Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 15.02.2016 22:52
Som en dag som i dag, en af de mere varmere af slagsen, var der ikke så meget andet at gøre for en ridder af Lyset end at bruge dagen i den gode gamle Hovedstad, som altid. Der var faktisk ikke så meget for ham at bruge sin tid på, end at holde byen ved lige sammen med byvagterne.

Hans vej havde ført ham til markedspladsen, et af steder i byen han holdt mest om, mest fordi at her altid var liv, der var altid folk som handlede og havde gang i samtaler om alt mellem himmel og jord, og så var det et rigtigt godt sted at få et godt måltid mad, men det var nu ikke grunden til at han var kommet derned. Indtil videre var han på arbejde, og det var grunden til at han befandt sig hvor han gjorde.
Han spadserede roligt mellem boderne og hilste på de folk som hilste på ham, og dem var der mange af. Folk elskede åbenbart af small talke med Nao, og det var heller ikke noget som gjorde ham noget, han var glad for at lærer folket at kende.

Et ansigt slog sig dog ud fra de andre på pladsen, var det Kench? Han havde tænkt meget over deres sidste måde, især på den måde som det hele var endt på, det havde ikke været et smart trick fra hans side og han fortrød det inderligt, men han havde lagt det bagerst i sine tanker, for at ligge det væk, for han regnede ikke med at han ville se hende igen.

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 15.02.2016 23:08
En ting måtte Kench erkende. Lige meget hvor mange markeder hun kom til var hovedstadens markedsplads det største sted hvor man kunne få flest ting fra omkring i Krystallandet. Uanset om det var dyrt billigt, lovligt eller knapt så lovligt var det til at skaffe her.
Hendes favorit område var boderne med krydderier, diverse æteriske olier og tørrede planter af mange varianter. Det var sjældent hun egentlig købte noget her men hun elskede duft indtrykkende hun fik. Hun stod med en lille buket af en ugenkendelig blomst og duftede til den inden hun fangede blikket af en hvis soldat af lyset. Der var godt nok ikke gået lang tid siden de havde sidst set hinanden og han var let at genkende, men hendes eget ansigt var nu indrammet i venstre side af et slemt og ikke engang færdighealet brændsår. Det samme med hendes fingre og en del af hendes skulderplade men det var intet som gjorde hende uigenkendelig.
Kench betalte ejeren af boden for hvad hun havde taget og puttede det i sin rygsæk inden hun å sine bare fødder gik videre langs med boderne.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 08:19
Nao vidste ikke helt om det ville være en smart idé at følge efter hende, han ville gerne snakke med hende igen efter sidste gang, men han ville bestemt heller ikke trænge sig på og gøre noget forkert eller over ilet. Men beslutning blev dog at stille og roligt at nærme sig Kench, som i midlertidigt at bevæget sig videre til en ny bod, om hun havde opdaget ham var han ikke sikker på, men hvis hun havde, var hun da ikke løbet så hurtigt hun kunne ud af markedspladsen, hvilket var en positiv ting, men hun kunne også bare give ham en kold skulder når han nærmede og tog kontakt.

Han nærmede sig roligt det område af boder hvor Kench gik rundt og kiggede på forskellige varer og der var jo intet galt i at en Ridder af lyset gik rundt på den måde, det kunne jo være en grund til det, hvilket der jo var. Da han var nået tæt nok på lagde han roligt en hånd på hendes ene arm og fik hende vendt om, uden brug af magt eller vold, ”Kench?” sagde han med en lidt urolig stemme, mest fordi at han ikke vidste hvordan hun ville tage at han tog kontakt til ham.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 16.02.2016 10:14
Kench havde lige samlet en lille pose op med krydderier inden hun blev vendt rundt hvor hun stod. Og der stod han minsandten. Hendes blidt gik fra hans brystkasse og op til hans ansigt i den lettere analyserende hastighed. Det var nok mest for at mærke efter om hun var vred, hvilket hun sådan set ikke var og det resulterede i et skævt smil på hendes læber. "jamen jamen" begyndte hun, hendes læber bevægede sig ikke men lyden kunne manden foran hende sagtens høre, som en form for bagtanke. Tanke kommunikation var hvad hun foretrak for det meste, det krævede mindre at hende end at skulle til at overdøve folk omkring dem. "Hvad er årsagen til at en lysets ridder vil i kontakt med en ganske almindelig civil?" spurgte hun imens hun rettede opmærksomheden til posen i sige hænder som hun begyndte at åbne.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 10:46
Nao kiggede ned på hende og fandt hurtigt ud af at det var via tankens kraft at hun kommunikerede, og det var ikke en ting han havde mulighed, men han håbede at hun derfor kunne læse hans tanker, så det kunne være deres kommunikations metode, så Nao ikke skulle stå og snakke til en person som ikke svarede ham på samme måde.

”Jeg vil meget gerne undskylde for sidst” tænkte han, han skulle lige vende sig til at det ikke var nødvendigt at bruge tale gaven, ”Har du lyst til at gå et sted hen og snakke eller skal vi gøre det her? Hvis du altså har lyst til at snakke. Lad mig gerne forklare, og så kan du tage stilling derefter” Han lod et lille smil finde frem til hans læber og håbede på at hun ville lade ham snakke, men var det noget de skulle stå og snakke om her?

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 16.02.2016 10:52
Kench fik et lidt forvirret ansigtsudtryk over sig. Det var sjældent folk faktisk gad at kommunikere på den her måde, men det generede hende ikke at hun skulle læse ham for at høre hans svar. Hun vendte sig om imod sælgeren og betalte ham hvor hvad hun have i hænderne. "Ja det vil du vel. Men hvad er der at snakke om?" spurgte hun så imens hun lagde sit køb i rygsækken. Den var efterhånden fyldt til randen med diverse ting og sager og den bumpede hende næsten fremad da hun tog den på ryggen igen. "Og stilling til hvad?" spurgte hun da hun rettede blikket op imod ham endnu engang. Hun havde gået direkte til det sorte marked efter de havde ses sidst for at undgå at der skulle komme en dæmon/menneske/bjergelver ud af det hele.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 11:08
Han ventede med at svare Kench, til efter at hun havde betalt købmanden og at hun endnu en gang havde vendt sig om mod ham, ”Hvad der er at snakke om? Om hvad der skete.. Det var jo ikke noget jeg gjorde for at ”angribe” dig, Kench. Det var en dum fejl og hele situationen gjorde at jeg ikke tænkte klart og så skete det” han kiggede roligt på hende i mens tankerne kørte igennem hans hoved og han vidste ikke helt hvordan han skulle gribe den her situation an, men det skulle han nok finde ud af. ”Tage stilling til om du kan lide mig eller ej, lige nu ved jeg at det går til den forkerte retning, og du faktisk helst ikke vil se mig her” han vidste godt at han nok ikke kunne redde denne her situation og at Kench nok ikke ville hører på ham, men nu havde han da forklaret lidt af hvad der skete i det korte øjeblik , hvor han fejlede. Han havde ødelagt et rigtig godt øjeblik.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 16.02.2016 11:35
Kench fnøs lidt inden hun tog fat i hans hånd og begyndte at trække afsted med ham. Hvis de skulle snakke om det var en fyldt markedsplads ikke stedet hun ville det. "Hør nu her" startede hun imens hun trak ham igennem menneskemængderne "Det ligger til folk at lave fejl, især til mennesker. Det ligger til jeres natur"
Da de endte med at stå stille i en meget lille mørk sidegade uden noget eller nogen til at forstyrre dem slap hun hans hånd og vendte sig om imod ham. Hendes smil var bestemt væk og hendes udtryk var svært at læse. Det lignede en blanding af forvirring, frygt og en smugle vemodighed. "Det handler heller ikke om at tage stilling til om jeg kan lide dig Nao. Jeg kan desideret ikke lide nogen, jeg tolerere folk. Du var kun ude efter en ting og jeg kan forstå det. Det var jeg sådan set også. Det endte bare ikke lige som jeg havde planlagt" sagde hun. Hendes blik endte nede i jorden. Hun fortrød nok ikke hvad hun havde gjordt imod ham for at stikke af men lidt dårlig samvittighed var der måske en snert af.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 11:49
Han lod sig trække med af Kench, han var jo enig i at en markedsplads ikke var det bedste sted at stå og snakke om det der var sket, så de endte med at finde en sidegade hvor, det tyede på, at ingen ville forstyrre dem. Han kiggede på hende da hun vendte sig om imod ham og hendes smil var nu helt væk, og så begyndte hun. ”Nej, det er også fair at du ikke kan lide folk” Han stoppede og overvejede hvad han skulle sig imod hende og alt det hun lige havde stået og smidt i hovedet på ham, ”Jeg var ikke kun ude efter en ting .. Det kan godt være at det virkede sådan, men nej. Jeg ville gerne have brugt mere tid med dig og lært dig at kende, men når det er sådan at du har det, så har jeg jo tabt og du har dannet dig en mening, og det forstår jeg udmærket” Det var lidt det eneste han kunne finde på at sige, det var det eneste som poppede op i hans hoved, men han mente det tilgengæld også.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 16.02.2016 13:19
Kench satte sig, eller nærmere lod sig dumpe ned på en kasse der var sat op ad væggen. Hun gav et langt suk fra sig over det han sagde. Hun havde egentlig ikke meget af dømme ham ud fra så det var nok ikke det der var problemet. "Jeg tror bare du skræmte livet af mig lidt pludseligt. Jeg har ikke nogen desideret mening omkring dig endnu" sagde hun imens hun kikkede op på ham. Ud over han stadig var vældigt tiltrækkende af et menneske af være havde hun ingen personlighedtræk at vurdere ham på. Det var en lidt underlig følelse siden hun var rimelig hurtig til at placere folk i sine indre boxe over hvor de hørte til og hvem de var.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 13:45
Nao kiggede ned på Kench og lyttede til hendes lange suk. Hendes stemme gik igennem hans hoved, og var nu ikke så anklagende mod ham som den havde været. Han var godt klar over at han med sin handling havde forskrækket Kench, og det ville han også selv have været i den situation. ”Jeg er ked af at min handling skræmte dig. Jeg fortryder og er ked af den måde vores nat afsluttede på, det var slet ikke sådan jeg ville have det skulle gå” Han satte sig roligt ned ved siden af hende og kiggede på hendes ansigt. Hun var stadigvæk ligeså pæn som han huskede og han synes selv at han havde været heldig ved at overhovedet at få hende ind i hans lille lejlighed på paladset.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 16.02.2016 13:55
Hun fik helt ondt i maven bare ved tanken om hendes tur til seeren hun havde været til. "Og jeg er ked af at jeg fik dig til at gå ud som et lys" sagde hun imens hun lænede sig tilbage imod væggen. Hun lagde armene omkring livet. Hun havde sådan set fået af vide hun havde været med barn en der havde været masser af tid til at få det fjernet. Hvilket det blev, men det havde ramt hende tættere på livet end hun havde regnet med.
"Det er første gang det er sket så.. det var en lettere besynderlig følelse" forklarede hun hvor lyden af hendes stemme i hans hoved blev delvist lavere. Hendes blik var også rettet frem for hende nu istedet for på ham.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 14:14
Han smilede roligt til hende ”Det skal du ikke tænke på Kench, det var din forsvars refleks som du kunne bruge i øjeblikket. Det skal du ikke være ked af, jeg bebrejder dig ikke” Han kunne set at det virkelig gik hende på, og at hendes ansigt nu skiftet retning og kiggede ud i gyden og ikke på ham. ”Jeg forstår hvordan du har haft det, ikke på samme måde selvfølgelig, men jeg kan tænkte mig til at det er en besynderlig følelse når det sker første gang, og jeg skulle slet ikke have ladt det ske for dig, Kench” han lagde roligt en hånd på hendes skuldre og aede hende roligt, og håbede på at hun ville tage imod det.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 16.02.2016 14:20
Hendes blik gik til hans hånd og derefter op på ham. Hun kysteden en anelse på skuldrene kunne hun mærke under hans hånd "Er du klar over hvor klamt det er at vide at der vokser noget levende inde i en?" startede hun imens hun rystedet hovedet lidt. Hendes sidste bekymring var nok at skulle tage sig af en baby men tanken om at den skulle blive lavet inde i hende gjorde hende fysisk dårligt tilpas. "som en parasit der tager på ens krop indtil den har fået nok af en og så kravler ud af... " hun holdt sig for munden og lænede sig forover. Hun viste virkelig ikke at det havde været et problem for hende før hun havde fået af vide at hun havde været gravid i den korte tid hun var det.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 14:31
Han smilede lidt over hendes kommentarer om at have børn, eller ikke at have dem men være gravid med et barn, Nao havde ikke helt sammen mening omkring det som hun havde, men igen så var det jo ikke ham som skulle gå med hans, forhåbentligt, fremtidige barn eller børn. ”Jeg kan godt forstå din side af det når du lige har været igennem det du har været og du skal også have lov til have den mening omkring at få børn, men mange andre synes det er en smuk ting” Han kiggede lidt rundt i gyden og lod tankerne flyde og Kench kunne egentligt tage hvad hun nu ville derinde fra. ”Du skal vide at jeg virkelig er ked af at jeg har sat dig i den position, at jeg gjorde dig gravid. Det var virkelig ikke min mening. Men nu har du også hørt det et par gange” han grinede lidt for sig selv, af sig selv.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 16.02.2016 14:41
kench kørte hænderen ned ad sit ansigt og kikkede tilbage på ham igen. "Positionen er væk. Nu har du bare traumatiserer mig" sagde hun ironisk og rettede sig op igen. "Men jeg ved godt nu det ikke var med vilje, eller det var jeg sådan set kommet frem til for længst. Jeg har endnu ikke mødt en lysets ridder der var kynisk nok til at gøre sådan noget med vilje" Hun rystede igen lidt kroppen for at komme af med den ubehagelige fornemmelse i kroppen.
"Så... du vil lære mig bedre at kende?" spurgte hun så og trippede lidt med sine bare fødder imod brostenene under dem.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 14:49
Han kiggede tilbage på hende, ”Så længe det ”kun” er oplevelsen og ikke mit ansigt som traumatisere dig”[/i] lo han lettere selvom, det måske ikke var så sjovt igen. ”Nej, jeg er på ingen måder kynisk, eller jo, men ikke når det handler om sådan noget, det ville jeg ikke gøre uden at begge parter var enige. Men nej, resten er lyset er heller ikke, eller det regner jeg bestemt ikke med”[/i] Han var glad for at de nu kunne snakke sammen uden at det ville blive alt for ubehageligt.
”Jeg vil meget gerne lære dig bedre at kende Kench, du virker som en dejlig person, så længe man ikke giver dig grund til at være andet”[/i] han lod sin hånd kører lidt rundt på hendes nakke.

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 16.02.2016 15:03
Kench trak meget langsomt på skuldrene imens hun fik et tænksomt udtryk smurt ud over ansigtet. "njeeaaaaah dejlig er ikke lige det første ord der popper op når jeg skal beskrive mig selv. Hyggelig... måske en god lytter... men dejlig naah" sagde hun med et skævt smil. Der var nok personer omkring i verden som ville have hendes hoved på en pind til at hun ikke længere kunne kategorisere sig med den beskrivelse. Hun tog hans hånd fra sig nakke og holdt den med begge sine hænder normalt ville hun bruge denne forbindelse til at læse alt omkring personen hvis hånd hun hold, men det ville bare gøre samtalen kedelig i dette tilfælde. "okay, hvad vil du vide om mig så?" spurgte hun
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 16.02.2016 15:25
”Tjaa, man skal jo danne sine egne meninger om personer når man møder dem, Kench. Vores første møde var fantastisk, det var noget af de bedste, så det er det eneste jeg indtil videre kan danne mit et billede af”[/i] Han lod hende tage hans hånd ind i hendes og smilte roligt. Hvad ville han egentligt vide? Alt vel? Der var som sådan ikke rigtig nogle bestemte ting, han ville bare gerne have at de kunne sammen, kunne snakke samme, det gjorde de jo også, men også i fremtiden og der ikke vil være en mærkelig stemning i mellem dem.
”Tjaa, hvad vil jeg vide .. Alt? Jeg ved ikke om der er noget bestemt, Kench. Jeg ønsker bare at lære dig at kende, sådan forskellige ting, ting man opdager når man snakker sammen og er gode venner. Så vi kan bruge tid sammen”[/i]

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 20.02.2016 19:35
"Alt?" gentog hun ham med hævede øjenbryn. Og bruge tid sammen? Det kunne hun vel godt når hun nu engang imellem var i hovedstaden. Selvom hun normalt foretrak bare at få sine gøremål fuldført og komme tilbage til sumpen igen hurtigst muligt. Men den her gang kunne vel godt være en undtagelse.
"Jamen... du bliver nødt til lige at give mig et sted at starte. Et spørgsmål af en art jeg kan besvare" fortklarede hun imens hun trak på skuldrene hun trak rygsækken ned fra ryggen og lagde den imellem sine fødder. De fleste ting hun havde købt var bare blevet smidt ned i så hun åbnede nu sækken op og begyndte at organisere indholdet så det var lidt mere overskueligt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1