It was an accident! ( Cassandra)

Storm Nitya

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon/Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 785 år

Højde / 192 cm

Htqz 24.05.2016 18:59
Vinterkulden havde endnu ikke helt sluppet sit tag i bjergene, hvilket medvirkede til at Shiva holdt sig godt gående og i gang- Det var nogle dage siden hun havde forladt Det Sorte Laugs tilholdssted, og allerede nu havde hendes kompas givet et udslag. En dæmon midt i nordens bjerge? De glødende øjne var gledet ned på kompasset og prikket let til det, bare for at sikre sig at det ikke var magien der var ved at slippe op i den. Som nålen stædigt blev ved at pege stædigt mod sydøstlig retning, valgte hun at følge den. Heldigvis var hu let til bens i bjergene, men kulden havde imidlertid den virkning at hun måtte ånde i hænderne, engang imellem så hænderne ikke blev helt stivfrosne eller rystede for meget. Med en kort skælven trak hun hætten en anelse længere ned over det pjuskede hår alt mens hun spejdede rundt, velvidende at bjergene kunne være en ven lige så hurtigt som det kunne være en voldsom fjende.
Cassandra

Cassandra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Lorgath 24.05.2016 20:47
Cassandras dag havde været begivenhedsløs. Hun havde været lidt ude at jage, for at anskaffe sig føde, på vejen hjem til Det Sorte Laugs tilholdssted. Hun havde været på en rapsetur, og havde medbragt et par gode genstande. Blandt andet end adelsring og nogle papirer på et par herregårde, så alt i alt havde hun haft en stor success. Det havde gjort hende glad, og hun havde valgt at tage på en afslappet jagt efter dyr, som hun kunne medbringe til sit sted.
Hun var iklædt en lang, sort jakke ud over sin grønne skjorte og mørkebrune bukser, og selvom påklædningen ikke var voldsomt varm, kunne hun faktisk godt håndtere kulden, grundet sit varme blod.
Under jagten fik hun skudt et rådyr og slentrede glad hen til den for at fjerne pilen. Hun lagde buen fra sig på jorden og kiggede på dyret. Det var blevet ramt et vitalt sted så det var død på stedet, og det var hun meget tilfreds med. Hun brød sig ikke helt om når dyr eller mennesker led og ville helst undgå det for hver en pris.

Hun begyndte at binde dyrets ben sammen, så hun bedre kunne bære det med sig, men midt i sit arbejde hørte hun en svag støj bag sig, der fik hende til at stivne, før hun greb fat om buen. Hun rejste sig roligt op og vendte sig rundt, mens hun lagde en pil på buen. Det kunne være et dyr. Men det kunne også godt være noget andet. Cassandra havde lært, at være på vagt lige gyldigt hvor fredeligt der så end så ud. Men hun kunne ikke rigtig se noget, så det var lidt forvirrende.

Cassandra - DSL medlem - Halvdæmon

Storm Nitya

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon/Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 785 år

Højde / 192 cm

Htqz 24.05.2016 21:02
Shiva bevægede sig lige så stille fremad indtil hun hørte en lyd et stykke fremme, brat stoppede hun op, håbende at klipperne ville hjælpe hende med at være skjult. Kort efter kom synet af en brun hårpragt til syne, ikke særligt langt fra Shiva selv. Langsomt, ganske langsomt, sørgede hun for at have fuld kontakt til bjergets klippe, mens hun skævede kort imod kompasset rubin der svagt var begyndt at lyse op. Med andrenalinen rusende i årerne tog Shiva fat i sin usynlighedsevne og bevægede sig forsigtigt op imod den fremmede dæmon, som ikke umiddelbart udstrålede dæmon, men hun vidste at de sataner kunne være snu. Stadigt fokuserende på at være usynlig fremdrog hun sin dolk der i samme sekund hun løsrev sig fra usynlighedsevnen, lagde koldt imod dæmonens hals.
Endnu var noget ord ikke forladt hende, det ville være spild af energi som istedet skulle holdes på at forsøge at forudse dæmonens tricks og træk.
Cassandra

Cassandra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Lorgath 24.05.2016 21:52
Cassandras blik fortalte hende ikke, hvor lyden kom fra, og den var også forsvundet nu, så hun valgte at lade som ingen ting. Det var åbenbart nok bare et dyr eller noget af den dur, så hun tog pilen af buen og skulle til at lægge den på jorden, da hun mærkede følelsen af kold metal ved nakken. Det fik hende til at stivne midt i bevægelsen, før hun tabte buen på jorden. Desværre havde Cass altid sine følelser uden på tøjet, og selvom hun som oftest kunne kontrollere sine følelser, så var dette ikke tilfældet. Personen med kniven kunne så let som ingenting slå hende ihjel med et lille skub med kniven, og tanken skræmte hende vildt. Løb eller kæmp instinktet var heftigt i hendes hjerne, da hendes øje med det samme antog en sort farve. Der begyndte at regne ild ned fra himlen, da hun knipsede med venstre fingre og hurtigt bevægede sig væk fra personen.

Da hun vendte sig rundt, kunne hun godt se personen, men hun kunne ikke se personen. Hun var blind for det lige nu, for hendes egen frygt havde trukket hendes magi frem, da begge hendes hænder blev omsluttet af flammer. Hun stirrede på personen, og selvom øjnene var komplet sorte, så var det ikke svært at se tegnene på dyb frygt.

Storm Nitya

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon/Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 785 år

Højde / 192 cm

Htqz 24.05.2016 22:13
Det kom som noget af en overraskelse for Shva da der pludselig regnede med ild, noget hun instinktivt hævede armen i en bevægelse der fik noget klippe til at skyde ind over og beskytte hende, desværre gjorde denne bevægelse også at hendes fokus røg fra dæmonen. I al fald indtil det værste flammehav var overstået. Med dolken hævet parat til forsvar knælede Shiva let ned, skulende op på den sortøjede. Hvad var det?
Forvirring? Nej.. Det lignede...frygt
Det var da en sælsom maskerade at komme op med.. " Det ligner ellers ikke din slags at være bange.. " Brød hun stilheden på et rustent dæmonsk. Hvorfor var dæmonen bange? Overraskelsesmomentet velsagtens, men der måtte ligge mere i det. Svag var dæmonen jo ikke, det kunne Shiva jo tydeligt se med egne øjne.
Cassandra

Cassandra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Lorgath 24.05.2016 22:24
Cassandra stirrede på kort på sortelveren foran sig, både forvirret og angst. Det så ikke ud til at der kom et angreb, men da sortelveren begyndte at tale på et mærkeligt og faktisk ret skræmmende sprog, bakkede Cassandra væk fra hende, endnu mere frygtsom, mens hun forsøgte at komme tilbage i kontrol over sine kræfter igen. Der regnede stadig med ild, og de stykker af ild der landede i jorden forblev tændte. Man kunne ikke bare uden videre slukke dæmon-ild, det var kun Cassandra der var i stand til det, så vidt hun vidste. Inde bag al angsten var hun stadig indædt i en kamp mod sine evner, fordi hun ikke ønskede at dræbe sortelveren. Hun brød sig ikke om at dræbe.

"Jeg... Forstår ikke," sagde hun, en smule anstrengt, mens hun med al sin viljestyrke fik slukket både ildregnen og ilden om sine hænder. Det var som om at det hele bare blev pustet ud, og Cass' øjne begyndte langsomt at gå tilbage til den normale farve. Nu kunne hun se sortelveren ordentligt, og fik hurtigt øje på noget, der kunne ligne afslebne horn.
Blod. En slibende lyd fik Cassandra til at holde sig for ørerne. Der lugtede af blod og brændt kød og skrig kunne høres.
Cassandras øjne var blevet mælkehvide i et par korte sekunder, og da gik tilbage til den normale farve igen, stirrede hun mod sortelveren, chokeret. Havde hun fået hornene skåret af på den måde?! Det var modbydeligt! Hvem fanden kunne gøre sådan en ondskabsfuld handling?

Storm Nitya

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon/Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 785 år

Højde / 192 cm

Htqz 24.05.2016 22:49
Bange og dum? Antydningen af et hævet øjenbryn forlod halvdæmonen som hun stirrede ufattende på dæmone foran sig. I det mindste så ilden da ud til at stilne af. Blikket gled søgende rundt på ilden. Nej.. Frit.. Igen så hun op, tidsnok til at opfatte de hvide øjne. " Hvis du skal besvime er det bedst at sætte dig ned.. " Lød det kort for hovedet, dog denne gang på normalt krystaliansk selvom der var en sælsom, uplacerbar accent i den. Dette ville igen give Shiva overmagten over dæmonen.

Hun hev let ud i sit kompas og stirrede på den rødt blinkende rubin. " Så.. Du forstår ikke modersproget? Taget fra dine forældre som lille eller hvad? " Blikket gled fra rubinen til den nu, åbenbart chokerede, dæmon. Ærligt tvivlede Shiva på at der ville være nogen der ville lade et dæmonsk barn opvokse uden i det mindste sin mødrene side... Dog igen, vidste hun at lige ved succubi gjaldt den regel ikke. Succubi, og måske dæmoner der var underlagt en herre, måske en herre der havde mistet et barn forinden... Det ville også give god mening af hvad der i forvejen var sket de to imellem, ifølge Shiva.
Cassandra

Cassandra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Lorgath 24.05.2016 23:02
Cassandras blik lå nu, lettere undersøgende, om end stadig nervøst på sortelveren foran sig. Hendes ord fik blot Cass til at blive stående, stædig. Hun skulle dælme ikke sætte sig så længe sortelveren var her, ikke hvis det betød hendes død. Det ville hun bare ikke! Hun holdt en hånd i nærheden af sit bælte hvor hendes knive hang, konstant nervøs for, at sortelveren pludselig ville dukke op bag hende igen, med sin kniv. Det var ubehageligt at tænke. "Jeg har det fint med stå op, tak," sagde hun hurtigt, mens hendes blik flakkede let. Hvis hun løb, ville sortelveren sikkert snige sig op på hende igen, hvis hun blev, kunne hun risikere at skulle slås med sortelveren, Ingen af dele kunne hun særlig godt lide, men i det mindste var det vel rart nok, at vide, hvor sortelveren var. Så kunne hun undgå eventuelle snigmord.

Sortelverens spørgsmål fik Cassandra til at hæve et øjenbryn. "Hvad mener du? Modersprog?" hun trådte forsigtigt endnu et skridt tilbage for at lægge en lille smule mere afstand imellem dem. Så kunne hun også hurtigt gøre brug af sin indre ild, hvis sortelveren skulle beslutte sig for, at gå til angreb igen. "Okay, hvorfor gør du det her? Er det nu nogen, der er vred over deres forsvundne t.. Jeg mener, hvad er dine intentioner?" Cassandra nåede lige at stoppe sig selv fra at afsløre hvad hun arbejdede med. Det ville sikkert kun have gjort alting værre. Men så igen, hun havde kun lige knapt stoppet sig selv, så hun var også sikker på, at sortelveren ville blive mere mistroisk.

Storm Nitya

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon/Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 785 år

Højde / 192 cm

Htqz 25.05.2016 18:18
Hendes øjne skiftedes mellem at fokusere på hendes hånd der var nået ned til dolken ved hendes side, imens øjnene tydeligt arbejdede på at finde en udvej.
Endnu en mindre overraskelse. " Dæmonsk..?" Lød det spørgene.. igen på det rustne dæmonske. Forstod hun virkelig ikke dæmonsk? Hun rystede på hovedet for at få tankerne lidt mere på plads.
" Det kan være lige meget. " Brød hun den andens talestrøm af, endnu engang på krystaliansk. " Jeg kunne ikke være mere ligeglad med folks ting, medmindre tingene skal gå hen og blive mine i forbindelse med en handel. " Og sådanne aftaler havde hun ingen af foreløbigt. " Mine intentioner, er det ikke tydeligt eller spiller du bare dum nu...? At få dit fulde navn selfølgelig. " Et strejf af irritation var gledet ind i stemmen, mens Shiva utålmodigt skiftede vægten mellem benene.
Cassandra

Cassandra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Lorgath 25.05.2016 19:17
Igen lød det lidt groteske sprog. Cassandra havde lyst til, at holde sig for ørerne, men samtidig var der noget inden i hende, der... Godt kunne lide det? Hun fattede det ikke. Og hun kiggede bare forvirret på sortelveren, som hun begyndte at tale om ting og handler og til sidst bad om hendes fulde navn. Det forvirrede hende virkelig meget, og hun begyndte faktisk at blive en smule vred over hvordan sortelveren begyndte at spørge om hun var dum.
"Jeg forstår ikke det sprog, okay?" forklarede hun, lettere irriteret. Hendes nerver var på højkant.
Et væsen på knæ. Horn stak ud fra dets pande, og over det, stod sortelveren og sagde noget på det særeste sprog. Dog velkendt. Væsnet skreg, men der gik ikke lang tid før det kiggede på sortelveren med et koldt blik. "Hvad er Deres ordre?" Lænker raslede. Slaveri. Eller bare fange? Sortelveren virkede i alt fald tilfreds.
Cassandras øjne var igen mælkehvide, men da de blev deres naturlige farve, begyndte det lidt at dæmre for hende. Det var en person, der havde med dæmoner at gøre. Og Cassandra vidste skam godt, at hvis man havde en dæmons fulde navn, så havde man også dæmonen.

Var sortelveren en dæmon-binder? Men det var stadig åndsvagt, hvorfor skulle hun så have Cass' fulde navn? Cassandra var ikke en dæmon, ikke af hvad hun vidste. "Mit navn er Cassandra. Og det er det, ikke noget pompøst eller noget vollapyk på det der sprog," hun greb kort fat om sin kniv, men lod være med, at trække den. "Vent.. Tror du jeg er en dæmon?"

Storm Nitya

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon/Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 785 år

Højde / 192 cm

Htqz 25.05.2016 23:02
Så tøsen var irriteret..? Det kunne de da være to om. " Sjovt som du ikke forstår dæmonsk når kompasset siger at duer dæmon.." Lød det med tykt flydende ironi. Igen kom denne underlige hvide farve i tøsens øjne. Hvad mon der skete? Var det dæmonen i hende hun kæmpede imod? Men to sjæle i et legeme, det var ikke noget Shiva havde set før. Hun vidste godt at dæmoner kunne besætte kroppe de fandt egnede, men mennesket ville næsten altid vise sig at være den svage der blev jagtet ud af skallen hvis den ikke blev fordærvet af dæmonens masse.
Cassandra..? Hurtigt lagrede Shiva navnet i hukommelsen, nikkeende en smule anerkendede, men gav ikke slip på sin egen dolk. '' Det er ikke volapyk, det er dæmonsk. Et sprog der burde være dig genkendeligt eftersom du er en dæmon.. Enten det eller du har flasker med dæmonblod på dig..?" Et mørkt øjenbryn blev løftet, Shiva kunne ikke finde andre muligheder for hvorfor kompasset reagerede på Cassandra.
" Jeg er Shiva.. " Hun havde trods alt givet en del af sit navn, så måtte dæmonjægeren vel også hamle op med et af sine, om end det var falskt.. Det ville nok også være underligt at sige et mandligt navn når hun jo nu engang var bundet til en kvindelig krop.
Cassandra

Cassandra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Lorgath 25.05.2016 23:23
Cassandra måtte hæve et øjenbryn idet sortelveren forklarede hende omkring et kompas der sagde at hun var en dæmon. Det var underligt. Hun havde aldrig fået noget i den dur at vide, hun havde altid været Cassandra, og ikke meget andet. Jo, garver og tyv, men det var også det. Hun vidste, at hun var datter af en bondefamilie, så meget ville de fortælle hende på børnehjemmet, men ellers vidste hun faktisk ikke rigtig så meget omkring hvor hun egentlig kom fra før børnehjemmet. "Jeg ved ikke hvad dit kompas gør, men jeg bare mig.. Jeg har underlige magiske evner, ja, men jeg har aldrig fået at vide, at jeg var en dæmon før.. Og jeg kan ikke tale dæmonernes sprog. Og jeg har heller ikke dæmonblod på mig," hun tog med det samme sin tyvegenstande op af lommerne, et sæt dirke og nogle pæne, skinnende smykker, samt en pung der raslede af krystaller.

En tanke begyndte dog at gro i hendes hoved. Der havde været en pest, som hovedstaden nu forsøgte at få under kontrol. Kun dæmoner gik levende fra den. Mange dæmoner hos DSL havde også snakket om det, og et par stykker i lauget havde været nødt til at bede dæmon-kammerater om lidt blod for at overleve. Cassandra havde ikke bemærket det fjerneste af den pest. Godt nok havde hun ikke rørt ved nogen af de pestramte af hvad hun lige kunne huske, men hun havde godt været lidt forvirret over, at hun bare var gået fri fra det. Tanken om, at hun måske kunne have noget dæmonsk i sig, gjorde hendes hænder varme, mens hun puttede sine tyvekoster tilbage i lommerne, og da hænderne var ude i det fri igen, blev de næsten glødende varme. Hun holdt dem kort frem foran sig og kiggede lidt forvirret på dem, før hendes blik vendte tilbage til Shiva. ".. Er du sikker på, at kompasset har ret?"

Storm Nitya

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon/Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 785 år

Højde / 192 cm

Htqz 27.05.2016 14:14
" Mit kompas gør så meget andet end at vise mod nord, den peger mod dæmoner..Eller det plejede den at gøre.. '' Shiva så spekulerende på Cassandras genstande, inden hun selv hev let ud i kompasset og prikkede igen til den med en finger. Irriterende genstand! Kunne den virkelig være gået i stykker? Men hun havde stadig bryster? Hun skævede ned på de insisterende mælkekirtler der hang spændstigtog insisterende på brystkassen, som to modne stykker frugt.
Igen blev blikket hævet til Cass. Underlige ever men ingen dæmonblod af hvad hun vidste af..? " Kendte du dine forældre? Kender du din historie om din skabelse? Måske du er halvdæmon uden at vide det.. En almindelig dæmon vil i al fald ikke opføre sig som du gør det lige nu.. "
Hun nikkede let som kompasset gled tilbage imod brystkassen. " Det er jeg.. Det har aldrig fejlet mig før... Måske det har brug for mere fuldblodsdæmonblod..? " Hun skævede spekulativt ned imod det inden hun knælede ned og lagde en hånd imod den nærmeste klippe. En mindre rystelse gik gennem jorden idet jorden nærmest glattedes ud, kun for at gøre plads nok til en påkaldelsescirkel , som jorden hævede sig ned i et mønster til at blive til den fulde cirkel.
"Kun en måde at finde ud af det på... " Hun skævede over imod Cassandra, overvejende hvordan hun ville reagere på Shivas dæmon, lige så meget som hun overvejede om dæmonen villeudnytte muligheden for et svagt udseende måltid. " Før jeg gør noget... Lad mig spørge.. Har du nogensinde mødt en fuldblodsdæmon..? "
Cassandra

Cassandra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Lorgath 27.05.2016 20:55
Cassandra skævede mod Shivas kompas. Hun virkede ret irriteret over himstragimsen, hvilket nok var forståeligt. Cassandra var også irriteret over at blive beskyldt for at være en dæmon. "Nej, jeg kan ikke huske mine forældre, og jeg er vokset op på et børnehjem, hvor jeg fik at vide, at resten af familien "ikke havde råd til mig", så det kan jeg ikke sige, at jeg har nogen ide om," let irritation over resterne af hendes familie, skinnede kort igennem i Cassandras øjne. Hun havde aldrig opsøgt dem. Hvorfor helvede skulle hun? De havde jo "ikke råd".
Hun greb fat om kniven idet jorden under dem rystede let. Årvågenhed var en god ting, og her var Cass stadig meget årvågen. Hun var ikke sikker på, hvad Shivas intentioner var.

"Mange gange. Der hvor jeg bor er der et par stykker af dem," hun hævede et øjenbryn og slap igen kniven, mens hun kiggede undersøgende på det, som sortelveren havde udformet i jorden. Det så ret underligt ud, men hvad i alverden skulle hun kunne vide om den slags? "Hvorfor? Hvad har du tænkt dig at gøre?" der var let nervøsitet at spore i hendes stemme.

Storm Nitya

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon/Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 785 år

Højde / 192 cm

Htqz 27.05.2016 21:20
Shiva skævede kort imod den anden mens hun lytttede til forklaringen. " Et børnehjem ville være oplagt sted at smide et uønsket barn hen, et barn der sagtens kan være udenfor familien, med påstande om at man ikke har råd til ungen, selovm man forpokker ku få nogle af elvernes urter imod den slags pjat. " Kommenterede den mørkhudede imens hun gav sig til at inspicere jordens påkaldelsescirkel.
" hrmm.. " Hun løftede blikket mens hun kort strakte sig, med grebet på sin dolk. " Påkalde min dæmon... " Lød det, nærmest som var det det mest simple i verden, hvilket det nok også var når man som Shiva vidste hvordan man kaldte sig en dæmon. " Han er meget praktisk i mit arbejde. Men før jeg går i gang må jeg nok advare om, at hvis du har dæmonblod i dig, kan dit blod nok godt begynde at reagere... Det gør det i al fald ved mig.. Men det er ikke noget du skal være bekymret over, så længe jeg ikke har dit fulde navn kan jeg ikke påkalde dig overhovedet.. Og hvis du er halvdæmon... Ved jeg ikke engang om det kan lade sig gøre at påkalde en... Har aldrig forsøgt." Hun trak let på skuldrene inden blikket igen gled imod cirklen foran sig. En hånd hævede let så det klippe der før var skudt op for at beskytte sig selv istedet gav lidt ly hen over cirklen.
Cassandra

Cassandra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Lorgath 28.05.2016 00:24
Cassandra blev bestemt ikke i bedre humør over, at de forblev i emnet omkring hendes familie. Hun sukkede let. "Mine forældre døde. Det var resten af familien der ikke ville lade mig bo hos dem," mumlede hun bare, mens hun stirrede ned mod jorden. Hun blev heldigvis trukket væk fra de tanker da Shiva talte om, at påkalde en dæmon. Hun var ikke sikker på, om hun havde lyst til at blive der mens hun gjorde det, men det så ikke helt ud til, at han havde noget reelt valg. Hun nikkede bare langsomt, mens hun kiggede mod det sted, hvor Shiva havde i sinde at lave sit påkaldelsesritual.

"Jeg tror nok det går. Bare gør det, så kan vi finde ud af hvad problemet er. Og så kan jeg måske komme videre med min dag," man kunne vel altid håbe? Hun gik lidt tættere på, men var stadig påpasselig med, ikke at gå ind i det mønster, sortelveren havde lavet. Men hun kunne ikke komme uden om, at hun var vildt nysgerrig et eller andet sted. "Hvis du har brug for noget hjælp.. Så ehm.. Så kan jeg godt give en hånd med noget af det?"

Storm Nitya

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon/Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 785 år

Højde / 192 cm

Htqz 28.05.2016 00:45
" Hrmm.. Giver vel mening... " Shiva trak let på skuldrene mens tankerne for rundt i knolden på hende. For hende gav det stadig en vis mening at de havde efterladt hende til et børnehjem.
Hun pegede mod et punkt nær cirklen men dog ikke så tæt på at hendes dæmon ville kunne lange ud efter hende. Hvis hun kun var en halvdæmon eller et menneske, ville Shiva helst ikke ende med at skulle stå til ansvar for eventuelle skader på Cassandra. " Nu du byder dig hen, kan du stille dig der... Og forsøge at holde din ild under kontrol omkring cirklen når jeg begynder ritualet. " Shiva havde ska godt set hvilken ild der var i den anden kvinde, og med sandsynligheden for at flammerne brød ud, ville hun hellere have at det gik ud over cirklen end naturen; af den simple årsag at hendes jordmagi gav inde egenskaber indenfor at kunne fornemme planter når de var døende eller sårede.

En dyb indånding blev taget inden Shiva med et sært nærmest fraværende blik skar i sin arm og lod dit blod dryppe ned på påkaldelsescirklen der snart efter antog den samme dybrøde farve som blodet. Alt imens en sær melodisk påkaldelse på dæmonsk lød, afsluttende til sidst med dæmonens fulde navn og påkaldelsen der i løbet af få sekunder tog effekt. Den eneste tegn på uroen der gled gennem Shivas krop ved dette var at hånden blev knyttet og kæben anspændt, ellers intet.

Med et dybt drøn stod et stort klods af en dæmon, mørk og arret, og med et skummende krus mjød i hånden og skulede med en mindre overraskelse ned på sceneriet foran sig.
" Herre..? "
Cassandra

Cassandra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Lorgath 28.05.2016 03:42
Cassandra gjorde som der blev sagt og stillede sig ved den anviste plads, kiggende hen mod Shiva. Det her var noget af en tillid hun gav til sortelveren, og hun var ikke selv helt klar over hvorfor. Men nu gjorde hun det. "Jeg plejer at have nogenlunde kontrol. Du forskrækkede mig bare lidt her før," indrømmede hun med et lille glimt i øjet.
Der gik ikke længe før Shiva begyndte sit påkaldelsesritual. I starten gav det Cassandra en meget underlig følelse i kroppen. Hun bed sammen i tænderne og hendes hænder knyttedes automatisk, mens hun kiggede på blodet der dryppede ned. Cass rystede let på hovedet og lod det ligge. Det var sikkert bare en dårlig mavefornemmelse, hvilket hun plejede at lytte til. Lige nu ville hun dog hellere se, hvad der skete i stedet for at flygte som hendes instinkt sagde, at hun burde.

Først da den melodiske kalden lød, kunne Cassandra mærke hvordan hendes hænder blive hvidglødende af ren og skær varme. Hendes øjne antog øjeblikkeligt den sorte farve, mens hun kæmpede for, at få kontrol igen. Men som Shiva råbte navnet op, gav Cassandras ben op under hende og hun faldt ned på knæ, mens hun bed hårdt sammen i kæben for at undgå at komme til at skrige over den ubeskrivelige smerte der meget pludselig var dukket op. Det var ikke rigtig en fysisk smerte. Og så alligevel. Det var ret pinefuldt, og der gik ild i hendes hænder, mens hun lukkede øjnene.
Og smerten var væk lige så hurtigt, som den var kommet. Det gav Cassandra kontrollen tilbage, og ilden i hendes hænder slukkedes med det samme, samtidig med at hendes øjne gled over i den naturlige farve. Hun kom langsomt på benene igen, men virkede til gengæld meget træt oven på denne oplevelse. "Hvad helvede var det? Hvad skete der?" hun stirrede fra den store dæmon over til Shiva, lignende ét stort spørgsmålstegn.

Storm Nitya

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon/Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 785 år

Højde / 192 cm

Htqz 28.05.2016 14:01
Skyggen af et smile kunne kort anes på Shiva som respons til kontrollen over ilden. Derpå gik ritualet i gang. Shiva havde for en gangs skyld taget sig sin tid med den, ellers ville hun have skåret det ned til bare at bruge sin dæmons fulde navn og kræve at han viste sin røv i cirklen. Men med bedre tid kunne hun bedre vurdere Cassandra ud af øjenkrogen. Hvordan ritualet havde påvirket hende. Hvis Shiva ikke selv havde gennemgået årtiers pinsler i mørkelvernes mørke kroge og opdragelseslejre, havde hun nok endt på jorden ligesom Cassandra, men hun blev stående. Med rank ryg og hånden presset mod såret så flere dråber ikke ville ende i påkaldelsescirklen.
Hun kunne godt fornemme dæmonens blik på sig, men lod sit eget blik glide imod Cass, ventende tålmodigt på at hun fik styrke nok til at komme op at stå igen. " Hvad der skete? En dæmonpåkaldelse.. At det påvirker dig betyder blot endnu et tegn på dit blod... Talende om blod..." Blikket gled over på den vrantne dæmon foran hende. " Jeg ved du hader påkaldelserne Demos, men jeg har brug for lidt af dit blod. " Demos, som dæmonen foretrak at blive kaldt skævede imellem de to parter. " I ser ikke ligefrem ud til at have brug for det.. " Lød det næsvist. " Ikke til os, til kompasset. Hvis jeg var døende ville du utvivlsomt kunne mærke det. Kom så, arm frem. Nu! "

En mindre række af grimasser gled over dæmonens ansigt inden han stak armen over mod Shiva, sendende Cass et underfundigt blik.
Cassandra

Cassandra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Lorgath 28.05.2016 14:19
Cassandra måtte ånde ud et par gange, fordi hun følte at hun havde mistet pusten, mens Shiva begyndte at snakke om blodet i hendes årer. Det var ikke ligefrem det mest behagelige emne for hende, og mens hun stirrede på dæmonen foran sig, begyndte en hovedpine at brede sig over de anstrengelser hun havde måttet gå igennem, i sin kamp for at få kontrol over ilden. Normalt plejede hun ikke at komme ud af kontrol så tit, så hun var ikke helt vant til belastelserne det skabte i hendes hoved. Hun tog sig lidt til det, mens hun blinkede et par gange.

"Jeg... Hvorfor skulle det have effekt på mit blod?" det fattede Cassandra virkelig ikke. Det var hende en gåde, men også fordi hun ikke vidste alt der var at vide om dæmoner, samt deres blod. Det var alt sammen meget forvirrende. Hendes blik faldt på dæmonen Demos da Shiva beordrede ham. Hun havde godt hørt om dæmon-kontrol, og det her lignede den slags rigtig meget. "Hvad gør vi hvis jeg så har sådan noget dæmonblod i mig?" ærligt talt var hun ikke særlig glad for tanken om, at ende lige som Demos, men så igen, havde hun jo allerede givet Shiva sit navn. Hvis hun havde et reelt dæmonnavn liggende derude et eller andet sted, var hun ikke engang sikker på, om hun havde lyst til at finde det. Eller for den sags skyld lade andre finde det, for hun brød sig ikke om tanken om, at være under en andens kontrol. Især ikke hvis det gjorde SÅ ondt at blive påkaldt!

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 8