Afdeling for magiske vidundere

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 23.06.2008 19:34
" Jeg har sgu aldrig været svagere end dig , og det bliver jeg aldrig ! " Hvæser han stædigt .
" Høje rang ! ! ? Jeg er sgu verdens mest uheldige , bare at være i familie med dig ! ? Prøv at se på hende der pigen ? ! Prøv og se hvor dårligt hun har det ved at være din bror ! " Råber han .
" Hvor mange hader dig måske ikk , fordi du er så skide egoistisk , og så skide irriterende ! "
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.06.2008 20:19
Samson spytter ud til den ene side, og kigger tilbage på Kemarano.
"Du har, og er svagere end mig! Du holder dig ikke oprejst, det tyder på alt!" Samson smilte stort.

"Jeg har selv med vilje gjort, at hun ikke kan lide mig! Så det er jeg ret så ligeglad med!" sagde han roligt.
"Der er mange der hader mig, men tror du ikke at jeg lader dem hade mig med vilje?" Han rystede let på hovedet af Kema.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 23.06.2008 20:24
" Pfhh ! " mumler han og ligger armene over kors , " Nu skal du sgu lige til at passe på hva' du siger ! "
Han ligger armene om på ryggen , uden Samson ville kunne se det , danner han en lille kniv af skygger .
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.06.2008 20:30
"Jaja... Men jeg gider ikke at bruge mere af min tid på dig... Tiden er kostbar efterhånden..," Han smilte kækt, og drejede rundt.
Han kiggede sig over skulderen.
"Glem det..," Brummede Samson, og smilte kort, inden han kiggede ligeud igen, og gik hurtigt væk fra stedet, dog med et magnetisk felt omkring sig, hvis Kemarano skulle prøve på noget.

//out
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Kemarano Óltmann

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 143 år

Højde / 190 cm

Koto 23.06.2008 20:33
" Tsk ! " mumler han og kniven forsvinder fra hans hånd .
Han kigger sig om før han selv går .

// Out ,

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 03.02.2009 18:49
Rick har gået mellem de mange hylder, rundt på hele bibloteket, og læst hver eneste titel på bøger. Hun leder egentlig ikke efter nogen bestemt bog, hun har bare ikke andet at lave. For en gang skyld, har hun sværdet med sig, som sidder fast i skeden på ryggen af hende. Og siden hun er så lav, er det lige før sværdets spidse ende, rammer gulvet.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
It makes people wonder what you're up to.."

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 03.02.2009 19:49
Rick går fortsat rundt mellem de mange hylder. Da hun endelig hører lyden af åndedræt, vender hun straks blikket mod Garth. Hun betragter ham kort, men undlader at sige noget til ham, da han ser ud som den bog er rimelig spændende. Selv har hun aldrig nogensinde læst én eneste spændende bog. Og hun har ellers læst mange bøger, da hendes far tvang hende til det. Hun ryster så kort på hovedet og begynder igen at læse titlerne på bøgerne. Ellers laver hun ikke andet, bortset fra, at rette på det lille forklæde der hænger om hendes hofter.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 03.02.2009 20:04
Et lavt grin kommer fra hende, efter den sidste titel hun læser på en af bøgerne. Hun vender så blikket mod Garth, men smilet stadig er bredt over hendes læber. Kort skæver hun til sværdet, før hun vender sig mod Garth igen.
"Øhm.. Ja. Et eller andet skal jeg jo forsvarer mig med," siger hun roligt, mens hun smiler venligt til ham.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 03.02.2009 20:18
Hun går nogle skridt væk fra boghylden, samtidig nogle skridt tættere på Garth.
"Ja, selvfølgelig har jeg det. Ellers har jeg ikke en chance mod andre," siger hun kort. Hun smiler svagt skævt.
"Piger som mig? Hvad hentyder du præcist til?" spørger hun roligt. Dog har hun ikke tid til at få svar, da hun hurtigt skynder sig at sige:
"Jeg bliver nødt til at gå. Jeg har en ... smule travlt," siger hun bare, før hun hurtigt vender ryggen til ham.
"Men .. det var hyggeligt at snakke med dig," siger hun kort, selvom de egentlig ikke fik snakket specielt meget. Kort efter forsvinder hun derfa.

//Out. SORRY!! Min søster kom hjem, og det er rigtig hende der har nettet, så bliver nødt til at gå >>

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 7