Grundet tidligere sletning af omkring 12 posts, kommer der i stedet en opremsning af hvad der er foregået
[list][*]Rinne falder i vandet og tages med af strømme længere oppe. Banker hovedet ind i en træstup og virker meget rundfortumlet som hun forsøger at kravle i land.[/*:m]
[*]Dorín løber hen og hjælper hende op, for derefter at tilbyde hende sin overjakke. (har en lille snak om elverens manglende egenskab til at modtage kritik)[/*:m]
[*]Dorín healer hendes skade i panden og undgår fint at sætte ild til hende (intern joke)[/*:m]
[*]Dorín og Rinne går hen til Doríns hytte således at Rinne kan få varmen, og undgå at fryse til i sit nu meget våde tøj.[/*:m]
[*]Dorín tilbyder hende noget tøj, og går ud i køkkenet for at varme vand, mens han venter på at hun bliver færdig med tøjskiftning.[/*:m][/list:u]
Dorín stod pænt og ventede ude i køkkenet på at hun blev færdig. Alt imens begyndte vandet at koge og han fik hældt det over i en kande med theurter. Han stod lidt og kiggede på det, som det trak før han hørte Rinnes stemme indefra det større rum. Han kiggede let over skulderen og smilede stille for sig selv. Han nød virkelig at havde gæster i sit hus, og var begyndt at indse fejlen ved at bo ude midt i en skov. Også selvom han elskede naturen omkring ham og aldrig ville kunne gå sig i et bymiljø. Han tog kanden og to kopper, lidt besværet og fik bakset døren åben. "
Jeg håber det hjalp lidt på varmen." han smilede venligt til hende, som han satte kanden og kopper ned, inden han begyndte at skænke op i en af dem. Denne kop ragte han derefter til hende.
"
Hvis folk var mere villige til at hjælpe fremmede på deres vej, tror jeg verden ville være et bedre sted." svarede han med et smil som han tog sin egen kop til sig og sad lidt og varmede sine fingre derpå. "
Dertil, er jeg glad for det selskab jeg nu engang kan få.
Tidligere dværg