MakotoGik rundt i tågen og forsøgte ikke at træde i mosevandet som han ikke vidste hvad der gemte sig i. Tågen indhyldede ham og var snart så tyk at han kun kunne se hvidt alle steder han kiggede hen. "...Halloooo....? Ireth..?" spurgte han ud i tågen og håbede på et svar for han fandt nok aldrig ud af denne tåge igen.
Taco 02.12.2015 23:17
Makoto var vendt tilbage til mørkets skov hvor han havde trodset sin egen frygt og havde krydset skoven på egen hånd. Han var nu nået til sumpen, han var ikke sikker på om det var den rigtige del af sumpen, men han håbede at han havde fundet det rigtige sted selvom han var en idiot til at finde vej.MakotoGik rundt i tågen og forsøgte ikke at træde i mosevandet som han ikke vidste hvad der gemte sig i. Tågen indhyldede ham og var snart så tyk at han kun kunne se hvidt alle steder han kiggede hen. "...Halloooo....? Ireth..?" spurgte han ud i tågen og håbede på et svar for han fandt nok aldrig ud af denne tåge igen.
Anno 02.12.2015 23:26
Inde i den forbandede tåge, hvis man søgte derigennem med målet om at finde Kench uden slemme intentioner, kunne man ende på hendes træ bro ud til hende hytte midt på sumpens overflade. Derinde i det enorme rod af bøger og ting der kunne være fra andre verdener lå hun hen slynget i dyner, puder, tæpper og skind. Hun sov dybt selvom det var højlys dag men hun havde den forrige nat været ude langt efter den tid hun plejede at gå i seng og indhentede det hun ved at gøre sit hår til en endnu mere uglet fuglerede end det allerede var."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 02.12.2015 23:37
Da Makoto's ene hov slog mod noget fast, fandt han ud af at han var nået til molen som han langt om længe havde fundet. Han gik op på den og mod døren hvor han bankede på ganske forsigtigt og åbnede. "Ireth?" spurgte han venligt, lettet over at have fundet herhen. "Hallo?" Han kunne ikke umiddelbart se nogen derinde så han tænkte at hun ikke var hjemme, måske han bare skulle vente til hun kom hjem. Han lod døren stå åben men blev udenfor hvor han så tænksomt ud i tågen. Anno 03.12.2015 10:27
Kench's fod lå uden for tæpperne og da den kolde luft udefra krøb sig ind i hytten trak hun den hurtigt ind under. "nnnngh.. jeg har ikke nogle sessioner idag...{/b]" mumlede hun under bjerget af tæpper hun lå i. Hun kunne dog i sin søvndrukkenhed høre hendes fornavn blive brugt hvilket undrede hende lidt. Hvilket fik hende til at trække den pude der lå over hendes hoved til side. Hun gav dog kun en irriteret lyd fra sig da døren bare stod åben men der var ikke nogen i hytten."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 03.12.2015 13:19
Makoto hørte Ireths stemme inde i hytten og gik derfor ind igen.. "ireth?" spurgte han igen. "Det er Makoto" nævnte han og lukkede døren efter sig da hun faktisk var hjemme, han kunne bare ikke se hende. "Hvor er du?" undrede han sig over og så sig lidt forvirret omkring. Han var overbevist om at han havde hørt hendes stemme, men hvor mon hun gemte sig og hvorfor gemte hun sig for ham? Måske var det en leg? Anno 03.12.2015 13:38
Kench kæmpede sig halvt ud af dyner og tæpper til hun sad lodret op og stirrede ud i luften. Hun var stadig dækket af puder og skind fra livet og ned og hendes hår mindede mest af alt om candy floss. "Hvordan fanden er du kommet igennem skoven?" spurgte hun inden hu lagde sig ned igen med hovedet ned i tekstilerne under hende. Han var nok en af de sidste personer hun havde lyst til at blive vækket af siden deres sidste møde."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 03.12.2015 13:42
Makoto så hende nu og gik nærmere for at ville give hende en krammer. "Jeg gik ^^" forklarede han. "Jeg mødte en pige i hovedstaden som healede mit ben og så fandt jeg hjem derefter. Men så tænkte jeg at jeg ville besøge dig igen :D Var det ikke en god idé?" Han smilede stort og glad, uviden om at hun var vred på ham. Anno 03.12.2015 13:50
Kench Drejede hovedet og så op på ham med et par kolde øjne. "nej det syntes jeg faktisk ikke" vrissede hun og vendte sig så rundt så hun lå med ryggen til ham. "Og jeg har sagt til dig at jeg ikke kan fordrage krops kontakt!" fortsatte hun. 'Han havde mødt en pige som healede hans ben' ja det undrede hende ikke at han havde fået serveret en healing på et sølvfad. Han var sikkert også bare smuttet derfra så snart han kunne vade sikkert rundt. Hun trak aggressivt et af de tykke tæppe op over hovedet."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 03.12.2015 13:56
Makoto lyttede til hende og så overrasket på hende. Hvad skete der lige..? Hvorfor var hun sur på ham..? Han forstod det ikke. "Hvad er der sket?" Spurgte han og kiggede på hendes ryg som hun vendte mod ham. "Er der noget galt?" spurgte han dernæst, bekymret for om hun var okey, måske var hun såret eller stadig påvirket af angrebet fra skyggemonseret. "Er der noget jeg kan gøre for at du får det bedre?" Anno 03.12.2015 14:01
"Er der noget jeg kan gøre for d får det bedre" gentog hun i en pive stemme under tæppet. "NEJ der er ikke noget du kan gøre!" råbte hun og rev tæppet væk fra sig. "Jeg åbner mit hjem for dig! Reder dit Hlevedes irriterende skin og behandler dit ben for dig og hvad får jeg igen?!?! Dig der stikker af i det sekund du er ude af skoven!!" fortsatte hun i samme vrede tonelege. "Alethea har fuldstændigt ret! Mænd tænker evigt og altid kun på sig selv! afsluttede hun og kastede en stor pude i hans retning da det var det eneste hun havde i nærheden."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 03.12.2015 14:28
Makoto hørte hende efterabe og forstod det ikke helt. Var det her en leg? Han dukkede sig da hun råbte. Okey hun var sur på ham, men hvorfor? Det skulle han snart få afvide. Hun fortalte ham vredt at hun var utilfreds med at han var smuttet så snart de var ude af skoven. "Men... Jeg troede." begyndte han, da hun fortalte at Alethea havde ret i sin teori. Han fik en pude smidt efter sig i samme øjeblik som at han ville tale færdigt. "Jeg troede at du var træt af mig, at i gerne ville af med mig hurtigst muligt... Det virkede sådan." Han samlede puden op fra gulvet og holdte den lidt i sine hænder, så ned i den. Han havde været ked af at de sådan gerne ville af med ham, men han havde tænkt at de nok havde deres grunde. Måske skulle de lave veninde ting sammen... Hvad vidste han..? Anno 03.12.2015 15:01
Sorte fjer begyndte at vokse ud over Kench's hud og hendes ansigt så bare mere vredt ud en før. "Jeg gider ikke høre på dine undskyldninger!!" Skreg hun og rejste sig op i sengen så hun for engang skyld var et hoved højere end Makoto. "At være venlig imod dig har været den største skuffelse jeg har oplevet!!" fortsatte hun imens hendes øjne blev mere sorte istedet for hendes normale tyrkise øjenfarve. "Jeg plejer aldrig at gøre ting gratis ALDRIG! Den ene gang jeg så gør skrider dyret så snart jeg lader det gå" råbte hun videre og sprang så ned fra sengen. "Du skulle jo tilbage til dit satans arbejde!" vrissede imens hun gik imod døren."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 03.12.2015 15:19
"Men.... Undskyld Ireth... Jeg vidste ikke du havde det sådan med det. Jeg ville jo bare være behjælpsom..!" Han virkede ikke decideret bange for hende selvom hun så ud til at skifte form. "For at være helt ærlig..." han lagde puden fra sig og så hende springe ned fra sengen. "Så var jeg overbevist om at du var træt af mig fordi jeg havde voldt dig så mange problemer.." Han sukkede og var lige ved at tude. Anno 03.12.2015 15:29
kench vendte hurtigt om på foden så hun vendte imod ham igen. "OH så da jeg bød dig indenfor og gav dig mad, gav udtryk for at jeg ikke ville have dig her? Så det at jeg beskyttede dit liv og tilbød dig at blive her til du kunne bevæge dit frit igen, fik dig til at tro du ikke var ønsket her!? JAMEN så har jeg da helt mistet grebet af almindelig kommunikation!!" råbte hun nu op til ham da hun jo var betydeligt mindre end ham. Hun vendte sig endnu en gang og trampede hurtigt ud af hytten og ud på molen."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 03.12.2015 15:38
"Nej, det var først bagefter..." svarede han og sukkede sig lidt, i frygt for at hun ville gøre ham noget, men i stedet vendte hun sig og gik udenfor. Han fulgte stille med ud på molen. "Undskyld, Det er jeg virkelig ked af Ireth." Sagde han oprigtigt træt af denne misforståelse. Han ville ikke have såret hendes følelser. Det havde ikke været hans plan. Han havde faktisk troet indtil nu at de var gode venner og derfor havde han også besøgt hende, selvom det havde taget ham hele dagen at komme gennem skoven og det snart blev mørkt igen. Anno 03.12.2015 15:44
Kench trak kniven hun havde i sit bælte og smed den ned i molen så den stak lige op i luften vibrerende. Var der noget hun ikke ville ty til var det skade ham men hun kunne ikke garantere det hvis hun blev ved med at holde på sit ene våben. "Jeg takker dig faktisk!" råbte hun tilbage til ham uden at vende sig om "du har mindet mig om hvor ækel verden er!" sagde hun lavere imens hun fortsatte frem. Hun kunne mærke den ubehagelige klump i halsen men hun kæmpede for at andet end hendes vrede skulle tage over."Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 03.12.2015 15:55
Makoto gik efter hende. "Hør, jeg er ked af det, det må være en misforståelse.. undskyld.. Kan du tilgive mig?" fortsatte han og så bekymret ud, hans bryn var rynkede og hans mund slog en krølle på sig. "Stop lige engang." prøvede han med en venlig stemme. "Jeg ved godt at det ikke var pænt af mig bare at gå. Jeg troede bare i ville være fri for mig, eftersom det hastede sådan at få mig på benene og afsted. Jeg var sikker på at jeg var uønsket efter det." forklarede han og indhentede hende en smule inden han stoppede og holdt en hånd for brystet. Tårerne gled ned ad hans kinder. "Undskyld... Det var ikke for at såre dine følelser... jeg tænkte mig ikke om." han knælede for hende med bøjet nakke. "Straf mig om du vil. Jeg fortjener det." Anno 03.12.2015 16:05
"NEJ!!" skreg hun da hun vendte sig om. Hun gik hen til ham og hev hans ansigt op i hans hår. "Jeg vil ikke give dig den fornøjelse at få en fysisk straf... Af hvad jeg har hørt fra dig har det åbenbart ikke lært dig hvilken verden det er vi bor i og hvilke personer man skal og skal ikke stole på" hun snakkede i et mellemled imellem at snakke og hviske. Hun gav slip på hans hår og viste ham igen sin ryg da hun gik ind i skoven. Da hun var kommet et godt stykke væk kravlede hun op i et træ hvis grene var for tunge til stammen så det var let at kravle ind i og gemme sig.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Taco 03.12.2015 16:11
Makoto tog imod da hun hev i hans hår selvom det gjorde ondt. Han græd, han ville ikke miste sin ven selvom det føltes somom det allerede var forsent. Han blev liggende i skovbunden efter hun var gået og skjulte sit ansigt i sine hænder. Her græd han højlydt i lang tid, ude af stand til at vide hvad han ellers skulle gøre og hvordan han skulle komme videre. Han indså at hun nok ikke kom tilbage, men bestemte sig for at vente, i tilfælde af at hun kom mod ham igen. Anno 03.12.2015 16:17
Kench sad i træet men rystende skuldre. Hun nægtede at lade sig selv græde over noget så latterligt som at blive forrådt af en enkelt person. Hun kikkede ud på en gren hvor et skyggevæsen sad og ventede på at hun skulle være uopmærksom. Hun rakte hånden ud og på et par sekunder havde hun optaget den ind i hånden. "urgh" sagde hun da hun begyndte at få lidt kvalme. Men smilte skævt over at hendes klump i halsen forsvandt med det samme efter hun havde absorberet den. Hun viste godt at det var risikabelt men det hjalp og hun lod sig falde ned på jorden igen."Well.. Let me just show it to you instead?"
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0
Lige nu: 0 | I dag: 0