Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 27.05.2009 21:14
han kigger lidt mistroisk på ham og har lagt hovedet let på skrå.
Da Murizz så lægger armende om ham, har han allerede lugtet lunten og skubber ham hurtigt væk og træder nogle skridt tilbage ide han hurtigt får sin store og blodige le frem som han hurtigt retter imod Murizz.
"pas hellere på hvad du gør knægt! ...... det kunne jo ende med du mistede hovedet" sagde han og kiggede med et alvorligt blik på ham.
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 27.05.2009 21:19
Han går hurtigt et skridt tilbage og ser bare med et lettere 'ondt' blik på Shadow.
"Du kunne bare lade vær', med at bide mig sidst. For derefter at kysse mig, når du ikke kender mig," siger han bare. Han går så endnu et skridt tilbage, så han står med ryggen mod træet igen.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 27.05.2009 21:26
leen var godt dækket med gammelt og størknet blod, samt en lang kæde og nogle forbininger der let snoede sig om skaftet på den.
Shadow blev dog ikke sindsyg af at se på det størknede blod, men hvis det havde været frisk ville han nok have gået amok med det samme.
"jeg skulle afprøve noget ved det kys, og siden det ikke virkede er der ikke mere at gøre her" sagde han og trak sin le tilbage ide den forsvandt.
Vendte sig så om og begyndte at gå.
"vi vil nok mødes igen" sagde han og vinkede kort bagud inden han forsvandt og blev et med mørket.

//out
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 27.05.2009 21:29
Han ser lidt på leen, men det rør ham ikke. Han ser bare på Shadow igen.
"Hvad skulle du afprøve ved det kys?" spørger han kort, og ser bare efter ham.
"Hey! .." han sukker kort, før han vender om på hælen og forsvinder derfra.

//Out.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.03.2011 19:03
Kravenoh kommer roligt gående hen af stien med hænderne placeret i hans lomme, vinden var rolig selvom der ikke var så mange træer, han stopper op da han ser en helt flad sten, han kigger sig rundt for at se om han kunne se nogen, men ser ingen.
han ligger sig ned på stenen og kigger op i luften, det er langtid siden at kravenoh havde slappet af, han havde kæmpet så mange kampe her på det sidste at han måske følte at han godt kunne tage en slapper fra det hele, han lukker øjne i men er stadig klar over hvad der sker omkring ham.
Kravenoh falder hurtig i søvn og en hver lydløs person ville kunne snige sig ind på ham, men kun hvis man var stille
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 30.03.2011 19:27
Padra giver hesten et ekstra slag med pisken og tvinger den allerede hurtige hest op i fart. Han måtte for intet i verden komme for sent, ikke på en dag som denne. Støvet hvirvlede omkring ham og gjorde det næsten umuligt for ham at se stien forude ..Må ikke komme for sent!.
Han havde længe set frem til denne dag af mange årsager hvoraf den vigtigste, færdiggørelsen af hans nye sværd, stod først på dagsordenen. Han nåede dog ikke langt før hesten pludselig stejlede og kastede ham af. Det var først da støvet havde lagt sig en smugle, at han kunne ane den fremmede på stenen.
- "I'm the me i choose to be" <3

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.03.2011 19:39
Kravenoh åbner sine øjne da han hører noget der minder om lyden fra en hest, han sætter sig op og ser en masse støv lægge sig, " åhh nej kan man ikke bare for engangs skyld få noget fred " mumlede han. og kiggede over imod den fremmede der var dukket op.
han beslutter sig for ikke at vente på den fremmede og rejser sig så op og går hen imod hesten som også står der. få meter fra dem stopper han op og står helt roligt og ser åndsvagt på dem.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 30.03.2011 20:12
Padra rejste sig lettere omtumlet op, gnubede noget støv ud af øjnene, hostede svagt af det støv han har fået i halsen og fremstammede noget kvalt " d-det ..må de..virkelig..undskylde.." Han begyndte lettere febrilsk at børste støvet af sin normalt hvide skjorte, men tøver dog lidt da den fremmede nu står et par meter fra ham og kigger "...øhm.."

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 30.03.2011 20:37
et lumsk smil kommer frem på kravenoh's læber " hmm det er okay, hvem er de så om man må spørger " han ser undrene på ham, kravenoh havde ikke lige brug for at gør denne person ondt endnu.
han ser på manden hest " hmm nydelig hest de har der, synd du røg af hesten det viser lidt at den ikke respektere dig " han går et skridt tætter på manden og hans hest, imens hans hænder er placeret bag på ryggen.
kravenoh vidste ikke hvad denne fyr var i stand til men en ting var sikkert, han kunne umuligt være en trusel for kravenoh, så derfor tog han det hele roligt.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 30.03.2011 21:13
"naaarh, han er bare stædig" Padra sendte den fremmede et forsigtigt smil og rettede lidt mere på sit tøj. Han havde egentlig ikke tid til det her, men den fremmedes rolige adfærd havde alligevel gjort ham en smugle nysgerrig. "...mit navn er Ichabod Castillo, hyggeligt at møde dem" Han rakte hånden frem som hilsen.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 31.03.2011 16:46
ide kravenoh for mandens navn at vide smiler han lumsk " så let var det, sig mig hvor meget kender du til din race enlig? " kravenoh så undrene på ham og lod være med at tag imod hans hånd, det var ikke fordi at denne person var elver men det var bare noget kravenoh ikke gjord.
kravenoh havde sit helt eget forhold til elver men han gad godt vide hvordan denne fyrs forhold til mørkelver var.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 12.04.2011 12:42
Padra lagde hovedet lidt på skrå og betragtede den fremmede "hvad mener du?" Han lod sig ikke rigtig bide af at han ikke tog imod hånden og trak den forsigtigt til sig igen.
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 04.01.2012 21:29
Catherine kom, sammen med Maki, gående i skovens åbning og stødte på stiens start. Hun kiggede på Maki, "Hvor langt skal vi ind for at finde dyrene, de lever vel ikke her i åbningen, måske kaninerne og sådan." Hun grinte lidt til hende, og kiggede ind i skovens mørke, "Så det også rart at have en som kender skoven med sig, når man sådan drager ind i dens mørke."

Hun forsatte lidt hen af stien, "Er du forresten van til våben? Bue eller sådan?" Hun kiggede på hende, mens hun rettede på hatten.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.01.2012 21:57
Maki smilede lidt til sin nye veninde.. ''Vi skal lige længere ind.. Så kommer der vildsvin, rådyr og sådan noget.''' sagde hun og hoppede elegant og hurtigt frem.. ''Jeg er nu også ret glad for ikke at være alene..'' Sagde hun og kiggede på Catherine. ''Jeg bruger mine tænder og klør. Men jeg spiser mest frugt.'' Hun gik lidt langsommere for at Catherine kunne følge med.. ''Hvad med dig!? Hvad spiser du!?'' spurgte hun nysgerrigt.

Lavet af Georgie
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 04.01.2012 22:11
"Så går vi længere ind, et vildsvin ville ikke være dumt at fange." Hun kiggede på Maki, "Så må vi prøve og se om jeg kan få ram på noget med mit sværd, eller en kniv, nu det bare ikke så tit jeg sniger mig for at jage" grinte hun.
"Jamen jeg spiser det meste, mest kød selvfølgelig. Men man siger jo at frugt ingen skade gør, så det kan jeg sagtens spise, nu var det meste vi havde ude på havs bare fisk som vi fangede en gang i mellem, så smed vi store net i vandet, så vi fik 5-6 kilo op ad gangen, så var der til nogen dage." sagde hun stille mens hun spejdede ind i skoven for at få øje på dyr som kunne være et let bytte.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 05.01.2012 16:15
Maki følger Catherine og leder også efter dyr der kunne være spændende.. ''Fisk!? Jeg har aldrig smagt fisk.. Eller kød for den sags skyld.. Jeg er vegetar.. Sådan, halvt om halvt..'' Hun kigger på Catherine og hopper lidt hurtigere frem.. ''Shh.. Der er et vildsvin der..'' hvisker hun og peger.. ''Vil du eller skal jeg!?'' Spørger hun lavt og kigger glad på hende

Lavet af Georgie
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 19.01.2012 23:19
"Jeg tror ikke jeg vil bryde mig om at være vegetar, det er heller ikke til at holde salater og frugter friske ude på åbent hav" Hun dukkede sig hurtigt og fik møvet sin krop hen til Maki.

"Du må gerne vise hvordan du jager, så kan det være at jeg kan lærer noget, hvis jeg skal jage alene i skoven på et tidspunkt," hviskede hun og smilte til Maki. Mmh vildsvin, det bliver lækkert, tænkte hun til sig selv, og fik et større smil på læben.

Hun trak sin kniv og satte sig længere ned på hug, og gjorde sig klar hvis der skulle blive brug for hende hjælp, nu skulle der koncentreres.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 23.01.2012 16:00
''Jeg lever i skoven, her er det nemt at finde frugt og lign. bar ikke om vinteren.. Men jeg er så heldig at jeg kender en rigtig flink mand, der hjælper mig.'' Hun smilede til Catherine.. Som om hun kan efterligne mig.. tænkte hun, og kigger på hende. ''Okay, bliv her.'' sagde hun. og en, to, tre så var hun elegant på ryggen af vildsvinet der hvinede og skreg, hun satte kløerne i ryggen på dyret, før hun bed det i halsen og hurtigt tømte dyret for blod.. Hun tørrede sig om munden og hoppede ned ved siden af det. ''Vær'så'god'' sagde hun stolt og smilede med lidt blod i den ene mundvig..

Lavet af Georgie
Catherine Hagerty

Catherine Hagerty

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 178 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 25.01.2012 20:00
Hold da op, "Det er vidst noget du har prøvet før, lynende hurtigt overstået" sagde hun grinende, mens hun gik over mod det døde dyr. Hun gik rundt omkring, tæt på byttet, og ledte efter en masse brænde som kunne bruges til et bål så dyret kunne blive stegt.

Hun tog sit fyrtøj frem fra hendes bælte pung, hvor alle hendes nødvendige ting altid lå i. Hun brugte kræfter og tid på at få ild til den brænde stabel hun havde fået samlet sig, men da det endeligt lykkedes havde hun fået et skabt et god og solidt bål til dyret, så nu var det bare at gå i gang.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 25.01.2012 20:11
Hun stod stolt ved siden a dyret.. ''Njaah, enlig ikke.. Det er ikke det jeg gør mest.. '' sagde hun og smilede stort.. ''Håber det er godt nok!?'' sagde hun en smule nervøst.. Hun hjalp Catherine med at finde brænde til bålet, så godt hun nu kunne.. Hun hoppede lidt rundt og ledte efter det, før hun satte sig til rette og beundrede Catherines arbejde med bålet.. Hun sad blot og stirrede ind i den glimtende ild og smilede, det mindede hende om dagene hos Levon, foran pejsen... Åhh hvor hun enlig savnede det.. Men tilbage til nuet, nu sad hun, i skoven, med en halv fremmed pirat..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 8