Ved Vandkanten, nær nogle klipper.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 22:55
Et lille smil kan ses over hendes læber. Hun genså hans minder lige før, og hun er forundret over hans smil.
"Tjah. Det kan jo både være en god og en dårlig ting." siger hun ganske roligt, og tager igen sin handske på. "-men det overraskede mig lidt, at du bad om at blive spået."
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 23:02
"Min fortid har været meget hadfuld, og jeg tvivlede på om jeg nogensinde ville blive rigtig glad igen" Han kigger på himlen bag hendes ryg, og smiller for første gang rigtigt sidden han kom til landet, hvilket dog hurtigt forsvandt bag et kunstigt smil.
"Nu har vi vidst også hørt nok om mig!" Rejser sig op, kigger ned på hende og rækker hånden ud, som et tilbud til at hjælpe hende op og forsætte med at gå.
"Hvad kan du lide?" spørger han stadig afventende på om hun tager imod hans tilbud.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 23:09
Hun betragter ham atter. "Javel ja." siger hun roligt, og hun tager da imod hans "invitation," tager hans hånd, og kommer op og stå. "Tjah. At danse. Og Synge." Hun ser på ham. "Hvad med dig?"
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 23:18
Han begynder at gå, med hænderne bag ryggen, og er stille ret længe.
"Jeg.." siger han og kigger ned i jorden med et suk. "Jeg kan ikke huske det.." For at forklare det lidt mere begynder han at granske i sit sind. "Jeg har ikke tænkt over hvad jeg kunne lide så længe," kommer i tanke om noget og kigger på hende. "Musik! Jeg har altid kunnet lide musik," laver nogle afslappede håndbevægelser. Pludseligt drejer han rundt på hælen og begynder at gå baglæns. "Og koregrafi! Og kunst!" Pludseligt bliver han tavs mens han tænker tilbage på dengang han kunne lave alle de ting, han er i mellemtiden stoppet op og kigger ud i intetheden med drømmende øjne.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 23:26
Hun ser på ham, lyttende, og går roligt med. Hun har ikke travlt, og både hest og rakkalaph følger langsommeligt efter. "Ah." hun ser på ham, og sætter hovedet på skrå, da han med et virker meget ivrig. Hun lytter med et smil til det han siger. "Musik, koreografi og kunst.." gentager hun, vejende. Hun kunne egentlig godt forestille sig ham gøre den slags. Hun stopper lidt op, og ser på ham, hans drømmende blik, før hun så siger: "Hvem ved. Måske er det den glæde, lyset bringer dig."
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 23:36
Drejer blikket ind mod fastlandet og siger koldt med sin hæse stemme. "Men for at komme til lysset må man først igennem mørket." Tager et skridt ind mod landet. " Jeg er klar til at tage min hævn nu," drejer så hovedet og siger med en stille mindre dyster stemme. "Som du sikkert er klar over." Hvorefter han kraftigt skridter mod fastere grund. Er der dog stadigvæk.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 23:48
Hun ser på ham, og nikker lidt. Han har jo ret. "Ja." hun går lidt med ham. ".. Hvis du vil, kan du låne hesten. Det vil bringe dig frem hurtigere." foreslår hun ham så roligt. Hun kender hesten godt nok til at vide, at den vil komme tilbage til hende af sig selv. Så dygtig er den nemlig.
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 23:52
Ser ikke spor glad ud, da det han vil gøre slet ikke glæder ham. "Det ville ikek hjælpe meget, for jeg ved slet ikke hvor han er," kigger en sidste stjålen gang på hende, og det falder ham ind... Ligemeget. "Men tak for forslaget."
Slår over til at småløbe og forsvinder hurtigt.

(Skal lukke nu -_- mine forældre pisker mig i seng.)

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 23:54
/OK, baI ^_^)

Hun nikker lidt. "Farvel. Og lykke til dig." hun vender rundt, og går ogs'.
//Aishe Petsha

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.08.2008 22:44
Felix kommer langsomt luntende, han har hænderne i lommerne, og holder bare blikket fast til sandet, han er meget træt, men hvor skal han sove? han har jo intet hus, nårh.. well.. jeg kan sove... et eller andet sted tænker han og griner svagt
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2008 22:51
Hauru sidder på en, ikke så høj klippe, dog så høj at han ikke kan nå jorden, hvis han lader benene hænge ud over kanten. Han har kun det ene ben hængende ud over kanten, det andet er bøjet, og han har en arm hvilende på knæet. Han vender straks blikket mod Felix, da han hører nogen komme. Hans øjne lyser op i mørket, men man vil dog ikke kunne se hvad han kigger på.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.08.2008 22:55
Felix sernæsten ikke Hauru, skimter ham blot. Han ignorere ham dog og går videre langs stranden, inden han sætter sig ned i det bløde sand og gaber
kedeligt.. tænker han og ser ud i det mørke hav.
Kimlen og mørket smelter nærmest sammen, og de mørke skyer, for horisonten tl at se lettere uhyggeligt ud
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2008 23:01
Han holder blikket på Felix, mens han betragter ham lidt. Et lille smil breder sig over hans læber. Han hopper så ned fra klippen, lægger hænderne i lommerne og begynder at gå hen mod Felix. Han begynder så at gå rundt om ham, da han er ca. en meter fra ham, mens han betragter ham.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.08.2008 23:16
Felix flytter blikket fra horisonten, til Hauru..
"hvad har du gang i?" siger han irriteret, han syntes ikke om Hauru behandler ham som et juletræ.. man skal ikke gå rudt om Felix XD
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2008 23:21
Hans smil bliver en smule større. Et lille grin kommer fra ham. Han stopper op foran ham, efter at have gået rundt om ham et par gange. Han står stadig den ene meter fra ham. Så sætter han sig ned på hug.
"Ikke så meget. Hvad med dig? Hvad har du gang i?" spørger han bare, som om det er det mest normale at snakke om. Han hæver let det ene øjenbryn, dog smiler han stadig svagt lumsk.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.08.2008 23:25
han fnyser irriteret, og ser bare på ham
"ja lige før nød jeg udsigten.. men jeg kan intet se for dit store undskyldning af et hovede" siger han surt, og hæver let det ene øjnbryn
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2008 23:31
Han klør sig kort i nakken.
"Mit hoved? Er det ikke bare pænt?" spørger han smilende. Han rejser sig op, går så helt tæt på ham og sætter så på hug igen.
Han læner sig lidt ind over ham, lægger så en hånd i nakken på ham og bider sig hurtigt og hårdt fast i halsen på ham(?).

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.08.2008 23:33
han ser stadig iriteret på ham "dit hovedet? Nej!" siger han surt..
han gisper højt da Hauru bider sig fast i hans hals "Arrgh! gå væk!" råber han og skubber hårdt til Hauru for at få ham væk (?)
Mørketskriger!

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 02.08.2008 23:42
Han bider sig hårdere og hårdere fast i halsen på ham, men slipper hurtigt, og rykker sig lidt væk fra ham, da han skubber til ham. Han ser bare på ham med et smil. Der løber lidt blod ned af hagen på ham. Han griner lavt.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 02.08.2008 23:46
han tager sig til halsen "Fuck dig man!" råer ham ,og hiver hurtigt sit sværd frem, han rejser sig. men bliver svimmel da han er så træt, og er nød til at sætte sig ned igen..
"argh.. hvis jeg ikke var så træt.. var du død nu" mumler han, mest for at styrke sin egen selvtellid
Mørketskriger!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12