Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 06.08.2008 19:46
Han slipper lokken og sætter sig hen ved siden af hende på stenen, skyndt der næsten kun lige var plads til dem begge på den, han kan mærke sine hår sitrer ned af nakken på ham, der var en smule køligt efter at havde været i vandet, men havde ikke så meget imod det, han kigge rpå hende og spørger det første han kommer på "hvad tænker du på?" siger han og lyder interesseret, han havde igen et lille drilsk udtryk i øjnene, men ikke sådan han lavede grin...

Billed fundet på Photobucket, redigeret af Aynry og Live <'3
Hvis ikke der er noget ondt, er der heller ikke noget godt! - Lavet af Mig

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 06.08.2008 19:49
Miy rystede let på hovedet, da hendes tanker blev afbrudt.
"Ikke så meget," valgte hun dog at svare.
Hun så undersøgende på ham. Først nu lagde hun mærke til hans gule øjne, og hun kunne ikke lade være med at se lidt ind i dem. Dog vendte hun hurtigt blikket væk, for ikke at stirre.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 06.08.2008 19:53
han får sit skæve smil frem og spørger så halvdrilllende hvis man kunne sige det sådan, "er der noget galt med mine øjne..? siden du kigger sådan væk?" han drillede hende lidt, men var også lidt interesseret i at vide det, han havde lyst til at tage en finger under hendes hage og få hende til at kigge på sig igen, men lod dog være, måske indtil videre

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 06.08.2008 19:56
"Åh, nej, undskyld." sagde hun, og fortsatte, "Jeg ville bare ikke stirre."
Hun smilte undskyldende til ham, og rettede igen blikket mod ham. Hun betragtede ham lidt. Han så jo ikke helt slem ud, tænkte hun, men tog sig i det. Hendes ene finger lavede cirkler i det glimtende vand.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 06.08.2008 20:01
han kiggede selv betragtende på hende men flyttede dog ikke blikekt som hende, mere gav sig til at kigge meget indgående på hende, ser så ned på hendes fingre lave ringe i vandet, han rører blidt ved hendes hånd(?), inden han ser ud mod havet, hun virkede lidt kold, og han spørger hende så "fryser du?" han vender hovedt mod hende igen

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 06.08.2008 20:04
Hun fik et øjeblik kuldegysninger da han rørte hendes hånd, hvorfor vidste hun ikke. Hun smilte til ham.
"Njah, lidt. Men jeg er ved at vænne mig til det nu," svarede hun, "Gør du?"
Hun stoppede med at lave cirker i vandet, og vendte hele sin opmærksomhed imod ham.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 06.08.2008 20:12
han smiler lidt, og rykker sig lidt tætter på hende så de lige akkurat kunne mærke hinanden(?), "jeg fryser ikke vildt meget, men det da lidt køligt efter turen i vandet" svarer han så med smilet

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 06.08.2008 20:15
Miy stivnede nærmest, da han rykkede hen til hende, men trak så vejret dybt, dog ikke noget man kunne se, og slappede af igen.
"Jeg er ikke så kold mere, jeg skal bare tørre ldit, det er alt," sagde hun og sendte ham et næsten sødt smil, uden at vide det. Hun fastholdt blikket ved ham, og slappede mere af efter lidt tid.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 06.08.2008 20:23
Han kigger hende tilbage i øjnene og nød denne stund dog uden at vise det overhovedet.
han rykker sin hånd lidt om bag hende og sætter den på stenen, han mærker hendes ryg, og den let fugtige kjole, han fjerner ikke sit blik

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 06.08.2008 20:26
Miy's søde smil forvsandlede sig efterhånden til et glædestrålende ét. Hun rykkede lidt tættre på ham, meget langsomt dog. Hendes kulde vsr efterhånden forsvundet. Også Miy fastholdt blikket.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 06.08.2008 20:33
han smiler tilbage, bare mere sit frække smil, som det altid så ud når han smilede, han ser chancen for at trække armen om hende og trække hende ind til hans bare overkrop, (?),
han kigger hende i øjnene hele tiden, og holder hende ind til sig. (?)

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 06.08.2008 20:38
Miy, der aldrig havde været sammen med nogen på denne måde før, følte sig et øjeblik utilpas ved siturationen, men gav hurtigt efter. Hun kunne godt lide at mærke hans varme krop mod sin, og hun lukkede et øjeblik øjnene. Igen pressede trætheden på. Hun havde lyst il at give efter, men lod være. Istedet kom hun til at tænke på, hvor mærkeligt det egentlig var, at hun sad med en ung mans arm omkring sig, en ung mand hun lige havde mødt. Alligevel smilte un var, og satte sig til rette.

(Er nød til at se tv med min mor nu -_-'. Men vi skriver videre en anden sag, ikke?)

//Frys
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 02.12.2008 18:44
Han smiler ned til hende, og begynder lige så stille at nusse hendes arm med fingrene. han rykker øjnene fra hendes og begynder at kigge ned ad hende, og op igen til han møder hendes øjne igen, denne gang smiler han ikke nær så meget og ser kun stille på hende, han vidste ikke om hun ville bryde sig om at han gjorde mere, men han kan ikke lade være med at se på hendes læber der så ret så indbydende ud, hans ansig rykkedes tættere på hendes.

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 02.12.2008 18:59
Mariko fik en følelse, der mest af alt var en blanding af frygt, spænding og lyst. Ikke noget hun havde oplevet før. Hun smilte til ham, og rødmede let.
Da hans ansigt nærmede sig hendes, var hendes første indksydelse at trække sig væk, men hun lod være, og lod sine læber møde hans i et let, og kort kys.
Dette her var rart. Det var ved at blive mere intimt, men stadig frit.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 02.12.2008 19:11
Han mærker sine læber mod hendes i et let kys, og han får smilet tilbage og kan ikke lade være med at "stjæle" et kys fra hende igen, og smilet blev til sit normale frække grin, han siger intet men kigger kun skælmsk på hende, med sit drillende humør, hvor han selv håbede han kunne snuppe et kys mere...

((bare så du ved det blive rnødt til at smutte igen ved halv ottetiden))

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 02.12.2008 19:17
Miy så glad på ham. Hun var efterhånden ved at blive helt tryg ved siturationen, hvad skulle gå galt?
Hun kyssede ham en gang til, lidt længere denne gang. Da hun slap hans læber smilte hun glædefuldt.
Hun lagde armene om ham, og længde hovedet ind mod ham.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 02.12.2008 19:25
han trykker hende ind til sig, så han kan mærke varmen fra hendes krop, og mærke hendes krop under kjolen der stadig var fugtig, han trækker en lok fra hendes ansigt og kysser hende igen, denne gang et langt kys,
han ligger en hånd på hendes hofte

((bliver desværre nødt til at smutte nu, men måske kan vi skrive videre i morgen?))

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 02.12.2008 19:29
Miy lod sig forblive hvor hun var, ligenu lå hun op af ham, og så op i hans ansigt (?). Da han kyssede hende igen, gengældte hun det, og holdt det ligeså længe som han. Hun mærkede hans hånd på hendes hofte, og spændte et øjeblik i hele kroppen, men lod sig igen slappe af. Hun rakte sin hånd op mod hans ansigt, og op i hans hår.

((Jep, det kan vi godt. Frys))
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 17.02.2009 21:22
Han flytter nænsomt armene fra hende efter igen at have kysset hende, han ser på hende med et skævt smil, uanset om han ville eller ej, blev han nødt til at smutte, de kunen trods alt ikke blive siddende for altid.
"Jeg bliver nødt til at gå" hun bøjer sig ned mod hende og kysser hende mens han holder hende tæt indtil sig. da han har givet slip, springer han i vandet og svømmer hurtigt indtil land, og forsvinder væk i mørket...
//Out
((blev nødt til at smutte, håber det er okay^^))

Lucius Ruben

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 176 cm

Misume 22.03.2009 16:43
Lucius kommer gående. Vejret er godt idag; overskyet, men ingen blæst eller regn, og tempereturen ligger nogenlunde. Det påvirker tydeligt hans humør, ja han ser nærmest glad ud. Han har den sædvanlige mørke frakke på og et par sorte bukser. Det rødbrune hår står i stor kontrast, men det giver også liv til hans ellers kedelige, men kønne ansigtstræk.
Lucius sætter sig roligt på en bænk og kigger ud over det stille hav. Det var her, han ankom til landet. Fortiden synes at ligge så fjern, men alligevel husker han hver detalje noget så tydeligt. Han sukker let ved de barkse minder.

Call Me Lucius Ruben
What If I Told Your Body To Stop Breathing?
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 10