"Tilflugtsted vil jeg nu næppe kalde det" svarede han roligt. Han valgte ikke at svare drengen. Han identitet kunne næppe være så vigtig
Misume 12.02.2009 20:59
Han ser han er opdaget og vælger at gå nærmere. De lignede ikke nogen der skulle til at kæmpe til døden, så der var vel ingen fare ved det. Lucius når kun at bedømme dem kort, inden han hører kvinden snakke. Han smilede kort ved kvindens tydelige irritation."Tilflugtsted vil jeg nu næppe kalde det" svarede han roligt. Han valgte ikke at svare drengen. Han identitet kunne næppe være så vigtig
Derag 12.02.2009 21:25
Ligger hovedet lidt på skrå og kigger på kvinden foran ham. "Ha ha, meget morsomt." Siger han med et bevidst anstrengt ansigtsudtrryk, havde ikke tænkt sig at følge op på det, og vendte sig mod den nyankommende. Som sagt var der noget mystisk... mystisk ved kvinden, så det var en lettende sensation at lede opmærksomheden over på noget andet i stedet. Han mente ikke at han burde blande sig i deres lille 'samtale'
Gold is for the mistress -- Silver for the maid.
Copper for the craftsman cunning at his trade.
Wounds are for the desperate -- Blows are for the strong.
Balm and oil for Weary Hearts all cut and bruised with wrong.
As my loss is grievous, so my hope is small -
But Iron -- Cold Iron -- is master of them all."
- Rudyard Kipling.
Misume 12.02.2009 21:35
Lucius stod blot stille og kiggede på de to. Hvor han nød at være den højeste; det fik ham pludselig til at føle sig meget vigtigere, på en eller anden måde, som kan ikke kunne beskrive nøjagtigt. Kvinden eller pigen, Lucius havde svært ved at gætte hendes præcise alder, virkede til at være noget gnaven. Han ignorede hendes første bemærkning."Mhmm" han kiggede rundt. "Jeg ville nok bare kalde det et sted, hvor folk nød at komme" svarede han, og kastede et blik på drengen. Hans alder var også svær at gætte
Derag 12.02.2009 22:01
Argh..! Urgh..! Yumikasake fjernede hurtig en smule sved fra sin panden med den flade side af sin ene hånd, vel sagt efter at hun havde vendt sig væk. Han burde havde overvejet at der var magi med i spillet, men lige nu var han for forfjamset til at tænke klart. "Yu-Yumikasake," tager en dyb indånding skamfuldt bevidst over sin usikre stemme. Han fortsætter så med den normale hårhed, der er standarden i hans tale. "Mit navn er Yumikasake. I kan bare kalde mig Yumi." Han lagde tryk på 'I'et for at de vidste at de begge kunne tale til ham på venligt plan. "Efter at jeg har givet mit navn går jeg udfra at I vil fortælle mig jeres."
- Rudyard Kipling.
Misume 12.02.2009 22:13
Lucius fulgte kvinden med øjene, da hun gik mod vandet. En idé, om at få vandet til at pludselig pladske op i hendes hoved, strejfede ham, og hendes formodentlige udtryk, fik ham til at smågrine inden i. Om de andre bemærkede det, vidste han ikke.Han kiggede over på drengen, den såkaldte Yumikasake. Overvejede lidt situationen og svarede så.
"Ruben". Han præsenterede sig snart altid med sit efternavn. Hvorfor, kunne han ikke svare på.
Derag 12.02.2009 22:34
Hans midlertidige raseri over at hun nægtede at fortælle sit navn, blev hurtigt bedøvet af en underlig fornemmelse fra hans side. Hans blik flakkede umærkeligt og han kunne ikke helt sætte fingeren på hvad det var der var galt. Et sted i hans underbevidsthed havde han fundet svaret, men den lille stemme, der nu skreg fra hans baghoved, blev overdøvet af de utalige andre sanser der krævede deres plads i hans tanker. Hans blik flakkede, og han genvandt en del af sin mentale styke igen.
- Rudyard Kipling.
Darcie 12.02.2009 22:36
Reuben kommer langsomt gående, med blikket kastet mod jorden og hænderne i sine frakke lommer. forventede mere eller mindre at her ingen var på denne tid. "mmmh." mumlede han og løftede blikket mod vandfaldet. han rynkede lettere øjenbrynene i undren. der var nu endnu flere end der var da han forlod stedet. han sukkede, ikke engang rasha var gået. han sagde ingenting, stod blot og betragtede skikkelserne i tavshed.
Reuben Mathea Paynewill •

Den heeeeeerlighe tegning er lavet af venus. love it, ^Q^
"Måske er du perfekt, men det er jeg ikke," citat af Reuben.

Misume 12.02.2009 22:42
Lucius stod stille, med nakken bøget bagover. Himlen var klar, hvilket gjorde det muligt, at se de mange lysende stjerner, som dækkede den. Han bemærkede da en ny skikkelse, og vendte sin opmærksomhed med denne."Vi kan jo snart holde en helt fest", mumlede han for sig selv, og regnede ikke med at de andre kunne høre det.
Derag 12.02.2009 23:03
Havde Yumikasake haft et skæg ville han havde mumlet eder i det nu... Det havde han ikke; var ikke gammel nok, men det forhindrede ham ikke i at mumle. Han kom med nogle hurtigt kommentare til hvad hun sagde, og gjorde sig umage for at folk ikke kunne høre det. Pointen var i hvert fald at han gav hende ret på det punkt hun retorisk forsøgte at slå fast. Kiggede på den nyankommende og genkendte ham som personen, der var der før. Han himlede kort med øjnene og kommentere i sit hoved at hun så ikke kunne havde dræbt ham, selv om hendes reaktion da hun så ham ikke undlod at hun kunne finde på det.
- Rudyard Kipling.
Darcie 12.02.2009 23:13
reuben betragtede dem stille. en mærkelig forsamling efter hans mening. Reuben var her tit, på grund af det lå så tæt på hans hjem, men havde dog aldrig oplevet så mange personer herude. her plejede aldrig at være noget. han sukkede tungt.han trådte lidt nærmere, men holdt sig en smule på afstand. hans blik faldt på vandfaldet, og han lod det hvile der.

Misume 12.02.2009 23:18
Lucius begyndte at kede sig. Han brød sig ikke om stilhed, når han var sammen med andre. Hans øjnene kiggede rundt efter noget, som ville stoppe ham fra at falde i søvn. Han satte sig på en sten (som tilfældigvis stod i nærheden :b) og betragtede de tilstedeværende.
"Hygge" mumlede han
Derag 12.02.2009 23:41
Yumi var midlertidigt ikke til stede da hun sagde det. Han stod og kiggede op i himlen mens han tænkte sig grundigt om, og hørte slet ikke hvad hun sagde. Hendes midlertidige indflydelse på ham var for stor, da han var af en ualmindelig paranoid holdning, eftersom han trods alt havde levet på gaden. En gade knægt var vel egentligt alt hvad han var. En gade knægt med indflydelse måske, men intet mere end en gadeknægt, der havde kæmpet inderligt for at nå til hvor han var idag.Han kunne ikke regne ud hvorfor hun påvirkede ham sådan, mere end hendes udseende alene ville havde gjort (ikke at den påvirkning var lille,) så han besluttede sig for langsomt at bakke ud og forsvinde bag et træ. Når han først var nået dertil lydløst, var det en smal sag at forsvinde ind i mørket.
((beklager, skulle smutte =|))
//Out

- Rudyard Kipling.
Darcie 12.02.2009 23:49
han så på rasha."hng.." udbryd han næsten lydløst, og smilte skævt. sikke et sært kvindemenneske, syntes han. hun kunne da heller ikke andet end at være på tværs af alle andre. først var der hele luder tingen, og nu hakkede hun uden videre på en dreng, som ikke andet end et ord havde sagt. tsh, yderst mærkeligt! han så lidt på ruben, betragtede ham i stilhed, stadig med et skævt smil.
han vendte dog hurtigt blikket mod vandfaldet igen. noget han elskede var at stå og falde i staver over det. hvordan vandet faldt så smukt og roligt i timevis.

Misume 12.02.2009 23:56
Lucius måtte indrømme, at Rashas kommentar ikke var lige hvad han havde forventet. Han skjulte dog sit lette chok, og vendte ansigtet mod Rasha og kiggede hende i øjnene, præcis som hun havde gjort ved ham."Jamen lille skat", startede han med sin blødeste stemme, "jeg er da frygtelig ked af, hvis jeg sårede dig med min bemærkning", han sukkede tydeligt falsk og himlede opgivende med øjnene. "Forhåbenlig, tog du du det ikke for personligt". Han fjernede sit blik, imens han inden i morede sig over hendes lette raseri. Dumme tøs, tænkte han
Darcie 13.02.2009 00:20
Reuben lyttede i stilhed til deres 'hyggelige' samtale, og så for det mest bare på vandfaldet. smilte skævt og en smule akavet.men pludselig gik han mod ruben, med et sødt smil.
"mmh, goddag?" mumlede han, for ligesom at starte et sted. han lod blikket hvile på ham, og holdt en lettere venlig mine.

Misume 13.02.2009 00:30
Lucius fortsatte det åbenlyse falske skuespil."Hvor var det dog godt. Vi skulle jo nødig have sure miner, nu når vi har det så hyggeligt", han fjernede blikket fra hende, og kiggede i stedet på vandet. I mens han tænkte, gik det op for ham, at han faktisk ikke vidste kvindens navn. Men han var sådan set også ligeglad; hun var ikke en, han værdigede meget tid på. Pga. af snakken med kvinden og hans betænkningstid, havde han næsen glemt den anden person, så han fik endnu et lettere chok, da han talte
"Hm?" han vente sit blik mod ham. "Goddag" svarede han i en noget toneløs stemme
Darcie 13.02.2009 00:51
Reuben så i stilhed efter Rasha, uden så meget som et ord. "mmh?" mumlede hun roligt.han vendte atter blikket mod vandet, og dens slørede genspejlinger af verden overfor. han smilte skævt. var der noget han nød var det naturen. men det var sjældent han kunne finde tid og sted til at betragte den. der var altid så meget andet, der var vigtigere. han sukkede atter, med et tilpas blik, og et smørret smil.

Misume 13.02.2009 00:55
Lucius fulgte Rasha med øjene, idet hun gik."Dumme luder" mumlede han lavt for sig selv. Han rejste sig fra stenen.
"Farvel..", han tænkte tilbage hvad kvinden havde kald ham ".. Mh, Reuben", sagde han og forlod stedet.
(sorry, er også vildt træt x__x)
Darcie 13.02.2009 01:00
han kiggede efter Ruben med et kort; "farvel." i et ellers venligt tonefald som altid.han kiggede atter ud mod vandfaldet. "latina, hvor er du..?" kom en lettere mumlen fra ham. der gik ikke lang tid før han selv forlod stedet, fro atter at tage hjem til hytte, og så en god nattesøvn. han skulle trods alt på arbejde imorgen. forsvandt langsomt i mørket.
/out. (godnat såxD)

Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 22.02.2009 15:10
Hestehove kan høres fra et sted inde i skoven, der omgiver søen og vandfaldet. De kommer nærmere og nærmere og til sidst dukker en hest frem af skovbrynet med Diandra roligt siddende på ryggen. Den standser, men bliver puffet igang igen og nu skridter den langsomt hen il bunden af vandfaldet, hvor den begynder at drikke.Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13
Lige nu: 0 | I dag: 13
Krystallandet