Nærmest omgående, slog Aidens øjne lyn af vrede, mens han løb efter manden. "Hey! Det er mine penge, kom så tilbage!" Aiden havde aldrig været god til, at holde sit temperament i skak, og han overvejede kraftigt hvor stor en skideballe han skulle give tyven, når han havde fanget ham. Det var dog en ret svær jagt. Tyven var vildt hurtig. Heldigvis var Aiden også rimelig hurtig, og de endte i en gyde, der så ud til, at ende blindt. Tyven kiggede forskræmt op, hvorefter han rystede på hovedet. "Du skulle bare have ladet mig løbe," lød en mumlen fra tyven, hvorefter Aiden pludselig følte sig omringet af flere folk, store og små. Sikkert flere tyve. "Vi beskytter vores egne. Forsvind," sagde en af de andre tyve, hvortil Aidens temperament endnu en gang røg ud af vinduet. Han smilede sarkastisk.
"Giv mig mine penge tilbage, så kan jeg overveje det," Det skulle han aldrig have sagt. Kort efter var de alle sammen over ham. Han blev meget hurtigt lagt ned, mens slagene haglede over ham. Selvfølgelig. Det skulle bare absolut ske i aften. Aiden formåede ikke engang at beskytte sit ansigt ordentligt, så der gik ikke længe før et øjenbryn var flækket og han fik kraftig næseblod. Han kunne bare håbe, at de ville gå væk snart.