Hun vendte blikket imod Aishe, og så først spørgende imod hende, men der gik alligevel ikke lang tid før hun nikkede forstående,
,,Jo selvfølgelig" startede hun, og satte hænderne hvilende i skødet,
,,Det er af ren opdragelse, også selvfølgelig også høflighed jeg gør det,"
forklarede hun sig, og lagde smilende hovedet let på skrå.
Da hun begyndte at forklarer omkring stjernernes placering, og navnene på dem, vendte hun blikket op imod den bestjernede himmel. Hun så søgende imod stedet Aishe pegede, og nikkede svagt for sig selv. Hun bed sig let i læben, og hviskede derefter med en interesseret stemme:
,,Jeg tror jeg begynder at forstå - bare en smule"
hun bredte ud i et let smil, og betragtede derefter nattehimlen. Hendes øjne begyndte at stråle intenst ved det smukke syn, og hun syntes i kort tid at forsvinde ind i sin egen verden. Hun sukkede let, og vendte hovedet imod Rex, da han begyndte af tale - stadig med den samme intensitet i øjnene som før. Hun var virkelig betaget, ,,Specielle navne,"
mumlede hun let, og vendte blikket imod stedet hvor han pegede - eller hun prøvede med stor interesse, at finde punktet han pegede imod. Hun skævede forsigtigt imod ham, hvor hendes blik hvilede imod hans læber. Hvorfor hun så der, vidste hun ikke, men det gjorde hun. Hun så derefter imod Aishe, og smilte let. Derefter forsvandt hendes blik imod stjernerne.