Din lille møgmide! (Cecilio)

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 06.12.2015 20:10
Der var blevet sat en del stopper for mange af hendes planer denne uge! Nøj hvor havde det været skide upraktisk at stå midt på hovedvejen og se folk flygte som fluer forbi hende i stærk panik. Det betød at hendes rejse måtte sættes på pause og hun havde vendt snuden tilbage til Medanien for en stund. Hun skulle fanme ikke nyde noget af en igangværende krig. Det fik hun alligevel intet ud af, andet end at sætte sig selv i livsfare. Hun betvivlede i hvert fald stærkt på at hun kunne tilskrabe sig et par krystaller uden at være på kanten til at miste knobben.
Efter et par tilfredsstillende dage i Medanien, var Angels smukke ansigt vendt tilbage til at skulle finde vej til hovedstaden. Hovedstaden som nok nu var en smule ødelagt, men stadig overfyldt med folk. Ikke rige folk, men folk der gjorde det nemmere at falde i et med omgivelserne som man sneg sig mod de højere kvartere. Det var en perfekt plan! Selvfølgelig mere perfekt hvis mørket havde kunne styre deres liderlige blodlyst, men verden er jo ikke perfekt.

Og nu stod hun her endelig. Muren så noget godt raget ud, og vagterne kunne også havde set bedre dage. Naturligvis skulle hun igennem et større spørgeskema og undersøgelser før hun blev lukket ind. Det var nærmest som en gadesælger der nægtede at slippe ens opmærksomhed som en irriterende klods om benet. Hvor var folk dog mistænkelige disse dage. Upraktisk.
Alligevel holdte Angel en munter tone som hun gnavende i et æble gik ned af gaden i en små nynnende tone. Udså sig omgivelserne og ikke mindst ofrene. Der var jo altid rig mulighed i mulighdernes by!

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 06.12.2015 20:36
Cecilio havde efterhånden befundet sig i byen i et stykke tid, og han nød byen, selvom der var lidt koldere end hvad han normalvis foretrak af klima, men de måtte jo finde ud af hvor de skulle hen med den største indkomst, og på trods af krigen, så havde tjent en del penge de her dage, for alle havde brug for et grin. En af de mere uheldige ting som Cecilio oplevede disse dage, var hvor langfingret han egentlig var når han var i nærheden af boderne på Markedspladsen, og især dem der havde nogle pæne smykker. Det var ikke fordi han prøvede at tage dem, det skete bare, næsten som en naturlig reaktion for ham, og det måtte jo næsten starte fra da han var ung og stjal nede i Rubinien.

Så endnu engang var han på flugt fra en byvagt. Han kiggede sig over skulderen for at se om byvagten var der endnu, men han nåede kun at opfange at han ikke kunne se ham, før han ramlede med fuld fart ind i en person og væltede ned på gaden. "Av," mumlede han og fik da rimelig hurtig rejst sig op og kiggede ned på kvinden han havde væltet. "Det må du virkelig undskylde," sagde han og tilbød hende en hånd, så hun kunne hjælpes op.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 06.12.2015 20:46
Angel måtte indrømme at Hovedstaden var et stort område. Selve Hovedgaden var direkte overdådig i forhold til de byer hun var vant til at se. Ikke at Rubinien kun var bestående af små lorte byer, men det her var satme det største hun havde været i! Det var nu meget imponerende, og tiltrak derfor også al hendes opmærksomhed så hun ikke opdagede den ballade som startede sig op og kom i hendes retning. I hendes retning med et brag!

Et brag der medførte at den brunhårede unge kvinde bragede til brostenene med et chorkeret udtryk og mindre forskrækket skrig. "Hva i!!" kom der forskrækekt fra hende som æblet var røget af pommeren til hen af gaden. Knotten fik hun stablet sig let vaklende op og stå igen som de brune øjne skød lyn. "Ja det tror jeg da fanden! Så se dig dog for din lille-" knurrede hun arrigt, indtil et mindre lys gik op for hende og lod hendes mere utilfredse træk gå over i chorkering og undren. "... det kan ikke være rigtigt"

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 06.12.2015 20:54
Cecilio havde dårligt langt mærke til kvindens udseende og havde egentlig sit fokus et helt andet sted. "Jeg ved det godt og jeg er meget ked af det," sagde han, mens han kiggede sig over skulderen, for at være helt sikker på at byvagten ikke var i sigte. Han havde ikke planer om at blive fanget, selvom han følte han skulle gøre noget for kvinden han lige havde væltet ned på stenene, og det var aldrig en sjov oplevelse. Heldigvis kunne han stadig ikke se byvagten, hvilket fik Cecilio til endelig at kigge på kvinden.

"Er du okay?... hvorfor ser du sådan på mig?" spurgte han så da det gik op for ham at hun ikke så specielt vred ud, hvilket jo var helt galt. Hun havde lydt vred før, men Cecilio havde så heller ikke givet hende særlig meget opmærksomhed til at starte med, pga. den lille situation han havde været i tidligere, men nu havde hun da hans fulde opmærksomhed, dog var intet endnu klikket i hans hoved, da han sjældent tænkte tilbage på sine yngre dage i Rubinien.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 06.12.2015 21:10
Ja ked af det kunne fedt hjælpe! En undskyldning hjalp ikke på at hun nu havde noget af et blåt mærke på hoften, for ikke at tale om hun følte sig desideret rædbrækket. Brosten var aldrig særlig komfortable at lande på, ligemeget hvor mange gange man prøvede det! Desuden gjorde det hende lidt mere knotten at hun ikke fik den tilfredsstillende opmærksomhed over at være blevet jordet. Afslørede nok fordi der var flugt malet i ansigtet på den anden.

"Hvorfor fanden tror du! Møgmiden er blevet voksen hva.." gryntede hun med en lidt mere munter tone, selvom hans usikkerhed og paniske tilstand ved hele tiden at kigge over skulderen fik hende til at himle med øjnene af ham. "Kom.. Du skylder mig et æble.." mumlede hun, som hun vant puffede til hans skulder, til at begynde at gå til et lidt mere gemt område hvor af hovedgaden. Hvad end der var efter ham, gad Angel ikke lige tage de problemer med. "Sig endelig til når hukommelsen glider på plads, Cecilio.."

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 06.12.2015 21:37
Cecilio syntes at 'møgmide' lød bekendt, men kunne ikke lige sætte en finger på det, men kvinden foran ham var meget familiær med ham, så de måtte jo næsten kende hinanden. Han fulgte dog med kvinden, og det var først da hun sagde Cecilio, at han faktisk blev klar over hvem det var han var rendt ind i. "Nej... Slangepigen? Angelica?" sagde han overrasket og stoppede hende så han kunne få kigget ordentlig på hende. Nu når han kiggede på hende, kunne han egentlig godt se at det var hans gamle barndomsveninde.

"Hvad i alverden laver du heroppe? Du sagde da altid at I aldrig kom længere nord end Medanien," udbrød han chokeret og havde allerede glemt om episoden for før. Hvad I alverden lavede Angel heroppe? Det gav i det mindste mening at Cecilio var heroppe, men Angel? Det gav ingen mening, men på den anden side, så havde han jo heller ikke hørt hvad der var sket de sidste 8 år.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 08.12.2015 13:59
Det var uundgåeligt at grine lidt af ham, som lyset endelig gik op for ham og nærmest tog hende ind for nærmere undersøgelse. Nok nærmere for at bekræfte at det nu var rigtig nok "Ding! Der faldt tiøren!" grinede hun hjerteligt af ham og syntes nu at tage det hele ganske med ro. Det første chok havde lagt sig, selvom hun var rimelig undrende overfor det faktum at han befandt sig i hovedstaden. Det sidste hun hørte var at han var forsvundet mod Nord. Hans søskende havde ikke været til stor hjælp der.

"Neejh Cirkusset gør ikke" svarede hun hemlighedsfuldt med et mystisk glimt i øjet. Angel var hjemme engang imellem, selvom det ikke var tit. Faktisk ganske få gange efterhånden. Man var ikke så velkommen når man valgte cirkuslivet og sin familie fra. Angel forsøgte at undgå at tænke på at hun med stor sandsynlighed var blevet giftet væk til sin egen fætter hvis hun var blevet. "Vi ved begge godt at jeg er skabt til noget større end et mindre omvandrende cirkus!"

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 08.12.2015 14:08
Cecilio havde et stort smil på læberne, men rystede på hovedet. Han havde aldrig drømt om at støde på hende helt heroppe, men det var da en glædelig overraskelse, selvom deres venskab da de var yngre, primært havde bestået i en konkurrence om hvem der kunne stjæle mest. Det var alligevel nogle gode minder han også havde med hende. Men dengang var hans hobby jo også at stjæle. Tingene var en hel del anderledes nu. Også hvor de stort set havde været på højde da de var yngre, havde Cecilio kommet efter det, og var da nu også en del højere end Angel.

"Så du har forladt cirkusset? Var der ikke nok gevinst i dem?" spurgte han drillende. Der var jo nok, nok gevinst da de var yngre, men nu når han tænkte tilbage, så var det ikke jo egentlig ikke meget de tjente på de gadetyverier. Ham og hans søskende gjorde det primært så de kunne få lidt ekstra mad indenbords pga. manglende ressourcer i deres hjem.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 08.12.2015 16:32
Det var efterhånden forfærdelig lang tid siden hun havde set ham. Mange ting, og dog alligevel ikke, havde ændret sig på ham. Altså, knægten var blevet voksen! Han lignede en mand, imod den lille møgknægt der stjal hendes profit. Men selvfølgelig havde det været nemmest for hende. Han lignede trods alt sine brødre en anelse, hvorimod Angel var den eneste tøs ud af de to børn. Og de havde ikke set hinanden i evigheder. Angel forholdte sig dog positiv omkring hele historien og grinede mest af det.

"Peh, de småpenge. Ej, det var mere det faktum at det var den samme rute, de samme områder og badhr..." forklarede hun træt i et tungt suk, som hun næste faldte sammen i ryggen. "Og så skrækscenariet hvor min halvretarderede fætter mente at jeg ville være perfekt for ham. Du ved, ham med det syge overbid og mindst 10 år ændre end mig. Ja, det... det orkede jeg sgu ikke lige at tage stilling til." det og verden var for stor til at lade den gå forbi næsen. Der var for mange ting at opleve, selvom hendes fætter var ikke en af de ting hun ønskede at undersøge nærmere!

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 08.12.2015 16:54
Cecilio havde stadig sit meget karakteristiske smil, og hele blandingen mellem hans lyse øjne og mørke hud var alligevel også en del udsædvanlig, så det var ikke så stor overraskelse at Angel havde lettere ved at genkende ham, end han havde med hende. Desuden havde hans hjerne det lidt svært ved at accepterer at hun nu faktisk var en kvinde. Da de var unge, var hun bare endnu en irriterende unge. At hun var af kvindekøn havde han aldrig rigtig tænkt over.

"Ham kan jeg godt huske. Han hadede når vi kom forbi, og så var han hylende morsom at drille," sagde han grinende. Nu havde den søskende flok, som ikke kun bestod af søskende, også været ret belastende for mange folk, men sådan var det når de voksne skulle arbejde hele dagen for at de kunne få mad, og de ældste fik lov til at opdrage de yngre som de ville. "Så nu tog du til Hovedstaden for at finde lykken? Selvom jeg ikke ved hvor meget lykke her rent faktisk er..."

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 08.12.2015 19:47
At sætte køn på folk var noget der kom med alderen. Angel havde i hvert fald været ganske begejstret til at udforske hvad fusset havde været dengang hun var lille. Hun var vokset op et sted hvor man tog meget løst på tingene, og ting som sexualitet og køn hørte til i den kasse. Men som barn interessere man sig ikke det nærmeste for det! Det kom senere. Og Angel kunne nemt se at Cecilio var blevet en mand, selvom hun ikke kunne slippe billedet af den irriterende mide af en dreng som hun egentlig havde været ret glad for at løbe rundt sammen med.

Angel begyndte at grine højt og satte en hånd i siden. "Oh ja! Han var så dum at han ikke fattede hvad der foregik omkring ham! Kæft det var sjovt at gøre hans liv surt." okay, Angel havde ikke tilnærmelsesvis været noget velopdragen barn. Og var det stadig ikke i sin voksne alder. Hun trak lidt på skulderen over det næste spørgsmål og kunne ikke helt bestemme sig for om hun ville ryste på hovedet eller nikke. "Nja.. Jeg rejste som 15-16 årig for at se krystallandet, men har holdt mig til at gamble igennem samtlige kroer i Rubinien, Medanien og Hovedstaden. De kolde områder har endnu ikke rigtig fået vundet min nysgerrighed, selvom det nærmer sig nu jeg efterhånden kender alt her. Elverly er knap så spændende, men har trods alt set skoven og flygtet som en i helvedet da elvernes spejdere opdagede mig." grinede hun lidt og kunne tydeligt huske episoden. "Jeg tror jeg prøver havnen engang faktisk" tilføjede hun eftertænksomt.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.12.2015 01:15
Cecilio grinte af det, for det havde været virkelig sjovt at gøre livet surt for Angel's fætter. De havde virkelig altid været ude på ballade, da de stadig så hinanden. Det havde været lidt ærgerligt at Cecilio så pludselig var blevet taget væk, men det var jo hvad der kunne ske, og han var nu meget glad for stadig at have sin hånd.

"Jeg kan da godt høre du har været vidt omkring. Vi plejer at holde os væk fra Elverly, de værdsætter heller ikke vores slags kunst overhoved," sagde han grinende, og overvejede ikke engang at Angel måske ikke engang vidste hvad han lavede, nu når han var sluppet væk fra Rubinien. Han regnede nok lidt med at hans søskende havde fortalt Angel det, men på den anden side havde de ikke vidst det før han var kommet tilbage da han gamle gøglergruppe var blevet dræbt. Lige nu var han bare vældig glad for at se Angel. "Men jeg er da sikker på at du sagtens kan finde folk at gamble med på havnen, hvis du snakker om Piratbyen."

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 09.12.2015 16:18
Det havde været en gode tider! men desværre var virkeligheden kommet efter dem i sidste ende, og alting kunne ikke holdes til at være sjov og ballade. Åbenbart, til trods for at Angel altid havde brugt tid på at drille sin fætter på groveste vist, var hendes voksen i kvindelighed været nok til at han fandt interesse. Angel fik stadig en dårlig smag i munden ved blotte tanke. Føj.
"Jeg lærte hurtigt at man ikke er særlig velkommen i hvert fald!" grinede hun varmt inden hun satte mere fokus på hvad Cecilio egentlig havde sagt. "hva.. Jeres slags?" spurgte hun med en let undren og hovedet på skrå. Faktisk havde hun slet ikke hørt hvad fanden der var sket med Cecilio andet end han blev taget væk.

"Jeg skal bare passe på ikke at træde en forkert pirat over træbenet og vågne op som slave på et piratskib!" det var selvfølgelig et voldsomt scenarie, men hun havde en tendens til at lade uheldige ting ske sig. Eller rettere, hendes personlighed var ikke skabt til at kunne gå rundt uden problemer.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 09.12.2015 18:03
Cecilio kunne ikke lade vær med at grine, for han kunne godt se hende komme i alle slags problemer, nu når hun var helt frie fra nogen som helst tøjler. Det lå bare til hele hendes personlighed. Ikke fordi at Cecilio var så meget bedre, men han opsøgte ikke problemer mere, og kunne for det meste sno sig uden om de fleste problemer. Bortset fra de her dumme byvagter som ikke var til at hugge og stikke i.

"Ja, vores slags," sagde han en smule forvirret, før det egentlig gik op for ham at hun nok ikke vidste hvad han lavede. "Det er rigtigt, du ved garanteret ikke hvad der skete siden jeg blev taget væk fra Rubinien," sagde han og havde lyst til at give sig selv i dummeslag. Selvfølgelig vidste hun det ikke, især ikke når hun selv var smuttet fra cirkusset inden han endelig fik mulighed for at tage tilbage. "Jeg er gøgler nu."

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 13.12.2015 22:08
Det var jo generelt svært at holde sig tilbage når noget skulle udforskes. Dertil var det svært at sige nej til en udfordring. Ja der var alt for mange årsager til at Angel stort set altid rodede sig ud i problemer, men man kunne se positivt på det og sige at hun da i hvert fald aldrig kedede sig! Hun var sammen med præcis dem hun havde lyst til, hun rejste derhen hvor hun ønskede og gjorde præcis alt det hun selv havde lyst til at gøre. Den frihed havde selvfølgelig konsekvenser, hvilket nok var grunden til alle de amnge problemer.

Angel hævede blot et øjenbryn og ventede delvist tålmodigt til at tiøren faldte på plads. "Bingo!" svarede hun drillende som den faldt og han kom i tanke om at Angel faktisk ikke vidste noget som helst om hans liv nu. Intet af hvad der var sket siden han forlod Rubinien. "Gøgler? Wauw! Det er nu ikke et noget dårligt erhverv" svarede hun smilende."Hvor mange er i efterhånden?" ikke omtalt som gøglere i hele krystallandet, for der måtte være mange! Men mere dem som Cecilio var omgivet af. Hun tvivlede i hvert fald stærkt på at han var alene ud fra hans udtalelse.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 13.12.2015 22:22
"Nej, det er ret sjovt faktisk, og vi rejser rundt over hele landet, siden vi kun har os selv og vores få ting vi skal slæbe med," sagde han grinende. Han elskede den frihed han havde. Selvfølgelig skulle de gå på kompromis til tider, men det havde Cecilio ikke noget imod, da han jo så blev ved med at være omgivet af mennesker han holdt kært. De år hvor han havde været alene havde været de værste for ham, da det havde været sådan en mørk tid at være alene i.

Da hun spurgte om hvor mange de var, måtte han lige tænke sig om, da de til tider mistede nogen og samlede nogen op, så han var ikke altid sikker på hvor mange de var. "Vi må vel være 5-10 stykker for tiden. Der var nogen der snakkede om at blive tilbage her i Hovedstaden, og så stødte vi også på nogen der overvejede at tage med os," indrømmede han. De havde en del udskiftninger i tropen, men det var okay

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 14.12.2015 23:18
Angelica grinede let og følte sig dejlig frisk af at høre det gik ham godt. Hun havde jo, som mange andre, frygtet det allerværste da han forsvandt. Angel bar den ærlig talt stadig af overfor hans søskende. En omgang hundehoveder. Men det var ikke noget hun behøvede at bekymre Cecilio med i øjeblikket. Der var rigeligt med andet at snakke om. "Samme her! Bortset fra at jeg ikke tjener penge på helt sammen måde" sagde hun med et glimt i øjet. "Det viser sig, at jeg er ekseptionel god til at gamble!" grinede hun som hun tilføjede hvad hun egentlig levede af. Det var ikke noget rigt liv, ikke altid i hvert fald. Men det var et rart og frit liv.

Det var egentlig modigt bare at tage nogen med sådan ud af det blå. De kendte dem jo ikke. Ikke at Angel skulle snakke. Hun kom vist nogen gange lidt for nært fremmede hun lige havde mødt. "Så i kommer og gå egentlig rimelig meget fra gruppen som det passer jer?" det kunne jo være man fik et bedre tilbud der gav flere penge. Ikke at alle gjorde det for pengene naturligvis.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 14.12.2015 23:26
Cecilio kunne ikke lade vær med at grine af det. Selvfølgelig havde Angel opdaget at hun var god til at gamble. Det passede lidt for godt til hendes personlighed, og det kom ikke engang bag på Cecilio at det var noget hun var god til. Måske var det fordi at han alligevel havde lært hende at kende rimelig godt da de begge to stadig var i Rubinien?

"Ja, hvis vi har lyst. Nogen bliver trætte af at leve i en vogn, og andre vil gerne væk af alle mulige grunde, og så lang tid de har nogle talenter vi kan bruge, så tager vi dem med," forklarede han. Det var heller ikke et særligt rigt liv han selv levede, men det var rigt nok til tider, at han havde mulighed for at købe nogle pæne ting til sig selv, i stedet for at stjæle dem, selvom en del af hans smykker var stjålne. Lidt uheldigt, men han kunne jo ikke afleverer dem tilbage nu, desværre. Tøjet var dog købt.

Angelica Cortez

Angelica Cortez

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Hobbit 20.12.2015 11:59
Det lå godt til hende. Angel havde altid syntes det var sjovest at leve på kanten. Adrenalin suset, følelsen af at vinde. Det var alt sammen noget hun skattede højt, ud over naturligtvis almene skatte. Det var altid godt med penge på lommen. Sådan havde hun alle dage været, så det kom vel ikke voldsomt bag på andre at hun var endt som hun nu engang var.

Angel smilede skævt. Gøglerlivet, samt det omrejsende liv, var ikke for alle. Nogen gjorde det af nødløsning, andre af lyst. Nogle var oven i købet ligeglade bare de tjente penge. "Kan i ikke nogle gange få nogle skidte typer med på den måde?" hvis de var for godtroende med dem som de tog med, kunne det hurtigt ende i en hel gal gyde. Noget hun da ikke håbede på skete for dem. "Men du føler dig hjemme?" vel mere der end i Rubinien, for ellers var han vel vendt tilbage.

Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 183 cm

Helli 23.12.2015 22:18
Cecilio kunne ikke lade vær med at grine lidt af det, for selvfølgelig samlede de nogen gange nogle lidt skidte mennesker op, men de kunne normalt godt forsvare sig selv, og fik typisk smidt dem af vognen hvis de voldede for meget ballade. Så normalt var det egentlig ikke et stort problem for dem. "Du tror at vi ikke kan forsvare os selv?" spurgte han drillende og puffede lidt til hendes skulder.

"Men ja. Jeg elsker at rejse rundt og i forhold til dig, så elsker jeg at se når små børn lyser op under en forstilling," sagde han med et kækt smil. Det havde aldrig rigtig virket til at være en af Angels store passioner at optræde og gøre folk glade, men det var også fint nok, at de ikke var enige.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1