Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.08.2008 21:26
hun ryster på hovedet, og vender endnu engang blikket ud over havet. en hård brise, får hendes hår til at flagre, og hendes skjorte glider ned over skulderen, så brændemærket kommer til syne. samsons brændemærke. hun gisper, da vinden rammer brændemærket- det sved noget så forfærdeligt! hun skæver til tristan. havde han set det? havde han set, at hun var blevet slave for livet??
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 04.08.2008 21:32
Tristan når lige at se noget på Yangs skulder, inden han hører noget bag sig, han vender sig om med et sæt, det blev da ved med at komme nogen bag ham! "godaften Frøken" siger han så med sit skæve smil, g det ene øjenbryn i vejret,

Billed fundet på Photobucket, redigeret af Aynry og Live <'3
Hvis ikke der er noget ondt, er der heller ikke noget godt! - Lavet af Mig

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 04.08.2008 21:37
Hun smilte, og gik hen imod de to.
"Jeg håber ikke, jeg forstyrrer?" sagde hun venligt, og så skiftevis på dem.
Hendes nye tøj, lysets kriger tøjet, som hun var iført nu, var dejlig rent, ikke blot en las som hun var vandt til, og de solide støvler varmede godt. med et drømmende udtryk tænkte hun på, hvordan hendes liv nu ville udvikle sig. Hun havde jo lov il a bo på slottet nu, bare tanken om et lunt rum, et fast sted at bo var betryggende.
- Billede kommer ^^
Yang Jaguleres

Yang Jaguleres

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Illusiane 04.08.2008 21:41
hun kigger på Miy, og gisper for sig selv. hurtigt rejser hun sig op, forvandler sig til ulv, og løber derfra. hun skulle ikke nyde noget af, at møde en lysets kriger!!!

//out
~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 04.08.2008 21:45
Tristan kigger efter Yang da hun hurtigt forsvinder der bort og fatter hurtigt hvorfor, det på armen/skulderen, var et slavemærke, måske endda en af hans brors slaver? "tja nej det gør du ikke, som du kan se nu" han vender sig lidt om mod hende, og klør sig lidt i hovedbunden, en lysets kriger, dem havde han ikke set mange af, men hende her så nu noget ny ud,.. "oog de er?" siger han næsten galant

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 04.08.2008 21:50
Forundret så hun efter pigen, der pludselig løb væk. Hun sukkede. Nye fjender hørte vist også med til at være en af lysets krigere. Så rettede hun opmærksomheden mod den unge mand, ved siden af hende.
"Miy Seimo, og dem?" svarede hun hun, og smilte stadig venligt.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 04.08.2008 21:55
Hna smiler stadig sit skæve smil, og svarer så " Tristan... bare Tristan," han følte ingen trang til at sige hele sit navn, eller give det videre til andre for den sags skyld, så han nøjedes bare med navnet, "men hvis det er så bare kald mig Tris" siger han så

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 04.08.2008 22:01
Hun nikkede, og satte sig ned.
"Ved du, hvorfor hun løb?" spurgte hun ham, og bed sig svagt i læben. Det kunne jo være, de kendte hinanden? Hun ud over vandet. Hun håbede ikke, at det var på grund af hende, men det var det højst sandsynligt. Hun kunne ikke lide, at folk skulle flygte ved synet af hende.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 04.08.2008 22:04
Han kigger den vej Yang løb fra, og valgte at lyve, han havde jo kun en anelse og han ville ikke slynge folks privatliv ud,
"nej ikke sådan rigtig, ved heller ikke hvad der gik af hende" han kigge rlidt på hende
"hvor gammel er du?" spørger han så, både for at skifte emne men også for at vide noget om denne lysetskriger

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 04.08.2008 22:19
Hun nikkede blot til hans svar om pigen, der løb væk.
"Jeg er 17.. Og de er?" svarede hun ham.
Hun var egentlig meget ung af en lysets krger at være, tænkte hun, og smilte. Afslappet strakte hun sig, og vendte et øjeblik blikket ud over vandet igen.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 04.08.2008 22:22
Han tænkte sig lidt om med det skæve smil, kigger så på hende med smilet, "jah jeg tror det er sådan ca. 18 år" enten det eller 17, men han mente han var fyldt 18, han kan ikke lad evær emed at smile over sin egen uvidenhed! men viste det ikke meget, kigger stadig på hende

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 04.08.2008 22:25
Hun så undrende på ham. Havde han haft et hukommelses tab? Eller talte han ikke sin egen alder?
"Af ren nysgerrighed.. Hvor i landet bor De?" spurgte hun, for at holde samtalen igang.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 04.08.2008 22:31
han vender ikke blikket fra hende et stykke tid, men kigger så ud i det mørke vand, der var efterhånden ved at blive mørkt omkrring dem også, denne gang var han hurtig til at svare hende "årh bare sådan hist og pist, og dem?"

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 04.08.2008 22:37
"Jeg har ikke noget hjem, så hvis det er muligt, vil jeg flytte ind i Krystalpaladsets beboelsesfløj" hun smilte, og fortsatte: "Jeg håber det bliver muligt, vintrene kan jo blive så barske."
Også Miy lod blikket glide ud over vandet, i et drømmende blik.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 04.08.2008 22:44
"jah de kan de jo.. men jeg håber da jeg overlever" han griner lidt, han var sikker på han ville overleve, han ville altid klare sig, var han ihvertfald ret sikker på. han rykker sig lidt mere frem hen mod hende da det var blevet lidt svære at se han kigger på hendes drømmende udtryk i øjnene

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 04.08.2008 22:51
Hun betragtede ham lidt. Hun var ikke i tvivl om, at han nok skulle overleve, han så ret stærk ud. Også hun lo lidt.
"Tja," svarede hun og smilte. Igen vente hun blikket ud over vandet. Af ren nysgerrighed smuttede hun helt ned til vandet, og lod fingrende glide gennem det mørke vand. Ligesom hun havde gættet, var der morrild i det, det lignede små diamanter, og hun smilte for sig selv, inden hun igen smuttede op til Tristan igen.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 04.08.2008 22:56
Han kigger ned i vandet og så på de diamant lignene tingester, han ser spørgende på hende "hvad er det?" han kendte ikke lige til sådanne ting, men det så da meget "pænt" ud,

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 04.08.2008 23:03
"Morrild" svarede hun ham, og fortsatte: "Det kommer engang imellem om natten, i klart vejr."
Hun smilte til ham, selvom han højest sandsynligt ikke ville kunne se det for mørket. "Men jeg aner ikke, hvad det kommer af," sagde hun, og grinte svagt.
- Billede kommer ^^

Tristan Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 04.08.2008 23:08
Han skimter lige lidt hendes smil, for morrilden skinnede lidt op i mørket, som små stjerner i vandet, og dem på himlen var også brudt frem, han læner sig lidt tilbage og kigger op på himlen, "ja en af verdens mysterier" han smiler selv, følte sig i godt lune, det var en dejlig aften og han nød den i fulde drag, kigger hen på hende

Miy Seimo

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Korona 04.08.2008 23:13
"Ja," sagde hun lavt, og betragtede stjernehimlen. det var en klar aften, og man kunne se rigtig mange stjerner. "Flot aften, ikke?" sagde hun, imens hun betragtede stjernebillederne. Hun kendte kun meget få af dem.
- Billede kommer ^^
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Blæksprutten, Lorgath
Lige nu: 3 | I dag: 10