Et gammelt kroget træ, som strækker sig udover sumpen

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.02.2011 00:05
han skulle lige til at sætte den i nakken på hende " hmm tja hvorfor fordi jeg er skabt til dette formål og åbenbart er din tid kommet " han placere nålen i nakken på hende sådan hun vil mærke en lammelse i hele kroppen undtagen hovedet.
kravenoh sætter sig på en lille sten som er lige ved siden af hende på den anden side af hende hvor han sidder og kigger på hende med et smil på læben " hvordan føles det enlig " spørger han undrene
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Da den anden nål ramte hendes nakke gik der ikke meget mere end et sekund før hun ingenting kunne mærke. Hun var stadig fanget i sumpen, men uden nogen følelse i kroppen kunne hun ikke længere holde sig oppe. Hun faldt forover og nåede lige at dreje hovedet og lukke øjnene inden hendes ansigt ramte pladderet. Fordi hendes ene arm stadig sad fast, blev den vredet i en forkert retning idet hun faldt, og der lød et smæld da armen brækkede. Hun mærkede ingenting og var i virkeligheden i tvivl om det var hende eller om det var noget andet der havde lavet den lyd. Hvis hun havde kunnet se armen, ville hun dog ikke være i tvivl. Den så helt forkert ud. Men hun ikke så meget som tænkte på at prøve at se efter.
Hun drejede hovedet så meget at hun kunne åbne øjnene uden at få noget i dem. Det betød at hun var tvunget til at se på den mand hun lige nu hadede aller mest, og at hun snart ville få ondt i nakken.
Havde hun haft nogen form for energi tilbage, så havde hun været hidsig, men det var som om det ikke kun var hendes krop der var lammet. Hun følte ingenting overhovedet, hverken fysisk eller psykisk. "Det føles.. ikke som noget.. jeg kan ikke mærke noget.." Ordene var ikke mere end en hvisken.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.02.2011 00:42
han smiler blot og ser på hende med et smil " hmm godt så ved jeg det til næste gang " han ser på hende og for i et kort øjeblik ondt af hende men den tanke forsvinder igen og det eneste han sådan rigtig gør er bare at sidde og se på hvordan hun klare det " fortæl lidt om dig selv du bliver alligevel siddende der i langtid endnu så hvorfor ikke tale sammen " siger han smilene
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Hun rystede let på hovedet af ham. "Det kan vel ikke tage særligt lang tid før sumpen har opslugt mig helt," svarede hun. Hun sank langsommere når hun lå helt stille, til gengæld var der alligevel mere af hende der var nede i det nu hvor hun lå ned. "Hvad vil du vide?" spurgte hun til sidst. Hun kunne ikke se hvad han skulle bruge det til, men hun havde igen ikke rigtigt noget andet valg end at svare.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.03.2011 20:41
Han smilte lidt " jeg vil vide hvem der står dig nærmest " smiler han lidt hvor efter han trækker hende op af sumpen og hænger hende op i nogle skyggelænker han lavede af hans evne " nåh fortæl mig hvor meget af din krop kan du mærke " han vil lige se hvor meget hans lammelse nåle havde ramt af hende nerver i hende krop.
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Hun burde måske være ligeglad, men hun syntes at han var lidt mærkelig. Hvad fik han dog ud af at spilde tiden på hende? Hun lod sig trække op og hænge, og det undrede hende hvad hun skulle her. Hun gad godt vide hvad han havde af planer med hende.
"Jeg har ingen familie, og ingen nære venner," svarede hun stille. Zilanea vidste ikke engang hvor meget familie hun havde tilbage, hun havde ikke set dem i et par år. Hun var heller ikke typen der mængede sig særligt tit med andre mennesker, og derfor kendte hun i det hele taget ikke særligt mange.
Hun så ned ad sig selv og prøvede at bevæge forskellige dele af sin krop, men der skete absolut ingenting. Hun var fristet til at afprøve sin evne til at kontrollere vinden, men hun lod være. Hun var sikker på at han ikke ville blive særligt glad ved det. "Ingenting, kun mit hovede," svarede hun til sidst.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.03.2011 21:17
kravenoh var ikke tilfreds endnu men det skulle nok komme " du har ingen ting det vil sige der ikke vil være nogen der vil savne dig hvis jeg dræbte dig?" sagde med et lumsk smil på læben, selvom kravenoh var lejemorder og normalt kun dræbte folk for penge så var det alligevel langtid siden han havde dræbt et menneske, så det kunne være sjovt at få den følse igen tilbage i kroppen.
" godt bliv hængene der i 1 time og du vil stille kunne mærke din krop igen" smilte han og så på hende
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Zilanea grinede lidt over hans spørgsmål; en tør, og ikke særligt glad latter. Næh, der var nok ikke nogen der ville savne hende. Hun kom til at tænke på hendes lærermester, Xelirateis, men hende kendte hun jo ikke særligt godt. Hun ville nok heller ikke komme til at savne hende, nej. "Jeg tror det ikke, nej," svarede hun efter hun havde tænkt over hans spørgsmål lidt. Hun kunne ikke se hvilken forskel det ville gøre, han ville nok prøve at slå hende ihjel uanset hvad.
Hun så forbavset på ham da han sagde at hun bare skulle "blive hængende". Som om hun havde noget valg, hun kunne jo ikke bevæge sig. Jo, hun syntes bestemt han var lidt sær.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 13.03.2011 21:51
" fint meget fint " svarede han hvor efter han tog nogle knive frem " hmm er du klar til smerte" han tog en kniv og kastede den lige ind i det ene knæ på hende og en i det andet knæ, selvom hun var lammet vil hun stadig kunne mærke smerten. han smilte lidt og tog så 4 knive mere frem hvor de 2 blev kastet i skulderen på hende og de sidste 2 i igennem begge hendes hænder, " det er skønt det her " smilte han

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 13.03.2011 22:25
En stille vind løb igennem sumpen, egentlig var det ikke rigtigt noget værd at bemærke, blæsten var normal og naturlig, med den bar en sød tiltrækkende duft med sig. Derefter begyndte en stille sang, smuk som kun en ægte sirene kunne synge, tiltrækkende ude fra midten af sumpen, noget rørte på sig, men hvad det var, var ikke til at sige.
Sangen var et underligt sprog, sortelvisk for at være hel præcis, faktisk kun et sprog de mest lærte kunne snakke, et sprog der for de fleste var glemt for længst, men for de flittige studerende endnu var ganske kendt.

Dal l' lanke (Fra søen)
L' mzilst ssin'urn ssivah lindua (synger den smukkeste stemme)
Ol orn plynn dosst ptau'al (den vil tiltrække din opmærksomhed)
Ol orn nnabiss dos harl (den vil trække dig ned)
Whol l' niar wun l' lanke zhah sreenath (For vandet i søen er farligt)
L' i'nik orn atsar dosst khel (Sandet vil omfavne din krop)
Lu' dregzt dos harl ulu l' uoi'nota (og trække dig til det helvede)
Dos orn jindurn, ka dos flohlu l' ssinjin ssivah (Du vil møde, hvis du følger stemmen)

Alt sammen ganske magisk og fortryllende, tonerne var bløde og tillokkende, tilfældigvis ligeledes tillokkende nok til, at Kravenohs opmærksomhed forhåbentlig ville være så optaget, at det næste han bemærkede var en stikkende fornemmelse i nakken (?) En lignende lammelsesnål var hurtigt placeret i nakken på den mandlige sortelver, placeret af noget, det almindelige øje ikke umiddelbart kunne se.

~*~Billede fundet på google~*~
Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Zilanea skreg højt da knivene ramte hende. Hun græd ikke, men temperamentet blussede op igen. Hun råbte højt af ham, alle mulige grimme ord, og prøvede at vride sig ud af grebet på skyggelænkerne, men hun kunne stadig ikke bevæge sig.
Hun blev dog musestille og spærrede øjnene vidt op da en sang begyndte, ude fra sumpen af. På trods af ekstreme smerter i knæ, skuldre og hænder, tænkte hun at hun aldrig havde hørt noget så smukt og betagende. Det fjernede næsten hendes tanker fra smerterne.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 16.03.2011 21:02
Kravenoh smiler lidt da han hører skrigene fra hende men hans smil bliver forstyret af en form for lyd fra sumpen, han vender sig om og ide ser han lige nålen komme imod ham men når kun lige at vende skulderen til så hele hans højre skulder bliver lammet af nålen " hvad... fan " kravenog vender sig rundt og kigger sig omkring for at se om han kunne se nogen, men det kunne han ikke. han ser på nålen der sidder i skulderen " shit mit eget medicin " han tager rolig nålen ud og danner en ild aura rundt om sig plus et tyndt lag skygge som vil beskytte ham imod små angreb. han danner en klon ved siden af sig som stille sig og begynder at varme sumpen op for at se om det var fra sumpen angrebet kom.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 16.03.2011 21:49
Xelirateis lo en lille smule for sig selv, hun havde trukket sig væk fra Kravenoh, da hun godt vidste, at han ville reagere på hendes angreb, godt nok havde hun ikke ramt ham perfekt, man nok til at han forstod budskabet.
Sortelverkvinden vidste en del om Kravenoh, faktisk vidste hun alt hvad der var at vide, efter sidste gang hun havde suget ham tom og tør for energi, der var fulgt en god portion information med, blandt andet om Samson, og hans fortid.
Ude fra sumpen hørtes et råb, faktisk tilhørte stemmen Samson, en tåge ude i sumpen gled væk da Kravenoh begyndte at opvarme sumpen, Samson kom til syne, fastsiddende i det tunge slam mens han baksede med at komme fri fra det tunge mudder der langsomt trak ham ned. "Kravenoh, stop. Hjælp!" han stemme var tung og hvæsende, han gav et lille spjæt fra sig og hostede en enkelt gang "Sumpens sirener har taget mine evner, hjælp mig!" fortsatte han og sendte Kravenoh et drabeligt blik.
Xelirateis var fortsat over til Zilanea, for den kvindlige krystalianer ville sortelverkvinden være synlig, men kun ganske svagt, hun holdt en finger op for læberne, som tegn til at hun skulle være stille, illusionen var svær at holde ved lige, når folk skulle se forskellige ting. Xelirateis sad på hug på kanten, ikke langt fra Zilanea, men hun kunne ikke hjælpe hende endnu, hun måtte tiltrække Kravenohs opmærksomhed fuldstændigt, inden hun kunne trække knivene ud af hende, og begynde at fylde hende med diverse helbredene drikke

Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Zilanea så lydløst til uden at forstå meget af det. Hun var både bange og hidsig, ikke nogen særligt rar kombination. Hun så ikke nålen der ramte Kravenoh, men forstod at han var blevet angrebet af noget mere eller mindre usynligt. Der lød pludseligt en anden stemme ude fra sumpen, bestemt ikke tilhørende den der havde sunget før. Dette var en mand der kaldte om hjælp, som om han kendte den mand der torturerede hende. Hun fik øje på ham. Det var ikke en hun kendte, men han så mindst lige så ubehagelig ud som den anden. Hvis ikke værre.
Så fik Zilanea øje på Xelirateis og gjorde store øjne. Hun nikkede svagt til tegnet om ikke at sige noget, og vendte derfor blikket i retning af de to mænd igen.
Mindet om første gang hun havde mødt sin lærermester ramte hende, hun var jo illusionist. Pludseligt forstod Zilanea hvad der foregik. Hun ville være nødt til at blive hængende her lidt endnu. Blodet løb fra hendes seks store sår, der hvor knivene sad. Smerten og blodtabet gjorde hende svag og udmattet, og hun kunne næsten ikke holde øjnene åbne.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.03.2011 19:18
Kravenoh ser imod råbet, og ser Samson " hvad sker der lige her " siger han og prøver at bevæge på hans lammede skulder " hmm det kunne ikke være noget fra sumpen " munmlede han og forsatte " den eneste der kan lave sådan en lammelses nål er mig eller en anden sortelver " bliver han ved. hans snakken bliver afbrydt af Samson som er fanget af sumpen " Hmm... som du vil, men lige en ting efter vores kamp har jeg lært at du er for klog til at falde for sådan noget så du kan ikke være dig " siger han med et smil på læben hvor efter han trækker en kniv og kaster den direkte imod samson. han vender sig om imod hans lille bytte " vi er ikke alene " han vender sig om igen og råber " KOM NU FREM HVEM DU ER? ELLER SKAL JEG SIGE " stopper han og ser på Zilanea " XELIRATEIS" siger han højt og afventer lidt det hele

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 18.03.2011 19:31
På trods af, at Kravenoh havde lugtet lunten spillede smilet endnu på Xelirateis sorte læber, hun lagde hovedet på sned mod den anden sortelver inden Samson igen råbte med en hvislende tone "For alle verdens guder Kravenoh, når jeg kommer op herfra, flår jeg dig i tusind stykker, hvis du ikke letter din sorte røv!" knurrede han, imod sortelveren. Kravenohs kniv borrede sig ind i siden på Samson, hvor blod begyndte at løbe fra, Samson gav et anstrengt suk fra sig, og sank så yderligere et stykke ned i mudderet.
Xelirateis overvejede kort situationen, inden hun lod en 'klon' eller rettere et billede af sig selv dukke frem, ikke langt fra Kravenoh, for ham, ville det være 100% som den ægte Xelirateis.
"Ærgeligt at lade sin chef drukne på den måde, jeg ville ikke være glad for dig længere hvis jeg var ham!" sagde hun så, og skævede ud til Samson. "Sig mig, med hvilket formål torturere du kvinder? Har du noget alvorligt at kompensere for?" spurgte hun så, og løftede øjenbrynene mos ham i en kæk grimasse. Xelirateis var et øjeblik overrasket over, at han havde gættet det var hende, der måtte tilsyneladene ikke være mange illusionister, og hvis der var, havde Kravenoh tilsyneladene ikke mødt nogle af dem.
Den rigtige Xelirateis begyndte roligt at trække knivene ud af Zilanea, hun ville ikke mærke noget, da Xelirateis havde lagt illusionen over hendes hjerne, at det slet ikke gjorde ondt, den slags illusioner kunne være forbandet snedige, eller yderst farlige.

Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Zilanea hang stadig i skyggelænkerne, og hun var efterhånden blevet så medtaget af blodtabet at hun var på randen til at besvime. Hun lukkede øjnene for at slappe mere af, og alt den snak og råben omkring hende lød som om det var meget langt væk. Hun lagde ikke engang mærke til, at Kravenoh havde gennemskuet Xelirateis, ej heller at den rigtige af dem nu var ved at trække knivene ud af hende. Det hele virkede som en blanding af et mareridt og virkelighed, og det føltes som om hun svævede.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 21.03.2011 18:25
et smil på hans læbe kunne ses " ja ja fint med dig " han vender blikket imod den falske sortelver og smil " hvis jeg var dig vil jeg blande mig uden om du ved jo hvad der skete sidst vi mødes " siger han blot og smiler.
han mærker et lille ryk i skulderen, han ser sig over skulderen og ser godt at der forgår noget der omme, han ser over på den falske sortelver og smiler " men du må på en eller anden måde have forberet dig på vores næste møde eller så har du bare brugt min måde at snyde folk på " han trækker en af hans lammelses nåle og med ryggen til kaster han den lige efter den rigtige Xelirateis skulder(?)
Kravenoh måtte indrømme at hun virkelig havde overrasket ham på den måde hun angreb ham på. han danner en klon ide han vender sig om imod Zilanea og der står nu tog kravenoh som har ryggen til hinanden

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 21.03.2011 20:08
Xelirateis skyndte sig, der var ikke tid at spilde, men eftersom Zilanea efterhånden ikke længere var ved bevidsthed var hun let at have med at gøre. Den kvindleige sortelver fandt en lille eleksirflaske frem, som hun mere eller mindre tvang ned i gabet på Zilanea, effekten var simpel, den fik blodet til at løbe langsommere, så det ikke pumpede voldsomt ud af sårene. Xelirateis skævede mod Kravenoh, og blev ganske vidst ramt af nålen men sagde ikke en lyd, den falske Xelirateis slog derimod en høj latter op, og gik et par skridt nærmere Kravenoh, han ville ikke være i stand til at kende forskel. "Hvor dum tror du jeg er kære? Sidste gang havde du en fordel, denne gang har jeg en!" sagde hun så, og smilede sukkersødt. Hun sendte Kravenoh et luftkys, og i det samme var det som en bølge af tåregas blev blæst ind over pladsen, det ville svide i øjne og svælg, give voldsomt kvalme og generelt få folk til at få det skidt. Det var selvfølgelig ligeledes en illusion, men det var de færreste der kunne undgå påvirkningen, den ville være for stor, især med Xelirateis talenter. Illusionen ville naturligvis ikke påvirke Zilanea, hvis hun besluttede sig at komme tilbage til livet.
"Hvad laver en som dig overhovedet i en sump? Den klæder dig ganske vidst, men at du ikke har nogle ærinder herude siger vidst bare lidt om din personlighed. Du føler dig sikkert hjemme!" grinede klonen, og lod slet ikke til at være påvirket af den voldsomme luftforandring. Den rigtige Xelirateis flåede hurtigt men lydløst lammelsesnålen ud af skulderen, for Kravenoh ville det ligne, at den fløj igennem den tomme luft, for ikke at ramme noget som helst.
Samson hvæsede ude i sumpen, men blev til sidst trukket ned i sumpens nådesløse slam af et par kvindearme, tilsyneladene en sirene, ikke den mest behagelige død man kunne tænke sig til.

Zilanea

Zilanea

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 168 cm

Zilanea var bevidstløs, svævede gennem sin egen lille, tågede verden, og lagde derfor ikke mærke til noget som helst.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8