Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 20.10.2016 00:21
Det var ved at være lang tid siden at Angelica havde været i hovedstanden. Hun var taget videre i landet, kiggede sig opkring, fik sig helbredt fra den noget ubehagelige plage, skrabet Ysara op af skovkanten, undgået at gå fuldstændig magi amok ved at skifte størrelse konstant, en tur til Rubinien igen, for at snakke med familie til både sig selv og sin veninde.
Nu var hun tilbage i hovedstaden, lidt søgende efter Cecilio, tjekkende op på at han havde det godt efter dette tomult. Desværre kunne han naturligvis være taget videre i landet, men Angel håbede.

Hovedstaden var faktisk lidt trist. Folk var panikken, luften var varm og tør - omend ikke ret meget anderledes end i syden, og folk var virkelig ikke vant til den begrænsende mængde væske.
Angel var ikke langsom til at regne ud at prisen på drikkelse i kroerne ville være skudt i vejret. Men hun havde brug for noget at få ned. Hun startede ud med at bestille et værelse, for hun skulle under alle omstændigheder have et værelse. Derefter vendte hun tilbage ned til kroens hyggeligere stemning. I hvert fald hyggeligere end gaderne.

Og her så hun en velkendt mand. Det lyse hård, den stærke holdning, også selvom han ikke var klædt i det samme tøj som sidst hun så ham. Et smil af interesse spredte sig, samtidig med at hun faktisk faldte lidt mere til ro, omend hun ikke kendte ham skide godt. Angel gik tættere på  og fangede hans opmærksomhed ved at læne sig lidt til siden med hovedet på skrå. "Der har vi jo min ridder på den hvide hest" Hendes stemme var varm og kæk, mens den afslørede at det var et glædeligt gensyn for hende. "Vil du ha' selskab?"

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 20.10.2016 07:16
Det havde bestemt været en svær tid for folket bag lyset, der havde virkelig været meget de skulle stå sammen om med Hovedstadens vagter. Først havde de haft plagen, som virkelig havde dræbt en masse og det havde skabt kaos. Kaosset forsatte da magien løb løbsk og nu er tørken kommet og byen lider frygteligt under den varme sol.
Byen var bestemt ikke som den havde været før i tiden, den var tynget af sorg og ondskab, men de måtte se efter det positve og holde humøret oppe.

Nao havde en af de sjældne fridage og nød dem sammen med andre fra lysets, på byens kro "Det halv svin". Han var ofte kommet her, men efter alt der var sket var det blevet sjældent. Der var hverken tid eller råd til det. Priserne var jo skudt i vejret. Men de havde skrabet sammen til en hyggelig aften.

Nao lagde slet ikke mærke til Angel som kom nærmere hans bord og først da hun talte til ham opdagede han hvem det var og blev en smule over rasket. Det var et glædeligt syn. De andre fra selskabet havde forladt Nao, inden hun dukkede op og Nao havde haft samme tanke, men nu var der flere grunde til at blive. Angel?[/] Han så glad på hende og rejste sig op for at hilse ordentligt på hende, Selvfølgelig, vil jeg have selvskab Han smilede til hende og prægede to mjød ned til bordet da han fik øjenkontakt med en af de unge tjenere.

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 20.10.2016 13:59
Angelica blinkede til ham som bekræftelse i at det var hende og man kunne godt se at hun blev smigret af at han rent faktisk rejste sig op for at hilse på hende. Hun satte sig ved bordet på hans opfordring. "Det er ved at være længe siden - Er du her alene?" Det lå nært liggende at skulle spørge efter om han havde haft det godt, men taget plagerne i betragtning, og at der lige nu var tørke alle vegne. "Det er dejligt at se dig igen, Nao" hovedstaden var før i tiden heller ikke altid det mest venlige sted for en fremmed. Og nu, ja nu blev man jo næsten jaget tilbage ud af byporten, fordi man jo opbrugte andres vand. Tørken gjorde dem pirlig, samtidigmed at hun ikke rigtig kunne tjene penge på at gamble, for ingen havde råd.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 21.10.2016 07:11
Nao satte sig ned ved bordet, da Angel besluttede sig for at gøre det samme. Det var et glædeligt gensyn, han havde tænkt lidt over hvad der var hendt hende efter de var gået hver sin vej ved deres sidste og første møde. Men det var ting som Nao gjorde, men lidt mere med hende, det havde jo været en speciel situation.
"Det er også dejligt at støde ind i dig igen, det er meget længe siden. Så det er glædeligt." Han smilede roligt til hende, som de sad der overfor hinanden. "Jeg kom herned sammen med nogle af de andre krigere fra paladset, men de tog hjem udmidlbart inden du kom. Jeg var faktisk også ved at gå, da du så kom." Endnu et smil bredt sig, han var glad for at hun var kommet i sidste øjeblik. Han havde ikke lyst til at tage hjem allerede, men ville heller ikke sidde alene. Han tog en god slurk af sin mjød, "Hvad bringer dig hertil? Eller har du været i byen siden sidst?"

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 21.10.2016 21:13
Angelica smilede og mærkede en lille triumf over at havde nået at fange ham inden han vendte snuden hjemad. Det ville være blevet en kedelig og ret ensom aften for hende, skulle også han være gået hjem. Heldigvis var Nao har stadig og kunne gøre hende med selskab. "Jeg er glad for at jeg nåede at fange dig, inden du smuttede"
Ved hans spørgsmål om hvad der trak hende hertil, eller om hun havde været her hele tiden rystede hun roligt på hovedet og tog en smule af mjøden inden hun fortalte.
"Jeg er kommet tilbage igen efter en lang rejse rundt om i landet. Jeg flygtede ud herfra efter pesten, og er kommet tilbage for at lede efter min barndomsven. For at tjekke om han har det godt" Hun var bekymret for Cecilio, selvom han ofte havde fortalt hende at der absolut ikke var noget at være nervøs over.
Oven i det, var det også rare at være her i byen end ude i det tørke friland hvor chancen for at finde vand var endnu lavere end her.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 21.10.2016 22:13
"Jeg er bestemt også glad for at du nåede at fange mig, jeg havde egentligt ikke lyst til at smutte hjem. Men det er ikke sjovt at sidde sådan et sted her alene" Sagde han smilende. Han kunne udmærket godt forstå hvorfor Angel var smuttet efter pesten, men hun burde været smuttet lidt tideligere, også selvom at pesten havde været i hele landet. Det troede Nao, at han ville have gjort, hvis han ikke var bundet til hæren og paladset. Han var jo ridder. "Jeg forstår godt hvorfor du valgte at forlade byen på det tidspunkt, det ville jeg nok også have gjort. Måske lidt før. Under pesten. Byen har ikke rigtig været sig selv siden den første plage ramte landet, og det er jo også til at forstå. Byen er jo under et kæmpe pres." Endnu en slurk røg ned, "Hvad hedder din ven? Kunne jo være jeg vidste noget omkring ham" Det var ikke sikkert at han vidste noget omkring hendes ven, men det kunne jo være. Nao havde hjulpet meget til under pesten og været med til at heale og bære lig væk fra gaden. Det havde været et frygteligt syn og at magien så var gået amok efterfølgende, havde bare sat dem under mere pres. Det havde ikke været lige let det hele.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 21.10.2016 22:27
"Nej, det har du ret i" At sidde og drikke alene var ikke ligefrem favorabelt. Angel havde i hvert fald ikke lyst til det og foretrak selskab. Specielt selskab som snakkede med hende og syntes om hende, samt at det var folk hun syntes om. Efter hvad Angel kunne fornemme opfylde Nao de kriterier ret godt - hun kunne i hvert fald godt lide ham, og hun glemte heller ikke første gang de mødtes. Det havde sat et positivt indtryk.
Angel lagde en blød hånd oven på hans større og gav den et klem. "Så er det godt at byen har Riddere og krigere som dig" Presset var stort, og det var slet ikke blevet mindre som tørken kom. Hun smilede opmuntrende til ham og slap ikke hans hånd igen, men lod den ligge oven på hans.
"Cecilio. Han er en del af en gøglergruppe som rejser rundt - men jeg er ikke sikker på hvad der skete med ham under pesten." Hun var en smule for fokuseret på at finde en kur og undgå at smitte andre. Hun havde ikke ligefrem haft det nemt da pesten brød ud.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 21.10.2016 22:45
Nao smilede bredt da hun lagde hendes hånd oven på sin. Det var ikke tit sådan noget skete for Nao, det var slet ikke ofte at han havde tid til at have den her frihed som han havde lige nu og han nød virkelig at være i selskab med Angel. Det var måske rosende ord, men måske også lidt flirt, som lå under hendes pæne kommentar om ham og hans med svorne i byens hær, "Hey, jeg gør bare mit job. Men jeg er glad for at du sætter din lid til os" Hun virkede virkelig som en sød person og en han sagtens kunne sidde og snakke med den hele nat og det var han da også villig til.
Cecilio? Det var ikke noget der sagde ham noget. Udemildbart var det ikke en person som han vidste eller kunne huske var død under pesten. Han havde set lister over de mange hundrede som var døde, men der var selvfølgelig altid nogen som ikke var blevet ideticinficeret, men han havde ikke hørt det navn før. "Jeg er ked af at måtte skuffe dig, men jeg har desværre ikke hørt navnet før, eller læst det på listen over de døde. Det kan jo både være godt eller dårligt." Han håbede selvfølgelig at hun ville finde hendes ven i live. Det var der også stor chance for at hun ville. 
Han slog et blik op på hendes ansigt og studerede det, uden at stirre. Hun var faktisk en meget pæn pige, hun så godt ud.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 21.10.2016 23:08

Angel satte hovedet på skå og smilede bredt "Det ved jeg, men det gør ikke dit arbejde mindre hæderligt. Det lyder måske meget som smigren, og lidt af det er det" indrømmede hun mens hun bed sig let i siden af sin læbe og blinkede til ham "Men jeg har stor respekt for jeres arbejde, virkelig" Hun så ham i øjnene og mente det. Nok kom hun tit i problemer med vagter når hun ikke var helt sandfærdig - og ja, hun var også kommet lidt for tæt på en byvagt i hovedstaden første gang, hvilket virkelig havde taget en god del manipulering og smir at slippe ud af - men alt dette betød ikke at hun ikke respekterede deres arbejde. Folk der satte livet på spil for andre, kæmpede for det gode. Hun mærkede at hun selv kom til at smile lidt mere ved tanken.

Angel mærkede et trik i siden af mundvigen. Ikke på listen over døde så hun som et godt tegn, men der kunne også være meget andet dårligt ved det. "Han er sikkert ude og gøgle i medanien eller helt tilbage til Rubinien igen.. Ingen grund til bekymring." hun lavede en håndbevægelse for at få det lidt på afstand, selvom man godt kunne ane i hendes stemme at hun var urolig. Hun fik et smil frem på læberne igen, ved at distracere sig selv ved at fortælle om ham. "Vil du ikke tro, at han braste ind i mig her i hovedstaden, efter 10 år som sunket i jorden! Bang!" Angel grinede lidt og genvandt en funklen i sine øjne som hun kiggede op på ham igen. Han havde varme og rare øjne - øjne hun fordybede sig i.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 22.10.2016 06:53
Han var glad for hendes rosende ord, de betød meget og måske lidt mere når det nu var hende, selvom han ikke kendte hende så godt endnu, "Tak, for de rosende ord. De ligger lunt Han smilede til hende. Hun havde et færkt træk i hendes look, først et blink og så lidt bid i læben. Det var lidt frækt. Han synes også selv at de bestemt havde gjort det bedste for byen igennem de tre plager. De havde gjort hvad de havde fået besked på, og havde været med til at redde byen fra total fald.

Nao var sikker på at ham Cecilio nok skulle være derude et sted og at med lidt leden så ville han dukke op. "Jeg ville også tage det som et positivt tegn. Han skal nok dukke op inden længe" Han sendte endnu et smil imod hende og rykkede sig længere ind mod bordet. "Det er rart når sådan noget sker, når det er længe siden at man har set en ven" Han tog lige endnu en tår, inden han tømte glasset helt, "Ligesom dig her til aften" Han sendte et blink tilbage til Angel, men var ikke sikker på han kunne levere det på samme måde som Angel havde gjort. Hun var jo smuk hertil aften og Nao var vild med det røde hår. Han skubbede roligt sin hånd ovenpå hendes, så de byttede plads og aede hendes hånd med kærlige strøg.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 22.10.2016 12:07
Angel nikkede, og smilede skævt. Selvfølgelig kom han tilbage igen, det gjorde han altid. Nok havde hun troet efter hans forsvinden som barn, at det var sket med ham. Det var ikke så unormalt at børn forsvandt i Rubinien, det var derfor teenagerne og generelt folk på Angels alder, var gode til at sno sig ud af et hvert problem. De vidste hvad konsekvensen var. Men det var en ubehagelig tanke at tænke i dette gode selskab, og det blev derfor skubbet til side. "Du har ret" Hendes stemme var blid og nød varmen som hans hånd gav, som de skiftede position.

Generelt mærkede hun hans opmærksomhed som et varmt pust og måtte endnu engang bide sig let i siden af sin læbe og slap langsomt underlæben fri igen. "Fortæl mig om dig selv" De kastanjebrune øjne hvilede interesseret og nysgerrigt på ham, ønskende at vide mere. Han tiltrak hende i forvejen, ikke kun med sit udseende, men også hans natur. Han virkede så rar og varm - Det var Angel ikke vant til.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 22.10.2016 22:02
Fortælle om sig selv? Det var virkelig ikke noget han var vant til at gøre, det var meget sjældent at folk spurgte ind til hans liv, så det var faktisk lidt svært at vide hvad Angel gerne ville vide. Det velkendte smil var vendt tilbage på hans læber, "Jeg er ikke vant til at snakke om mig selv. Er der noget bestemt du gerne vil vide?" Han kiggede roligt på hende og lod roligt hans fingre ind i mellem hendes. Han var ikke helt klar over hvorfor, men håbede ikke at det var en ting som ville gøre noget. Han regnede ikke med det.

"Altså jeg er vokset op herinde i byen og har altid haft min faste bopæl her. Jeg har selvfølgelig været ude og opleve det meste af landet. Jeg er enebarn og boede indtil de senere teenager år sammen med mine forældre. Jeg kom ud fra en velhavende familie, så jeg har altid haft det godt og ikke rigtigt manglet noget. Men det var under strenge forhold. Mine forældre ville selvfølgelig gerne give mig det bedste" Han stoppede op og tog hul på et nyt krus med mjød. Det var meget længe siden at han havde set sine forældre, han vidste ikke helt om de stadig var i live.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 22.10.2016 22:26
Angel smilede med et kækt glimt i øjet. Det var da den nemmeste måde at lærer folk at kende på, at de fortalte lidt om hvem de var. Men det kunne selvfølgelig være at ingen havde spurgt ham før. Han begyndte dog at fortælle uden at hun behøvede at præcisere.
Hun flettede sine fingre ind i hans, lyttede mens hun holdte øjenkontakt.
"De lyder som dejlige forældre og en dejlig opvækst. Hvordan blev du lysets kriger?" var det også forældrene der havde banet ham denne vej? han virkede hæderlig og varmhjertet nok til at vælge det selv for at beskytte andre.

Angel drak ud af sit mjød, men gjorde ikke krav til at han skulle købe et nyt til hende, hun bestilte selv med et hovednik. Hun var her ikke for at tage hans penge, selvom han nok havde rigeligt af dem - Riddere plejede at få en anstændig løn. Angel satte hovedet let på skrå, med et varmt smil på læben mens hun nussede hans fingre med sine egne.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 23.10.2016 07:05
Hendes øjne var dybe og klare, og med det kække glimt i øjet var hun ikke til at modstå. Men han følte heller ikke ubehag ved at snakke om sig selv, han var bare ikke vant at han var den der snakkede, han var mere en lytter. Men alligevel gjorde hun det rart ved hendes tilstedeværelse. "Ja, det var ikke så slemt" Han smilede og lo en smule, "Efter jeg drog hjemmefra i mine sene teenager år, søgte jeg ind som væbner på paladset. Jeg havde trænet lidt med svær og sådan, inden jeg søgte. Men jeg fik pladsen og derfra gik det hurtigt og bare på et par år steg jeg roligt i graderne" Han kiggede på hende igen. Der var ikke så meget spændende i hans historier, men det virkede til at hun lyttede alligevel og havde en hvis interesse. Hvilket han da var glad for.

Han tog en slurk. Han var måske ved at have drukket det han skulle, inden at blive fuld. Hvilket han egentligt ikke havde lyst til nu, hvor han havde så dejlig en aften med Angel. Det kunne ødelægge deres samtale. "Jeg tænker det er nok om mig" Han lo lidt, roligt. Han nussede hendes tommel med hans. Det var rart. "Nu vil jeg gerne hører om dig" Han ville meget gerne vide mere om Angelica, alt faktisk.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 23.10.2016 12:23
Angel mærkede en latter komme frem samtidmed han lo. det var kort, men det bevidste også at samtalen ikke var tynget, ej heller akavet. Det var hyggeligt og Angel følte hun kunne få lov til at være sig selv. "At blive ridder i din alder, beviser også at du er dygtig" Det var ikke det mest normale at unge mænd blev sat på ridder posten, med mindre de virkelig var dygtige og udviste fantastiske lederskills.

Angel mærkede så småt en prikken i sine fingre efter hun havde drukket lidt mere af sin mjød. Det blev til et blik til kruset, hvorefter hun slap det. Nok var hendes første plan at blive fuld, men hun ville gerne kunne huske det her i morgen. "Okay. øhm. Jeg er opvokset i Rubinien, i et omvandrende cirkus" Angel kiggede ned på deres hænder mens hun grinte let. "Det var nok ikke den mest pædagoiske opvækst - men jeg har altid været omringet af familie. Fætre, kusiner, onkel og tanker og min storebror." Startede hun ud med at fortælle. Hun løftede de brune øjne og så ind i hans dybe og klare. Hun smilede, også som hun mindes fortiden, selvom hun var langt anderledes nu. "Man kunne ikke tro det liv blev ensformigt. Men jeg stak af som teenager. Jeg havde aldrig set andet end Rubinien og Medanien før i mit liv. Så jeg rejse, selvom jeg aldrig nåede vanvittig langt væk. Jeg levede er kroerne, gambling mest" Hun trak lidt på skulderne og rømmede sig lidt "ikke altid sandfærdigt." Angel var ikke nogen perfekt pige, hun havde en kant, som man også kunne se uden at kende hendes baggrund.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 23.10.2016 18:18
"Det kan du have ret i" sagde han roligt og kiggede på hende, "Det er bestemt en ung alder at blive ridder i, så ja et eller andet kan jeg jo" Han vidste godt at det var meget ungt at blive ridder i den alder som han var i, men han følte bestemt også at der var masser endnu som han kunne lære. Han var jo ung, så han havde det meste af livet foran sig.

Det lød til at hendes opvækst havde haft lidt mere indhold ind hans egen. Altså et cirkus og være blandt så meget familie, det lå jo i den helt anden ende i forhold til hans egen opvækst, men der var plusser og minusser i begge. Og det var vel derfor at begge på, omtrent samme alder smuttede hjemme fra. "Det lyder som en hyggelig og anderledes opvækst" Han fangede sig selv i at små stirre på det flotte ansigt, hun havde et flot markeret ansigt. "Jeg kan godt forstå dig, og det minder jo lidt om mig selv. At stikke af i teenager årerne. Jeg ville også gerne ud og se lidt mere end bare Hovedstaden, så at du ville ud og se mere end Rubinien, det jo klart" Han lyttede glædeligt og interesseret i hendes snakken, men måtte le en lille gang da hendes næste bemærkning kom, "Ja, det med gamblingen har vi været i gennem" Selvom det ikke var lovligt at gamble på den måde, så var der intet at gøre og han ville bestemt ikke gøre noget, slet ikke mod Angel. Der var så mange der gjorde det.
"Hvad bragte dig til kroen, hertil aften?" Han kiggede roligt på hende og lod de dybe øjne følge hendes bevægelser.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 23.10.2016 18:31
Angelica grinede let og trak på skulderen "Og alligevel kom vi i vidt forskellige retninger" det kunne ikke undgå at more hende. Nok var de taget afsted samtidig, og de havde begge ville opleve verden. Nao var blevet en del af lysets styrke, og Angel.. Ja, hun startede sin rejse ud med at blive en løgnagtig, manipulerende tøs som udnyttede enhver der kom hende i nærheden.
Heldigvis var hun dæmpet jo ældre hun var blevet, selvom udnyttelse når hun sad ved terninge eller kortbordet, stadig sad i hende. "Yeah, og det er ikke altid jeg er heldig at nogen kommer mig til undsætning"

Angel førte noget løssluppet hånd om bag sit øre, og lod fingrene følge vejen ned igen, til den lå tilbage på bordet. "Selskab og sted at sove. Jeg kender ikke lige nogen i byen, og uden at kunne finde Cecilio, var mit næste valg at tage på kro. Håbende at noget godt kunne komme ud af det." hun gav hans hånd et klem og så på ham med hovedet let på skrå, med et varmt smil. "Og det gjorde der" Hun havde allerhøjest håbet på at kunne få sig en samtale med bartænderen, snyde sig til et bar frie drinks, måske blive lidt fuld, og ellers i seng. Det her var langt langt bedre end hvad hun havde regnet med.

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 23.10.2016 20:10
"Det må man sige, man ved aldrig hvor livet tager én hen" Det var et behageligt blink som lå på Angel, det var længe siden at han havde følt sig så rolig og veltilpas. Han kunne virkelig slappe af og være sig selv, her ved bordet. "Jeg er glad for at jeg lige var på det rette sted, den dag" Nao var glad for at kunne hjælpe hvor han kunne og han ville gøre alt for byen og dens borgere, det var også derfor at han så sig selv som en god ridder for lyset.

Han smilede til hende, som hun kørte hendes hånd igennem det røde, lange hår. Han var bestemt glad for at hun var kommet netop på "Den halve" og ikke en af de andre, især når han selv havde valgt samme kro. "Nu kender du en til, Angel" Han følte hendens fingre gennem hans. Det var endnu en rar følelse. "Har du lejet et værelse på kroen? De skulle have nogle gode værelser. De bedste i byen" Af leje værelset altså. Han havde boet her et par gange, før at han ligesom fik sit eget på paladset og ikke var trådt ind som væbner endnu. "Ja, jeg håber jeg er god nok selskab" Han blinkede til hende og lænede sig roligt tilbage i stolen.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 23.10.2016 20:40
Det havde været en skæbnesvanger dag, selvom Angel egentlig ikke havde set det sådan. Jo, hun havde været glad for at Nao var løbet ind i hende og hjulpet hende væk fra mændene. Men hun havde ikke vidst at det ville føre til at de nu sad her, holdte hinanden i hånden og hyggede sig. "Samme her"

"Virkelig? Det kan være jeg tager dig med op og se det senere" hun blinkede til ham, stadig med hovedet let på skrå. Angel havde ingen intentioner om at presse noget som helst igennem, for de var hyggeligt bare at side at snakke - men hun ville lyve, hvis hun påstod hun ikke var tiltrukket af ridderen foran sig.
"Du er rigtig dejlig selskab, Nao."

Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 23.10.2016 21:42
Hendes blinken var ikke til at tage fejl af, der lå noget uskyldigt bag det blanke, dybe øje. Det var nok den rebelske side af den smukke personen som sad overfor hende. Nao ville også lyve overfor sig selv hvis han på noget tidspunkt ville takke nej. "Det ville bestemt være et tilbud som man ikke kunne takke nej til" Han grinte kort og roligt til hende. Han var glad for hendes ord, for ham var hun også utrolig dejligt selskab. Det var virkelig noget helt andet end at sidde med kollegaerne fra Lyset af. Larmen fra de andre gæster, var heller ikke noget han lagde mærke til, han kunne virkelig lukke alt andet af og bare koncentrere sig omkring Angel. Det var sjældent at han kunne gøre sådan. Det var faktisk ikke noget han havde prøvet før, så det var jo en god ting.

"Vil du have mere at drikke?" Det var selvfølgelig ikke for at drikke hende fuld, men når de sad der så måtte han jo byde hende på et eller andet, hun skulle ikke sidde og tørste. "Hvad så med din familie, er de stadig i Medanien og Rubinien i cirkusset eller?" Han kiggede interesseret på hende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12