Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.12.2014 18:26
Lestat havde begivet sig til Tusmørkedalen, men var faret vild. Han var sikker på at han var i retning mod Kroen for en øl eller to. Men da han opdagede at han faktisk var på vej mod Fantomtårnet blev han kort overrasket. Iklædt sit sædvanlige tøj, de tætsiddende hørbukser, den hvide skjorte og den røde kappe. Han havde ikke følt nogen farer, så han var alene, eller det mente han da hvert fald.

Da der lå en tyk og voldsom tåge i området, kunne han ikke se mere end en meter eller to frem, selvom at tågen ikke lå højt, faktisk kunne han se over den, da den ikke var højere end 150cm. Så hvis man blot dukkede sig, ville det være meget svært at se en.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 18.12.2014 19:40
Toretto havde begivet sig ud og væk fra Miranda hun var i sikkerhed og det var det der var mest vigtigt for ham, han var gået en tur for at finde noget føde, og var dukket op ved fantomtårnet der var tåget men det betød ikke noget for ham, han havde hans lugte sans han duftede til hans omgivelser, og straks fik han færten af den vådhund og det var ikke Miranda, et lille smil kom frem på hans læber han gik direkte imod Lestat uden at vide det med jakken trukket godt op og hatten godt trukket ned over hans øjne begik han sig hen imod ham.

Toretto vidste at det var en varulv men frygtede ikke varulve og han var sikker på varulven nok heller ikke frygtede ham når den fik færten af Toretto, han havde slået en masse varulve ihjel og at tag en mere liv gjorde ikke det store

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 18.12.2014 23:22
Lestat stoppede op, da han pludselige følte en tilstedeværelse og smage den metalliske smag af blod på sin tunge, som hang tungt i nærheden. *Vampyr* tænkte han med det samme. *Men hvor?* Da han ikke var klar over hvor vampyren egentlig var henne på grund af den tygge tåge.

Han fremmanede sine kloner og sendte dem i hver sin retning, mens han overvejede hans retræte. *hvis vampyren allerede har fået færden af mig..* tænkte han kort, mens hans kloner listede frem. *Dette er jo ikke ligefrem et område jeg kender.* fortsatte hans tanker. Heldigt for ham kan man hverken lugte eller høre klonerne.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 20.12.2014 00:05
Afstanden imellem Lestat og Toretto var over en radius af 3 meter så heldigt for Lestat var, for kom han indenfor en radius af 3 meter vil han ikke kunne bruge nogen form for magi imod Toretto overhovedet, tågen var tyk så han kunne heller ikke se ret meget, men han kunne dog fornemme flere personer nu, så enden var han sammen med hans flok ellers var der noget helt andet galt, men han skulle nok finde ud af det når deres afstand til hinanden blev tæt nok.

Lige nu lå deres afstand imellem 7-10 meter fra hinanden så lige nu var det blot et spørgsmål om tid, men Toretto ville lige give denne varulv en chance for at vide hvad han gik ind til " jeg ved du er der ude hund!" råbte sådan han vidste han vil blive hørt, men mest af alt for at Lestat skulle vide at han var der ude og var opmærksom

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 21.12.2014 15:30
I og med at Lestat var en kujon uden lige, især når det var på ukendt grund, mod en fjende han ikke kunne se havde han kun tænkt sig en eneste ting, at flygte. Så da en af hans kloner kom for tæt på vampyren forsvandt den pludselig, samtidig med at vampyren råbte op, da vidste Lestat godt hvor han var henne. Han begyndte at løbe i den modsatte retning, netop fordi han ikke havde løst til at kæmpe med nogen for tiden. Mest af alt ville han ønske at der kom en og reddede ham lige nu. En der kunne overmande vampyren, eller bare distrahere ham.

Mens han sendte sine kloner i retning af vampyren, forvandlede han sig til varulv og begyndte at sætte farten op for væk det skulle han. Og det kunne ikke gå for hurtigt.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 27.12.2014 17:49
Et smil kom frem på hans læber " kloner hmm...... " han kunne fornemme at der blev en mindre til stede ide Lestat begynde at rører på sig, heldig for Toretto var han hurtig meget hurtig han brugte sin hurtighed til at løbe igen hele tågen og forbi alle klonerne som blot forsvandt på grund af hans evne.
han indhentede Lestat og dukkede op foran ham blot 3 meter væk fra ham sådan at Lestat havde en chance for at stoppe.
Toretto hætte og frakke var trukket godt op sådan man ikke kunne se hans øjne " du går da ikke allerede gør du? du kunne da godt lige have hilset pænt på mig hund" han var rolig i hans blik, og tanken om denne varulv fik ham til at tænke på Miranda.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 27.12.2014 18:23
Miranda slog øjnene op med et sæt. Hun huskede godt at Toretto gik, men hun huskede ikke helt hvornår da søvnen havde overtaget hende kort tid efter. Men noget havde alligevel forstyrret hendes slumren, som velkendte lugte ramte hendes næsebor. Hendes evne gjorde ligeledes at hun var i stand til at lugte ting kraftigere end andre varulve var, hvilket i dette tilfælde var en fordel. Miranda åbnede vinduet og mærkede den kolde luft omringe hende, mens den tykke lave tåge generede hendes blik. Hun tog en stor indsnusning og åbnede igen sine øjne. "Lestat.." Hun hoppede ud af det åbne vindue fra første sal, og satte direkte i løb som hun ramte jorden. Hun havde inden springe spændt bæltet rundt om livet på sig, hvori hendes foretrukne våben, et sværd, hang fra. Ikke at hun havde i sinde at bruge det, som den tydeligt velkendte anden lugt havde ramt hende. Det var problemet med at være forelsket i en vampyr. Det stred imod racens instinkter.

Miranda løb frygtløs ind i tågen og forsatte indtil de var synlige for hendes blik. "Toretto, stop!" kaldte hun ud, som hun kom ud af den tykke tåge. I modsætning af hvad man kunne forvente, løb hun hen til Lestat i stedet, som stod i sin varulveskikkelse. "Faktisk gælder det jer begge to." hun var overraskende rolig, som hun tog foran den store varulv som hun lagde en hånd på skulderen af. Lestat ville tydeligt kunne lugte hvem hun var, hvis han var blindet af sin ulveskikkelse til at genkende hendes ansigt. "Man kan fanme heller ikke efterlade jer alene i et eneste sekund!" kom der vredt fra hende som hun vendte sig og så på Toretto med et desideret vredt blik. "Hvad fanden havde du gjort hvis det var mig?!" lige nu var hun revnende ligeglad med om Lestat fandt ud af at Miranda, der ellers nærede et ganske stort had til vampyre, havde et desideret forhold til en.

Kvart bjergelver
Mor til Luna, født 18.05.2017

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 27.12.2014 18:46
Lestat kiggede straks op på Miranda, der stod ved siden af hende, han var helt forvirret over hvad hun dog foretog sig sådan et sted, men så igen, her var han jo selv. Stille satte han se ned på røven, hans hoved var på højde med hendes barm. Hans udseende ændrede sig roligt, fra varulv, til noget nær menneskeligt udseende. "Miranda!" udbrød han med glæde og forundren i stemmen. "Hvad laver du dog her? Hvis jeg altså må spørge?" spurgte han roligt, mens han skarpt holdte øje med vampyren, nu hvor han kunne se ham. Han havde komme frem fra tågen, inden Lestat havde nået at reagere.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 27.12.2014 21:16
Toretto stod blot og stirede på Lestat da han opfanget en duft komme nærmere, en bekendt duft han rystede på hovedet " hvorfor lige nu hvor jeg skulle til at have det sjovt" mumlede han til sig selv og lige efter han var færdig med at mumlede dukkede Miranda op, han kiggede på hende ide hun med det samme gik over til Lestat hvis det var dig så havde du ikke haft mere tøj på nu " smilede han til hende, han gik et par skridt over mod hende og Lestat.

Hans blik var fastnet på Lestat " du er godt klar over at jeg ikke bare kan lade ham slippe væk her fra ikke, det håber jeg du ved Miranda!" sagde han bestemt, han stod ca 1 meter fra dem så ingen af dem kunne bruge magiske evner, selvom Toretto og Miranda havde et forhold til hinanden kunne hun ikke bare tror at han vil skåne en anden varulv fordi hun sagde det, hun skulle bestemt have en meget god grund til at Lestat skulle slippe væk fra denne aften i live, og spændt på at vide hvem han var det var Toretto.

" hvor kender du så denne med art fra ? en tidelig elsker ?" smillede han drilsk til hende, hvis han var det gjorde det ham ikke noget for lige nu var hun hans så hvad der var sket før gjord ham ikke noget, for hvis alt skulle have gået den rigtige vej skulle Toretto jo have slået Miranda ihjel i stedet for at forelske sig i hende.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 27.12.2014 21:31
Miranda himlede åbenlyst med øjnene. Hun havde faktisk ikke nået at tage alt for meget på, så hun havde kun den korte kjole på, som hang løst. Men hun var trods alt påklædt. Det kolde vejr så dog ikke ud til at ramme hende overhovedet. Fordelen ved at være opvokset i nordkrystallandet. "Tror du jeg bare har tænkt mig at stå til siden mens du henretter ham!" kom der lige så bestemt tilbage som hun kiggede på ham. Hendes blik flyttede sig tilbage til Lestat som han talte. "En længere og kompliceret historie. Men det korte af det lange er, at jeg var i byen.. og kunne lugte jer." svarede hun og forsøgte at finde ud af hvordan hun skulle få løst det her, uden at nogen skulle blive et hoved kortere.

Miranda sukkede og kiggede varsomt på Toretto som han kom nærmere. Hun vidste trods alt at han ikke ville gøre hende ondt. Ikke på stående fod. Men hun vidste ikke hvad han ville gøre hvis hun stilte sig imellem. Hvilket hun jo rent faktisk gjorde i øjeblikket. "Nej.. Og selv hvis vi var, så havde det været ligegyldigt, og det ved du! Dertil ville det nok undre dig at vide at varulve er mere civiliserede end du giver dem credit for. Mange af os kender hinanden." svarede hun tilbage. "Er du okay?" Hun kiggede på Lestat, som hun ikke havde set siden Samsons død, hvor medlemmerne blev spredt ud over hele landet. Han så ikke anderledes ud, andet end at han så en smule forvirret og forvildet ud, efter episoden. Hun stod halvt foran Lestat, for at dække uden at skjule ham helt. Det var nok til at hun i hvert fald var tættest på Toretto.

Kvart bjergelver

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 27.12.2014 22:26
Lestat var stadig i Ulveform, for når han ville ændre sig fandt det umuligt. Årsagen kendte han ikke helt, det var det simpelt hen blot på grund af Torettos magi. I stedet blev han siddende og holdte et skarpt øje med Toretto, mens han lyttede til hvad de begge sagde.

Da Miranda henvendte sig til ham, nikkede han blot, for i hans nuværende tilstand kunne han ikke sige et ord. Han var bestemt ikke glad for denne situation. Han vidste ikke lige nu om han skulle skubbe Mirande til side og angribe eller om han blot skulle forsøge at løbe den anden vej. Eller om han skulle blive siddende og håbe på at hun kunne redde ham ud af denne kattepine. Da slog tanken ham igen. hvad mon hun egentlig lavede her til at starte med, og så let påklædt. Det var endelig begyndt at gå op for ham hvad der ellers havde foregået her mellem vampyren og den anden vareulv.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 27.12.2014 23:02
det var en god ide hun kom med i følge ham om at henrettelse, han så over på Lestat og igen på Miranda " må dog indrømme troede ikke det var hunkønnet der var det stærkeste køn i jeres race, for lige nu ser jeg en kvinde beskytte en mand for at blive henrettet..." sagde han koldt og med en stemme der fik en hver der frygtede hams hår til at rejse sig.

" du kunne bare kigge væk i et øjeblik, for det er blot et par sekunder jeg har brug for ikke andet, men synes nu du skulle fjerne dig Miranda for det passer dig ikke at stå imellem mig og denne varulv." sagde han bestemt, hun burde vide hvad han var i stand til og lige nu var det kun ham der havde en magisk evne, og hvad han vidste af så var han den stærkeste af dem alle, for hvis Lestat var stærkere ind Miranda så var han vel den der stod foran.

" søde du kan da se han er okay for nu, godt nok har han mistet hans tunge åbenbart, og det vil jeg dog ikke tag skylden for, selvom jeg nu gerne vil have fjernet den." Lestat var en meget rolig varulv ifølge Toretto de andre han plejede at slå ihjel gav da altid bare en lille kamp fra sig, men nu stod Miranda jo også imellem de to hvilket for Lestat var heldigt.....Endnu..
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 27.12.2014 23:19
Man skulle næsten tro at det var umuligt for Miranda at se mere ond og kold ud end hun i forvejen gjorde. De blågrå øjne blev mere skarpe og grå som hun så ondt på Toretto. Ikke nok med at han kritiserede hele hendes race, hvilket efterhånden gik over hovedet på hende, men han kritiserede det faktum at hun var kvinde, fik hende næsten til at gå amok. "Så bare fordi jeg er en kvinde, kan jeg ikke stå op for folk jeg holder af? Er det det du siger? Hør her, bloodsucker! Hvis du så meget som antyder en gang mere at hunkønnet er det svageste køn, så sørger jeg for at du kan æde dine egne organer! Forstået?" hun havde bevæget sig tættere på ham og stod nu helt tæt op af ham, inden hun skubbede til hans brystkasse med vrede. "Du er så snæversynet at det gør ondt!"

Miranda fjernede ikke sit blik fra ham på et eneste tidspunkt, og selvom hun lige nu var uden evner og han stadig havde hans, var hun alt for vred til at tænke over det. Hun var ikke svag, men måske ikke lige så stærk som Toretto. I det mindste var de to mod en, hvis tingene skulle gå galt. "Du er utrolig." og det var slet ikke nogen komplient som hun himlede med øjnene af ham.

Kvart bjergelver

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 28.12.2014 13:27
Lestat så kort op på Miranda og derefter over på Toretto igen, mens han stille rejste sig på alle fire ben igen. Han vidste ikke helt hvad han skulle foretage sig, for hvis han forsøgte at stikke af kunne det gå ud over hende, hvilket ikke var meningen, men han var dog ikke sikker på forskellen i styrke mellem de 3. Alligevel var han forberedt på at alt kunne ske. Selvom så Toretto valgte at angribe, ville han hellere beskytte dem begge, frem for at lade hende i stikken.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 28.12.2014 21:17
Toretto smilede blot af hende, vil hun virkelig stille sig op imod ham på den måde som hun gjord, hun burde da bestemt vide hvilke evner han besad og hvad han var i stand til, " hey synes du selv det er smart det du gør nu røde " noget han blot at sige inden hun stod helt oppe i ansigtet på ham, han kiggede hende lige direkte ind i øjne, og hvis hun kiggede efter vil hun kunne se at han var opsat på Lestat ikke skulle slippe her fra i live.

Endnu engang var hendes ord noget der fik et smil frem på læben af ham " virkelig vil du kunne gøre at jeg kan æde mine egne organer, wow " ide hu skubbede til ham røg han blot to skridt tilbage.
Men lige så hurtigt som han røg væk fra hende lige så hurtigt stod han oppe i hendes ansigt igen.
" du burde vide at der skal meget mere til hvis du vil opnå noget her, for jeg holder mig ikke tilbage" sagde han og i et begynde at rykke fremad imod Lestat, så Miranda vin enden blive skubbet frem ad eller vælte.
imens han gik kiggede han på Lestat som igen ikke sagde noget som helst.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 28.12.2014 22:04
Miranda havde den sygeste lyst til bare at slå ham. Bare et eller andet, som fik ham til at stoppe med at være så meget! HAM! Miranda vidste godt inderst inde at det ikke kunne lade sig gøre, men hun vidste inderst inde også godt at det her problem måtte komme før eller siden! De var to vidt forskellige racer, og lige nu gik det ud over Lestat.

Miranda blev puffet til side og sukkede dybt, mens hun vendte sig. "Hvorfor holdte du dig så tilbage mod mig?" hun var vred, hun var rasende, men hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle gøre nu. Hun nægtede at lade Toretto dræbe Lestat. "Hvad enten du kan lide det eller ej, er både han og jeg varulve og du er en vampyr. Hvorfor er det så vigtigt for dig at dræbe ham? Der er massere nede i byen du kan stilne din tørst med!" svarede hun og lavede en gestus ned mod byen.
Hun stod stadig bag ved Toretto og forsøgte at få øjenkontakt med Lestat og lave et diskret hovedkast om at han snart skulle til at få benene på nakken hvis han ønskede at overleve.

Kvart bjergelver

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 28.12.2014 23:45
Lestat tog nogle skridt til højre, netop får stadig at holde øjenkontakten med Miranda, men også så han stadig havde en lille mulighed for at kunne stikke af. fire ben var trods alt stadig hurtigere end to. Han blinkede en enkelt gang, uden at kigge på Toretto som kom han nærmere. Lestat havde også fået regnet sig frem til at Torettos evne der blokerede hans evner, så hvis bare han kunne få lagt ordenlig afstand i mellem dem, ville han kunne komme væk, og om nødvendigt få Miranda med. Lestat bevægede sig for hele tiden at holde størst mulig afstand til Toretto.

Han så hendes bevægelse med hovedet og forstod. Det skulle til at være. Han fintede til venstre, sprang til højre og puf, væk var han, inde i tågen. Men han løb ikke langt væk, for nu havde han færden af både Toretto og Miranda og kunne holde styr på hvor de var i forhold til ham. *Så længe denne tåge er her, og jeg kan holde afstanden, skal det nok gå* tænkte han hastigt mens han hele tiden bevægede sig.

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 29.12.2014 18:14
Toretto fjernede blikket fra Lestat og kiggede bare sådan forbi ham ide hun snakkede. " du var en af de heldige, og det er han ikke " han kiggede på Lestat igen " men du er en tavs fyr varulv, men det er nok fordi du ved din tid er kommet" ". han vidste ikke hvor langt Miranda vil gå men det behøvede han heller ikke at tænke over inden Lestat prøvede at stikke af, han rystede på hovedet " og hvad for dig til at tro at du er hurtigere ind mig bare fordi du har fire ben ".

Toretto vidste at han til hver en tid vil kunne fange Lestat, så lige nu gav han ham bare falske forhåbninger om at han ikke kunne, for han kunne lugte at Lestat ikke var smuttet helt endnu." troede virkelig du var klogere " rågte han til Lestat.
Han vende sig om imod Miranda, og i et hurtigt ryk stod han helt op af hende imens hans hånd var placeret på hendes hals, " tænkt at du virkelig vil stå imellem mig og en anden varulv" sagde han og studeret hende og hendes påklædning.
" gad vide hvor langt du vil have gået, for at redde ham men en ting er sikkert han er her stadig og hvis jeg vil så skal jeg nok få fat i ham det ved du" . sagde han og strammede grebet om hendes hals
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 02.01.2015 18:40
Endelig stak Lestat af. Desværre kunne Miranda ikke lugte hvor langt væk han kom, da hendes evne var spærret af Toretto. Hun kunne dog fornemme at han ikke havde været klog nok til at stikke helt af. Hun vidste skam også godt hvorfor. Miranda flyttede sig ikke ud af flækken eller blev forskrækket da Toretto pludselig meget hurtigt stod foran hende. Hun havde set det komme, og havde heller ikke ventet andet. Heller ikke som hans hånd holdte fast om hendes hals. Hun løftede hovedet let og kiggede op på ham.

"Hvad fanden havde du ellers regnet med? At jeg skulle forråde min egen race?" svarede hun, som han studerede hende.
"Ikke hvis han er klog nok til at tage sine skide ben på nakken og stikke af. Problemet er blot, at Varulve er flokdyr. De beskytter deres egne. I modsætning til jer." svarede hun og mærkede hvordan grebet blev strammet. Hendes vejrtrækning fik let problemer, men ikke nok til at hun så decideret påvirket ud. "Du kan jo prøve at gætte hvor langt jeg ville være gået." svarede hun og tænkte svagt for sig selv, "Langt nok, vil være det korrekte svar."

Kvart bjergelver

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 04.01.2015 20:47
Lestat gemte sig i tågen, selvom at han godt vidste at Toretto kunne lugte ham, havde han alligevel en plan.
Han fremmanede nogle kloner og sendte dem i hver sin retning, alle sammen med duften af ham selv. Dette burde da forvirre lugten lidt, tænkte han kort. Hvis det her ikke virkede, ja så var der ikke meget tilbage at gøre. Indtil videre kunne han kun se til, mens Miranda var i fare, på den anden siden, så var det hendes eget valg at fraternisere med fjenden.

Han havde dog ændret sig en lille smule, således at han kunne svare igen, når tid var. Men så længe at han kunne holde sig i tågen så ville han hellere det. Hans klør var skarpe og klar, når tiden var.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1