En snedker og en bordelejer gik ind på en kro...

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 19.11.2021 21:07
 Først alt for sent - da han nåede at blive lidt irriteret over at håret ikke bare blev lidt bag øret - gik det op for Phillippe hvad han havde gang. Hvad han lige glemte. Han skar en akavet og lidt træt grimasse inden et meget lavt latterfnys forlod ham. Typisk. Phillippe skulle til at tage hånden til sig, da Enzel fangede den, og blikket betragtede de to hænderne lidt. De var så forskellige. Der var så langt mellem bordelejeren der ikke lå med pøblen og snedkeren der ikke lå med sine kunder, og de to mænd hænderne tilhørte. Phillippe fnøs lidt ved tanken, inden det gik op for ham Enzel havde svaret ham. 

" Hm? Det var godt, " Phillippe havde flyttet blikket til Enzels krystalblå øjne og sendte ham et træt smil, uvidende om at han totalt havde misset at Enzel havde sagt noget efter at have svaret. Det var ikke fordi han ikke ville svare, hans tanker havde bare hevet han væk fra samtalen. 
 Phillippe orkede stadig ikke rigtig at komme ud af sengen, og siden Enzel ikke var igang med at pakke sig væk i de mange lag, gik han ud fra Enzel heller ikke helt var klar til at forlade sengen endnu. Han flyttede derfor hånden Enzel havde ved op på halvkattens kind.
 "Kommer du ned og ligger lidt igen? " Phillippe vidste godt at den her.. kærlige opførsel på ingen måde hjalp hvis han skulle slippe uden om at Enzel følte for ham, som han umiddelbart gjorde, men den trætte, afkræftede snedker orkede bare ikke at gøre det rigtige. Det var nemmere bare.. at følge flowet, lige nu.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Phillippe skulle bare vide, hvor dyrebar Enzels bekymringer var. Han bekymrede sig så sjældent om andre end sig selv, og nu nærede han så stærke følelser for en anden, og så blev det bare fejet væk, som havde de ingen værdi. Enten det eller også var han virkelig bare træt – eller døende, som han jo faktisk var. Ringens kræfter tog livet af ham, selv når den var på ham… Han kunne ikke få sig selv til at forlange at presse nogle sandheder ud af Phillippe nu. Han var overbevist om at Phillippe ikke havde det så godt som han forsøgte at foregive, men han kunne jo ikke tvinge ham til noget som helst. Manden var kun lydig overfor Katarina.

Enzel sendte ham et blik, der næsten var lige så hvalpeagtigt plagende som hundepigernes bordel, når de ville manipulere sig til noget. Phillippe lød virkelig kærlig lige nu, som han ville have ham med ned at ligge igen. Det var så sjældent at Phillippe tog initiativ til at de skulle putte, så det havde en effekt hos Enzel. Han kunne bare ikke sige nej til ham, uanset hvad han sagde til ham med den tone.

”Måske vi bare skulle droppe at stå op…” Han vidste godt det ikke ville være gennemtænkt, men han mente det også kun halvt. Han lagde sig tæt ind til sin kærlige Phillippe med hovedet hvilende på hans skulder, så han kunne småkysse til hans kind og nusse sine læber lokkende mod hans mundvig. Men han havde kun lagt sig hos ham med forbehold på, at han altså ikke kunne blive liggende hele dagen. Han havde jo nogen der ventede på ham derhjemme.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 20.11.2021 22:07
 En bølge af varme skyllede ind over Phillippe og for et øjeblik slog hans hjerte hurtigere end normalt. Blikket var på Enzels ansigt og med en tør fornemmelse i munden tog det Enzels udtryk ind. For et øjeblik havde det sat gang i hele Phillippes krop. Nej.. Det var forbandelsen. Phillippe vendte blikket lidt ud til siden og rømmede sig svagt. Det var Nicola han elskede. Det var Nicola der kunne få hans hjerte til at galoperer og han krop til at blive varm.  

Phillippe lukkede øjnene i og lod sig nyde Enzels blide behandling. Det var bare fordi han lige blev dårlig for et øjeblik, prøvede han at fortælle sig selv ind. Enzel var ikke andet end et knald - og selv det burde han ikke være. Snedkeren sukkede kort ganske tilfreds.
 " Det er meget fristende, " Phillippe vidste at han nok ville krybe tilbage under tæpperne når Enzels var uden af døren. I dag var nok en dag han faktisk droppede at stå op. Hvis han skulle kunne have en nogenlunde fungerende dag, var han nødt til at få sovet ud.
 " ... men mon ikke de vil begynde at mangle dig på bordellet. " Et skævt, lidt drilsk smil sneg sig frem i mundvigene.
 " Hvem ved hvor meget kaos der er når du kommer tilbage. " Han tvivlede stærkt på der faktisk var kaos, men kunne det så bare en smule tvivl hos bordelejeren, gjorde det ham ikke noget hvis Enzel pludselig følte et behov for at komme tilbage til bordellet.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Han sukkede. ”Du ved jo hvad man siger; Når katten er ude, danser musene på bordet.” Enzel holdt meget af ordsprog, og særligt de hvor katte eller halvdyr var en del af sætningen. Det var ikke fordi hans piger og drenge lavede ballade når han var væk, af hvad han vidste af, men de kunne uden tvivl tale mere frit og sikkert tage sig nogle friheder i forhold til de regler Enzel havde stillet op for dem. ”Min fornemmeste opgave som alfons er at beskytte dem, men lige nu har de jo ham den nye store, Monty. Han behøver nærmest ikke engang bruge vold. Han løfter bare ballademagerne ud og kyler dem ud som var de skrald… Det har vist sig at være ganske effektivt allerede.”

Enzels fingre nussede den bløde hud ved Phillippes læber og fulgte deres form, mens han fandt tryghed ved at indhalere Phillippes duft. Han kunne nok ikke komme udenom at Nicola kunne lugte en fremmed på ham, men han måtte vel bare krydse fingre for at det ikke blev bragt op derhjemme. ”Men så er der jo Nic, som troligt venter på mig.” Han sukkede igen, denne gang mere opgivende end første gang. Phillippe havde givet udtryk for at han ikke brød sig om at Enzel havde Nicola også, men han kunne ikke bare fortie det. Enzel gjorde sig jo heller ikke blind for, at Phillippe havde Katarina… Selvfølgelig skulle den heks brænde på bålet, men først måtte han finde en måde at hæve forbandelsen på… han måtte gå på biblioteket. Han måtte gå til de skumleste barsteder i byen, for at finde nogen der vidste noget, og i mellemtiden skulle Phillippe tage noget ansvar og tage hjem til sin kone, før han blev til en grøntsag!

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 21.11.2021 15:52
 Det drilske smil blev til et mere oprigtigt underholdt et ved Enzels ord, og han nikkede lidt. Smilet svandt dog lidt ind kort efter da en tanke slog ham. Mon det betød Nicola ville forvilde sig en tur forbi? Han skubbede dog tanken til siden, for Nicola ville vel ikke tage chance uden at vide hvornår Enzel kom tilbage. 
 " Monty.. " mumlede Phillippe lidt for sig selv. Hans første møde med den store hankat, havde i hvert fald ikke være super behageligt.
 " Jeg kan sagtens forstille mig det. " Var det ikke nærmest sådan Phillippe var blevet leveret til Enzel på kroen?

Phillippe åbnede øjnene og betragtede Enzel lidt. Sukket der fulgte bordelejerens ord, fik brynene til at løfte sig lidt. Var Enzel begyndt at ærgre sig over at have Nicola? Nej, han kunne vel ikke skifte mening så hurtigt. Kunne han? Læberne skilte sig lidt af, og Phillippe nappede blidt i Enzels finger. 
 " Det lød ikke så entusiastisk.  " pointerede han. Hovedet tippede lidt på skrå og Phillippe så spørgende på Enzel. Var det over lysten til at blive hos snedkeren der fik det til at lyde så opgivende, eller lå der mere bag det tunge suk. Phillippe var da lidt nysgerrig. Kunne Nicola faktisk blive fri?
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Åh? Phillippe havde opfanget hans humør? Hm. Det var nu heller ikke fordi Enzel gjorde det store ud af at skjule noget overfor Phillippe. Lettere tankefuldt legede han videre med Phillippe og førte sin tommelfinger ind i hans mund, og undersøgte hans tænder nærmere. Hans hjørnetænder var vist bløde, som forventet. De var præcis ligesom Llyons tænder. De kunne ikke gøre samme skade som hans eller Nicolas bid kunne.

”Næh… Jeg får måske ballade,” Besvarede han den nysgerrige Phillippe og kiggede ham ind i øjnene. Han forsøgte at smile lidt igen for at forsikre ham om, at det ikke var noget alvorligt problem. ”Men jeg skal nok klare mig. Jeg gør jo ikke det her for at såre nogen. Jeg gør det vel fordi… Jeg ikke kan lade være.” Han tænkte lidt over det, og kunne ikke lade være med at tænke, at det mindede meget om Phillippes egen forklaring på hvorfor han ikke kunne lade være med at flirte… og have lyst til at være sammen med mange… Meen, der var nu forskel på at være sammen med 2 og så med samtlige andre villige mænd og kvinder. ”Det var jo kun for at lette trykket, i starten. Men nu…” Nu var han på spanden… Han færdiggjorde ikke den sætning, men lukkede øjnene udmattet. Hvem skulle have troet at han ville udvikle så stærke følelser for endnu en mand? Han som altid havde været så romantisk anlagt og monogam? Havde Llyon aldrig bortkastet ham havde han sikkert ikke været så dysfunktionel nu.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 21.11.2021 16:44
 Overrasket lod Phillippe læberne sig skille så Enzels finger kunne komme ind. Blikket betragtede nysgerrig Enzel ansigt mens fingeren undersøgte de helt normale menneske tænder. Det virkede underligt, men så alligevel ikke, når deres tænder ikke var helt ens. Det var vel helt naturligt at halvkatten var nysgerrig på mennesket, når der var det samme den anden vej rundt. Som fingeren kørte over hjørnetænderne, lod Phillippe blidt tænderne synke lidt ned i Enzels spinkle finger. 

Det ene bryn løftede sig ved Enzels ord, og Phillippe mærkede en snert af nervøsitet melde sig.  Enzel havde været så sikker den forrige nat.  Phillippe sank en klump og rynkede så en smule forvirret panden. 
 " Du var så sikker i går. På han ikke ville lægge mærke til noget.  " kommenterede han, en smule ivrig efter at vide hvad der havde ændret sig.
 " Det er du ikke nu?  " Phillippe havde selv været ret sikker på at Nicola ville kunne dufte ham på Enzel, men Enzel havde fået ham til at tro på at Nicola ikke ville dufte noget. Det var nok også naivt og tro, så let han duftede Enzel på ham. Ganske lidt nikkede Phillippe til det sidste Enzel sagde. Han var egentlig nysgerrig efter hvad slutningen af sætningen skulle have været, men han frygtede også at hvis han spurgte ind til det, ville han rode sig ud i endnu flere problemer. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det var ikke fordi det gjorde ondt da Phillippe tyggede sammen med Enzels finger i munden, men han havde bare ikke set det komme. Han fik lidt af et sug i maven åbnede atter øjnene og måbede åndeløst. Det pirrede ham lidt. Som en snegl der trak følehornene til sig, trak han forsigtigt sin finger ud og placerede den i stedet på underlæben.

”Du behøver ikke være bekymret på mine vegne, Philly, min egen.” Phillippes ivrighed for visse ting forekom ham altid lidt overraskende. Han burde da være ligeglad med hvad Nicola vidste om dem, så Enzel forsøgte at tale problemet lidt ned. ”Jeg tager et bad som noget af det første, når jeg kommer hjem. Og så kan ord og løfter sikkert klare resten,” Svarede han selvsikkert. Når han talte om løfter, mente han selvfølgelig tomme løfter. Han regnede ikke med at ville overholde nogle løfter overfor Nicola, at han ikke ville sove ude igen. Han havde jo tænkt sig at se Phillippe noget oftere nu, nu hvor de kendte til hinandens hemmeligheder og ikke behøvede at lyve eller flygte fra hinanden igen. Det hele skulle nok gå hen og blive meget lettere… Og måske kunne han endelig blive lykkelig i sin tilværelse igen.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 21.11.2021 18:23
 ... bekymret på mine vegne. Phillippe sank en klump, men nikkede lidt til det. Det var ikke Enzel han var bekymret for. Det var sig selv. Det var en ting at støde på Enzel og ikke kunne komme væk, eller skulle sikre sig han ikke kom hen til værkstede hvor Nicola havde været i skjule, men den her gang? Han kunne have været blevet væk fra kroen. Han kunne have ladet hver med at svare på halvkattens breve. Han havde ikke nogen god undskyldning. Han var ikke sikker på deres forhold ville overleve hvis Nicola fandt ud af om deres hemmelige møde.  
 Hvis Enzel var selvsikker omkring det, måtte Phillippe ikke have andet end at håbe han havde ret. Det hele var bare så dumt og rodet, men det var jo ingen andre end ham selv der havde fået rodet ham ud i det. Phillippe lukkede øjnene lidt med et suk. Hvorfor gjorde han det her mod sig selv? Det ville være så meget nemmere hvis han bare kunne lade hver.. Hvis han bare kunne sige nej.. 

" Hvordan tror du han vil reagere? Hvis han fandt ud af det? " spurgte Phillippe pludseligt. Enzel plejede ikke at ville tale om Nicola, men han var alligevel nysgerrig. Phillippe vidste jo godt hvordan han ville reagere. Eller.. Han vidste hvordan han havde reageret de andre gange, men han var da lidt nysgerrig på hvor godt Enzel faktisk kendte Nicola. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

”Vred… ked af det…” Øerne lagde på sig. Han kunne ikke lide at tænke så langt. Egentlig burde han jo svare Phillippe at Nicola aldrig ville finde ud af det, for han ville aldrig gøre det så åbenlyst. Han havde jo ikke lyst til at såre ham. Nicola var ved at restorere fra det svigt han allerede havde oplevet, da Enzel solgte ham til en komplet fremmed. En psykopat… Enzel tog sin hånd til sig og vendte sig med ryggen til Phillippe, med hans arme viklet om sig selv og halen der krøb ind mellem benene på ham. Her lå han lidt i stilhed.

”…Måske vil han endda blive bange. Altså… Bange for at blive alene igen.” Startede han ”Ser du… hans far voldtog hans mor og gjorde hende gravid med Nicola, og hans mor følte ikke meget for ham, så en dag kom hun ikke hjem. Nic har klaret sig selv hele sit liv og har mest bare levet af lommetyverier og indbrud, indtil han stødte ind i mig. Da jeg så ham, vidste jeg at han var noget helt særligt og var nødt til at gøre ham til lystdreng under min beskyttelse. Min fascination og min kærlighed til ham kom helt ad sig selv, faktisk. Og da han en dag sagde at han elskede mig, vidste jeg at vi skulle være sammen for altid.” Helt for sig selv åbnede han op for sin håndflade, hvor han for evigt ville blive mindet om den dag hvor han blandede blod med Nicola. Såret var for længst blevet til et ar. Det gik tværs ind over det gamle han havde, som var blevet mere utydeligt i årenes løb. ”Jeg vil ikke gøre mod Nicola, som Llyon gjorde ved mig.” Han lukkede sin hånd forsigtigt og tittede over sin skulder, hvor han kunne ane Phillippe. ”…Men jeg vil heller ikke miste dig.”

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 21.11.2021 20:51
 Et stille brum i enighed lød fra Phillippe til Enzels konklusion om Nicolas reaktion. Det lød meget rigtigt. Hvem mon han ville blive mest vred på? Phillippe gik ud fra det var ham selv. Nicola elskede ham jo. Det ville give mening at det var Phillippe han ville hade mest. Hade.. Phillippe sank en klump ved tanken. 

Da Enzel lagde sig væk fra Phillippe, trillede Phillippe om på siden for at følge med. Den ene arm lagde sig om Enzel og trak ham ind til sig, så de lå tæt op af hinanden. Phillippe og lukkede øjnene mens han lyttede til Enzels fortælling. En fortælling der fik knuder frem i Phillippes mave. Han vidste ikke det havde været så slemt for Nicola at vokse op. Han vidste han havde været på gaden, men han havde ikke forventet han havde været helt alene. Det hele gav pludselig meget mere mening
 Phillippe, der var gemt lidt væk i de sorte lokker, løftede brynene lidt da et andet navn kom på banen. Llyon. Var det ikke ham Enzel gav sin jomfrulighed til? Brynene endte med at rynket mig lidt, usikker på om han havde lyst til at spørge ind til hvad der var sket. Da han mærkede Enzel flytte på sig, løftede Phillippe hovedet lidt fra lokkerne, og mødte halvkattens blik.
 " Jeg er lige her.. " forsikrede han, selvom det ikke lovede andet end det indlysende. Måske det alligevel var nok for Enzel.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Selvom Enzel lå i en defensiv stilling, betød det ikke at han ikke ville have Phillippe tæt på sig. Han skubbede ham ikke væk, men nød i stedet godt af den varme som kom fra Phillippe. Han skulle bare passe på med ikke at blive følelsesladet af omsorgen.

Forsigtigt rykkede han sig mere, for at kunne møde Phillippes rolige blik og han fandt ømhed i dem. De gråblå smukke øjne… Phillippe var blevet så sød ved ham. Han havde hele tiden været sød, men særligt efter i går, eller måske allerede ved brevudvekslingen imellem dem, var der sket et eller andet... smukt… Midt i hans blikudveksling, begyndte de meget blå øjne at dirre, og lige så pludseligt som en kat kunne bevæge sig i et overraskelsesmoment, kastede Enzel sig ind mod Phillippe med hele sin krop og krammede ham. Han havde et stærkt tag når han var i sine følelsers vold.

”Jeg ved det,” Hviskede han lavt ”Jeg vil have dig... Altid...” Han ville aldrig slippe Phillippe igen. Han skulle nok finde på en løsning.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 22.11.2021 09:33
 Det lød et anstrengt støn fra Phillippe da halvkatten sprang på ham. Ikke fordi Enzel var ting, men overfaldet kom bag på ham og hans trætte, udmattede krop. Den hurtige og pludselige bevægelse var ikke rar, men stønnet var det eneste der gav udtryk for utilpasheden. Phillippe lukkede øjnene og armene lagde sig om Enzel.

Så snart ordene havde forladt Enzels mund, kunne Phillippe høre at hvad han selv havde set som et harmløst og flat løfte, fyldte noget mere hos Enzel. Hjertet bankede nervøst og fortvivlet i snedkerens brystkasse mens en dårlig smag brede sig i hans mund. Havde Enzel taget ordene som en kærlighedserklæring? 
 Phillippe vidste ikke hvad han skulle svare. Han vidste ikke hvad han turde svare. Derfor - i stedet for at sige noget - lod han armene stramme deres greb lidt mere om Enzel, og krammede ham tættere ind til sig. Så håbede han bare at Enzel godtog det som et svar. 
 Mon det var sådan her Nicola var blevet fanget hos Enzel? Nej, for havde sagt han elskede Enzel. Det ville Phillippe ikke sige. Det ville han aldrig sige. I tankemylderet glemte Phillippe lidt at løsne grebet om Enzel igen.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Hvordan skulle man i et så stærkt et greb kunne gennemskue hvad manden virkelig tænkte om ham? Enzel var overbevist om at hans følelser var gensidige. Det de havde sammen var ikke kun et seksuelt forhold. Deres bånd var langt tættere end det. Enzel ville aldrig have delt alle de ting om sig selv, hvis ikke det var fordi han stolede på ham og troede på, at de altid skulle være der for hinanden.

Efter at have krammet Phillippe indtil hans egne arme blev trætte af presset kiggede han opsøgende op på ham og nærmede sig med sin mund. ”Kys,” Krævede han med en kær befaling. Han var blevet svag i sit tag rundt om Phillippe, men blev holdt tæt af Phillippes kram, der endnu ikke lod til at ville slippe ham så hurtigt. For Phillippes skyld kunne han godt trække den lidt mere her. Desuden havde en vis halvpanter godt af at savne ham bare lidt.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 22.11.2021 20:29
 Grebet løsnede sig en smule ved Enzels ord, og Phillippe åbnede øjnene for at se på halvkatten. Han var så tæt på at han blev helt skeløjet, og han endte med at lukke dem igen.
 " Okay.. " nærmest hviskede han, inden han løftede hovedet en smule fra sengen så deres læber kunne mødes. Den ene hånd gled lige så stille op over den spinkle ryg, ind til hånden kunne forsvinde ind i Enzels hår. 

Selvom Phillippe prøvede at bilde sig selv ind, at Enzel bare var en af mange, så var realiteten alligevel ikke helt sådan. Det var ikke alle der fik Phillippe fortælling. Han kunne tælle på en hånd, dem der kendte til sandheden. Uanset hvad han prøvede at fortælle sig selv, var der noget specielt ved halvkatten. De havde åbnet sig op for hinanden, de havde fortalt hinanden deres hemmeligheder, og en bånd var blevet skabt. Phillippe kunne ikke komme uden om, at Enzel betød et eller andet for ham.
 Kysset blev holdt dybt og langsomt indtil Phillippe trak hovedet lidt til sig. Han skulle have lidt luft. Hovedet begyndte at snurre så hurtigt og kroppen blev tung så hurtigt, men Phillippe flyttede ikke hånden væk fra Enzels nakken, med mindre Enzel selv forsøgte at trække sig væk.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Som Phillippe gav efter for hans ønske og nærmede sig ham, lukkede han også sine øjne og adskilte sine læber, for at Phillippe lettere kunne trænge ind. Helt blidt pressede han sig lidt mod hans læber og kærligt omfavnede Phillippes tunge med sin egen. Men det meste af kontrollen overlod han til Phillippe. Hvis Phillippe ville kysse ham passioneret, ville han besvare ham med passion, og hvis Phillippe ville kysse ham ømt, ville han besvare ham med ømhed. Undervejs sukkede han i velbehag. Han havde fokus på deres kys, men blev grebet af den kildende følelse af Phillippes vandrende hånd. Det fik ham til at svaje ryggen og presse sit flade bryst tættere på ham. Det kildede lidt, når Phillippe rørte sådan ved ham.

Som kysset naturligt ophørte og Phillippe trak sig lidt tilbage, så deres læber ikke længere mødtes, forblev Enzels mund en smule måbende tilbage. Men kunne ane de fire tynde hjørnetænder, men Enzel havde ikke ladet Phillippe mærke dem under kysset. Han havde fået lidt varme i kinderne, og det kunne ses på de normalt farveløse kinder. Roligt åbnede han sine øjne sådan cirka på halv. Varmen havde også påvirket hans blik. Lige nu var de nærmest helt runde, som 2 solformørkelser.

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 23.11.2021 10:56
 Kysset var anderledes end det plejede. Det var ikke lige så ivrigt og krævende som det plejede at være. Den rolighed der var over det, kunne næsten virke kærlig, men spurgte man ind til det, var det selvfølgelig bare fordi han ikke var helt frisk. Med det sagt kunne Phillippe komme uden om, at kysset påvirkede ham. Som Enzel pressede sin overkrop mod han, sukkede snedkeren selv i velbehag. 

Phillippe vejrtrækning var en smule tung da han åbnede øjnene  og  blikket en smule sløret. Betragtende flakkede det lidt rundt i det blege ansigt, mens hånden i Enzels nakke gled lidt fri fra håret, så han kunne bruge den til at føre håret lidt væk fra ansigtet, selvom det bare faldt ind foran med det samme igen. Hånden lagde sig mod den røde kind, og tommelfingeren strøg den bløde hud med blide bevægelser. 
 " Du er så smuk, Enzel.. " lød det meget pludselig fra snedkeren, der nok en smule høj på kysset. Da det gik op for ham hvilke ord han havde ladet lyde mellem dem, rømmede han sig lidt og sank en klump, men han trak sig ikke væk, eller tog ordene i sig igen. Det var jo sandt. Det skulle nok bare ikke være kommet ud så kærligt og betaget. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Åh, så Phillippe syntes han var smuk? Enzel smilte et lille smil der mest kunne beskrives som et lusket smil. Han vidste udmærket godt at han var smuk. Måske var han ikke attraktiv i alles øjne, for man skulle trods alt være til mænd og halvdyr, og så skulle man også kunne lide katte. Som et minimum. Men man kunne ikke komme udenom at Enzel var smuk. Han var avlet til perfektion, og han havde for omtrent 13 år sat standarten for hvor meget den perfekte slave skulle koste. Så vidt Enzel vidste, havde ingen siden budt en pris højere end den Llyon gav for ham.

”Synes du?” Spurgte han smigret og kunne dårligt være i sig selv. Det var første gang i lang tid at han var blevet komplimenteret på sin skønhed, men endnu vildere var det vidst første gang han havde fået af vide af Phillippe, at han var smuk. Emnet interesserede ham nok til at han slog lidt ivrigt med halen. ”Det er jeg glad for at du synes. Mit udseende er det eneste jeg kan byde med. Jeg er ikke særlig talentfuld, og jeg er heller ikke særlig venlig. Men du ved jo nok at skønhed er midlertidigt.” Forsigtigt lænede han sig mod Phillippes hoved igen og kyssede ham et par taknemmelige kys på læberne. ”Tror du at du kunne elske med mig om 20 år? Om 50 år?”

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 10.01.2022 08:42
" Mmh, åbenbart." brummede Philippe blot tilbage med en drillende tone. Nu havde han sagt det, så var der ingen grund til at tage det tilbage, lige godt hvor meget det så havde overrasket ham selv at ordene havde forladt hans mund. Phillippes tommelfinger strøg blidt over den ene side af Enzels overlæbe, inden han trak hånden til sig igen og i stedet lod et betragtende blik glide over halvkattens ansigt.
 Det næste Enzel sagde erstattede det betragtende udtryk, med et undrende og lettere uforstående udtryk, og blikket fandt Enzels igen, mens han lyttede færdigt. Han synes ikke det kunne passe halvkattens kun havde dit udseende. Phillippes så ikke sig selv som en overfladisk person, og han var tydeligvis blevet glad for Enzel, så der måtte jo være mere til ham. 

Phillippe skulle til at kommentere på det, da Enzel spurgte ind til Phillippes evner til at elske ham når han blev ældre - nærmere nok gammel og grå. Han kunne ikke eng gang sige, at han elskede ham nu. Phillippes havde sjældent noget at gøre med den samme person så længe.. Han sank en klump og slog kort blikket ud til siden inden det fandt Enzels igen.
 " Jeg synes ikke du kun har din skønhed, " Endte Phillippe med at sige efter at have rømmet sig. 
 " Du har et bordel der klarer sig godt, det er da din fortjeneste. Dig der har op nået det. Og du vil gøre.. meget for at beskytte dem du holder af. Det er da meget mere værd end noget andet! " Selvom ordene mest var til for at snakke om noget andet end Enzels spørgsmål, gjorde det den ikke mindre sande. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Det summede i Enzels krop af opbygget spænding. Han havde i den grad givet Phillippe en mulighed for at erkende sine følelser for ham. Ja, han havde nærmest forsøgt at trække det ud af ham, på en måde som var under lavmålet i forhold til hvor trængende han havde lyst til at være. Men når det kom til Phillippes kærlighed, var han syg efter den! Det var måske en besættelse for ham. Han havde fået Llyons kærlighed så let. Han havde fået Nicolas og nu... Nu? 

Phillippe faldt ikke i hans fælde, men formåede i stedet at distrahere ham fra hvad han ellers fandt utroligt spændende og interessant. For hvad mente Phillippe med at han ikke kun havde skønhed? Enzel lyttede interesseret til, for heldigvis lød det ikke på Phillippe som om han skulle til at have kritik. Heldigvis for Phillippe kunne man se på Enzel at han kunne lide betragtningen af ham. Skønhed havde altid vejet mest for Enzel - det var klart, når man altid havde været pynteslave, og egentlig ikke var berettiget til at have en fremtræden rolle i livet. Men Phillippe kunne godt lide det arbejde han havde gjort? Hele Enzels krop mildnedes i Phillippes favn og smilet bredte sig veltilfreds på hans mund. "Tak Philly." Og hvor havde han dog ret. Der var ikke det han ikke ville gøre for dem han holdte af. Pigerne. Nicola og Phillippe. Det var ikke sikkert at han kunne forvente af dem han elskede, at de ville gå samme længder som ham, for at passe på ham. Men de var nok også bygget af et svagere stof... Phillippe som ellers så så stærk ud, var nok bare tilbageholdt af Katarina... "Jeg vil gøre alt for dig. Jeg kunne... beskytte dig fra Katarina, hvis bare jeg kendte til magien der holder dig bundet" Hviskede han mere alvorligt, og det smigrede, veltilpasse smil svandt langsomt ind, fordi han blev mindet om ringen. Han kunne ikke lide den. Ikke blot fordi det var en vielsesring, men også fordi det var et symbol på en kontrol, som han ikke havde noget med at gøre. Det var nu ikke fordi Enzel ville få behov for at kontrollere ham... Phillippe ville vel komme til ham uanset hvad... Men fordi Phillippe var hans, generede det ham, at der var en anden der også havde gjort krav på ham.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2