New people (Rinne)

Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 11.01.2015 20:57
Hvis der var noget som Dorín samlede ved sit gamle liv i bjerget, så var det at der altid var nogen omkring ham. Alle dværge kendte hinanden i hans hjembjerg. Han kunne altid finde nogen at være i nærheden af. Det var lidt sværer i Lindeskoven. Mest fordi at elverne var en speciel og ret mærkelig race for Dorín. Dværge og Elvere, var som regel ikke de bedste i verden til at finde ud af at snakke sammen. Det føltes også tit som om at de snakkede hen over hovedet på ham, om ting og steder som han var alt for ung ting at forstå i forhold til dem, med flere århundrede på bagen. Han kunne bare heller ikke flytte derfra igen. Lindeskoven var hans hjem. Både med og uden elvere.

Dorín havde i dagens andledning, bevæget sig ned til sølvfloden i et forsøg på at fange fisk. Han fik sat sig op af en stor sten, og kastet en krog ud i vandet og sag så blot tilbage, ganske afslappet, lænet tilbage og ventede. Det var den næste del af at jage. Jage fisk. Man skulle for det meste bare vente, sætte lidt madding på, og så ellers bare vente igen. Han sukkede let og kiggede ned i det kolde vand.

Tidligere dværg

Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 12.01.2015 22:13
Grundet tidligere sletning af omkring 12 posts, kommer der i stedet en opremsning af hvad der er foregået
[list][*]Rinne falder i vandet og tages med af strømme længere oppe. Banker hovedet ind i en træstup og virker meget rundfortumlet som hun forsøger at kravle i land.[/*:m]
[*]Dorín løber hen og hjælper hende op, for derefter at tilbyde hende sin overjakke. (har en lille snak om elverens manglende egenskab til at modtage kritik)[/*:m]
[*]Dorín healer hendes skade i panden og undgår fint at sætte ild til hende (intern joke)[/*:m]
[*]Dorín og Rinne går hen til Doríns hytte således at Rinne kan få varmen, og undgå at fryse til i sit nu meget våde tøj.[/*:m]
[*]Dorín tilbyder hende noget tøj, og går ud i køkkenet for at varme vand, mens han venter på at hun bliver færdig med tøjskiftning.[/*:m][/list:u]

Dorín stod pænt og ventede ude i køkkenet på at hun blev færdig. Alt imens begyndte vandet at koge og han fik hældt det over i en kande med theurter. Han stod lidt og kiggede på det, som det trak før han hørte Rinnes stemme indefra det større rum. Han kiggede let over skulderen og smilede stille for sig selv. Han nød virkelig at havde gæster i sit hus, og var begyndt at indse fejlen ved at bo ude midt i en skov. Også selvom han elskede naturen omkring ham og aldrig ville kunne gå sig i et bymiljø. Han tog kanden og to kopper, lidt besværet og fik bakset døren åben. "Jeg håber det hjalp lidt på varmen." han smilede venligt til hende, som han satte kanden og kopper ned, inden han begyndte at skænke op i en af dem. Denne kop ragte han derefter til hende.
"Hvis folk var mere villige til at hjælpe fremmede på deres vej, tror jeg verden ville være et bedre sted." svarede han med et smil som han tog sin egen kop til sig og sad lidt og varmede sine fingre derpå. "Dertil, er jeg glad for det selskab jeg nu engang kan få.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 14.01.2015 20:50
Rinnes hår var begyndt at tørre, men det gjorde bare, at det kom til at ligne en blondt fuglerede, me to spidse ører stikkende op mellem de uglede lokker. Hun prøvede fraværende at rede det med fingrene, da Dorín kom ind igen. Hun tog kruset med the, og tog en lille slurk. Det brændte hendes tunge og læber, men varmede godt op i hendes mave. 'Du kan kalde mig kynisk, men jeg tror aldrig at folk vil gøre så meget for en de ikke kender. Det er simpelthen mod deres natur. Og dem der faktisk vil, har ikke altid mulighed for at gøre det.' Hun lød bitter, og prøvede at tale i en lysere tone. 'Men jeg er glad for du nyder mit selskab. Jeg er ligeledes glad for at du healede mig. Et åbent sår, lige meget hvor småt, kan være farligt når man rejser rundt.'
Hun tog endnu en slurk af theen, og kikkede tænksomt ind i ilden.

name me mountain, name me sickening, name me
goddess almighty.
this is my home, i am daughter of fire and air.
i do not exist to make your day sunny. i will be ice storms
and tempests if i choose to be.
this is my home, i am daughter of water and earth
i do not exist to silently agree. i will be
the passion of thunder, the crack in mirrors,
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 14.01.2015 21:02
Dorín lænede sig tilbage i sin stol og holdte på koppen, hvor der kom varm damp op af. Han tænkte lidt over hendes ord og måtte til sidst nikkede til hende. "Kan du havde ret i. Men man kan altid håbe." svarede han som han tog en slurk af den varme drik. Han smilede venligt til hende og havde vendt sit hovede for at kigge på hende. Hendes hår så ud til at havde nøjagtig samme egenskab som hans eget når det var blevet ufriviligt vådt og man ikke havde haft mulighed for at rede det bagefter. Han smilede lidt for sig selv over det. "Det kan det. Generelt er sår og skader en dårlig ting når man er langt væk hjemmefra." svarede han og lod hende kigge tænksomt ind i ilden noget tid. "Hvor kommer du egentlig fra?"

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 14.01.2015 21:18
Rinne kikkede op fra ilden, og sendte ham et skævt smil over sit thekrus. Hun lænede sig tilbage, og prøvede at sidde lidt mere komfortabelt. 'Jeg voksede op i Hovedstaden. Da min mor valgte at gifte sig med min far, vidste hun at hun ikke kunne blive i Elverly. Min var far smed i Hovedstaden. Da jeg blev 18 gik det op for mig, at jeg aldrig havde set andet end storbyen. Så jeg rejste.' Hun fik et lidt fjernt blik i øjnene, da hun tænkte tilbage på den tid. Det var svært for hende at finde ud af, om hvad hun egentlig synes om sin barndom. Det havde været forfærdeligt da hendes far døde, og hendes mor forsvandt, og at vokse op på gaden havde heller ikke just været nogen leg. Men de ting hun lærte, og de mennesker hun mødte ... dem ville hun nødigt undvære.
'Hvor kommer du fra? Er der en grund til at du har valgt at flytte ud i skoven, for at vandre blandt elverne?' hun sendte ham et dovent blik, og tog endnu en slurk af det næsten tomme krus.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 14.01.2015 21:34
Dorín lyttede til hendes historie, og kom svagt til at tænke på sin egen. Han så dog en anelse undrende på hende. Det var først efter lidt tid det gik op for ham at Rinnes mor måtte havde været en elver. Men alt i alt lød det ikke som en dårlig barndom. Hun havde en mor og far. Så vidt Dorín i hvert fald viste. "Lyder som en ganske god grund. Men hvad med dine forældre? Savner de dig ikke nu du er ude og udforske verden?" spurgte han. Han vidste at hans forældre savnede ham. Selvom han langt fra var enige med dem i alt.
Dorín halvsukkede let mens et grin forlod hans læber. "Jeg kommer fra Andrath.. Et af de større bjerge i Tysmørkedalen.. Et sted, fyldt med klipper, sten og.. og mørke.." han kiggede ned på kroppen et øjeblik inden han fortsatte. "Min natur byder mig ikke at bo et sted uden planter, grønt.. Jeg er langt fra elver, men deres naturglæde er trods alt noget jeg deler. Derfor valgte jeg at flytte hertil. Ikke fordi der var elvere.. men fordi her er grønt. Healere er nogle mærkelige væsner." svarede han med et smil.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 14.01.2015 21:50
Rinne satte sit nu tomme krus på bordet. 'Jeg har boet på gaden siden jeg var ...' hun måtte pause for at komme i tanke om hvor gammel hun egentlig var, dengang hendes mor forsvandt, 'omkring 10 år. De eneste der ville savne mig var de andre gadebørn. Og det første man lærer på gaden, er at folk forsvinder. Det hjælper ikke noget at savne dem.' Hendes stemme var helt rolig mens hun talte; da hun først var alene, var det hårdt, men de andre børn havde også mistet deres forældre. Der var ikke noget specielt ved det, og hun lærte ikke at tænke på det.
'Jeg elsker selv skoven. Noget jeg har arvet fra min mor, er jeg sikker på. Jeg vil dog altid være et barn af byen. Men det må have været hårdt, sådan at længes efter skoven, og så bo oppe i bjergene. Du er den første dværg jeg har mødt, der foretrækker skove i stedet for huler. Men du er selvfølgelig også den første dværg jeg har mødt, der er healer. Du er en unik person.' Rinne grinte kort, og gav ham et puf med foden under bordet.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 14.01.2015 22:27
Dorín sad lidt og kigede på hende. "Det er jeg ked af at høre." han kunne ikke forestille sig hvordan et liv på gaden ville være. Han havde altid haft begge forældre og sine to søskende. "jeg har hørt at det ikke er meget hjælp at hente på gaden." det gav tit børnene et specielt syn på verden. Et formørket syn i mange tilfælde. De oplevede ikke megen næstekærlighed og havde kun sig selv eller hinanden. Ikke en opvækst Dorín ønskede for nogen.
Dorín begyndte at grine og puffede drillende tilbage. "Du er heller ikke som folk er flest, Rinne. Hvilket nok er en meget god ting." svarede han afslappet og fik drukket det sidste af sin the. "Men jeg er nok også en af de yngste dværge du har mødt. De unge tager ikke så tit ud af bjergene. Med mindre du selvfølgelig har været i dværgerigerne? Som rejsende har du nok været en del stæder vil jeg skyde på?"

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 14.01.2015 22:56
Rinne trak på skuldrene. 'Det er ikke så slemt som det lyder. Jeg har affundet mig med min opvækst. Og desuden, gaden har givet mig færdigheder, som jeg aldrig ville have fået, havde jeg haft en familie.' For at demonstrere dette, hev hun en jade op af lommen, som hun fik til at forsvinde og dukke op igen, mellem hendes fingre. Det var noget af det første hun havde lært, at snuppe ting uden folk opdagede det, og få dem til at forsvinde med en lynendes fart.
'Jeg har aldrig været i dværgrigerne. Og jeg har heller ikke mødt forfærdelig mange dværge, faktisk. Jeg var faktisk på vej til Dragorn, men jeg blev distraheret af nogen der havde brug for hjælp. Efter det havde jeg ikke forfærdelig meget lyst til at tage derhen,' sagde hun, og lod om om hun kastede jaden op i luften. I stedet lod hun den falde ned i sit skød, hvor den blev lagt tilbage i lommen.
'Kommer du fra en stor familie? Er dine forældre ikke kede af at lade dig gå?' hun vidste at han ikke var forældreløs. Det var noget hun kunne se, i deres maner, og det blik man fik i øjnene, efter et liv alene.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 15.01.2015 20:32
Dorín kiggede let undrende på hende, men løftede sine øjenbryn i overraskelse som en jade kom frem og forsvandt igen, for så igen at dukke op. En sådan fingerfærdighed var ikke ligefrem noget han kendte særlig godt til. Men nu han tænkte efter, undrede det ham ikke at gadebørn havde denne egenskab. Nok stod Doríns samvittighed ikke til at tage noget der ikke tilhørte ham, men det var en effektiv egenskab at havde. "Det er selvfølgelig rigtigt." svarede han med et smil, og var tydeligt imponeret over hendes trick. Dorín var dog stadig glad for at være vokset op i en familie. Det gav andre færdigheder, som Rinne sagde det, selvom folk sjældent tænkte sådan over det.
"Jeg har hørt at Dragorn skulle være et fantastisk syn. Har ikke været der endnu, men vil gerne se det engang. Det er Dværgenes største og mægtigste rige. En dag, tager jeg derhen." fik han besluttet sig midt i deres samtale. Han var en Dværg frem for alt, og selvom han nød naturen, var han også glad for mange ting som dværge satte pris på.
Dorín skulder faldte lidt sammen og han vendte blikket til ilden igen, som han sukkede svagt. "Jo.. Jeg rejste ikke derfra på god fod med mine forældre dog. De har aldrig sagt det, men jeg tror inderst inde at de ønskede jeg var mere som min bror. Min lillesøster derimod. Hun er nok den del jeg savner mest." han blinkede nogle gange og fik frembragt et skævt smil. "Jeg tror stadig at de mener jeg kommer tilbage igen indenfor den næste årrække."

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 17.01.2015 19:46
Da Rinnes hænder ikke længere var optaget af forsvindingsnummeret med jaden, begyndte hun igen den umulige mission om at få styr på sit hår. 'Jeg fortryder også at jeg ikke tog derhen ... jeg var bare alt for træt af kulde og sne., så at tage sydpå lød som en meget mere attraktiv idé,' sagde hun smilende.
Mens han snakkede rejste hun sig op, og begyndte at gennemrode lommerne på sit tøj. 'Ikke som din bror? Jeg ved ganske vidst ikke meget om dværge, men ud over at du bor i en skov, så tyder alt på du er ganske almindelig, Men hvad ved jeg om det.' Det var heller ikke just fordi Rinne passede ind hos andre elvere. Både på grund af at hun var vokset op i storbyen, og ikke havde haft kontakt med andre elvere, men hun var også sikker på, at der var mere menneske i hende end elver. Hendes mor var høj og smuk, med langt, glat hår og en fantastisk stemme. Rinne slægtede sin far på, der var lav, med hår der var uglet og viltert, og dækket af fregner. Det eneste Rinne havde arvet fra sin mor, var de grønne øjne.
Hun fandt endelig hvad hun ledte efter, og vendte sig om mod Dorín igen, 'har du noget tobak? Det jeg havde overlevede ikke turen ned i vandet.' I hænderne havde hun sin pibe, der heldigvis ikke var gået i stykker, eller faldet ud af lommen.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 17.01.2015 21:52
Dorín nikkede forstående. Sne og kulde kunne også nemt gå hen og blive alt for meget. "Det er lidt problemet med denne årstid. Dertil Dragorn ligger i nordkrystallandet. Der er der sjældent varmt på noget tidspunkt af året." Han havde ikke selv været der endnu. Han vidste ikke helt hvorfor, men han havde ikke taget sig tid til det, eller fundet ud af hvorfor han skulle. Han havde ikke noget gøremål der, og syntes det virkede lidt akavet bare at dukke op uden grund.
"Måske, men skovdelen vejer meget. Dertil har min bror allerede familieblander og et fremtidig håndværk som smed. Men livet ville også være for ensformet hvis vi alle var ens, ikk?" smilede han og så på hende. Men Dorín vidste trods alt at han var dværg og at han altid ville være det. Med forældre af hver deres race, måtte det være kompliceret altid at vide hvad man egentlig mest, også selvom Dorín holdte på at alle var unikke på deres egen måde.
Dorín brummede eftertænksomt og rejste sig op. Han gik lidt rundt i rummet, og fandt til sidst en pung med tobak i. Imens havde han fundet sin egen pibe frem. Han ragte hende pungen og satte sig tungt tilbage i stolen. Det var ikke hver dag han mødte en som røg pibe ligesom han selv gjorde. Det var en rar forandring.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 19.01.2015 21:32
Rinne tog pungen med tobak, og fyldte sin pibe. 'I dværge sætter meget pris på familie, ikke? Og håndværk. Men I lever jo også længe, så det er ikke fordi der er travlt.' Hun gik hen til pejsen, hvor en lille kvist stak ud fra ilden. Hun tog den og brugte den til at få gang i piben. Hun bappede på den, for at være sikker på at ilden ikke gik ud, og rakte så kvisten til Dorín.
'Jeg har selv ikke meget tilfælles med min moders side af familien. Hun var en rigtig elver, høj og smuk. Jeg ligner mere min far, og ikke kun i udseende; ligesom ham har jeg ikke én dråbe magi i mig. Jeg forstå ikke hvordan det kan være muligt, at alle de egenskaber elvere er kendt for, er hoppet over mig. Ikke fordi jeg klager ... så meget,' sagde Rinne grinene. Hun smed sig ned på stolen igen, og fandt sig til rette. Duften af tobak, sammen med varmen og det gode selskab, fik Rinne til at føle sig helt sikker.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 19.01.2015 21:54
Dorín halvnikkede let og pustede ned i sin pipe for at rense den for hvad end aske der skulle være tilbage, som han ikke havde fået ud sidst. "Jo, eller. Det kommer an på hvor man kommer fra. De adelige er længere om at stifte familie end de mere hverdagsarbejdende dværge. Men alle dværge - jeg har mødt i hvert fald - har vægtet familie højere end noget andet. Det er i blodet vil jeg tro." Dorín fik i mellemtiden fyldt tobak i pipen, som Rinne begyndte at tænde sin op. Han tog imod kvisten og begyndte at tænde den, som hun talte. Han kastede pinden tilbage i ilden som han pustede røg ud og kiggede over på hende. "Jeg synes nu du er smuk." svarede han ganske roligt og han var ikke helt sikker på hvorvidt han opfangede hvad han selv sagde, men han mente det, som han smilede til hende, inden han vendte fokus ned på ilden igen. "Magi er en finurlig ting.. Vi bruger den meget til at definere os i dag, til trods for at der lever mange, både mennesker og andre racer, som ikke besider det. Jeg har evner, men føler mig ikke bedre end dem uden." svarede han tilbagelænet som røgen dansede op af pipen og efterlod sin søde duft tilbage.

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 19.01.2015 22:26
Da Dorín sagde at hun var smuk, kunne Rinne ikke helt skjule sin overraskelse. Hun skjulte den så godt hun kunne, og prøvede at gemme sig lidt bag piben. Hun var ikke vant til at folk gav hende komplimenter; I alle hendes romantiske møder, havde det altid været Rinne der startede det hele, og det var også hende der stoppede. Det var sjældent at det var nogen der gav hende komplimenter (medmindre hun selv flirtede først), og det fik hende til at rødme. Hun prøvede at tvinge varmen fra sine kinder, og prøvede at finde ud af om hun bare skulle ignorere det. 'Jamen tak for det da. Du er heller ikke helt værst,' sagde hun med et stort smil. Det var bedre at smile og ikke tænke for meget over det.
'Da jeg boede i Hovedstaden, var der mange af de andre børn, der havde forskellige evner. Jeg tænkte tit, at det ville være så meget nemmere, hvis jeg også kunne bevæge mig hurtigere end et lyn, eller åbne låse bare ved at se på dem ...' hun stoppede og smilede lidt ved de minder, der sprang frem, 'jeg fik andre færdigheder, der sikker er ligeså gode.'

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 19.01.2015 23:41
Det var næsten lige før at Dorín blev overrasket over Rinnes overraskelse. Den var forsøgt skjult, men kom alligevel svag frem. Dorín valgte ikke at kommentere på det. Han vidste godt at det ikke var alle som var vant til komplimenter, og de fik det ikke bedre af at man pointerede det ud for dem. Men han var generelt meget ærlig omkring dem omkring sig. Dorín kiggede tilbage på hendes med et stort varmt smil og kunne ikke dy sig fra at blinke til hende. "Mange tak." han sad let og brummegrinede og fortsatte med sin piberygning. Heldigvis var der ikke kommet en trykket og akavet stemning! Dorín holdte sig i hvert fald i samme glade og muntre humør som før.
"Det tror jeg også at du gjorde. Du har måtte lærer det lidt hårdere end de andre desværre, men det gør dig også stærkere." evaluerede han roligt og kiggede på hende med hovedet let på skrå. "Modstand gør stærk - det ordsprog er i hvert fald tit kommet mig for øre." tilføjede han. Det var egentlig imponerende så forskellige deres barndom havde været. Dorín tænkte ikke altid så tit over det, men nu når han hørte mere om gadelivet, blev han mere bevidst om hvor sikker hans barndom havde været, til trods for han ubeskrivelige mange ture ud i skoven og ned af klippesider. Nu han tænkte over det, var han ret heldig med ikke at være faldet i en afgrund som barn!

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 20.01.2015 00:06
Rinne prøvede stadig at få sin rødmen under kontrol. For at distrahere sig selv, blæste hun en røgring, og betragtede den, mens den blev opløst i luften. Det var en mærkelig fornemmelse, at være i selskab med en, der faktisk synes hun var smuk.
Rinne smilede ved hans ord, 'det ordsprog kan jeg godt lide. Det har måske ikke været det nemmeste, at bo på gaden, men jeg har sgu fået et par venner. Og færdigheder.' Hun talte ikke om sin mor, som hun jo egentlig ikke vidste, om var levende eller død.
'Du sagde at du havde en søster,' skiftede hun emne, 'som du er glad for. Er det en lillesøster?' Hun prøvede at få ham til at tale om hans egen famiie, og Rinne ville ikke komme til at sige noget hun fortrød.

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 20.01.2015 00:28
Dorín smilede til hende. Han kunne også godt lide ordsproget. Det var jo sandt. Du blev som regel stærkere af det du overlevede. Ellers ville livet ikke give alt for stor mening. "Se, der kommer altid et eller andet godt frem." han sad lidt og fokuserede fra røgen som dansede rundt i luften foran dem. Det var altid afslappende at se røgens smidige dans i luften og generelt bare at sidde og nyde en god tobak. Det var i hvert fald højt på Doríns liste over foretrukne ting.
Dorín nikkede og rettede igen sin opmærksomhed mod Rinne. Det havde han vist nævnt noget om. "Ja, Lydia. Hun er den yngste og har ikke altid haft det nemt med to overbeskyttende storebrødre." han fik et varmt smil på læberne og kunne ikke undgå at grine lidt ved at tænke tilbage. "Hun er den mest balladesøgende dværg jeg længe har mødt! Og jeg har endda mig selv som eksempel!" han begyndte at grine og fik en hel specielt gnist i øjnene. "Men selv hun er ved at blive voksen - selvom det stadig føles som i går at hun hang omkring mit ben, tiggende om at komme med på udflugt udenfor bjerget."

Tidligere dværg

Rinne Marewyn

Rinne Marewyn

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 163 cm

Rinne 21.01.2015 15:21
Rinne forestillede sig Dorín som en overbeskyttende bror, og det var egentlig ikke særlig svært. Tanken om Dorín, med et lille dværgbarn rendende om benene, fik Rinne til at grine højt, der endte i et grynt. 'Jeg kan forestille mig, at det ikke var helt nemt at vokse op med jer to,' sagde hun med et grin.
Hun tog et drag fra sin pibe, og spidsede munden til et lille o. Hun blæste en røgring, og betragtede dens færd mod loftet, indtil den blev opløst.
'Jeg har ingen blodsøskende, men jeg voksede op sammen med de andre på gaden. Vi blev nærmest en lille familie ... ja, nogle af dem. Der var andre der var ... mindre elskværdige. De var nu aldrig overbeskyttende, jeg kunne egentlig gøre hvad jeg vil. Men det er rart, at have opbakning hvis der nu skulle ske noget. Man ved jo aldrig.' Hun fik et lettere drømmende udtryk, da hun tænkte tilbage på sine venner i byen. Måske skulle hun tage tilbage til Hovedstaden, i stedet for Tropalis.
Hun blinkede et par gange, og så igen på Dorín. 'Er det lang tid siden, du tog afsted?'

goddess almighty.
a howl of fury.
Dorín Durianson

Dorín Durianson

Krystalisianer

Neutral God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 147 cm

Hobbit 22.01.2015 12:40
Dorín grinede med hende og kiggede ned på sin pibe en kort øjeblik. "Tror jeg heller ikke.. Tror så heller ikke at det har været nemt at være forældre til os heller." af alt det ballade han havde lavet igennem tiden, var det et mirakel at hans forældre havde holdt til at havde tre børn. Dorín sad roligt og nødt røgen og duften derfra, mens han kiggede på ringen der fløj mod loftet, mens røgen selv forlod hans mund, meget mindre elegant.
"Jeg har mødt en gadepige for nylig. Eller det var jeg ret sikker på at hun var. Hun havde bevæget sig herud i skoven, nok efter skjulte skatte eller dragen som rygtes at havde været her for nogle måneder siden. Hun virkede ikke til at havde mange andre gadebørn at læne sig op ad. Hvordan fandt i sammen?" han kom til at tænke på Caitlin, den tynde og meget sultne pige, som virkede ret alene i verden. Hun havde snakket om nogle ting hun havde lavet, meget sammen med en bestemt veninde, selvom Dorín ikke hørte meget præcis om hende. Nok en måde at beskytte hinanden tænkte han.
Dorín sukkede let og kløede sig på næsen. "Jeg rejste permanent derfra for 5 år siden. Jeg var lige blevet 20 år gammel på det tidspunkt. Så ja, det er ved at være lang tid siden efterhånden. Men er hjemme på besøg engang imellem. Det er vist ved at være en del måneder siden sidst nu. Frosten gør ikke lysten større til at forlade den varme hytte." indrømmede han og kiggede igen hen på Rinne med et skævt smil. Måske han burde komme af sted og se dem igen..

Tidligere dværg

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12