Hun kiggede på Maki, "Er du sikker på du ikke vil have et stykke?" spurgte hun smilende, og tog en bid af en af stykkerne. Hun lænte sig op af det nærmeste træ og spiste og drak glædeligt af hendes sager.
Nao 06.03.2012 23:18
Hun satte sig ned ved siden af dyret og fik skåret det op, renset det og fik skåret nogen stykker ud af dyret som hun satte på pinde som blev støttet af andre pinde, så kødet ikke ville ryge ned i gløderne og det brændte træ. Hun kiggede på Maki, "Er du sikker på du ikke vil have et stykke?" spurgte hun smilende, og tog en bid af en af stykkerne. Hun lænte sig op af det nærmeste træ og spiste og drak glædeligt af hendes sager.
Maki 06.03.2012 23:26
Hun smilede til Catherine og beundrede virkelig den måde hun arbejdede på.. ''Tjooh.. Bare et lille stykke..'' sagde hun og smilede.. Hun beundrede mørket der var ved at ligge sig omkring dem.. Åhh det var så skønt at sidde der i skoven, og nyde den friske luft, og alle lydene.. ''Smager det godt!?'' spurgte hun, og smilede sødt til Catherine... Hun rykkede lidt tættere på bålet og mærkede varmen.. ''Hvad plejer du ellers at lave!? Ud over at sejle!?'' spurgte hun nysgerrigt og kiggede på Catherine.. :D

Lavet af Georgie
Nao 07.03.2012 21:54
Hun rakte Maki et stykke kød som hun kunne smage, "Det er godt at prøve noget nyt" sagde hun smilende til hende, og små grinte samtidig. Hun kiggede op i luften hvor mørket havde lagt sig på himlen, månen lyste svagt skoven op.
"Ja, det smager rigtig dejligt" svarede hun smilende.
"Åh, jeg plejer ikke at lave så meget, jeg går bare rundt i byerne og får en masse historier fra nye personer jeg møder. Man kan altid finde folk at snakke med inde i byen, eller på alle de kroer som der ligger ved havnen.
Hvad render du selv rundt og laver?" Spurgte hun Maki.
Hun satte sig tættere på bålet og Maki og kiggede på hende.
Maki 07.03.2012 22:02
Hun tog imod kødet fra Catherine, og kiggede en smule mistroisk på kødet.. Det var ikke ligefrem noget hun normalt spiste.. Hun tog en bid af det, og tykkede længe på det.. ''Det smager okay..'' sagde hun med en smule kød i munden..
''Det lyder da hyggeligt!?'' sagde hun og smilede.. Jeg laver ikke særlig meget.. Jeg leder efter min bedste veninde.. Som er på jagt efter min skaber.. '' Hun trak vejret tungt, og tog endnu en bid af kødet..

Lavet af Georgie
Nao 07.03.2012 22:58
Hun tog en tår af hende sprut og så smilede til hende, "Det er godt du kan lide kødet". Hun kiggede på hende og grinte, "Du tager selvfølgelig bare mere hvis du vil have, det er jo trods alt dig der har dræbt dyret""Ja, det er rigtig hyggeligt bare at trave rundt i byen og møde mennesker. Jeg levere også vare til Thelma nede på kroen, når hun mangler noget, det er jo bare at hente det til byen og så tjener jeg lidt penge på det. Det er meget rart.
Hvor bor og sover du henne, er det bare rundt omkring, hvor du nu kan finde en plads at sove?
Hvorfor er din veninde på jagt efter din skaber, skulle du så ikke også have været med?" spurgte hun stille Maki og tyggede videre i sit kød.
Maki 03.06.2012 23:23
''Jeg sover og bor hvor jeg finder det behageligt'' sagde hun stille og smilede venligt.. ''Hvis man altså kan kalde det at bo.. Jeg lever lidt over det hele.. Jeg er ikke så glad for at blive det samme sted for længe af gangen..'' Hun tog et lille stykke kød og gumlede lidt i det.. ''Jeg har fået tilbudt at bo hos en ven, men føler bare jeg er til besvær når jeg er der .. Selvom jeg kan fare vild hos ham, fordi hans hus det er så stort..'' Hun tog en bid til, og gumlede lidt i stilhed.. ''Min veninde er på jagt efter ham, alene.. Fordi jeg ikke kan styre mine følelser for ham, når jeg ser ham.. Eller hvad man skal sige.. Fordi han er min skaber, tiltrækker han mig, på en eller anden underlig måde.. Så min veninde ville finde ham alene, og bringe ham til mig.. Hvis hun finder ham.'' Maki gumlede noget mere.. // OUT

Lavet af Georgie
Chatboks
IC-chat▽