Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 15.11.2016 20:20
For tiden havde vagterne i hæren været lange og udmattende, og det var ikke fordi at Nao nød at pukle sådan som hans vagter lå, det var for at sige det lige ud, ret irriterende. Men selvfølgelig, han måtte bide i det sure æble, for det var hans job og det var forventet af ham at han ville gør hvad han kunne når rigets sikkerhed var på spil. Lige nu var det måske ikke helt så meget på spil, men befolkningen var utrykke over situationen med Dæmonernes plager over landet og derfor var de nød til at have flere vagter på gaden, og det betød altså at Nao og mange andre ikke havde ret mange fri aftner, eller dage - Men i dag havde han en fri aften og han havde virkelig regnet med at han kunne slappe af hjemme på værelset. 
Det bedste ved denne plage, selvom man ikke rigtig kunne sige sådan noget, fordi der virkelig ikke var noget godt ved det, men han behøvede ikke at have meget tøj på som normalt. Det ville være alt for varmt, så fortiden gik han ikke i ret meget andet end et par tætsiddende bukser, et bælte hvor han kunne have sit lange sværd hængende i og så en hvid løst siddende skjorte, med tre knapper for oven.

Det var næsten mørkt da han traskede igennem beboelsesfløjen, for at komme frem til hans værelse, efter endt vagt. Han kunne mærke at hans fødder ikke havde det helt godt efter dagens arbejde, som havde bestået af meget forskelligt arbejde. Men lige nu var det hele bare meget krævende på grund af tørken og ikke mindst varmen. 
Ethel? Han nåede lige at se ryggen af hende som hun gik rundt om hjørnet. Det var længe siden han sidst havde set hende, dog var han stødt ind i hende få gange efter deres nat på hans værelse, en nat som han ikke ville glemme. Han gik lidt hurtigere, for at komme rundt om hjørnet. "Ethel!" Han stemme lød ned ad gangen, og han det var slet ikke meningen at, nærmest råbe på den måde, han vidste ikke helt hvad der gik af ham. Hvis hun lige var sluppet for vagt, kunne de da sætte sig sammen. "Er du på vej på vagt, eller lige sluppet fri?" Det var et spørgende ansigt, med et smil dansende på hans læber.

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Drage Ridder af Lyset [ og grevinde ]

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 15.11.2016 21:13
Det havde været en lang dag som bare pokker. Lang og varm. Normaltvis ville hun intet have imod det, men under den  bagende sols tørke hvor flere og flere borgere skreg efter vand og samtidig stadig nærede en mistro til dæmoner og folk der lignede, var hver dagvagt efterhånden blevet en mindre krig i sig selv. Hun havde brugt størstedelen af tiden på at holde øje oppe fra og hjælpe til ved de brønde hvor der var mest oprør.
Men nu havde hun fri, endelig!
Hun havde lige afleveret dagrapporterne da hun hørte en kalden ned af gangen. Fraværende stod hun og løsnede de nederste knapper i den svedplettede sandfarvede skjorte med halv-ryg hun havde fået fat i så hun undgik de helt store solskoldninger Om end den stadig var varm at have på, mest der hvor det sorte sørgebind var som det var påkrævet, selvom hun ikke selv mente hun burde sørge over tabet af sin husbond.
Imens blev hovedet, kort efter fulgt af kroppen, drejet imod den velkendte stemme. "Nao? Hva så? " Hun gik ham i møde med et træt smil om læberne. '' Ja, har lige afleveret rapporterne, ikke at der har været det store at rapportere.. Hvad med dig? Synes jeg så dig et par gange derude.?" Hun baskede kort, dvaskt med de store sølv-grå vinger. Nu magien ikke var der til at skjule dem, fandt hun det nærmest pinagtigt at få dagvagter, for ikke at nævne de blikke hun fik af rigmænd såvel som de yngre krigere. Blikke der var suspekte eller fyldt med afsky, sjældent noget imellem de to.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.11.2016 07:59
Okay, der var nok ikke nogen, som ikke havde hørt hans kalden, men det kunne da være lige meget, det kunne jo være at havde noget vigtigt at rapportere.
Det var rart lige at møde og snakke med hende igen, han havde på ingen måder glemt deres sidste aften, men satte heller ikke nye forventninger op.

"Jo, jeg har også været ude i dag" Sagde han smilende og kiggede i hendes øjne, "Nej, det ikke fordi at der er det helt vilde at rapportere om. Kun det sædvanlige i disse dage. Det er lidt kaos derude"
Nu hvor han ligesom havde fået fat i hende og hun havde fyraften, kunne det da været at hun havde lyst til at tage et glas et eller andet med ham, hvis hun da ikke have lavet andre planer for restenen af aftenen.

"Har du planer for resten af aftenen? Han kiggede spørgende på hende. [/b]"Lyst til et glas et eller andet?"[/b] Det var et lille smil som formede sig håbefuldt på hans læber. Han var godt nok noget smadret, men hvis han kunne få chancen for at være social ville han hellere end gerne det.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.11.2016 15:01
"Lidt kaos?" Hun hævede et øjenbryn af ham. " De tror nærmest at verden er ved at gå under og at alle rige bare kan købe sig til mere vand, når selv de store brønde er ved at tørre ud. " Hun tog sig i at himle med øjnene. Jo, selvfølgelig var manglen på væske irriterende, det kunne de da også selv mærke i paladset hvor flere og flere henlod sig til tynd og dårlig alkohol. 

Hun rystede på hovedet til Naos spørgsmål. " Nej, jeg har ikke flere planer, kun afslapning, medmindre du skulle have nogen planer? " Et kækt lille smil gled over hendes læber. " Jeg siger ikke nej til et glas, nu hvor du byder. " Lo hun. Det havde været længe siden de kunne slappe af i hinanden selskab, sidste gang havde nok været den dejlig lange nat med ham. Hun tog et skridt tættere på ham, idet hun lænede en anelse tættere op ad ham. " Dig eller mig, eller vil du foretrække opholdsstuen? "
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.11.2016 17:18
Han smilede igen, da hende kække smil gled over hendes læber og lidt mere lænede sig tættere op ad ham, nå så det var med den på? Det var da glædeligt at hun takkede ja til en snak og ikke mindst et glas, nu hvor han bød hende på lidt - Så måtte de jo tage den derfra og se hvordan aftenen forlød. Nao smilede lidt mere til hende, "Det lyder godt, jeg har ikke andre planer end at vi kunne sætte os ned, og se hvordan aftenen forløber sig" Smilet ændrede karakter til et lidt kækkere et, men han forventede intet. 

Altså nu hvor det var ham som bød, så var det vel oplagt at de kunne sidde inde hos ham, ligesom sidste. Men tilgengæld, så ville han da virkelig også gerne se hvordan hun havde indrettede sit værelse. "Hvis jeg nu henter vinen på vejen, så smutter vi ind til dig?" Han kunne vel godt lige hente en flaske som de kunne sidde og nyde i hinandens selskab. Det ville bestemt ikke gøre noget for ham.

Han gik sammen med hende ned ad gangen. Snakken gik om løst og fast, han ville ikke ind på de lidt mere krævende emner, før de lige som havde fundet til rette og sad sammen og virkelig kunne snakke. Han stak hurtigt hovedet ind i hans lejlighed, hvor han hev fat i en god flaske og forsatte med hende ned til hendes lejlighed.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.11.2016 17:49
*Sørg, sørg sørg.. Din mand er død, du kan ikke bare sådan gå og være glad, selvom det er et stykke tid siden! * Skændte hun  tankerne på sig selv, men lige lidt hjalp det. Smilet blev på læberne, varmt og tilpast som hun med en kort nikken blev enig om hendes værelse.. Havde hun overhovedet fået ryddet op efter rapporterne..? Ethel var ikke sikker, ville faktisk ikke blive oveerrasket hvis skrivebordet lignede et eller andet e skriverkarl arbejdede ved.  Hvad pokker, Nao havde forhåbentligt set værre.?
Munter men høflig snak foregik mellem dem som de banede sig vejen ned til hendes værelse, dog med en kort stoppen ved hand værelse. Inden hun selv roligt slentrede hen til sit værelse, fandt nøglen og låste op. 
"Velkommen til mit ydmyge kvarter." Lød det Som hun kort bukkede foran ham så han bare kunne gå ind og slå sig tilrette hvor han nu lige kunne finde plads. Rummet virkede dog nok lidt mørkere end de andre riddere og krigeres, siden det jo  var en tradition at have sort stof hen over portrætter af en afdød indtil det kunne brændes efter et års sørgen. En fjollet regel mente Etheldred dog der gerne så at billederne af Thomas bare blev brændt hurtigst muligt, selvom det var umuligt i tørken.
Hun trissede hen og fandt et par glas til vinen, inden hun selv lod sig brede sig i en dejlig blød lænestol, med vingerne let ud til siden bag stolen så de også kunne få et form for hvil.
" Så, hvordan har din dag været?. " Lød det, oprigtigt interesseret.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.11.2016 20:13
"Mange tak" Sagde han roligt og smilende og traksede ind i værelset. Det var et fint hjem hun havde sig her, selvom det lignede hans og de andres utroligt meget. Alle værelserne var mere eller mindre de samme, så det var faktisk kun indretningen og sådan man kunne gøre personligt og ligge sit præg på, og det må man da også sige at hun havde gjort. Hun boede ret så pænt, noget pænere end han selv gjorde, men det var også fordi at han ingen forstand havde på sådan noget. Det rodede lidt på hendes skrivebord, men det gjorde det når man lige havde afleveret rapporter. Sådan så det også ud inde hos ham, bare lidt værre.
Han lagde hurtigt mærke til billedet med det sorte klæde over, hvem han bag det og hvem var død? Det ville der være nok tid til at få svar på.

Han fandt til rette i sofaen ved siden af lænestolen som Ethel havde sat sig i. Det var rart nok at kunne sidde i hendes selskab igen, bare sidde og slappe af. Han tog de tog glas og lod proppen på flasken ryge sig sen tur og fyldte de to glas og rakte det ene til Hende, og tog selvfølgelig det andet selv og satte det på bordet foran ham. "Jeg synes ikke at dagen har været så slem, som andre har været. Folk virker til at vænne sig til vores rationer, og at de ikke bare kan få det vand som de ville have" Han smilede og drak af sit glas, en lækker vin. "Hvordan har din egen været, Ethel?" 

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.11.2016 20:46
Der var ikke så meget der kunne ændres i værelserne, det var givent. Kun generalen og de højest stående kunne få de helt store værelser, men Etheldred fandt nu ikke at der var noget at beklage sig over: Så længe der var ly og en seng varhun egentligt ganske tilfreds. 
Hun tog imod glasset med et roligt smil, og lysten til at smække et ben op over armlænet, men holdt sig dog fra det, for nu. Hun kørte vinen rundt i glasset mens de blågrå øjne betragtede det, inden hun løftede glasset op til sine læber og tog en smagsprøve. På trods af temperaturen var den dejligt velsmagende, en glimrende årgang. En arm blev lænet over og stillede glasset fra sig på bordet. '' Så har din dag vidst været lidt lettere end min. " Lød det muntert. " Jeg har været i luften det meste af tiden eller på tagene, for at observere oppefra; det er lettere for mig den måde end hvis jeg var på jorden, folket stoler stadig ikke på dæmoner eller os der har antydningen af dæmonblod i årerne, så når jeg er på landjorden er der en vis risiko for at blive smidt sten efter selvom jeg er i uniform..  " Hun trak let på skuldrene. " Brønden nær den nordlige port løber nok helt tør i morgen, der var kun noget mudder nede i den i dag... Mudder og småunger, en eller anden havde firet ned for at hente vand dernede... Det endte med vi måtte lave en afspærring og få fat i en smed til at lægge et gitter hen over. Men om det holder, ved jeg ikke helt. " Indrømmede hun.
Blikket gled tilbage over på Nao, mens hun strakte sine fødder.

" Vi vænner os til situationen, men jeg glæder mig nu stadig til der kommer regn igen. " Lød det eftertænksomt mens en hånd gled gennem håret, om bag og løsne hestehalen som krøllerne havde siddet i hele dagen.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.11.2016 21:06
Han smilede som hun satte sig ordentligt til rette, det virkede til at hun virkelig nød at være hjemme på værelset igen, han nød det hvert fald. Vinen virkede også til at falde i god jord, den var også ret god. Han tog endnu en tår fra sit glas og lod blikket glide over på hende. Hun var ligeså pæn som han huskede hende, og det var faktisk et nyt syn at se hende så tæt på med vingerne ude. "Det virker til at min dag har været noget nemmere end din, ja" Det var forståeligt at hun fik opgaverne, som bestod af at holde øje med byen oppe fra, det var virkelig også en vigtig opgave for det var meget nemmere at få øje på problemer eller andre ting som kunne opstå når befolkningen var presset på den måde som de virkelig var. 
"Jeg håber at jeres gitter vil holde til i morgen, så vi kan få lavet en bedre løsning på problemet. Men hvis der virkelig ikke er mere vand at hente, så går der ikke længe før at vi må lukke den. Det er for farligt at sende børn ned i brønden for at hente vand" Hvem var så sindsyg at sende deres eget barn, eller en andens barn ned for at hente vand? Sådan et pres skal ikke ligge på et barn. 

Regn, det var bestemt også noget som Nao, ligesom resten af landet, så frem til at ville komme igen. Det ville blive godt, men lige nu var der ingen sikkerhed for hvornår det ville kommer - eller om det ville komme. "Regn, ville bestemt være dejligt, Ethel" Han kiggede ind i hendes øjne og så over på væggen med det tildækkede billede, mon han kunne spørge? "Jeg håber det er okay, at jeg spørger. Men hvem hænger på det tildækkede billede?" Han var lidt nysgerrig. Det kunne jo være Thomas.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.11.2016 21:37
Hun nikkede igen, eftertænksomt. Forhåbentligt ville der ikke ske mere ballade med små børn i bunden af brønden eller lignende oplevelser aftenen igennem, men det sod ikke til hende at tage de bekymringer på nakken, det var ikke hendes aftenvagt i aften, for en gangs skyld.. Typisk holdt hun sig til aftenvagterne for at undgå at blive smidt sten på.  " Ja, jeg håber der bliver fundet en bedre løsning, selvom mudderet nok er tørret i morgen med den hede der er. " 
Et lille suk forlod hende idet hun rakte ud efter glasset og legede lidt med det. " Dejlig kølig regn.. er let kunne fejret med et bad ude i det fri midt om natten..Så dejligt forfriskende For nu må makeup og støv gøre sit bedste for vores hud og hår. " Hun lo kort, selvom det svandt hen idet Nao begyndte at omtale maleriet.  Bidende undersiden af tungen nikkede hun. " Det er Thomas... Pesten tog ham kort før dronningen gav lov til at bruge kuren. "
Det var med et bankende hjerte hun fortalte Nao det, bedende til at han ikke straks ville tro hun var skyld i det, selvom hun jo var det. * sørg, sørg, sørg * Igen gled mantraet gennem hendes tanker, mens hun vippede lidt med vingerne. 
Forsigtigt hævede hun blikket fra sine fødder, som hun knapt havde bemærket at hun havde set ned på, og mødte tøvende Naos blik. Han var jo nok den eneste hun havde snakket med om sit had overfor Thomas. Og hvis han skulle have mistro til hende, vidste hun knapt hvad hun skulle gøre. Stikke af til Kzar Mora? For at blive fanget og tortureret der..? Flygte til norden..?
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.11.2016 21:58
Som han lidt havde gættet så var det Thomas som havde mistet livet, og det var klart at hun sørgede over det. Han var hendes mand, selvom han på ingen måder lød til at være den bedste mand nogen kunne få sig. Efter det hun havde fortalt ham sidst de var sammen, havde Nao ikke haft ret meget tilovers for ham, selvom han ikke kendte ham. Men Nao vidste at man respekterede en kvinde, og ikke ville vise nogen onde hensigter overfor en kvinde, men sådan virkede det ikke til at Thomas var.
Men Nao var alligevel en smule splittet, en mand havde mistet livet og på den anden side så var han et svin, og Ethel havde fundet sig i for meget. "Det er selvfølgelig trist at du har mistet ham, selvom om han måske ikke altid var den person som du ønskede han var" Han kunne se et trist og tøvende blik hos hende, han var også lidt selv tøvende. Han vidste ikke om han kunne tale frit fra posen, og fortælle hvad hans mening om ham var.

"Det er selvfølgelig trist at det skete lige inden kuren blev lovliggjort" Sagde han trøstende, "Vi mistede mange mennesker i den periode, det var en trist periode for landet. Men jeg håber du kommer dig over det. Jeg er her, hvis du har brug for noget"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 16.11.2016 22:35
Etheldred skævede kort imod døren, tog en slurk af sin vin inden hun så tilbage på Nao. " Han var ikke den bedste mand nej, men jeg føler mig lidt skyldig for at han døde og jeg lever.. Og det er egentligt det... Der er .... Undskyld hvis det lyder ondsindet, det er ikke min mening.. Men der var absolut ingen kærlighed mellem ham og jeg.. Derfor er der heller ikke rigtigt noget afsavn som sådan.. Men traditionerne skal jo følges med sørgebind og alt det... " En sukken forlod hende inden hun tog en længere tår af vinen, og rigtigt tog sig tid til at nyde smagen som den gled varmt ned i halsen på hende. 4 måneder mere, så kunne hun stoppe det pjat, brænde alt der var tilbage af hans, billeder tøj... Ting der ikke skulle arves af nogen. Det eneste der egentligt bekymrede hende var hvorvidt hun kunne få lov at beholde deres ejendom eller om den ville overgå til en eller anden fætter.. Søskende havde han vidst ikke nogen af. 
"Hvis jeg har brug for noget..?" Blikket gled over imod ham. " Kan et par varme stærke arme i et omfavn gælde som 'noget..?" Et kort smil gled over hendes læber.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.11.2016 23:25
Det var på ingen måder nogen overraskelse at der ingen kærlighed var i mellem de to, det var faktisk lidt oplagt. Ellers havde hun sikkert heller ikke været sammen med Nao, den nat. Hvilket havde været en skam for ham, men han havde heller ikke haft det dårligt med at tage hende med i seng, fordi at det netop var sådan i mellem dem. Han kunne også godt se at hun måtte vise udad til at hun var i sorg, for Nao regnede ikke med at der var andre end ham som vidste hvordan det stod til i mellem dem, og der var nok heller ikke andre som burde vide det. 
"Jeg bebrejder dig ikke" Sagde han roligt i en beroligende tone, "Det forhold kunne jo ikke indeholde nogen form for kærlighed når han var sådan overfor dig, Ethel" At traditionerne skulle overholdes var også for at vide hendes sorg udadtil.

Han rejste sig op fra sofaen og gik over til hende. Han havde ment hans ord, hvis hun manglede noget som helst, hvad som helst, så skulle hun komme til ham - Også selvom det bare var et kram. "Det ville være en ære for mine arme at omfavne dig, kære"

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 28.12.2016 13:13
Ethel smilede let, som han kom over til hende. " Et omfavn i sengen måske..? Hvis det ikke vil være upassende.." Lød det hviskende varmt imod hans øre idet han kom for at omfavne hende. Hun kendte til folk der ville finde det upassende på nuværende tidspunkt, men Etheldred var lige glad, hun havde behov for en mands omfavnelse, nærvær og kropskontakt. En mand der vidste hvordan man kunne få nydelsen op i en kvinde uden at tænke på at få afkom som det eneste. En der vidst hvordan han skulle røre hende. Og lige akkurat dette vidste hun jo fra tidligere erfaring med Nao at han godt vidste. 
"Hold om mig... Elsk mig... Nej.. Elsk med mig.." Hendes tungespids gled tirrende hen over hans øreflip.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 28.12.2016 14:31
Det var på ingen måder upassende. Nao havde nydt deres sidste nat og havde håbet på at det måske ville ske endnu en gang, og nu så det ud til at dette ville ske. Det var klart at hun på nuværende tidspunkt havde brug for en mands omfavnelse, efter omstændighederne. Nu havde hun muligheden for at komme et stykke videre efter det dårlige forhold som hun nu var kommet ud af, og Nao ville gerne være manden som var der for hende, når hun nu havde brug for lidt mere - det havde han også selv.
"Det er bestemt ikke upassende" Sagde han roligt og gik nærmere hende, for til sidst at ligge armene rundt om hendes liv, stadig med lidt mellemrum i mellem dem. Han lod sine øjne finde frem til hendes og kiggede dybt i dem, hvor efter han lod sit ansigt glide tættere på hendes og lod deres læber mødes i et roligt kys. Det var en behagelig følelse, endelig at føle hendes læber mod hans igen, han havde savnet det. Hun havde været noget specielt den nat. 

Han lod læberne skilles igen og med et behageligt smil kiggede han på hende igen, "Der er ikke noget jeg hellere vil, end at tilfredsstille dig i sengen" Han tog hendes hånd og førte hende med ind i hendes soveværelse, hvor den indbydende seng stod og ventede på dem. Han lukkede døren bag dem og skubbede hende op mod den og begyndte roligt at knappe hendes hvide skjorte op og afklæde hende.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 29.12.2016 13:37
Hendes smil voksede stødt som  Naos brune øjne mødte hendes blå. Betragtede hvordan han kom tættere og tættere på hende indtil hans hænder placerede sig om livet på hende og deres læber mødtes i et kys, som hurtigt blev til en mindre række af, til stadig dybere, mere krævende kys fra Etheldred. Hans læber var blødere end hun huskede, hilket ærligt overraskede hende, tagende tørken i betragtning.
Med et kort grin lod hun ham følge hende hen til sengen. 
" Om det bliver i sengen, på gulvet, bordet eller op af væggen er mig ligevel. " Spandt hun, mens hendes fingre fandt hans skjortes knapper og begyndte at knappe op. Naos opknappen var også godt behagelig, selvom der ikke var mange knapper der var spændte i tøjet, i og med at hun havde været ude af sin vagt et mindre stykke tid. Det var altid noget af det første hun plejede at løsne i heden når hun fik fri fra en vat: øverste og nederste knapper så der kunne komme mere luft til de varme  bryster. Med et lille suk af lettelse følte hun hvordan hendes bryster kom fri, struttende ud mod Nao, om end de ikke var helt så runde som de havde været i starten af tørken. 

Selv lod hun sine fingre følge konturerne af hans muskler idet hun hev hans skjorte af og ned, lænede sig det lille stykke op til hans hals og kyssede den i en linje ned til hans brystvorte som fik en kærlig drillende behandling af hendes tunge, fulgt af et par niv med tænderne. Hun kunne simpelthen ikke dy sig. 

Bag hende flappede vingerne kort, mens hun overvejede hvordan de skulle gribe de to an.. Ak ja, de skulle nok komme i vejen for noget af morskaben. Hendes mund gled over til den anden og gav den samme behandling inden hun rettede sig op og istedet kørte fingrene ned langs Naos buksekant.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 29.12.2016 17:44
Han pressede hende lidt hårdere op ad døren bag dem og kiggede seriøst på hende, dog med et kækt smil; "For mig betyder det heller intet, dig kunne jeg tage hvor som helst og når som helst, Ethel" Sagde han med en lille latter og hev hendes overdele af, hvor efter han hev sin egen skjorte af så de nu begge stod i bare overkrop. Han lod sit blik falde ned på de fyldige og struttende bryster, han kunne simpelthen ikke lade være, når de var så lokkende som de var. Det var hele hendes krop og efter deres sidste nat, så havde han bestemt ikke fået mindre lyst til hende. Hans hånd gled op ad hendes bløde hud, som hendes krop bestod af og landede på et af brysterne som han hårdt begyndte at massere, i mens hans mund endnu en gang fandt frem til hendes gyldne læber som han kyssede krævende. Kysset var groft og fyldt af begær. Han vidste at hun kunne lide det voldsomt, og det var hun ikke alene om. Roligt gled tungen ind mellem hendes tænder og faldt i en voldsom leg med den andens ru tunge. 

Hans anden hånd tog fat i hendes buksekant og løsnede bukserne fra hendes liv og lod dem falde til gulvet, sammen med hendes trusser som hun havde på inden under. Et syn som han heller ikke havde glemt fra sidst. Han lod hånden glide ind mellem hendes ben, men lod den kælent drille hendes inderlår og lod den ikke komme ind til hendes underliv, som roligt blev vådere.
Han fjernede hånden fra hendes bryster og læberne som var i gang med det hede kys standsede også i deres leg og gled ned ad kindbenet og ned på den blottede hals og bed roligt i den, inden han begyndte med små kys. Den frie hånd hjalp Ethel på vej, ved at løsne hans bukser og lod dem falde på gulvet og lod synet af et nøgent og stift underliv komme til syne. Han trådte ud af bukserne og sparkede dem til siden, så de ikke skulle falde i dem.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 29.12.2016 22:55
'' Så tag mig hvor du helst vil, hvordan du helst vil. '' Svarede Etheldred kælent tilbage, nydende den hårde dør mod sin ryg, men dog ikke nær så meget mod de pokkers vinger.

Hun så med et skævt smil ned efter hendes skjorte. " Nu ikke ødelægge den, den er speciel tilpasset at jeg kan gå rundt med den på når jeg arbejder. Ellers skulle jeg gå rundt kun med en bh eller uden noget som helst... Selvom noget siger mig at du ikke ville have spor imod det." Hun gned kælent sin næse op af hans, inden hun kyssede hans læber, i samme øjeblik som hans hænder begyndte at massere hårdt om hendes bryster. Noget der fik et lyn af lyst til at skyde igennem hende og forplante sig i underlivet. 
Kysset blev kun grovere, ladende tungerne lege en leg ala magtbegær inden hun trak sin tilbage, for uden ord at lade ham vide at han, for nu, var den der havde lov til at have overhånden i foretagenet.

Bukserne og trusserne endte på gulvet, ikke at det gjorde hende spor midt i tørkens varme.  Til gengæld var hans behandling af hendes inderlår pirrende, fik roligt og sikkert sat gang i hendes safter som stødt og roligt fik gjort kønslæberne våde..
Hendes hænder fandt vej om på hans røv hvor de tog et godt fast tag mens de begyndte at massere den. 
Alt mens hun strakte sin hals for at give mere plads til hans pirrende leg med den følsomme hud.  Hænderne gled igen om foran på hans bukser hvor han hjalp hende med at få dem og hans underbukser af ham. Blikket blev sænket fra hans smukke ansigt ned til han manddom. Lige så perfekt som hun huskede den. Hendes hånd gled ned til hans skaft, strøg det pirrende et par gange, inden hånden gled helt ned for at lade fingrene lege med kuglerne. De små skulle jo heller ikke glemmes midt i denne leg. 
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 30.12.2016 07:23
"Jeg skal nok lade være med at ødelægge den, kære" Små grinede han med hende og følte hvordan hendes bløde hænder, med de lange fingre og spidse negle, roligt gled ned ad hans bare hud og kærtegnede hans manddom og skiftede ned til hans pung og pirrende legede med den. "Mmh, Ethel".
Hans egne fingre gled stadig drillende op og ned ad de sarte inderlår og til sidst fandt de frem til det våde underliv. Han pressede en finger op mellem de bløde læber, og mærkede hvordan safterne lod fingeren glide op mellem dem. Han lod spidsen af fingeren glide op og ned mellem dem, og på den måde skabe nydelse for hende.

Hans mund lod han bevæge sig ned ad hende. Han kyssede hendes hals et par gange, ned over kravebenet og ned til struttende bryster. Hans frie hånd greb fat i brystet, som hans mund nærmede sig og med tænderne greb fat i den sarte brystvorte og lod læberne omslutte og sutte hårdt samtidig. Han mærkede virkelig hvordan hendes befamling og hans egen fik hans lem til at rejse sig mere og lysten i ham steg stærkere.
Munden fjernede sig fra det nu små rødelige bryst, og bevægede sig ned ad hendes mave og ned til hendes underliv, hvor han fjernede sin hånd og spredte hendes ben mere. Han lod sit ansigt og mund komme nærmere, og med spidsen af tungen pirrede han hendes bløde læber.

Etheldred Dionisia Dacre

Etheldred Dionisia Dacre

Neutral God

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 173 cm

Htqz 30.12.2016 17:48
''Nao'' Spandt hun dæmpet mens hun lod sig presse op mod døren, løftende op i det ene ben for at skabe mere plads til hans pirrende hånd og fingeren som gled ind og ud af hendes våde skød. Hun strammede let om pungen, nydende følelsen af hans bløde hud lige så meget som hans finger.

Hendes hovede lænede sig tilbage mod døren, mens et mindre spjæt gik gennem hende da han bed sig fast i hendes brystvorter som næsten straks krympede sig sammen Hun sukkede tungt og velbehageligt, mens hendes fri hånd gled op i hans hår og tog fat i det. Som han styrede længere nedad måtte hun opgive sit arbejde med hans pung, og lagde istedet hånden på hans skulder. Benet røg ned igen og placerede sig lydigt så han havde mere og bedre plads til hendes underliv. En dirren gik igennem hende, fulgt af noget der bedst kunne beskrives som et pip, mærkende hans tunge pirre for hende yderligere.
"Så det er sådan du vil ha mig?" Sukkede hun dæmpet mellem åndedragene som lysten steg i hende, det var mere en konstantering end et spørgsmål om end der lå noget drillende i stemmens spørgsmål.
hun var sikker på hun forstod hvorfor han ville have hende op af døren, eller vægge.. På den måde ville vingerne ikke komme for meget i vejen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1