Hulen med de fortryllede kilder..

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.04.2009 19:40
Han skulede til hendes hånd, da hun rakte den imod ham. Han smilte for sig selv og tog blidt fat om hendes bitte hånd. Dog brugte han den knap nok, da han i grunden rejste sig ved ejen hjælp. Han rømmede sig og smilte skævt til hende.
"Okay, så du er vidst nød til at blive her, for vores begges sikkerhed." mumlede han og lod tungen glide over læberne. Han slap hendes hånd og proppede sine egne hænder i lommerne. Han tog et hurtigt skridt imod Aishe, (han sørgede dog for at holde en vis afstand til hendes ulv, eftersom han var temmelig ræd for den).
"Så. Aishe og jeg var faktisk på vej nedad, for at finde et sikkert sted at sidde. Så kunne vi tænde et bål, hvor min jakke så kunne tørre..." brummede han. Han havde slet ikke tænkt på at jakken stadig var fugtig - Det havde han glemt i samme sekund at han så Caime. Han smilte en anelse til både Aishe og Caime. "Så...? Skal vi?"
Caime

Caime

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Rebecca 19.04.2009 19:52
Hun nikkede erkendende, og var tilsyneladende enig i hans foreslag om at de begge blev,
,,Det kan du have ret i"
mumlede hun let, og trak hånden til sig for at lægge den nær hendes skød. Det var ufatteligt, efter berøringen af hans hånd, faldt tanken ind at hans hånd var overordentlig blød - i forhold til hvad hun havde forestillet sig. Det var en underlig tanke, næsten for underligt efter hendes mening. Hun rynkede bryn over sig selv, og blinkede lettere betuttet.
Hun hævede blikket opmærksomt, og så ham i øjnene. Hun smilte let, og svarede ham derefter:
,,Det lyder som en god idé!"
svarede hun ham, og vendte et smilende blik rundt imod dem begge. Først da huskede hun at der havde været flere skikkelser end bare Rex og Aishe, der havde både være en heste skikkelse og en hund-lignende end. Hun stirrede frem imod ulven ikke langt fra Rex, og sank let en klump. En ulv, SÅ tæt på havde hun aldrig set en ulv.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 19.04.2009 20:45
Rex sukkede og førte an. De gik i nogle minutter, i en fin række. Alle 5. Efter lidt tid kom de endelig til en klippeafsats, hvor man kunne sidde. På vejen der hen havde Rex samlet forskellige grene, kviste og lignende op. Efter at have inspiceret om afsatsen nu også var sikker, smed Rex grenene fra sig og sukkede med lettelse.
"Hér er der da ikke så slemt?" brummede han og betragtede de andre. Nu er det ikke fordi jeg har vand eller noget til hesten eller hunden men... De klarer sig vel. Eller..." han var usikker.
Derefter satte han sig foran sin bunke af grene og stablede det hele, så det lignede et lille bål. Nu skulle det bare tændes. Det var så den lidt mere besværlige del. Flint. De skulle bare finde en flintesten. Eller to sådan set.
"Hvis I ser en flintesten så sig lige til... Så vi kan tænde et bål." han så op i himlen. Mørket var ved at falde på. Han sank en klump og rømmede sig. Han vendte atter blikket imod jorden og ledte videre.
Caime

Caime

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Rebecca 21.04.2009 19:15
Hun standsede ikke langt fra Rex, med armene slået omkring sig selv. Varmen fra hendes krop var ved at forsvinde, hvilket var klart. Solen var forsvundet, så varmen fra strålerne var forsvundet. Derudover blæste det, og selvom binden var blid var den bidende.
Hun skuttede sig en anelse, og så let smilende imod personerne hun havde fuldtes med hende. Hun skævede sig omkring, beundrede let stedet. Stedet var ganske godt, specielt fordi der var en anelse læ. Hun vendte blikket over skuldren imod Rex, da han satte sig til at ordne bålet. Hun smilte let ved ham, og slap derefter sig selv for at begynde at lede efter en flintesten - eller to,
,,Jo jo.."
mumlede hun for sig selv, og strøg blidt en hårtot ombag sit ene ører. Hun satte sig ned på hug, og lagde en søgende hånd imod jorden. Efter at have siddet der et par sekunder, rejste huns sig og blev ved med at se søgende rundt omkring. Efter at par minutters søgen, kom hun vandrende tilbage med to flintesten i hånden. Hun rakte dem imod Rex, med et let lille uskyldigt smil på læben,
,,Flintesten til herren.."
hun hævede let udfordende brynene, og lod et lille flabet smil glide over læben.

(internettet er atter vendt tilbage til min skole. Simpelthen fantastisk :D)
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.04.2009 14:55
Rex skar en grimasse og tog imod stenene. Han vejede dem i hånden og følte sig en smule ynkelig over at Caime skulle finde flintestenene til ham. Han rømmede sig og mumlede et lavmelt tak før han gav sig til at slå stenene sidelæns imod hinanden.
Efter lidt tid fik han tændte en flamme og bålet knitrede lystigt. Han tog sin våde jakke af og lagde den ved siden bålet. Derefter satte han sig selv på jorden og trak på skuldrene. "Altså... Jeg ville være en gentlemand og spørge om I ville sidde på min jakke, men så ville I nok blive kolde og ... ja..." han tav. Han rømmede sig en smule.
Caime

Caime

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Rebecca 23.04.2009 16:00
Hendes smil bredte sig endnu mere, da han så ud til at være utilfreds over hendes fund af flintesten. Hun rystede blot smilende på hovedet, og satte sig foran bålet. Da flammerne var på sit højeste, holdte hun hænderne let frem imod bålet, for at finde lidt varme i sine fingre. Hun skævede imod Rex, og smilte uskyldigt,
,,Det gør skam intet."
mumlede hun lavmælt, og sukkede derefter afslappet. Det var længesiden hun havde siddet foran et bål, på den måde. Hun nød lyden af den svage fulgesang, og at den voldsomme blæst prallede af på de høje sten. Hun kneb øjnene let sammen, da røgen fra blået blæste imod hendes ansigt. Det sveg let i dem, og hun endte op med at lukke øjnene fuldstændig, med hånden dækkende over dem. Hun fjernede let hånden, og rykkede sig væk fra stedet - tættere imod Rex og Aishe.
Hun grinte blidt, og vendte øjnene fra bålet og så let smilende imod Rex,
,,Nårh.. Er det godt at være mand igen?"
spurgte hun med et undskyldende smil på læben. Hun kørte en forsigtig hånd igennem sin hestehale, som hun blidt havde trukket over skuldren.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 23.04.2009 16:24
Rex rettede sig op og smilte imødekommende til Caime da hun rykkede tættere på dem. Han lod tungen fugte læberne og rømmede sig en anelse. "Blev røgen for meget?" brummede han og blinkede til hende.
Han bed sig i tungen og rømmede sig. Han så skiftevis fra Caime og Aishe. Og så hesten og hunden. Eller der hvor ulve-hunden havde været; Den gemte sig vidst i skyggerne. Han smilte skævt ved Caimes spørgsmål.

"Det havde da visse fordele. Men nej: Jeg foretrækker nu at være mig selv. Det er jeg sikker på at I kan forstå." han så fra Aishe til Caime. Han bemærkede Aishe's stilhed, men konkluderede at hun nok var træt, så hun skulle vel have lov til at hvile sig lidt. Han vendte sig derefter imod Caime: "Du foretrak mig måske som kvinde? Pige-fnidder og fnisen og jeg-ved-ikke-hvad."
Caime

Caime

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Rebecca 25.04.2009 16:50
Hun rystede let grinende på hovedet, til han kommentar til røgen, og valgte blot at sende et smilende blik til ham, hvorefter hun let blinkede tilbage imod ham.
Hun fulgte hans blik, for derefter at se ham i øjnene. Hun sagde intet i den tid, det tog for ham at svarer hende. Hun ønskede blot at hører hans svar, for derefter selv at kommentere til det,
,,Det er måske forståeligt nok, hvis man altid har været en mand"
konstaterede hun, og nulrede blidt sine fingre ind i sit krøllede, bløde hår. Hun nikkede forstående, og vendte blikket fra hans, og ned imod de intense flammer. Hun sukkede en anelse, og syntes at drømme sig lidt væk en tid. Hun bredte ud i et blidt smil, som fremhævede hendes flotte hvide tænder. Hun vendte blikket frem imod ham, let sammenknebet og ganske udfordrende,
,,Og hvad hvis jeg gjorde?"
sagde hun, og hævede let ansigtet med et lille smil på læben.
Der gik ikke langtid før hun måtte svare ham,
,,Aj, jeg holder allermest af dig som mand. Det andet havde været blevet for akavet, vil jeg tro.."
mumlede hun let, og satte hånden i jorden, for derefter at nedstirrer ilden igen.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 25.04.2009 17:08
Aishe havde siddet nærmest som i en trance, mens de bare var gået, men hun havde nok været træt over at være gået hele vejen op af bjerget. Hun sad lidt, og så da på Caime og Rex, fulgte med i deres samtale, ganske roligt. Rakkalaphen havde nu lagt sig to tre meter fra bålet, og dem der sad om dem. Hun kom med et, "jah," til Caime's forståelig nok, og hun slog roligt blikket over på Rex. Da de snakkede videre om pige/mand snakken, lod hun blikket glide op på himlen, hvor stjernerne blinkede stille.
"Mh.. Hvis det skulle være, har jeg en uldtæppe, hvis nogen fryser." sagde hun så. Ikke at hun frøs, næh nej, men en tæppe er altid rar. Hesten stod og snusede lidt til klippebunden. Den slappede dog i længden nok af, til at den lænede sin vægt, mod hovene, som heste nu gør.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.04.2009 17:49
Rex så skiftevis fra dem begge. Caimes drillerier fik ham blot til at trække på smilebåndet. Han trak ligeledes på skuldrene og sukkede højlydt.
"Du holder ligefrem af mig?" han hævede et øjnbryn og sendte Caime et skævt smil, før han vendte sig imod Aishe. "Så har man hørt det med." smålo han og sukkede. Han satte armene bag sig, så han støttede sig op af dem. Han så op i himlen med et tilfreds smil. "Jeg har ikke brug for tæpper. Endnu. Ellers tak." sagde han elskværdigt til Aishe og lukkede øjnene. Han tog en dyb indånding og nød den kølige luft. Han nød at fylde sine lunger med ilten.
Han vendte sig imod de to kvinder og betragtede dem skiftevis. Han kunne ikke lade være med at fundere lidt over dem. Kvinder. Besynderlige skabninger.
Caime

Caime

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Rebecca 25.04.2009 17:54
Hun rynkede brynene, og grinte blidt imod ham til hans svar. Hun rystede let på hovedet, men sukkede så derefter afslappet. Hun vendte blikket imod ilden, og svarede med en rolig stemme:
,,Mhm, det kan man vidst godt sige"
svarede hun, og kneb øjnene drillende sammen, for at bide sig let i læben. Atter fald det drillende glimt i hendes øjne, og hun brød ud i en lav, men blid latter.
Hun vendte blikket imod Aishe, og rystede let på hovedet,
,,Nej ellers tak. Indtil videre holder bålet mig varm"
svarede hun hende, og blinkede venligt,
,,Så tag De det bare i brug, ingen af os ser ud til at skulle behøve det"
hun strøg en blid hånd igennem sit cremfarvede hår, og trak hurtigt elastikken ud af hestehalen hun havde sat tidligere på dagen.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 25.04.2009 18:12
Aishe lyttede roligt med, og smilede skævt af de andre, da de med deres drillerier, og småsnakken fik tiden til at gå. Da de begge takkede nej, nikkede hun blot. "Okay." Hun så lidt på Caime, "Det er der nu ingen grund til, kulden er ikke trængt igennem endnu." sagde hun roligt, og med et smil spillende over læberne, til den andens; tag De det bare i brug. Aishe var ikke den person der brugte De når hun tiltalte andre, men hun var egentlig lidt for doven til at påpege det lige nu. Hun tog let noget af det sorte hår bag øret, og betragtede de to andre personer. Hesten prustede i baggrunden, og i det hele taget, kunne hun godt lide hele stemningen lige nu.

Hendes blik gled dog op på stjernerne igen, og med en lidt koncentreret mine, indprentede hun sig, som hun nød at gøre, de forskellige placeringer af stjernerne. "Det er rart at kunne se stjernerne.." kom der så stille fra hende, inden hun fugtede læberne.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 25.04.2009 19:42
,,Mhm, det kan man vidst godt sige" havde hun sagt. Han smilte en anelse for sig selv og lod tungen glide over læberne. Han rømmede sig og kløede sig i nakken. Deres stemmer varmede ham. Han havde det egentlig meget godt lige nu. Han skulle bare slappe af og lade være med at tænke på noget andet... Så som Taylor. Pokkers! Nu tænkte han jo på Taylor!
Rex bed tænderne sammen og borede fingrene ned i jorden.
Tænk på noget andet, Ray. Tænk på noget rart. Stjerner?
Han drejede hovedet og betragtede Aishe's profil. Han smilede en anelse og vendte blikket ned. "Ja. Stjerner er gudesmukke." mumlede han og skævede til Caime. Han blev en anelse varm i kinderne, men han var usikker på om det mon var ilden eller... Han så skiftevis på de to kønne kvinder.
Caime

Caime

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Rebecca 25.04.2009 20:11
Hun nikkede let, og vendte blik op imod stjernehimlen. Hun sukkede let ved synet, og åbnede let munden. Hendes åndedræt syntes at virke langt mere afslappet nu, og trætheden fra hendes krop begyndte at tage en smule til. Ikke fordi hun var direkte søvning, men hun kunne godt mærke, at det ville vare længe før hun rejste sig fra sin sideplads.
Forsigtigt skævede hun imod Rex, med en underlig gnist i øjnene. Hun kunne godt fornemme hans stemnings følelse. Hun bredte smilte ud i et sødt lille uskyldigt smil, og vendte derefter blikket imod jorden imellem hendes knær. Hun rynkede let brynene, og vendte derefter hovedet op imod den flotte stjerne himmel. Hun lagde let hovedet til den ene side, og fugtede flygtigt sine læber,
,,Jeg har aldrig kunne finde ud af stjernebilleder, kan nogen af jer forklarer mig det?"
sagde hun, og så interesseret imod dem begge to. Hendes øjne faldt derefter imod Aishe, og hun sendte hende et spørgende blik,
,,Kender De noget til dem? Jeg har prøvet at finde dem på himlen, men jeg har altid danet de forkerte billeder"
forklarede hun sig, og trak lidt på skuldrene.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 26.04.2009 20:58
Mhmm.. Dejlig varme.
Aishe døser lidt hen, men er straks tilbage, da Caime så spørger noget hvor hun igen siger DE.
"Kan.. Vi ikke bare være dus? Jeg hader.. Det der høflighedsnoget.. Det virker så akavet." hun gnider let det ene øje og sætter sig så op. "Men jo. Stjernebilleder er intet problem." Hun pegede på en stor stjerne (og på KL hedder stjernebilleder lige det samme som på jorden =w= )
"Dén der er nordstjernen. Den er med i stjernebilledet 'Lille Bjørn'.." Hun pegede på de andre stjerner, der udgjorde omridset af det.
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 28.04.2009 21:42
Rex lytter blot til dem. Vælger at forholde sig nogenlunde tavs. Han lod tungen glide henover læberne. Han rømmede sig og kløede sig i nakken. Derefter pegede han op i himlen. "Og dér er 'Store Bjørn'. Og 'Orion'." Han holdt en pause og vendte sig imod dem. Han smilte til dem og betragtede dem længe, med store, fraværende øjne.
Han så væk igen og så ned i jorden. Han rettede sig op og skuttede sig en anelse. Han mærkede på jakken for at se omden var tør. Stadig fugtig. Han lagde den tæt på bålet og satte sig i skrædder stilling. Han tog noget sand og nogle småsten op i hånden og pillede lidt ved det. Han rømmede sig og så på de to kvinder igen. Han ville gerne sige noget, men kunne ikke finde på noget. Måske skulle de bare sidde og... Blot sidde. Det var der vel heller ikke noget galt i?
Caime

Caime

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Rebecca 29.04.2009 23:46
Hun vendte blikket imod Aishe, og så først spørgende imod hende, men der gik alligevel ikke lang tid før hun nikkede forstående,
,,Jo selvfølgelig" startede hun, og satte hænderne hvilende i skødet,
,,Det er af ren opdragelse, også selvfølgelig også høflighed jeg gør det,"
forklarede hun sig, og lagde smilende hovedet let på skrå.
Da hun begyndte at forklarer omkring stjernernes placering, og navnene på dem, vendte hun blikket op imod den bestjernede himmel. Hun så søgende imod stedet Aishe pegede, og nikkede svagt for sig selv. Hun bed sig let i læben, og hviskede derefter med en interesseret stemme:
,,Jeg tror jeg begynder at forstå - bare en smule"
hun bredte ud i et let smil, og betragtede derefter nattehimlen. Hendes øjne begyndte at stråle intenst ved det smukke syn, og hun syntes i kort tid at forsvinde ind i sin egen verden. Hun sukkede let, og vendte hovedet imod Rex, da han begyndte af tale - stadig med den samme intensitet i øjnene som før. Hun var virkelig betaget, ,,Specielle navne,"
mumlede hun let, og vendte blikket imod stedet hvor han pegede - eller hun prøvede med stor interesse, at finde punktet han pegede imod. Hun skævede forsigtigt imod ham, hvor hendes blik hvilede imod hans læber. Hvorfor hun så der, vidste hun ikke, men det gjorde hun. Hun så derefter imod Aishe, og smilte let. Derefter forsvandt hendes blik imod stjernerne.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 03.05.2009 17:07
Aishe nikkede let, selvfølgelig lå sådan en høflighed til opdragelse, det burde hun have vidst. De havde vidst ogs' haft en form for høflighed derhjemme. De og sådan noget, var bare ikke så brugt. Bæh. Medmindre at det var allerhøjest nødvendigt, hvilket det sjældent blev.
Hun smilede lidt, da Rex også talte, og så på Caime igen, da hun begyndte at forstå. Et smil spredte sig stille over den mørkglødet kvindes læber.

Caime og Rex var godt selskab. Det var rart at være i selskab med nogen der rent faktisk kunne svare.
//Aishe Petsha
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 03.05.2009 17:25
Rex så ud i luften. Han lyttede til kvindernes stemmer samt deres vejrtrækninger. Han lyttede til deres bevægelser og nød at have fuldt overblik. Han vendte ansigtet imod himlen og stirrede på stjernerne med de matte øjne. Han lukkede øjnene og trak en anelse på smilebåndet. Han lod langsomt sin krop glide bagover, til han tilsidst lå på jorden med ansigtet imod himlen. Han skubbede armene om bag hovedet, så han havde noget at støtte fra den hårde jord. Han åbnede øjnene og betragtede mørket. Han nød varmen fra ilden, imod fødderne.

"Ja... Meget mærkværdige navne..." gentog han hende i en svag stemme. Han skævede imod Aishe, der pludselig var blevet tavs. Derefter rykkede han blikket til Caime, som han betragtede længe, før ham skubbede sit blik fra hende. Han tog en dyb indånding og nød den kolde luft i sine lunger.
Han nød stilheden.
Caime

Caime

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Rebecca 03.05.2009 19:26
Hun vendte blikket imod Aishe og betragtede hendes ansigt, og ikke mindst hendes beklædninger. Hun rynkede tænkende øjenbrynene, og virkede faktisk beundrende. Der gik ikke langtid før hun rykkede tættere på Rex - der tilsyneladende lå ned - og så nærmere på hende. Hun bredte ud i et glædeligt smil, og spurgte derefter med en spørgende stemme:
,,Jeg ved ikke om det er det dårlige lys der er her, men er du ikke af romansk afstamning?"
Hun slap jorden kort, og satte sig på knæ. Derefter lagde hun hænderne omkring sit hår, og samlede det endnu engang i en hestehale. Derefter satte hun sig ganske let ned i en havfru-lignende stilling, hvorefter hun tydeligt lagde opmærksomheden på Aishe. Hvis hun skulle være helt ærlig, var hun en anelse misundelig på hendes flotte hudfarve. Hun havde altid haft en forkærlighed til mørkhudet, og fandt det yderst smukt.
Hun skævede forsigtigt ned imod Rex, og opdagede først der at han havde holdt blikket imod hende længe. Hendes krop stivnede kort, og en svag rosa farve dannede sig i hendes kinder - allermest på grund af hendes underlige reaktion. Hun vendte atter opmærksomt blikket imod Aishe, i håb om at ingen havde set den flotte farve der pludselig var dannet sig i hendes kinder.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12