" Erfaring ja, " startede han ud, inden han endnu en gang gned ansigtet lidt. Krystallerne havde da bestemt gjort hans liv lettere, men Phillippe kunne jo lide hans arbejde, og han nød hvad han gjorde, så krystallerne var jo blot en bonus for at gøre hvad han elskede.
" Nye oplevelser, nye bekendtskaber. " forsatte han så og holdt så blikket i Enzels. Tænderne sank en smule tænkende ned i hans underlæbe.
" Jeg er ikke ude på at fornærme dig eller træde på dine følelser, Enzel. Jeg vil bare heller ikke.. urgh.. jeg ved det ikke.. " Phillippe havde svært ved at finde ud af hvad han skulle sige. Han ville ikke få det til at lyde som om, at han gik ud fra Enzel havde fået følelser for ham, men han følte at uanset hvad han sagde, så virkede det som om det var det han troede. Fingrene kløede panden lidt, nær hårgrænsen.
" Jeg er ærlig med dig.. Du har fortalt mig mere, end du har fortalt nogen anden, det kan jeg ikke være andet end taknemmelig for, og tiden med dig og på din bordel har været interessant, spændende og lærerig.. " Der var efterhånden ingen tvivl om at Enzel måske fiskede mere efter at Phillippe udtrykte han følelser for Enzel, men han følte bare ikke det samme for Enzel, som han gjorde for Nicola. Enzel var ikke andet end endnu en af mange. Han var blot endnu en simpel fisk i søen, mens Nicola havde en guldbeklædt bowl, helt for sig selv. En bowle Phillippe helt sikkert trængte til at pudse og give noget mere kærlighed og omsorg, men det ændre ikke at Nicola var noget helt særligt.