud med banden!* tænkte Samson. Samson så blot på hende og var tavs noget tid, og dette sagde nok i sig selv, at hun havde gættet rigtig.
Hans blik gled kort hen på Ekumaen, som tilsyneladende så ud til at være hendes.

"hmmn.. originalt.. Er du også original monstro?" Han hævede sine øjenbryn let, og tog nogle skridt fremad. Han gik i en halv cirkel omkring hende, mens han havde øjnene rettet mod hende. Hun holdt i hvertfald ikke igen med ordene, hvilket på sin måde var lidt spændende.
Brutus prustede, og fulgte blikket med Samson, da han bevægede sig rundt.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 11.04.2009 21:48
Cashi lagde armene over kors og fnøs blot over Samson.
Hun kløede diskret sin arm, mens hun så op i himlen. Som om den anden slet ikke var tilstede.
".. Original?" Cashi smilede blødt. Hun blev stående, rimelig ligeglad med at Samson gik rundt om hende - hvad kunne han gøre?
Hun grinede blødt og fangede Samsons blik, med sine isklare øjne og smilede varmt til manden.
"Det kommer helt an på hvad du nu mener med original" Hun satte en arm i siden og lod den anden hænge frit, mens hun hvilede let på det venstre ben.
Cashi kørte en hånd igennen sit pandehår og blinkede kort til Samson, blot for at være dybt provokerende.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.04.2009 21:55
Samson stoppede kort sin gang, mens han så på hende. Brutus bakkede en smule, og gik lidt over til siden, hvor han begyndte at spise lidt af noget friskt græs.
"Lidt ligesom... alle andre, gennemsnitlige tøser?" han lod sin mund stå en smule åben, mens han gik tættere på Cashi, til han tilsidst stod lige bagved hende.
"Eller.. det er du måske ikke?" Samsons stemme var nu mere hviskende, og måske en smule charmerende? Et lille smil kantede henover hans læber, mens han så siden af hendes kind, da han jo stod bagved hende.
Cashi virkede ikke det store provokerede på Samson lige nu. Hun mindede ham egentlig bare ganske meget om hans kusine, måske bare lidt mere 'rå' i ordene.
Samson rettede en smule på sin hat, med de to smileys, så den sad ordentligt på hans hoved. Kappen sad endnu tæt ind til hans krop, med mønterne hængende ned fra siderne af stoffet. Bagpå kappen var bandes symbol, så dem der kendte til det, ikke var i tvivl om, hvilken fyr han var.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 11.04.2009 22:01
Cashi smilede let og bed sig i læben, yderst tilfreds.
"Det kommer helt an på.. Hvad du mener med gennemsnitlige kvinder" Hun lagde et tungt tryk på kvinder. Hun kunne ikke fordrage mænd, der talte ned til kvinder. Men dog på samme tid var hun altid blevet tiltrukket af dem, måske pga. udfordringen.
Cashi lænede sig blødt tilbage mod Samson, men ikke så meget af hun ville falde hvis manden nu flyttede sig fra sin plads.
".. Der findes mange forskellige slags kvinder. Horere, adelige, tyve, dem med ære.. Og blot dem der går tomt rundt i verden som almindelige mennesker, der ikke har nogen indflydelse."
Hun grinede ømt og lagde hovedet helt ind til Samson, uden at tage kroppen med. "Det morer mig at du er meget højere end mig" Hun smilede stort, for det passede. Sådan ca. 30 cm. forskel var der - hvis ikke mere!
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.04.2009 22:10
Samson så ned på hende, da hun sådan lagde sit hoved bagud, og ind til ham.
Han så ned på hende, ind i hendes øjne med et lille smil på læben.

"Der finder skam også mange forskellige mænd..," brummede Samson, som bevarede sit smil.

"Kvinder.. skal tage sig af hjemmet, gøre som deres mænd siger, underordne sig i systemet..," han hævede let sine øjenbryn, og det var tydeligt, at Samson var mandschauvinist. Det var ikke noget han lagde skjul på, og kom heller ikke til det lige i den nære fremtid.

"Desuden, burde kvinderne ikke have den store indflydelse i dette land... Er du ikke enig?" en brummende latter kom fra Samson, selvom han havde lukket mund. Han havde allerede nu på fornemmelsen, at hun ikke helt var enig, og det kunne han egentlig meget godt lide, for hun virkede på en måde.. udfordrende?
Det var helt utroligt. Når man sådan rejste rundt i landet, så kunne man støde ind i vidt forskellige folk. Nogen som nærmest kaster sig på fødderne af en, nogen som er yderst såbare så de er lige til at træde på, andre.. lidt sværere, men alligevel lidt interessante.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 11.04.2009 22:14
Cashi rettede sig straks op og trådte et skridt fremad, væk fra Samson.
"Mener du det virkelig?!" Hun drejede rundt på hælene, så hun nu havde fronten imod Samson.
"Kvinder burde adeles ikke behandles som en slags husdyr!" Råbte Cashi vredt og satte en hånd i siden. Hun lignede virkelig en bitch, når hun kom i det humør.
"Kvinder har mindst ligeså meget ret til at være med i systemet og være selvstændige som mænd!" Hun fnøs dybt fornærmet og krøllede sin tæer sammen, hvilket kunne se fordi hun forsat ikke havde nogle sko på.
Cashi himlede med øjnene og så vredt på Samson, mens hendes fingre begyndte at gløde let. "Så er du vel også en af de mænd der synes at kvinder er et sexobjekt og egentig bare er sat til for at føre arten videre?!"
Hun sukkede dybt opgivende og gik henover græsset hen til sine ting. Der bukkede hun sig, og fik sine støvler på.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.04.2009 22:22
Samson smilte stort over Cashis reaktion. Han havde muligvis ramt et ømt punkt? Især de, var sjove at lege lidt rundt med.
Han hævede overlegent sit ansigt, mens han endnu så på Cashi.
"Det er netop, det jeg mener..," brummede Samson og gjorde et let nik.
"Manden var den første der blev skabt.. Derefter kom kvinden. Bare se på kvinden! Så.. skrøbelig..," Samson brød ud i latter, men stoppede hurtigt. Hans pupiller blev en smule smallere, og han havde endnu et stort smil på læben.
"Det kunne være, at du egentlig burde have været en mand?" Han slikkede sig lidt om læberne.
"Du minder mig rimelig meget om en mand lige nu.. og dog!" Han løftede en finger, da han atter fortsatte;
"Du reagerer som en vigtig kvinde? Er man lidt vigtig her i samfundet måske?" Et smørret smil kantede sig hen over hans læber. Han kunne godt lide at vade lidt rundt i det.
"Kvinden skal jo tage sig af fremtiden.. børnene.. Det er da en stor nok opgave, at påføre en kvinde!?"
Samson fulgte hende med øjnene, og kunne godt lide at se hende så fornærmet, som hun var blevet ved dette emne.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 11.04.2009 22:31
Cashi så faktisk lettere såret på Samson og rettede sig op, efter at have fået bundet sine støvler hårdt. Hun vrikkede lidt med foden og gik så rundt, for at få dem til at sidde ordentligt.
"Vi er skam ikke skrøbelige, Samson!" Hun så trodsigt på manden foran sig og stoppede op.
"Vi er bygget anderledes, og det er en kendsgerning!" Et let suk forlod hendes læber. ".. Jeg anerkender at vores krop er langt mere skrøbelige, men vores holdninger og meninger er langt stærkere!"
Cashi smilede yderst selvglad og så ret overlegen ud. "Kvinder bruger bare andre metoder end vold og trusler til at få overtaget. Som forhandlinger. Desuden kan vi heller ikke komme ud med vores frustrationer gennem vold, derfor bruger vi tårer."
"Generelt er vi langt mere menneskelige end mænd, og derfor bør kvinder sidde på lederposterne, med mænd som små ynkelige slaver" Cashi smilede forsat trodsigt, med et hårdt blik i Samsons øjne.
Hun gik roligt tættere på Samson, i det håb at han ville træde tilbage.
"Jeg burde uden tvivl ikke være en mand. Jeg nyder det at være kvinde, og jeg føler mig langt mere adelig. Og jeg siger ikke at jeg er vigtig, men kvinder er. Vi er dem der leder mændene, de vil bare ikke indrømme det"
Cashi stoppede op foran Samson og smilede ømt, men selvsikkert og overlegent op til ham.
"Børn er ikke kvinders opgave. De er parrets opgave at få dem opdraget ordentligt - du er bare ikke mand nok til at indse det"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.04.2009 22:39
Samson betragtede Cashi hele tiden, sådan som hun gik rundt, lyttede når hun talte, men han havde aldeles ikke tænkt sig at vige tilbage for hendes ord.
"Ha! Er man lidt kvindeschauvinistisk?" Samson så ned på hende, og bukkede sig det stykke som han kunne, bare for at få hende til at føle som om hun var lille i denne sag.
"Kvinder er skrøbelige.. Kryber sammen i gråd, når de blot får en smule modgang.., De kan slet ikke klare en post som overordnet!"
Han rynkede lidt på sin næse, stadig med sit smil på læben. Hende kvinden, som stod foran ham. Han kunne bestemt ikke huske hende, hvilket ærgede ham et eller andet sted.

"Hvem.. skal du egentlig forestille at være? Tror slet ikke jeg fik fat på din præsentation?" brummede Samson mens han så hende dybt ind i øjnene.

"Eller også, så var du bare ikke så vigtig til at jeg opfangede den?" Samsons stemme var hæs, kold og dog.. tydeligt provokerende. Han fortsatte alligevel i samme spor, som deres lille diskussion var startet i.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 11.04.2009 22:46
Cashi fnøs højt og håneligt af Samson, med et stort smil på læben.
"Det hedder feministisk for det første!" Hendes smil blev straks mere overlegent, da hun rettede ham.
"For det andet en smule. Jeg finder mig bare ikke at blive kostet rundt med. I princippet er jeg komplet ligeglad med andre kvinder, så længe jeg ikke bliver behandlet som et andet dyr!"
Cashi lagde hovedet på skrå og lagde sine hænder på Samsons skuldre, for at trykke ham lidt længere ned i knæ. Hun tog sig ikke synderligt af hans dumme forsøg på at pisse hende af.
"Jeg har faktisk ikke præsenteret mig.." Cashi smilede blødt og lod sine hænder glide ned af Samsons pumpede bryst.
Hun grinede blødt. "Du mener at jeg er ubetydelig? Hvorfor prøver du så at nedlade mig og diskutere med mig, hvis jeg er så ubetydelig?"
"Og jeg hedder Cashi"
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.04.2009 23:01
Samson rystede let på hovedet af Cashi.
"Man kan faktisk også kalde det kvindeschauvinist, men ja, man kan også godt sige feministisk..," brummede Samson og smilte roligt, da dette alligevel ikke var nogen rettelse efter denne lille kommentar.

"Aha.. Meget interessant.. " kommenterede Samson, til det med at hun måske var en smule schauvinist.

"Cashi? Og hvor kender du så mig fra.. Cashi?" Samson betragtede hende stadig, og han ignorerede hendes hestelignende dyr, men dog.. man kunne alligevel ikke passe godt nok på sin bagdel, at man ikke kunne holde lidt øje med den alligevel, men dette var dog ikke synligt. Han holdt øje med den alligevel ved hjælp af sin evne.

"Du har måske mødt mig før? Eller spreder rygter sig? Naah vent.. måske er de rygter sandheder, når alt kommer til alt. De kan kun være for gode beskrevet..," Samson smilte et stort smørret smil. Det var vel heller ikke helt løgn, men han nød det. Nød at beskrive sig selv på denne måde.
//Nova \\

Cashi Qaudre

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 162 cm

Cashi 11.04.2009 23:10
Cashi grinede let af Samson, med let lukkede øjne. Manden udgjorde på ingen måder nogen trussel, så hun begyndte at slappe lidt mere af.
"Kald mig hvad du vil - så længe du behandler med mig respekt og ikke som et dyr" Svarede hun med sin lyse stemme.
Cashi gik hen til sin saddeltaske, med lange elegante skridt, hvorefter hun åbnede den med en hånd. Inde i den tog hun et strikket tæppe frem og bredte det ud på græsset.
"Jeg kender dig fra længe siden. Jeg har mødt dig en gang før, Samson, og du var yderst ubehøvlet"
Cashi havde fået sine støvler af og havde sat sig på tæppet, med benene strakt ud under sig. Helt blidt tog hun fast i en fold, på Samsons sorte bukser og hev blidt.
"Min gode herrer, vil du ikke sidde her sammen med mig?" Spurgte hun roligt og lagde sig ned, nærmere på siden, så solen lå i ryggen på hende. På denne måde blev hun ikke blændet, men kunne alligevel se Samson.
"Og jeg har ikke hørt nogle ryget. Men jeg vil gerne høre hvad de handler om! En stor styg mand på sin tyr, der rider gennem landet?" Grinede Cashi.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 11.04.2009 23:25
Samson smilte lidt, og gik en smule frem til hende, da hun gik hen for at finde et tæppe frem, og bagefter, spredte det ud. Han gik hen ved siden af tæppet, så ned på hende.

"For længe siden? Ja.. man forandrer sig jo en smule med tiden.. Om det så er positivt.. det skal du ikke være sikker på.. " han så kort på pladsen ved siden af hende, kiggede så på Cashi som om at eftertænke tanken, om han virkelig skulle gøre det.

*Hvornår havde jeg nogen sinde forestillet mig, at sidde ved siden af sådan en kvinde, som har lidt imod mænd?* tænkte Samson og rystede kort på hovedet af sig selv, og sin egen tankegang.
Han spredte sin kappe, og tilsyne kom hans klæder, som endnu havde menneskeblod på sig, menneskeblod som havde tilhørt Frank. Dog satte han sig ned ved siden af hende, på tæppet, mens han så lidt ud i luften.
Han fik et lille smil på læben over hendes lille uddrag.

"Naah.. De glemmer måske lidt Brutus i disse historier.. " Han smilte et lille morderisk smil. Han kiggede kort ned af sig selv, som at henvise til blodet, men skævede så atter til Cashi.

"Du er yderst besynderlig..," brummede Samson og kneb sine øjne en smule sammen, idet han betragtede hende. Han prøvede at 'læse' hende, om hun var ude på at komme ind til noget i ham.

//frys
//Nova \\

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13