Elizephs gemakre.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 01.04.2008 22:40
han nikker så bare.
"Sov godt.." siger han stille.. bliver siddende på sengen.. tomt blik ud i luften... han burde vel finde Eclipse.. for at se hvordan det går med ham..
Men hans krop er for svækket til at han kan rejse sig..
I stedet lægger han bare den let blodplettede kjortel ved siden af sig..
Det er så varmt herinde... så for een gangs skyld, sover han ikke med en natkjortel på..
Han putter sig bare under dynen med et stille bedrøvet blik.. trækker den helt op til halsen.. krummer sig let sammen på siden..

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 11.04.2008 17:07
Shinichiro skubber døren ind til Elizephs værelse, op. Han springer muntert ind og hen mod sengen da han ser en skikkelse ligge der, som han går ud fra er Elizeph.
Da han er helt henne ved sengen, kravler han op i den, og rusker let i Elizeph.
"Elizephsie! Ligger du og sover, stadigvæk?!" kommer det grinene fra ham. Han har jo selv, hyperaktiv som han er, været oppe siden solen stod op, så det føles jo sent for ham.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 11.04.2008 17:12
han vågner op med en brat smerte da han blir rusket i.
"aaeh~ stop!" får han halvkvalt udråbt... Stadig er smerten fra skaderne der jo..
Han åbner stille øjnene.. først troede han det var Eclipse.. -derfor han udstillede en ordre til stop...
Men da det er hans herre, sætter han sig i stedet op med dynen tætpakket omkring sig, og et let sløvt blik.. nærmest som afventende for en ordre...

Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 11.04.2008 17:17
Han trækker overrasket hænderne til sig og misser en smule med øjnene.
"Er der noget galt, Elizephsie?" spørger han og lægger hovedet på skrå.
"Er du ked af det?" han skyder underlæben en smule frem. Han tænker ikke over at Elizeph måske har det dårligt, eller er kommet til skade.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 11.04.2008 17:20
"Jeg er bare kommet en smule til skade. Det skal De ikke spekulere på." siger han med en let nikken.. men ret afkræftet...
"Får De læst på de ting De skal, selv om jeg ikke er der for tiden til at holde Dem i ørene?" spørger han istedet bare med dæmpet stemme.. sådan for at skifte emne.. han hader virkelig emner der omhandler ham selv.. især hvis det er som i denne situation...

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 11.04.2008 17:26
Hans blik falder hen over ham, undersøgende. Han kan ikke rigtig finde ud af hvor han er såret, men han gætter på det er et sted han ikke kan se.
Han løfter sin ene hånd og aer ham blidt på armen, trøstende, som hans mor plejede.
"Jeg skal nok passe og pleje dig, Elizephsie <3!" siger han så med et stort tandsmil.
Han misser lidt med øjnene. Læse?
"Tjaah..." siger han tøvende med et grin og svajer lidt på den bløde madras.
"Jeg kan bedre lide at tegne og plukke blomster!" siger han så meget begejstret med en heftig nikken.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 11.04.2008 17:29
Elizeph ser misfornøjet på Shinichiro.
"De skal ikke kalde mig Elizephsie... Og det er ikke til diskution. Desuden har jeg ikke brug for 'at blive passet og plejet'..." han ryster svagt, opgivende på hovedet...
"Tegne.... og.... Plukke blomster?" man kan nærmest fornemme den tomme hullyd det gir når man slår hårdt på en stor klokke.. sådan helt; DOOOOOOOONG...
KUNNE shinichiro virkelig være SÅ dum?!
"Det er ikke noget for en hersker!" fastholder han opgivende

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 11.04.2008 17:33
Han smiler en smule skævt, men det bliver hurtigt til et stort smil igen.
"Joooo!" udbryder han
"Du har to valg!" siger han så og nikker.
"Endten passer og plejer jeg dig, eller også så.. KRAMMER JEG DIG!" hviner han og smider sig i favnen på Elizeph og krammer ham, bjørnekrams agtigt.
"Joo.. Det er sjovt." er hans svar på det sidste.

(( brb xD Spise.. ))

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 11.04.2008 17:36
Elizeph stivner da Shinichiro kaster sig om ham.. delvist af smerte, og delvist fordi han virkelig hader nærkontakt..
Han rækker armen ud til siden.. før nogen får set sig om, er staven svævet hen til hans hånd, og han hamrer Shinichiro en gang i knolden... Alle andre ville sikkert tage skade... men.. Shinichiro har ikke taget skade af den slags slag før.. ikke engang hovedpine..
Måske fordi han er hersker? hvem ved?

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 11.04.2008 18:09
"... Aw?" kommer det fra ham og han tager sig let til hovedet.
"Du slår altid med staven, Elizephsie" beklager han sig, dog med et grin.
Han retter sig en smule op og ser på ham.
"Skal jeg vaske dig?" spørger han.
".. Du lugter gennemtrængende" siger han med et grin.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 11.04.2008 18:24
Han ser lidt på ham med et olmt grin..
Lugter? Næppe.. han var i bad for ikke længe siden.. Og han har hverken svedt eller noget siden.. så..? Tja, det er nok bare Shinichiro der fjoller.. Men tanken irritere alligevel Elizeph, og gir ham lyst til at gå i bad...
"Nej De skal ikke." siger han roligt.
"Og jeg slår Dem når De dummer Dem.." siger han kort og konstaterende..

((brb))

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 11.04.2008 19:07
"Det er ikke venliiiigt" siger han og ryster på hovedet med et smil. Man skulle næsten ikke tro han lige var blevet gokket i hovedet med en stav, men mere klappet venligt på skulderen.
"Så vil jeg lave mad til dig!" hævder han bestemt og smilende.

Tegnet af Risa
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 11.04.2008 20:28
Han ser skeptisk på Shinichiro.
"... Ellers tak.." siger han med et opgivende suk.
"Jeg trænger bare til hvile, så forsvinder smerterne.."
Han må lægge sig ned igen... for det gør simpelthen for ondt...

((Må fryse.. O_O har traaavlt... *glomps F'er*))

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 22:48
Eclipse får Elizeph sat ind.
".... 3 uger... Eclipse.. for pokker! Færdiggør en liste, med hvem der har gjort dig noget.." han sukker..
Det kan ikke være rigtigt... Det må det simpelthen ikke være!! Elizeph agter at slå alle i hjel, som har været indblandet i dette..
Mennesker betyder jo ikke noget for ham alligevel.. De betyder INTET... de er der bare..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 22:52
Eclipse så ned i jorden. han sagde ikke noget, men så bare skyldigt ned i gulvet..
"Altså.." han prøvede at sige noget.. men kunne ikke rigtig komme på noget..
Eclipse havde fået skiftet tøj nu.. til det der han altid plejede at daffe rundt i..
"Jeg kan.. ikke huske dem alle.. nogle af dem.. kendte jeg ikke en gang navnet på.. og .. ellers blev jeg lukket ind i et mørkt rum.. hvor der .. ehm.. var 3 på én gang.. " det var pinligt at stå og sige alt dette.. han lukkede øjnene og så ned i gulvet igen.
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 23:10
Elizeph kunne synke i et hul ligenu.
"Eclipse for fanden!! Hvorfor gør du sådan nogle ting?! Har du fået det bedre af den grun?!!" alene tanken om at nogen har gjort... dét.... med hans søn... Det får indvoldende til at vende sig i hans indre... Han kunne bogstaveligt talt kaste sin mavesæk op i væmmelse og skam.
"..." han er tom for ord nu, oven i købet. Hvad skulle han sige?
Han holder frakken lukket og har blikket sænket i jorden.
"........." stadig har han intet at sige...
De sorte, smukke hårlokker hænger ustyrligt ned over hans ryg, ind foran skuldrende.. genrelt bare ude af kontrol, der hvor det lige har mulighed for at ligge...
Rummet er næsten mørklagt.. kun en enkelt 7 armet gulvlyssestage står og brænder med 3 lys, ovre i hjørnet ved siden af skrivebordet... Tidligere havde den 3 armene på bordet også brændt, med sine 3 lys.. men flammerne der er gået ud, da de nåede ned i stearinen...

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 23:14
Eclipse lukkede øjnene hårdt i da hans far råbte af ham.. eller hævede stemmen. Han rystede skyldigt hovedet fra side til side..
nej det havde han jo ikke.. og han følte sig heller ikke elsket..
"Nej.. jeg... undskyld.."
Eclipse brød sig ikke om stilheden.. det var forfærdeligt.. HAN var forfærdelig.. han havde lyst til at skære håndleddene af sig selv..
efter lidt tid mumlede han; "Undskyld." endnu en gang.

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 23:22
"jeg fatter dig ikke Eclipse! At udsætte dig selv for noget så nedværdigende... Folk.. de har jo nydt det! De har sikkert vidst at du var dæmon.. det giver menneske, sådan et underligt kick i hjernen, når de syntes at have magt over en dæmon.. du har ikke fortalt dit navn til nogen.. Vel?" hans blik hviler sørgmodigt på sin søn..
... Eclipse... Forstår du hvad det er du gør mod dig selv?! han sukker tungt.. Det var ufatteligt.. alt det her....
Han rækker stille en hånd frem mod ham, laver sådan en 'kom her' bevægelse med hånden, inden han klapper på sengen ved siden af sig, efterfulgt af et tungt tungt suk..

Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 25.09.2008 23:24
Eclipses ben rystede under ham.. han kunne også selv se at det var dumt.. men hvad kunne han gøre? hans hjerte var så langt nede da Elizeph gav ham afslag, at det gav bagslag i hovedet.. og.. derfor måtte gøre et eller andet for at få tankerne væk.
"Det jeg ked af.." han knugede hænderne, "Nej.. fortalte det ikke til nogen.." han sank en klump.. ikke hvad han huskede af, nej så havde han ikke fortalt det til nogen.
Han kiggede nervøst op.. og listede derefter hen ved siden af sin far.. og satte sig der hvor han før klappede.. på sengen.
Han var stille.. "undskyld.."

Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 25.09.2008 23:27
"Det er dig selv du skal undskylde for.. Du har bragt den største vanære over dig... den største det er muligt... Har du taget penge for det?" han ser mut på ham.. Hvis Eclipse fik penge.. så er løbet kørt.. så er der intet at gøre.. Dæmoner kan jo fint nok voldtage og udnytte folk som de vil.. men at sælge sig selv, er at synke for lavt.. I hvert fald inden for dæmonrådets rækker.
Elizeph lader en hånd glide op og hvile på Eclipses skulder.. så armen ligger blidt på den yngre dæmons ryg..
Den anden hånd sørger for at frakken han har om sig er lukket tæt...

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2