Ved nogle af de mest højtliggende og forrevne klipper

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 11.05.2009 22:41
Hun havde ikke selv været klar over hendes kontakt med kniven, men da han ikke ligefrem blev stødt over hendes refleks, trak hun den frem med forsigtige bevægelser. Der var ingen grundt til at provokere, og hvis han allerede havde opdaget den, var der ingen grund til at holde den skjult.
Det var med et imponeret udtryk, at hun betragtede de mange knive i hans vest, for selv ejede hun kun dén ene kniv, hun altid bar på sig.
”Hvis jeg havde vist, du var farlig, havde jeg måske taget en anden vej rundt om de her klipper!” Kom det tørt fra hende. ”Men så har vi da nu på plads, at ingen af os ønsker beskidte knive!” Hun lo sammen med ham og slappede synligt mere af. Hun følte sig på bølgelængde med fyren og tillod sig selv at sætte sig lidt behageligere, selvom hun derved kom tættere på ham.
”Jeg frygter ikke for mit liv, men det burde jeg måske til… - der er sket mange omvæltninger her i landet på det sidste!” Sagde hun stille og betragtede ham arbejde med kniven.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 11.05.2009 22:49
F***ens til mudder han kradser forsigtigt med kniven mod muderet som der stædigt sidder fast på hans støvle.
''Ja og det kommer nok snart her til...der var et fint fyværkerig af flammer på den anden side af kysten derovre'' kommer det frystreret fra ham mens han stadig ihærdigt prøver at få muderet væk.
ENDELIG!!! han ser sejrende på det nu tører mudder som ligger på den hårde jord under dem, ''men det vil nok snart ordne sig...så vidt som rotterne fra byen siger...så er der rejst en lille opstand mod den angribende flåde..'' han læner sig tilbage mod stenen og puster lidt til kniv bladet for at få det værste skidt af.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 11.05.2009 23:09
Hun kiggede forpint i den retning, han anviste, derefter på ham og ønskede, at han ikke havde fortalt hende det. Endelig troede hun, at hun havde fundet et fredeligt sted, og så kom krigen ubønhørligt stormende. Hun fingerede rastløs ved sin kniv og fandt det lidt betryggende at have den velkendte vægt i hånden. Den lå perfekt i hendes spinkle hånd, og hun nyd synet af den.
”Krigen skræmmer mig. Jeg er ikke vant til at skulle forsvare mod hver eneste, jeg møder!” Hun trak knæerne op under sig, lagde armene omkring dem og hvilede hagen på toppen. Kniven lå stadig i hendes hånd, og armbåndet, hun bar om venstre håndled slog let mod metallet. Lige da, så hun uendelig sårbar ud, som hun sad og tryggede sig, med håret halvt skjulende hendes ansigt.

//Frys.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 12.05.2009 08:31
Kniven som Nichols sad med i hånden placerede han nu tilbage i dens spænde bag vesten.
''jeg har vendt mig til det efter de første par år på havet...handelskibende begyndte at få våben ombord bare på grund af mig!'' han lød stolt i sin tale og pegede med tommel fingerend på sig selv, for at der skulle være mere over det.
''selv nede på havnen søger de mig...men folk respekterer en pirat som mig, efter som at jeg har gjort forskellige ting for dem..'' Han ouster luft ind igen for det var atter engang en af de længre sætninger han var blevet færdig med.
''men jeg tvivler på at de vil få havnen lukket...eftersom at de har brug for den da de kommer fra en ø længere ude på havet'' kommer det roligt og bestemt mens han peger i retning af en båd som er ved at forsvinde i horisonten.

//frys

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 13.05.2009 07:00
”Forskellige ting…? Nej, jeg tror ikke, jeg har lyst til at vide det!” Kom det først forsigtigt, men med tryk på sidste sætning. Hun rystede svagt på hovedet og trak på skulderen.
”Hm, dén ø tror jeg, jeg vil holde mig fra! Der er ingen grund til at gå ind i løvens hule.” Hun sad et øjeblik og funderede over det, han havde sagt, før hun med et blev opmærksom på skibet ude i horisonten. Hun var ikke bevidst om det, men hun havde skærpet sit syn med sin anden evne og set detaljer på skibet, som havde det være meget tættere på.
”Den fører blå-sort flag. Betyder det noget bestemt?” spurgte hun nysgerrigt og vendte sig om mod Nichols. Hun så forsigtigt på ham, ikke helt klar over, hvordan hun skulle forholde sig til ham. Han havde mere eller mindre erkendt, at han kunne være farlig, og hun havde ikke lyst til at ryge i klammeri med ham.
Pludselig kom en lille sten rullende ned fra klippen over dem, ikke større end et dueæg, og landede ved siden af Morgana. Hun samlede den roligt op og nulrede den mellem hendes fingre.

Billedet er hjemmelavet.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 13.05.2009 07:43
Han tænkte stille over flaget som hun nævnte.
''Det er ihvert fald et skib jeg har mulihedder for at plyndre!'' han lo højt og så på stenen hun nu havde i hånden.
Den kunne være nyttig når man løb tør for kaste knive men det gjorde han jo aldrig med hans hastighed.
''faktisk! så det eneste sikre sted når løven er væk....er dens hule....så hvis du vil undgå krigen der haver landet....så er øen det perfekte sted i øjeblikket''

//frys

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 13.05.2009 07:43
Han tænkte stille over flaget som hun nævnte.
''Det er ihvert fald et skib jeg har mulihedder for at plyndre!'' han lo højt og så på stenen hun nu havde i hånden.
Den kunne være nyttig når man løb tør for kaste knive men det gjorde han jo aldrig med hans hastighed.
''faktisk! så det eneste sikre sted når løven er væk....er dens hule....så hvis du vil undgå krigen der haver landet....så er øen det perfekte sted i øjeblikket''

//frys

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 13.05.2009 19:00
”Problemet er bare, når den kommer tilbage… og mørket er desværre ikke kun én enkelt løve…” Hun betragtede eftertænksom skibet, der nu var næsten helt forsvundet i horisonten. Kun det blafrende flag var tilbage at se over jordens krumning.
Af ren vane lod hun en lille flamme omspænde stenen, mens hun lod kørte den mellem sine fingre. Nu havde øvet sig så mange gange på den lille manøvre, at det kom helt naturligt at håndtere og kontrollere ilden, der brændte inden i hende.

//Frys.

Billedet er hjemmelavet.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 13.05.2009 21:12
Nichols vendte blikket mod den sten som Morgana havde i hånden, ''så de kan styre ild kan jeg se...De er den anden ung mø jeg har mødt der kan det'' han små smilte liidt af stenen og nippede lidt til hans hjemmebryk i hans flaske.
''ha noget?'' han rækker flasken med hans hjemmebryk og peger med bunden mod hende, pruppen er på og er fast spændt men den skulle da ikke være svær at få op, i hvertfald ikke for ham.
''det er min moders opskrift...'' de var en mild stemme han lod komme ud, han opførede sig pænere nu?
Måske havde det noget at gøre med dagen igår? den kamp med det væsen....

//fryss

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 14.05.2009 07:24
Morgana så et øjeblik uforstående på ham, før det gik op for hende, hvorfra han vidste det. ”Nå ja, ikke så meget endnu…” svarede hun i et genert og afværgende toneleje. Hun havde ikke lyst til at prale af evnen, for hun følte stadig ikke, at han havde helt kontrol med den.
Hun spidsede læberne og så tænksomt på flasken, der var rakt frem mod hende. Det er godt nok lang tid siden, jeg sidst har fået alkohol…- jeg kan garanteret ikke tåle det længere, så vil det være en god idé at drikke..? Hun var lige ved at takke nej, da han så mildt fortalte, at det var moderens opskrift. Det gjorde udslaget, og den lille kommentar gjorde hende endnu mere afslappet i hans selskab. Hun følte ikke, at hun havde nogen grund til at være bange… - ikke engang, selv om han var en af de sømænd, som ammestuehistorierne fortalte om.
”Hm, en tår kan vel gå an.” Hun smilede usikker til ham, men rakte så ud efter flasken.

//Frys.

Billedet er hjemmelavet.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 14.05.2009 10:14
Grebet om flaske halsen forsvandt fra ham da Morgana fik fat i flasken.
Han smiler svagt og lader sit blik falde på mågerne som flyver rundt omkring lidt fra klippen.
Han lukkede sit venstre øje og åndede dybt ind af den friske hav duft som godt nok var lidt svag, men vinden havde godt båret lidt af denne skønne duft med sig langs klippen.
Vinden der passerede stenen hvinede svagt når den ramte stenen fra siden, lyden irreterede Nichols lidt, men det var ikke være end at høre en skrappende papegøje der hele tiden ville ha en kiks.

//frys

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 14.05.2009 12:29
Morgana rystede prøvende flasken for at se, hvor meget der var i. Nichols havde vist allerede drukket en god del af sprutten, men der var mere end nok til hende. Hun ville kun lige have en enkelt tår…
Prøvende tog hun fat i proppen og forsøgte at vride den af, men forgæves. Irriteret tog hun hårdere fat med de slanke hænder, og selvom det sved i dem, vred og sled hun i proppen. Dog; den sad som forstenet! Hun skævede med et misfornøjet udtryk til ham, for at se, om han morede sig over hendes frugtesløse forsøg.
"Jeg er vist ikke... -stræk nok." Sukkede hun og hændede flasken tilbage til ham med et ironisk smil.

Billedet er hjemmelavet.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 14.05.2009 12:54
Han åbnede det venstre øje og rettede sig lidt op.
''nu skal jeg'' han små smilte og greb flasken og i en glidende bevægelse med den anden hånd lød der et mondre *blop* og proppen var af.
''de er vel stærk nok af en dame?'' han smilte vendligt og rakte flasken tilbage til Morgana.
En af hans knive røg ud af dens spænde og landte på klippe grunden som de sad på mellem dem.
Nichols brokkede sig stille og rakte hans anden hånd ned mod kniven for at samle den op og sætte den tilbage i spænden.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 14.05.2009 17:50
”Nah, det er jeg vist ikke engang,” svarede hun med tør, ironisk stemme, ”Jeg kan forsvare mig selv, men mere er det vist heller ikke!” Hun trak sigende på skulderen og tog imod flasken, han rakte hende, denne gang uden prop. Han lagde den til læberne og tog en stor slurk, og var ved at kvæles. Det sved ned gennem hele hendes hals, og et halvkvalt host kom fra hende. Hun holdt så godt, hun kunne, på flasken, så der ikke spildtes noget, mens hele hendes krop gennemrystedes af hosteanfaldet, og hun stak derfor flasken tilbage i hans hånd, der rakte efter kniven, og forsøgte at få luft.
”For pokker hvor er det stærkt!” Tårerne løb ned af hendes kinder, så irriteret var hendes svælg af alkoholen.
”En advarsel næsten gang, tak.” Kvækkede hun og rømmede sig hæst, før hun slog en stille latter op. Sådan havde hun også reageret første gang, hun fik alkohol, og dengang var det hendes bror, der havde lokket hende til en tår.

Billedet er hjemmelavet.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 14.05.2009 22:37
Han små lo lidt,''je sagde jo det var min moders opskrift'' han grinte videre og holdte flasken i hånden, han lod den komme op til hans mund og bundede den.
''AHHHH....der er intet som en frisk tår af moders mælken...'' han rejste sig stille op og så tilfreds ned til Morgana.
''du er ikke så slem som de andre min ven!'' han gik om bag stenen og stod med vinden i siden af sin krob.
''jeg håber at vores veje vil mødes igen... og ikke bag klinger! for jeg slår ikke damer ihjel...'' han små grinte og forsvandt hurtigt i en bevægelse.
Han kom til syne nede for foden af klippen og sang lystigt hvad han nu kunne, mens han forsatte mod havnen.

//out

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 14.05.2009 23:01
”Jeg tror egentlig heller ikke, at jeg har lyst til at blive uvenner med en som dig!” Hun vidste ikke, om han nåede at høre hende, så hun trak bare på skulderen og pustede ud. hun kunne allerede mærke alkoholen, selvom det kun var en smule, hun havde fået. Ude af træning!
Hun rystede forvirret på hovedet for at lette virkningen af den skrappe alkohol, men opnåede bare at blive mere svimmel. Hun sukkede over sin ubetænksomhed og kørte en hånd gennem håret for at lette tankerne, før hun rejste sig op med usikre skridt og begyndte at gå videre langs klippen.
”Spøjs fyr…” mumlede hun for sig selv ved lyden og synet af Nichols, syngende på vej til havnen. Et lille smil var plantet på hendes læber, og en latter truede med at finde vej frem over det lille møde. Nå ja, han kunne da være ganske hyggelig at møde igen. Næste gang er jeg så også forberedt på styrken af hans alkohol!

//Out.

Billedet er hjemmelavet.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0