Hverken Sefu eller Ngozi havde ellers været meget for at lade hende udforske byen på denne måde, men da hun havde det sidste ord var det nu og engang sådan det var blevet. Og hun elskede at hun havde gjort det. For selvom der måske var noget skræmmende ved alt det nye, var der også noget fuldstændig fantastisk og dragende.
Det var første gang hun var på en kro. Selv da hun havde været Tretten havde hun aldrig sat sine fødder sådan et sted, og ude i ørkenen var det umuligt at opdrive. Øl var noget helt nyt for hende, i ørkenen havde de brugt overmodne kaktusfrugter til at opnå beruselse, og hendes blik var derfor naturligt nok drevet af det skummende øl i de mange krus.
På mange måder var Kahina og hendes følge så malplaceret som man kunne være. Iført en hvid kjole der blev bundet om nakken og en blå kappe om hendes skulder, og i følgeskab med to enorme, bevæbnede mænd lignede hun det hun var: en der var gået forkert. Det afholdt hende dog ikke fra at finde et bord i et hjørne, hvor hun slog sig ned mens Sefu og Ngozi stillede sig bag hende. Ngozi sagde noget til Sefu i stammens modersmål, men den stumme mand kunne af gode grunde ikke svare og nikkede bare. Det kunne til gengæld Kahina, der sendte vagten et kort blik inden hun rystede på hovedet. "Selvfølgelig gør det ikke noget, at jeg er her. Jeg er jo ikke alene." Han havde dog ret: allerede nu havde hun tiltrukket sig en del blikke, og selvom nogle af blikkene var nysgerrig var der også en vis grådighed i andre. Kahina var dog ikke ligefrem bange. Dels fordi hun havde de to vagter med sig, og dels fordi Shara ville beskytte hende. Og desuden var hun ikke ene kvinde på kroen. "Der er andre kvinder end mig, se." Sagde hun, og pegede på en af de andre tilstedeværende kvinder, uden at ane at de kvinder der ellers var på kroen, var der for at arbejde.