Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 21.12.2010 23:29
han befinder sig et sted hvor han har været før men denne tomhed er ikke den samme som den anden.
1 meter fra xelira dukker der en klon op og 1 meter lidt nord der fra dukker der en klon op, og de 2 kloner trækker begge 2 lammelses nåle og kaster dem imod hende de 4 nåle tilsammen er rettet imod hendes arme og ben, og ide de er kastet imod hende trækker de begge en katana og løber hen imod hende i en god fart hvor den ene går efter knæene og den anden efter kroppen, i deres løb kommer det fra den ene klon " hvis du vil ha min krop må du tag den " og et smil kommer frem på begge deres læber.

den rigtig kravenoh sidder inde i tomheden og venter på hans næste træk med hende han tager en af de sorte kugler igen og har nu kun 1 tilbage i hans hånd, han kan se hvad hans kloner ser så han sidder et sted i tomheden og kigger på xelir han er nok på en måde blevet besat af hende, han kan ikke bare lade hende være.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 21.12.2010 23:38
Xelirateis fik straks øje på den ene klon, og hamrede hendes energikugle afsted imod den for at uskadeliggøre den, mens hun hurtigt undveg de to nåle han havde kastet, dog var hun så opsat på at få ryddet den ene klon af vejen, at hun slet ikke bemærkede den anden. Kort efter kunne hun mærke hvordan to syle spidse nåle borede sig ind i hendes hud på begge ben, hun gav et lille gisp fra sig, og trak dem ud, for at bedøvelsen ikke skulle nå at sætte sig for meget.
Hun satte hurtigt i løb i en helt tredje retning for at undgå de angribende kloner, men efter ca. 20 meter måtte hun give op, da hendes ben ikke ville lystre, overhovedet. Hurtigt vandte hun sig imod klonerne mens hun begyndte at lave en ny energikugle, mens hun sank sammen på en lille bænk som stod på gravpladsen, hendes ben kunne nu ikke bære hende mere

~*~Billede fundet på google~*~

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 21.12.2010 23:58
ide kravenoh kan se hun er blivet ramt i bene og ikke rigtig kana stå op smiler klonen som tegn på at den rigtige kravenoh osse gør det, da hun sætter sig ned stopper klonen op kort og forsvinder op i røg, og lige ved siden af hende dukker den rigtige kravenoh op med en kniv ved hendes hals " hej " siger han blot " jeg har lært ikke at rører dig denne her gang, men det er rimlig svært " han holder øje med hver bevægelse hun fortager sig for hvis hun begynder på et eller andet stikker han kniven i halsen på hende " det var ikke meningen det her at du skulle tag min energi men det var sådan du valgte det " han sidder og kigger på hende med et lille smil på læben.
han trækker en kniv mere i den anden hånd og placere den roligt hen imod hendes bryst, "nåh hvad bliver det til nu " han kigger op og ned af hende, han havde dog lyst til at dræbe hende men der var noget ved hende der gjord at han ikke gjord det, måske var det fordi han kunne lide at hun har været tæt på at slå ham ihjel, men en ting var sikkert han skal nok få den han kom efter inden han smutter fra hende.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 22.12.2010 00:04
Xelirateis når lige at kaste den dødbringende energikugle efter klonen, idet den forsvinder i røg. Irriteret bider hun tænderne sammen, men stivner idet hun mærkede Kravenohs klinge imod hendes sarte hud, hvor havde hun én ualmindelig lyst til at flambere ham med en stor omgang af hans egen energi, men det blev desværre lidt kompliceret eftersom at han bare bahøvede at lave en enkelt bevægelse for at skære halsen over på hende.
"Det kan De glemme alt om!" snærrede hun uden at kigge på ham, Xelir var typen der hellere gik igennem et helvede af smerte end at efterkomme andres ønsker, i dette tilfælde Kravenohs. Hun prøvede diskret at vriste sig løs fra hans greb, selvom hun mere eller mindre havde givet op på forhånd skulle han ikke have fornøjelsen af at se hende underkaste sig, som en anden slavetøs, det kom aldrig til at ske, om så hun lå for døden!

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 22.12.2010 13:13
han sidder bare og ser på hende og læser hendes kropsprog, det virker til hun heller vil dø ind at gør noget af det kravenoh siger til hende, men det er det kravenoh kan lide ved hende "nåh altså ved godt du har den mest farlige energi af os to, men lige nu er det dig der ikke rigtig har noget valg så tving mig ikke til at dræbe min egen art." han smiler lidt om tanken at dræbe hende.
Kravenoh det sidste mørkelver. et smil kommer frem igen om den tanke "men hvis du ikke forkaster dig efter mine regler så tror mig jeg vil ikke tøve med at dræbe dig, så er du bare endnu en streg på min ryg " siger han seriøst sådan at en hver vil kunne forstår at det var sandt det han sagde.
han kan mærke a selvom han kører på lånt energi er det gamle energi som han ikke havde noget er begyndt at vokse men det går rigtig langsomt. han ser på hende " igen pludselig bevægelser også er du død" han fører den ene hånd hvor han har en kniv i, fører han fra brystet og ned til hendes lår hvor han skære et k i hendes lår (?) og fører så kniven op imod hendes bryst og stopper så der. " hvad vil der ske hvis den her kniv jeg har ved dig bryst forsvandt op og skar den her krave op.. hmm" siger han blot og overvejer hans muligheder imens hans anden kniv bliver holdt tæt ind mod hendes hals.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 22.12.2010 13:59
Xelirateis gav et stædigt fnys fra sig og rettede stolt ryggen, selvom det var Kravenoh der havde styringen i øjeblikket, var hun stadig et stolt væsen og hun havde ikke i sinde at vise andet til den mandlige sortelver, i hendes slægt var det trods alt mændene der var de underdanige og skulle følge kvindernes ordre, så for Xelir var denne situation helt uvant. "Jeg tvinger Dem ikke til noget som helst, hvis der er nogle der tvinger her, eller gør et forsøg på det, så er det Dem!" knurrede hun uden så meget som at kigge på Kravenoh.
Igen gjorde hun etlangsomt men bestemt forsøg på at vride sig løs af Kravenohs greb, især da han fører kniven ned og skærer et K i den fine og ellers uberørte hud på hendes nøgne lår. Heldigvis for Xelirateis var hun vant til en syngende pisk, hvilket fik det skarpe knivsblad til at virke som den rene barneleg.
Dog begyndte den varme klistrede masse hurtigt at løbe ned ad benet på hende, men hun sagde ikke noget til det, heldigvis var Xelir ekspert i at fjerne ar og lignende, så dette ville ikke blive noget problem.
"Der ville ikke ske så meget, andet end at De ville åbne kraven!" sagde hun så bestemt og vendte blikket imod ham med et sammenknebent advarende blik, man skulle ikke begynde at løbe om hjørner med Xelirateis, det var sikkert

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 22.12.2010 19:50
"Tvinger måske føler du at jeg tvinger dig til noget men hvis du tænker ordenlig efter så har jeg ikke tvunget dig til noget det er bare en handling jeg har taget som har fået dig til at tro det " smiler han til hende. selvom han snitter et k i låret på hende virker det som om at det på ingen måde rør hende " nåh så denne form for pinsler har ingen store betydning på dig " et smil bredder sig på hans læbe " jamen hvad med tja " han fjerner den kniv har har ved hendes bryst og tager en af hans lammelse nåle frem og ser på hende " vil ud gerne prøve rigtig smerte som hvor du til sidst vil ønske du virkelig var død" han kniber det ene øje sammen og tager den sidste af de sorte kugler han har, men at slappe af tog ikke det store på energien så hvis hun bare kunne side på bænken uden at prøve på noget så vil det være godt for ham men på den anden side havde hun jo også en kniv ved struben. " jeg vil fortælle dig en ting som du nok skal holde for dig selv, der hvor jeg vil sætte den her nål er lige omkring din nakke men ikke bare i nakken et bestemt sted ved din nakke som vil lamme hele din krop undtagen dit hovde, du vil slet ikke kunne mærke nogle af dine af knogler eller noget som helst i din krop, det er en sand pinsler som stammer fra min slægt." han ser på hende og afventer hendes svar

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 22.12.2010 23:42
Xelirateis kiggede denne gang direkte agressivt på Kravenoh. "Det er fint med hvad De siger, men jeg kender deres intentioner, og det er ikke noget jeg har i sinde at lade mig indvillige i!" hvislede hun så med en kølig tone, hun kunne næsten ikke klare at sidde stille så tæt på ham mere, hun havde lyst at hive og vride sig af alle hendes kræfter, men kniven for hendes hals gjorde de desværre en smule svært.
Dog gjorde hun et hårdt forsøg på at få ham til at miste grebet om hende da hun så nålen i hans hånd, hun var udemærket klar over havd den gjorde, hvis han stak den i nakken på hende, og dét var ikke noget der måtte ske. Totalt hjælpeløs var det værste der kunne ske hendes tilstand, og med Kravenohs hunger efter vold og dets lige.
Hun svarrede ham ikke, men begyndte smånervøst at rive sig løs, hvilket resulterede i, at knivsbladet ved hendes hals langsomt skar sig en anelse ind i den bløde mørke hud.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 25.12.2010 19:38
han lytter blot til hendes ord men det siger ham ikke så meget det hun siger til ham.
da hun prøver at vride sig fri og kniven rammer lidt af hendes hals og det begynder at bløde ser han på hende
"hvis jeg var dig vil jeg stoppe og begynde at se sandheden i øjne." selvom hun nok er stædig burde hun tænke på at kravenoh har gjordt dette i hele hans liv og hun ikke har nogen chance lige nu. han vender blikket væk og smiler lidt og ser så på hende igen." men hvis du absolut vil ha det så okay. " siger han blot og
stikker nålen i nakken på hende(?) hvis hun ikke undviger denne nål vil hun blive lammet fra hovde og ned men hvis hun beslutter sig for at bevæge sig vil hun skærer hendes hals op og det vil storset betyde at hun mister en masse blod og vil dø efter 10 min med mindre hun kunne få læge hjælp med det samme.

kravenoh er ikke stolt over at han sidder og er ved at dræbe en af hans egen men nu er han kommet så langt og hun vil aldrig alligevel tilgive ham for det han har gjord imod hende alligevel, men hvis hun bare vidste at der var en anden måde at få det hele til at stoppe på så vil det hele være nemmere.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 26.12.2010 01:49
Xelirateis mærkede hurtigt hvordan blodet begyndte at løbe ned i hende høje krave, og smerten der ligeledes plagede såret fik hende til at stoppe med at vride sig, Kravenoh var meget stærkere end hende, så sårene var unødvendige og dumdristige, siær fordi begge hendes ben var lammede af de spidse bedøvende nåle.
"De vover på at røre mig!" snærrede hun inden hun mærkede et lille prik i nakken, og en grim summen bredte sig ned langs hendes rygrad, og ud i alle nervebaner, anstrengt hev hun efter vejret, inden alle hendes lemmer kollapsede, og hendes krop hvilede tung imod Kravenoh. En hovedpine var ligeledes begyndt at brede sig da alt giften hun havde fået i kroppen ikke var videre sundt.
Et stædigt arrigt og indædt blik var dog det eneste der tilfaldt den mandlige sortelver, hun sagde ikke så meget som et ord.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.12.2010 14:16
ide nålen bliv sat i nakken på hende smiler han til hende " for sendt "
han ligger mærke til hvordan hele hendes krop
gir efter lammelsen han ser på hende " det her kunne du have undværet hvis du bare havde været lidt mere sød fra starten af, du skulle måske bare har givet mig det kys jeg bad om " smiler han hvor efter han fjerner kniven fra hendes hals " men du ville noget helt andet og nu vil jeg slet ikke rører dig da jeg ved hvilken evne du har til at suge alt energien ud af folk hvilke ikke er særlig sødt af dig at gør ved mig "
kravenoh ved at han må bestemme sig for om han skal dræbe hende nu eller hvad han skal gøre ved hende.
" men sig mig nu når du alligevel ikke rigtig kan gøre noget. hvordan er din slægt? er de onde mennesker eller?
fortæl om den, vi har masser af tid jo " han sætter sig godt til rette og kigger på hende

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 28.12.2010 12:33
Xelirateis havde mest af alt lyst til at slå ham, tæve løs på ham med alle de kræfter nu nu engang havde, hvilket ikke var noget at snakke om, men rasende kunne man roligt kalde hende, hvilket ligeledes var tydeligt i hendes øjne. "Min slægt er i hvert fald ikke mennesker!" gispede hun, mens hun anstrengt trak vejret, dét i sig selv var hårdt og anstrengende når resten af ens krop var lammet "Men det må Deres havde været med de manerer!" fortsatte hun med et hadfuldt blik rettet imod ham.
Xelirateis var selv hårdt opdraget, for det første til benhård deciplin, men ligeledes til høflighed og ikke mindst til at hade de hvide elvere, deres lyse slægt, som de nu engang blev kaldt. Desuden havde Xelirateis en stædighed så stærk, at hun ikke havde i sinde at give Kravenoh nohle af de svar han ville have, det skulle han ikke have fornøjelsen af, på trods af, at hun nu engang var i hans vold.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 29.12.2010 10:43
hans langt overlenedehed brænder helt klart af på hende han kan forneme at denne mørkelver minder lidt om ham selv, og at han ikke for noget rigtigt ud af hende selvom hun er så hjælpe løs nu og ikke rigtig kan gøre noget ved kravenoh. han ser på hende irriterende " hmm nuvel.... du vil ikke sige noget, klogt men dumt men som sagt havde jeg heller ikke regnet med at du vil fortælle noget" han tager fat om halsen på hende " min slægt er mørkelver lige så meget som dine er og om du vil det eller aj så er vi storset samme stamme " ide han slutter den sætning slipper han grebet om hendes hals og lænder sig lidt tilbage og ser på hende med et stille og rolig blik.

kravenoh krop begynder stille at vende tilbage til hans gamle og en ny energi begynder at strømme i hans åre
og et smil begynder stille at kommer frem på hans læber han retter så blikket på xelira " hvad skal jeg stille op med dig? " han kigger søgende rundt for at se om der er nogen eller noget der kunne gi ham en ide.

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 04.01.2011 13:21
Xelirateis stirrede på Kravenoh med et blik der decideret sirtede, hun var så arrig at det mere eller mindre var umuligt at beskrive, en ting som sortelveren ellers sjældent var, men samtidigt var hendes morale let dalende, en ting man ike ville kunne undgå i en situation som Xelirateis.
Kravenoh greb hende med lethed om halsen, en panik spredte sig lynhurtigt i hele hendes krop da han lukkede for hendes luftveje. Hun hev efter vejret, men til ingen verdens nytte før Kravenoh igen slap.
Pludseligt, som en krampetrækning spyttede hun ham i ansigtet, en ting hun aldrig havde gjort før, eller på nogen måde havde tænkt sig, men af mangel på kontrol, og af raseri var den handling det eneste Kravenoh fortjente.
"De vil aldrig have ære nok til at kunne kalde Dem mørkelver, de er sikkert halvmenneske, bastard!" snærrede hun anstrengt, mens hendes dømmende sammenknebne øjne stirrede tomt ind i hans.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2011 09:46
ide hun spytter på ham smiler han blot " uhh tak jeg er smigret betyder jeg så meget for dig " han tager spyttet væk fra ansigtet. han vidst godt at han havde taget på hende og hun vidste det nok osse "hmm.... så du mener ikke jeg har ære nok til at kalde mig mørkelver.. tsk nu er det jo ikke lige mig der har problemer vel, en hver mørkelver kan klare sig selv overfor alle angreb men ikke dig du er ikke som alle andre du kan ikke klare dig overfor mig men mund du kan overfor andre." han ser på hende " hvis jeg gav dig din føle hed tilbage hvad vil du så gør, vil jeg få noget af dig eller hvad havde du tænkt dig " han overvejer kort om han skulle være et rigtig svin også voldtage hende men sådan er han ikke, "hmm jeg venter " han ser afventene på hende

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 05.01.2011 12:56
Xelirateis sendte ham et trodsigt blik, hendes vejrtrækning var blevet mindre anstrengt i takt med at hun var begyndt at slappe mere af ved tanken om ikke at kunne gøre noget. Det stædige blik var så småt begyndt at aftage og en bølge af mindre opgivenhed var skyllet ind over hende. Til gengæld var en mindre summen begyndt i hendes nakke, hvilket var starten på at føreligheden var på vej til at vende tilbage. Heldigvis varede lammelsen i hele kroppen ikke så længe, da én nål til at bedøve et helt legme ikke kunne holde kroppen i skak så længe.
"En mørkelver med lidt ære i livet ville ikke opføre sig som De gør, enhver ham blive overrumblet, da vi alle er født med forskellige gaver!" sagde hun så bestemt og vendte ansigtet væk fra Kravenoh.
"Jeg har intet at tilbyde Dem, jeg er blot en simpel læremester!" afsluttede hun så, uden at se på ham. Xelirateis var ganske velhavende, men det behøvede Kravenoh slet ikke vide noget om. Den snurrende fornemmelse havde så småt bredt sig til resten af rygraden, nu var det bare et spørgsmål om tid.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2011 22:41
kravenoh krop er næsten helt fit for fight igen efter hun havde tager hans energi, "hører her jeg er lige glad med alt det lort du siger vil bare sige en ting noget for noget " han smiler lidt og kysser hende på munden hvor efter han tager nålen ud af nakken på hende og rejser sig op og går 2 meter væk fra hende, da hun sikkert vil være pist eller måske indse at det hele kun var en måde at teste hende på men man skulle nok være klog for at regne det ud. "såh enlig fri var hvordan føles det " han ved at der kun vil gå få minutter efter nålen er fjernet at hun vil kunne mærke sin krop igen. så han vil mene han har været sæd ved hende.
han kigger op kort da det trækker op til regn og det er kun et spørgsmål om tid før det begynder at regne.
han ser på hende " nå vejret er ved at fortage så vil du være sur resten af dit liv eller hvad vil du..." han træder et skridt tætter på hende og stopper op " ved du hvad du kan gøre lige hvad du vil med mig, lige her og nu du for kun denne ene chance i dit liv så grib den hvis du tør " han ser afventene på hende

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 06.01.2011 10:14
Xelirateis gav et lile gisp fra sig idét han kyssede hende, mens hun af alle kræfter prøvede at skubbe ham væk, eller, det ville hun have gjort, hvis det havde været fysisk muligt for hende. Hun vidste ikke engang hvad hun skulle sige mere, der var tilsyneladene intet der trængte igennem til den mandlige sortelver, overhovedet!
Dog mærkede hun en lettende følelse da Kravenoh trak nålen ud, og gik et stykke væk fra hende, personligt run havde hun længtes efter, især i et selskab som hun var i nu.
Den summende fornemmelse bredte sig ud i hver eneste kropsdel, før det med ét føltes som om hele kroppen sov, det var ubehageligt, men nu kunne hun i det mindste bevæge sig en smule. Havde det ikke været for den ekstra energi som hun havde taget for Kravenoh, havde hun ikke orket at rejse sig, men nu gjorde hun det. Langsomt men sikkert fik hun krappet sig op på albuerne på den store brede stenbænk, for derefter at komme op at sidde.
K'et kom Kravenoh havde ridset i hendes lår var allerede stoppet med at bløde, og der var kommet en fin mørk skorpe på, desværre krævede det arbehandling, hvilket ikke var det sjoveste i hele verdenen, men Xelir var parat til at gøre hvad som helst for at fjerne alle minder om den rædselsfulde sortelver.
Endelig fik hun kæmpet sig op og stå med et lille suk, før hun vendte blikket stift imod Kravenoh "Jeg beklager, jeg er ikke dum nok til at angribe Dem, og nej, De skal nok ikke regne med tilgivelse. Nogensinde!" snærrede hun så, før hun tog et fast greb som staven, og tog de første skridt mod kirkegårdens udgang

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 07.01.2011 00:34
han vidste ikke hvad der gjord at han på en måde lod hende leve måske fordi hun var andreleds frem for ham og måske trængte hendes ord ind i hans kolde hjerte, et smil kommer frem på hans læber " måske kan du ikke tilgive mig men en ting er sikkert du vil ikke glemme mig " han ligger mærke til at hun vil ud eller væk der fra " nej du er ikke dum " og forsvinder så kort og sukker op lige foran hende " men det vil være dumt at gå nu, synes du skal blive selvom jeg har været sådan overfor dig " han ser på hende undrene selvom han vil forstå hvis hun gerne vil væk efter alt det der var sket, han følte selv at han havde vundet dette slag men han ved osse at denne sortelver virkelig kunne slå fra sig når det virkelig. " nu vil jeg ikke stå i vejen for dig men synes du skulle blive efter vores lille måde, måske og tale eller du kunne få en chance til eller hvad du nu har lyt til " han mente virkelig de ord han fyret af til hende selvom
det virkelig var noget mærkeligt at sige til en person som han lige havde kæmpet imod, men han havde lov at håbe selvom han virkelig havde alle odds imod sig. han træder derefter et skridt til siden for at visse at hvis hun går så vil han ikke stoppe hende på nogen måde. " men dit valg " siger han blot

Xelirateis Waaylin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 263 år

Højde / 183 cm

Xenix 07.01.2011 00:56
Xelirateis stirrede irriteret på Kravenoh, hvorfor var han sådan, egentligt ærgeligt at en elver som ham skulle gå tabt. "Jeg har ikke i sinde at blive i Deres selskab!" snappede hun efter ham, selvom hun mest af alt havde lyst til at sidde ned, hun havde langt hjem, og bedøvelsen pumpede stadig i kroppen på hende så hendes ben sitrede ganske let af træthed under hende, hendes hoved dunkede i en smertende rytme der fulgte hendes hjerteslag. "De har ikke vist mig andet end uforskammethed, en opførsel man ikke burde udvise til sin egen slægt!" fortsatte hun, før hun langsomt og usikkert gik forbi Kravenoh, men efter 20 meter måtte stoppe op, og synke ned på den nærmeste gravsten. Hvis han så meget som nærmede sig tvivlede hun ikke på hvordan hun skulle komme hjem, det blev via hans nyerhvervede energi, og så kunne hun passende efterlade ham med et fint X snittet i kinden, alt andet ville ikke være retfærdigt, men Xelirateis var for træt, hun havde brug for tid til at sunde sig, bare lidt endnu

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester
Lige nu: 1 | I dag: 7