Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Sandsejleren satte langsomt farten ned som sejlet blev hejset ind. Yadza hoppede ned i sandet der kastede sig til siderne under hans støvler. Hans humør var gradvist blevet bedre og bedre jo tættere de kom på byen, og nu hvor væggen til byen lå blot få hundrede meter væk; var han nærmest urørlig. Med et dybt åndedræt spredte han armene ud til siden, håndfladerne imod himmelen, og råbte over sin skulder til passageren. "Velkommen, til Balzera!"

Den bronze farvede by tårnede op foran dem, bogstaveligt talt. Et utal af spir delte den blå himmel i utallige sektioner. Væggen var tydeligvis gammel og en smule faldfærdig enkelte steder, men stedet så alt andet end forladt ud. En sand folkeskare møvede sig vej ind og ud af indgange i en sådan mængde at portvagterne havde svært ved at følge med. Ved en fjern sektion af væggen var der endda en gruppe elvere på vej ind over ved en højtstående palme, men det lod til at være et hverdagsfænomen. Yadza reagerede i hvert fald som var det intet andet. Han klappede hænderne sammen og vendte sig tilbage til Kench.

"Vi skal blot igennem de lavere distrikter først, så vil vi komme til byens hjerte, ja! Æh... Hold dine punge tæt på kroppen. Ingen grund til at friste folk unødigt, eh?"
"Det er meget simpelt. Du klør mig på ryggen, jeg klør dig på ryggen og pludselig er der ingen der klør mere! Forretning er smukt, sandt?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 08.01.2016 19:16
Kench havde lagt i skyggen, eller den halve skygge der nu var, fra rælingen af skibet og sovet den sidste lange stykke tid de havde sejlet igennem sandet.
Da de først var begyndt at bevæge sig havde hun siddet med hænderne omkring masten for ikke at glide fra den ene ende af skibet til den anden. Sådan havde hun siddet et godt stykke tid inden hun var ved at bugge under for solens varme og endte med at søge til det nærmeste skygge hun kunne finde.
Hun blev vækket af Yadzas højrystende og meget entusiastiske stemme der bød hende velkommen til deres destination. Hendes hoved kom til syne over rælingen som vendte imod byens mure, med hendes maske oven på hovedet som en form for hat. Selvom Kench efterhånden ikke var så nem at imponere kunne hun ikke lade være med at løfte øjebryn af arkitekturen foran hende.
Hendes blik gled ned på skibets kaptajn inden hun nikkede til ham imens hun gabte. Rygsækken blev strammet godt til ved alle åbninger og kom dernæst op på ryggen af hende. Sandalerne om hendes fødder blev indhyllet i sand så snart hun ramte jorden. Var der to ting hun aldrig kom til at vende sig til var det et, følelsen af at have sko på fødderne. Og to, sand imellem tærene.
Som det sidste skubbede hun sin maske ned foran ansigtet som sit beskyttende skjold inden hun indhentede Yadza.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Yadza hoppede elegant over en tilrejsende der lå og sov under et tæppe imens han fløjtede en munter trille. Skubende fik han klemt sig igennem et par kentaure og op til en af vagterne ved porten, en minotaur af olympiske proportioner. "Rutus! Enorm som altid, eh? Jeg er vendt tilbage fra min færd med venner, ja, gæster i vor by." En par flade krystaller blev skubbet ned i vagtens lomme og klappet venligt på plads. Rutus kiggede ned på de to og fnysede olmnt men nikkede dog i retning af den åbne gade. "Fornuftens højborg, ham Rutus!" kvækkede Yadza over skulderen som han spankulerede indenfor.

Meget kunne siges om Balzeras gader, men den ene overdøvende fornemmelse der ramte en når man kom ind igennem muren var liv. Hvorend man kiggede hen var liv florende i en eller anden form. Fra gadesælgerne med stande fyldt af frugt, juveler og perfumer, den ene skrålende højere end den anden, til gyderne fyldt med børn der jagede hinanden for sjov eller rotter for penge. Med jævne mellemrum blev et brød stjålet eller pung løftet. Alt i bevægelse.
"Det er meget simpelt. Du klør mig på ryggen, jeg klør dig på ryggen og pludselig er der ingen der klør mere! Forretning er smukt, sandt?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 14.01.2016 10:44
Hvor Yadza skubbede og klemte sig igennem kentaurene var det ligefør Kench bar dukkede sig og gik igennem benene på hestekroppene. Det var på alle måde nogle andre skikkelser end dem der hold til i sumpen. Hvor dem hun kendte til var slanke og mere yndefulde var disse robuste og enormt store, syntes hun selv i hvertfald. Enten var hun skrumpet i ørkensolen ellers var de stører end det hun huskede.
Forbi vagten Rutus ventede sig noget af et syn. Ganske vist som Yadza havde lovet hende var stedet ikke som noget andet hun nogensinde havde set. Det var ligefør hun blev drænet for energi bare af at være i folkemængden der handlede, stjal eller bare kommunikerede frem og tilbage. Men hun kunne ikke lade være med at måbe en lille smugle over alt hun så omkring sig.
Hun rakte ud og tog fat i en ende af sin guides rød bælte i tilfælde af at enten hun skulle sakke bagud eller han ville blive for ivrig og nærmest stikke af i mængden af mennesker. "Tillykke, indtil videre har De holdt deres løfte og byen" sagde hun via sin tankelige kommunikation til ham. Hun ville umuligt kunne høres imellem alle de stemmer der udgjorde gadens musik, plus masken der dækkede hendes ansigt gjorde det ikke meget nemmere at høre hende.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Dette væsen holder altid hvad det lover. Glem det aldrig.

Menneskemængden begyndte at tynde en smule ud jo længere væk de kom fra det tæt befolkede marked. Som luft og plads blev mere og mere tilgængeligt, satte Yadza også tempoet ned. Han førte dem ned af en gade fyldt med letpåklædte mænd og kvinder der vinkede flirtende til fodgængerne på gaden. En enkelt eller to udvekslede nik med Yadza, men det var mere... Venskabeligt. Respektfuldt næsten.

Ud på en cirkulær plads gik turen hvor nogle høje bygninger lukkede resten af byen ude, som en lille oase i ørkenen. Eller støjen taget i betragtning, orkanens øje. Han stoppede op og kiggede over på en varevogn der stod sat op ved siden af brønden i midten. Lavmeldte forbandelser blev ytret imens han rystede på hovedet. "...Den knægt bliver min undergang... Undskyld frøken Kench, det er ikke dit problem."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 14.01.2016 21:50
Kench fulgte lydigt efter Yadza imens hun tog sine omgivelser ind. Hvert blik hun mødte blev hurtigt afværget men hun kunne ikke lade være med at smile over folks bagtanker og små hemmeligheder. Der fik han sku et point mere, det var mange potentielle kunder i byen også.

Da de nåede til det mindre befolkede område gik hun næsten baglæns for stadig lige at få det sidste med. Med hans bælte i hånden kom hun så op på siden af ham da hans sagde noget til hende. Hendes blik gled hen over pladsen og fikserede på personen han omtalte. "Nej, men man kan da ikke benægte den interessante karakter han har" sagde hun med hovedet lidt på skrå. Når det galt specielle personer vækkede det altid en hvis nysgerrighed i hende. "Hvad har han rodet dig ud i?" spurgte hun så i det hun gav slip og lagde armene over kors over brystet.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

"Gjort? Ingenting! Derfor problemet!"

Yadza jokkede med langre skridt hele vejen hen til vognen. Den var fyldt med alskens spændende varer. Lige for tiden var den lastet med flere krukker af salve, legetøj i palmetræ, håndspejle, bukser og veste i silke, messing lamper og fyrings olie. Midt i herligheden lå der en stor flettet pile kurv med et par støvler stikkende op af. Den snorkede.

Da han nåede helt hen til kurven gav han den et solidt los i siden, og støvlerne forsvandt ned i kurven med et gisp. Deres ejer dukkede forpjusket op øjeblikket efter og grinede fjoget til Yadza. Det var en ung dreng på ikke mere end 15 med kort strittende hår. Yadza råbte lange fantasifulde fraser af knægten som pludselig fik meget travlt med at pakke vogen sammen og styrtede ud på gaden.

"Bah! Drengen tror han bliver rig af at snue i skyggen. Tåbe." Hovedrysten. "Min ydmyge bolig er her om hjørnet, kom kom!"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 17.01.2016 21:58
Kench stod og så til scenen udspille sig med armene over kors. Hele idéen med handels samarbejde havde aldrig fundet hende særligt tiltrækkende netop på grund af drenge som ham. Det, og at hun ikke havde noget synderligt som andre end hende kunne sælge. Promovering og rygter var måske ikke en dårlig idé dog stod hun nu lidt i sine tanker og overvejede imens Yadzas farverige monolog blev kastet i ansigtet på den tidligere sovende dreng.

"Hvorfor beholde ham så?" spurgte hun henkastet da drengen var ude af syne og turen gik videre. Tilsyneladende til hans hjem. Hun havde ikke travlt på nogen måde, ærinder og handler kunne hun få fikset senere, hvis ikke den næste dag. Så hun kunne ligeså godt følge med ham til hans ydmyge bolig.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Yadza trak på skuldrene. "Mange timer er blevet brugt på at træne ham, eh? Han er kvik nok når han ikke sover." Han gemte et veltilfreds smil. "Han skal nok blive til noget."

Døren ind til den høje bygningen gik lydløst op, og lys krøb sig vej ind i det mørklagte lokale. Med hurtige skridt tog Yadza en runde og trak gardiner fra det ene vindue efter det andet, så bidder af rummet dukkede op på skift. Fwup! Højrød chaiselong. Fwap! Glasbord fyldt med messing bestik. Fwep! Vandpibe i smuk krystal. Snart var alt lagt til syne. Et stort cirkulært rum med en vindeltrappe i midten der både førte op og ned. Der var rigeligt med bløde møbler og væggene var fyldt med billeder af resten af verdenen. Stedet kunne snildt holde en minde forsamling på 10-12 mennesker.

Yadza smuttede om bag en lysebrun rumdeler og begyndte at rode i en kiste på gulvet. "Mit hjem er dit hjem. Gør dig til rette."
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 17.01.2016 22:41
I det hun trådte ind i rummet løftede hun masken igen for at kunne se sig ordentlig omkring. Hendes ansigt kunne ikke lade være med at vise hendes begejstring for indretningen. Rygsækken blev sat på gulvet ved siden af døren som hun lukkede efter sig uden at sige et ord.
Rummet mindede underligt nok om Kench's egen hytte tilbage i sumpen.. stemningsvis i hvert fald. Det var på ingen måde lige så rodet som hendes eget hjem, men det var indbydende og gav en besynderlig rar fornemmelse af sikkerhed. Hans hjem var hendes hjem? det skulle han ikke sig to gange. Da Hun var sikker på at Yadza havde sin opmærksomhed et andet sted tog hun et par hurtige skridt og lod sig falde ned i et af møblerne der var badet i bløde puder og tæpper. Hun smilte for dig selv over at efter så lang tid faktisk at ligge et blødt sted, en af de helt store ting hun savnede når hun var langt hjemmefra. Og der blev hun liggende på maven med ansigtet begravet.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Kisten lukkede igen med et rungende 'klonk', og Yadza trådte ud på det åbne gulv. Hans udseende havde ændret sig markant. De før posede bukser og brede mavebælte var blevet udskiftet med en lang saffirblå robe der gik ham til anklerne, med gyldne fugle broderet op af armene og ned af ryggen. En dyb grøn ædelsten i en broche prydede hans bryst og de lange sorte fingre bar hver en guldring i forskellige former og størrelser. De praktiske brune støvler fra før stak dog stadig ud fra under kåben.

Synet af Kench med ansigtet nede i møblementet fik ham til at grine hæst imens han satte sig til rette i den før omtale chaiselong over for hende. Meget omhyggeligt begyndte han at hælde en rødlig væske fra en karaffel på bordet, op i et glas. "Lettere at snakke fra hjertet i varme omgivelser, eh? Vin? Dadelbrød?" En bred armbevægelse bød Kench at tage for sig af det fremsatte mad, der stod ventende nærmest som om han fra morgenstunden havde forventet gæster.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 18.01.2016 13:26
Hendes ansigt kom til syne igen da hun hørte hans stemme igen. Hun havde tænkt sig til at han havde en ting for luksuriøse omgivelser men han lod sig da ikke holde tilbage. Med den tanke svang Kench sine fødder ned på gulvet så hun sad op ret, hvorefter hendes maske kom helt af hovedet og blev placeret forsigtig på et bord. Hun tog imod glasset med begge hænder og indåndede den søde duft af væsken. Det var helt sikkert langt fra så bittert som det hjemmebryg kun selv nød godt af derhjemme. Antagelsen viste sig at være korrekt da hun tog en slurk og vinens sødmen killede hendes smagsløg og hun fandt smagen mere behagelig end hun havde regnet med.

"Fra hjertet? Er der ting du gerne vil høre derfra?" spurgte hun så uden at bruge sin tanke forbindelse. Hendes stemme var mindre, måske endda mere forsigtig og passede bedre til hendes lille figur end den hun havde i hovedet. Muligvis fordi hun ikke brugte den så meget, men Kench havde aldrig selv fundet ud af hvorfor der var forskel. Hun fastene blikket på sit spejlbillede i vinens overflade og hævede et øjebryn over sit beskidte udseende. Hendes før porcelæn hvide hud var blevet dækket af et lag af støv som gjorde hende en nuance eller to mørkere.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Yadza skævede lidt til hende som han hældte op. "Dit hjerte siger sikkert 'dunk dunk' som alle andres, Kench. Det' bare... En talemåde. Læn dig tilbage igen, min ven, lad ikke de gyldne klæde snyde dig. Yadza er Yadza."

Karaflen fandt tilbage til sin faste plads på et fad på bordet, sammen med sine brødre og søstre i samme stil. Den mest i øjenfaldende var en bred gennemsigtig skål fyldt til randen med farverige stykker konfekt. Yadza lettede låget og smed et gult stykke i munden med en veltilfreds mumlen. Han dvælede ved smagen et øjeblik eller to, tydeligvis betaget af denne lille syndige mundfuld himmel. Så lagde han dovent en arm over lænet og lagde sig tilbage med vinglasset hævet i skål. "Til de små ting."

Før han drak lagde han mærke til hendes stirren i glasset. Han klukkede lidt igen. "Der er bad i kælderen, men tradition byder at mad og drikke serveres først. Alt til sin tid, eh?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 19.01.2016 01:01
Hun rettede hurtigt blikket op på ham igen og nikkede. Det var ikke fordi hun havde travlt, hun havde bare aldrig være synderlig komfortable når hun følte sig beskidt. Af alle ting hun kunne gå op i når hun nu boede i et af de mest mudrede steder i hele Krystallandet. Hun tog en slurk mere og lænede sig tilbage i puderne med begge hænder omkring glasset for at holde det stabilt. "Du sagde bare det var lettere at snakke fra hjertet nu. Og siden du har lukket mig ind i dit hjem kan jeg vel godt give lyd fra hjertet... udover dunk dunk. Hvis du altså har noget at spørge om?" sagde hun imens hun trak benene op under sig.
Det var faktisk ikke så ofte at folk lod hende komme over deres dørtærskel så det føltes en anelse uvant, han havde til og med samlet hende op midt i ørkenen og redet hende liv. Lidt åbenhed og ærlighed kunne hun da godt dele gratis ud af hvis han var nysgerrig.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Yadza tappede rimmen af glasset med en hård finger og lænede hovedet lidt på skrå. Han kunne ikke helt finde ud af om hun bed sig fast i de ting han sagde ubevidst, eller om hun var langt mere skarpsindig end hun gav sig ud fra at være. Folk i hans omgangskreds brugte den slags fraser meget lemfældigt, som om de ikke betød noget. Der var et eller andet ved det lille væsen på sofaen han bare ikke kunne forstå fuldt ud, og det pirrede hans nysgerrighed til ingen ende.

"Vores leg fra før blev aldrig gjort færdig, eh? Et spørgsmål for et spørgsmål." Det var mere en konstatering end et egentligt spørgsmål. Hans øjne begyndte at søge lokalet for en idé til hvad næste spørgsmål kunne være. Han ville bestemt gerne vide mere om hende. Så slog det ham.

"Fortæl mig om dit hjem!"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 19.01.2016 01:30
Et lille tilfreds smil spredte sig over Kench's læber da han bragte spillet på banen. Hun havde godt nok vist ham stemningen af hendes hjem tidligere i den lille underjordiske hule, men det viste ikke hendes hjem retfærdigt, hvilket fik hende til at sidde og tænke lidt over hvordan hun ellers skulle beskrive det.
"Varmt.." lagde hun ud og lukkede øjnene for lettere at kunne forestille sig det. "masser af steder der er rare at ligge, lidt ligesom her. Et ildsted der bruges til både at lave maden jeg spiser og til at holde mine fødder varme. Og med bjerge og atter bjerge af.. eventyr" fortalte hun hentydende til de bunker af bøger hun havde hvor kun ganske få af dem ikke var fiktion. "Det er dog ganske småt, men det er nok også det jeg godt kan lide ved det" afsluttede hun imens hun nikkede veltilpas over hvad hun havde ytret.
"Du har altid haft et tæt forhold med kentaurene i byen?" spurgte hun så som sin del af deres spil.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Skålen på bordet blev et stykke lettere. Yadza betragtede Kench indtagende imens han gnaskede, dybt fascineret af hendes beskrivelse. "Personligt er jeg mere til tal end bogstaver, men det lyder... Rart." Den sidste pause var næsten unaturligt lang, som om han skulle lede efter noget han ikke havde brugt længe.

Han brugte lidt tid på at tænke før han svarede. "Balzera er fyldt med udskud i alle former, og dem af os der ikke helt passer ind, finder sammen. En lykkelig familie af rotter, eh? Yadza er lidt speciel." En lille nænsom blæst drev ind igennem et vindue, kærtegnede dem blidt, og forsvandt lige så hurtig igen. "Palush-Pak-Narak."

"En stamme tog mig ind da jeg dårligt havde groet min første plade."
Han bankede sig selv blidt på panden. "Lærte mig værdien af ord og stjerne, hvordan historie lever i dem der huske den. Ligesom jeg aldrig glemmer dem, bliver Yadza heller ikke glemt."

Han hældte endnu et glas vin op til sig selv og tilbød med gestus at ville gøre det samme for Kench. "Og din familie?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 20.01.2016 23:08
Kench pustede en hår tot væk fra øjnene som vinden havde tilladt sig at vælte ned i hendes ansigt. Hun lyttede til hans baggrund og fik en snært af jalousi over sig men det viste sig mere som et lille smil på hendes læber. "Speciel er en god ting, har jeg altid ment" sagde hun og rakte selv ud efter det Yadza spiste af. På trods af at hun ikke viste hvad det egentlig var stolede hun nu på at han havde en okay smag, omend en lettere sød tand måske.

Imens hun tyggede af munden overvejede hun sig svar i stilhed. Det begyndte dog med at hun rystede lidt på hovedet "Har ikke hørt fra dem i over et århundrede. Jeg var vist noget af en møgunge. Holdt mig uden for problemer, men ville heller ikke deltage i sociale ting. Men det er så umådeligt længe siden at jeg ikke ved hvorfor jeg opførte mig således. Så jeg er sådan set selvlært i det jeg kan idag." sagde hun og kunne ikke lade være med at grine en smugle over sig selv. "Min mor døde ved fødslen og ..min far har jeg først lige fundet ud af hvem er for nylig. Stor skuffelse... men jeg ved hvor jeg har min hårfarve fra nu" afsluttede hun med et træk på skuldrene.
"Så.. hvis du ikke læser. Hvad gør du så for at have det sjovt?" spurgte hun imens Kench rakte sit glas ud til ham.
Yadza Ben Sacha

Yadza Ben Sacha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 168 cm

Yadza fulgte den vildfarne hårlok med øjnene imens han lyttede til hende, forbløffende nok uden at spilde. Det lod til at resten af hans krop var vandt til at hovedkontoret let blev distraheret eller fraværende, og hen af vejen bare havde besluttet sig at følge sidste ordrer. Hendes øjne fik dog hans fulde opmærksomhed, da hun nævnte et århundred. Hvor gammel -var- den kvinde? Hun lignede ikke én der var en dag ældre end Yadza, men han måtte erkende at vide meget lidt om dæmoner, både halve og hele.

Da hendes spørgsmål kom stillede han kanden tilbage på bordet og slog armene ud til siderne med håndfladerne imod himmelen. "Kære ven, alt jeg laver er sjovt! Skattedyk i tabte ruiner, en livs-omvæltende handel på gaden, exotiske gæster i mit hjem. Yadza kunne ikke kede sig, om så han ville. Hvorfor folk vil bruge deres liv på andet, ligger over min fatning."

Han kørte vinen lidt rundt i glasset imens han tænkte. "Hmm. Har frøken Kench nogle drømme? Alle har drømme, eh?"
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 29.01.2016 15:20
Kench rystede lidt på hovedet med et overbærende smil. Hvad havde hun ellers forventet af personen overfor hende? Ham som virkede entusiastisk over alt der foregik omkring ham. Det virkede dog som en okay måde at se verden på, men det var svært at gøre det når man havde levet i det samme hoved så længe som hun havde gjordt.

Spørgsmålet som hun fik undrede hende dog lidt, hvad ville han med hendes drømme? Hun havde rigeligt af drømme når hun skulle sove, tværtimod så foretrak hun nogle gange sin drømmeverden frem for den virkelige. Kench tappede lidt på glasset i håb om at det kunne få hende til at fokusere imens hun overvejede sit svar. "Nej.. Ikke nogle desiderede. Jeg har små ønsker her og der, men det er længe siden jeg sidst har haft en desideret drøm som jeg hungrede efter. Jeg sidder nok lidt fast i mit nu." svarede hun stadig med rester af hendes tidligere smil på læberne. Hun havde nok i hvad hun ejede for nu og intet mere at opnå mente hun selv. På den anden side viste hun ikke om et nyt inderligt ønske skulle dukke op en dag, men for nu var hun tilfreds med hvordan hendes liv fungerede og krævede intet mere.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri Læremester, Venus Fødselsdag! Læremester, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 7