Strandens stråler

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 11.12.2014 23:24
Lestat havde løbet og løbet i flere dage uden at se sig tilbage efter han havde set Samsons lig. Hans sølvgrå manke var blevet støvet, hans tøjbylt var ikke længere pænt og rødt, men nærmere støvet og gråt. Han havde ikke haft menneskeform i længere tid og havde slet ikke været blandt mennesker siden han havde set Samson.

Han følte ikke længere noget for det sted, så han løb. Efter en uge var han kommet til Ametyststranden, hvor det ikke var sand, men små ametyster der dækkede vandkanten. Træt og sløv bevægede han sig stille ned til vandkanten. Han trængte til noget at drikke, men var vandet her sikkert at drikke. Han havde aldrig været her før, så han var ikke engang helt sikker på hvor her egentlig var.

Han snusede til vandet, for at bedømme om det var sikkert at drikke, han så sig om for at sikre sig han ikke var i nogen fare, for han havde ikke længere kræfter til at mane nogle 'kloner' frem til at beskytte ham. Stille begyndte han at drikke af vandet, men det smagte meget anderledes end hvad han før havde prøvet. *Det må være det der med amatyster* tænkte han, det som han godt nok havde hørt om før.
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Kzar Mora: Dæmonriget

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 11.12.2014 23:34
En stille skvulben lød fra vandet, tusmørket kunne man knaopt se om det bare var dens normale bevægelser eller ej, men tilsyneladende ud af det blå, trådte en blå kvinde ud af vandet, med favnen fuld af større ametyster, knapt en trevl var på kroppen, det lod dog ikke til at genere hende, idet en form for krystal dækkede den bare hud hvor man ellers ville se køn og 'kvindelige former', formerne var der skam stadig, bare dækket beskyttende til, mens det lange hår bare hang vådt og tungt ned til hendes bagdel.
Barfodet vadede hun gennem ametysterne der raslede let under hendes vægt, ved bevægelsen. Et sælsomt smil syntes at forlade kvinden, der var et par gode ti meter fra varulven, tilsyneladende i hende egen verden idet hun ikke lod til at lægge mærke til den anden idet hun knælede ned for at studere en af ametysterne tættere på.
Nyt billed på vej! Profil

"Find the jewels and you'll be sure to find a Crystal-demon."

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 11.12.2014 23:43
Lestat havde ikke set den kvindelige krystaldæmon siden samsons død, der havde de dog ikke talt sammen.
Men i det hun trådte ud af vandet kiggede han stille op på hende. Han kunne godt genkende hende, men han havde var for svag til at gøre nogen form for hilsen.

Da han var blevet færdig med at drikke af vandet vendte han sig mod hende, gik en enkelt meter eller to hen mod hende, længere nåede han ikke, for han faldt om kuld af bare udmattelse. Da han ikke havde fået noget at spise i næsten to uger var han ikke længere stor og robust, men nærmere skind og ben. I det han landede på siden borede en masse små krystaller sig ind i den støvede og grå pels, som en gang havde haft den fineste sølvgrå glans.
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 12.12.2014 00:13
Det var først da han stoppede med at slubre vand i sig at hun lagde mærke til den tynde forvoksede ulv, der bestemt måtte have set bedre dage. Som han faldt om i ametysterne så hun i længere tid på ham inden hun hævede sig op og gik hen imod ham, prikkede prøvende til den lodne skikkelse. Dyret virkede sært bekendt.. Måske det havde været en fra banden? Dog virkede han for svag til at ville forsøge sig med noget som helst. Uden helt at vide hvad der fik hende til det, lagde hun sine ametyster i en klump ved vandet inden hun skiftede skikkelse og med bøv og næje fik ham slæbt op på stranden, hvor hun fik fat i noget vand med hule hænder som hun hældte over hans ansigt, let lænet hen over dyret.

" Vågn op vovse, du kan ikke sove her.. Du ødelægger ametysterne. "

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 12.12.2014 00:30
Det var først da han blev slæbt op på stranden at Lestat igen åbnede signe øjne og kiggede op på Zidiac, der i tusmørket lignede den smukkeste ædelsten han nogensinde havde set. Da hun så kastede vand i hovedet af ham vågnede han lidt mere.

Da hun beklagede sig over at han ødelagde Amatysterne ved at ligge på dem, ville han normalt have grinet lidt. Men på denne dag var han ikke lige i stand til at grine. Han kiggede op på hende, blinkede et par gange og lukkede derefter signe øjne igen for at koncentrere sig. Det var på tide at han viste sin menneske skikkelse igen. Da det jo ikke lod til at hun kunne genkende hans ulvekrop, kunne det være, måske, at hun kunne genkende hans menneskelige udseende.
Først hovedet, så armene, så overkroppen. Det var hårde end han huskede, men han ville. Derefter benene og til sidst han fødder og hænder. *Hej Zidiac, længe siden.* sagde han med et lille skævt smil, da det var det eneste han egentlig kunne klare lige nu.
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 12.12.2014 01:11
De lyse nærmest gennemsigtigt blå øjne, stirrede alvorligt, årvågent tilbage på ulven som den vågnede op.
Som dens øjne lukkedes i, overvejede hun kort om den var ved at dø. Det det samme, hun havde masser af ting at tage sig af, blandt andet at få samlet et ordentligt og nærende forråd af krystaller, ikke til sig selv, men til den unge hun havde efterladt i et næsten øde område i norden, kun beboet af en mindre stamme af bjergelvere. Heldigvis havde de ville tage sig af hendes unge, efter en smule overtalning med hånden under bordet.
At betale for tøsen ville være let nok for hende, men det behøvede hun jo ikke fortælle dem, eller andre.
Stadig årvågent betragtede hun hvordan ulven blev til en mand, en temmelig høj en, hvilket forsikrede hende om at beholde sig i sin sande skikkelse var det bedste. Manden var høj men tynd, men det betød ikke nødvendigvis at han ikke havde muskler eller gode reflekser.
Et skridt blev trådt tilbage i en vis sikkerheds afstand da hun genkendte ham.
'' Hvorfor er du stadig her Lestat? Vores herre er død.. " Hun krængede mentalt, selvom ansigtet ikke slørede nogeet.
" .. Der er ikke mere at komme efter."

Det var for hende stadig ufatteligt at han ikke længere var der, ikke desto mindre havde hun selv personligt rengjort og givet den sidste olie til liget inden hun havde begravet ham. I al den tid havde han været død som en sild... En meget stor sild.. Måske snarere en kæmpe torsk, eller abborre. Ikke desto mindre var det rart at kunne bevæge sig uden at skulle bekymre sig om at brændemærket ville kunne gå af når som helst.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 12.12.2014 11:24
Han kiggede op på hende, mens han lå der på stranden, ganske nøgen. Da han lå på maven, var hans ryg tydelig at se. Den var lige så behåret som en mos-seng. *Det ved jeg Zidiac, Det ved jeg.*
Det var bedre for ham at være i menneskeskikkelse, end i ulveform, da det krævede mindre energi.

Da han havde lagt der et par minutter og samlet lidt energi satte han sig op på sine knæ. *Jeg har løbet forvildet rundt lige siden.* sagde han roligt mens han sparede på sin energi.

Han kiggede rundt, for han vidste ikke helt hvor han var henne. *Hvad er det her sted egentlig?* spurgte han roligt i håb om at hun måske vidste det og ville svare.
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 12.12.2014 16:15
Hun havde ikke noget imod at han var nøgen, faktisk var hun pisse ligeglad med det, så længe han valgte at holde sine lyster i skak og holdt sig på en vis afstand af hende. For akkurat lige så nøgen som han var, lige akkurat så nøgen var hun selv, selvom det knapt kunne anes under det krystal-lignene værk på hendes krop.
Forvildet rundt? Som et vildt dyr velsagtens. Ikke at hun skulle have noget at have sagt, hun havde selv taget sin vildere side til sig igen, om end hun stadig lod til at være blevet en del mere social end hun ellers var før hun stødte på Samson i sin tid.
Før i tiden ville hun uden at tøve have dræbt Lestat, selv hvis han var svag. For svag kropsligt betød bestemt ikke svag mentalt.

Hun rettede sig op, skævede kort imod sin bunke af ametyster.
" Du befinder dig på Ametyststranden.. På Topalis. " Stedet var kommet som en overraskelse for hende, hun havde selv godt fornemmet ametysterne, men hun havde aldrig troet at der ville være så mange samlet. Det gav hende et naturligt nødforråd, hvilket hun af flere år havde nydt godt af når hun ikke var spærret inde bag borgens tykke klamme og yderst ubehagelige mure.
Det var også en langt behageligere spise end det klamme gamle glas Samson igennem tiderne havde prakket hende på.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 12.12.2014 18:24
Lestat tog sin bylt, med sit tøj i, af og lagde den ved siden af sig. *Stadig i Toropolis?* sagde han roligt, næsten ikke i stand til at tro det, da han følte han havde løbet hele krystallandet rundt. *Her er godt nok smukt* sagde han roligt og tænkte at det nok var meget smukkere når solen stod højt på himlen.

Han kiggede op på Zidiac, der var lige så nøgen som han, selvom at det ikke var det nemmeste at se, da hun var dækket at krystal. *Hvordan har du haft det siden, du ved...* spurgte han stille, for han vidste ikke hvordan hun ville reagere.
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 12.12.2014 19:18
" Tjae, man skal jo bruge båd eller vinger hvis man vil væk herfra. " Skyggen af et smil kunne kort anes på den alvorlige dæmons læber.

Hans spørgsmål satte hende i tanker mens hun trak på skuldrene, for hvordan følte hun sig? Hvordan havde hun det helt nøjagtigt? Hun var ikke helt sikker på om hun kunne sætte ord på det.
" Tjae.. Det er rart at være fri, at have sin frihed igen, at kunne gøre hvad man vil.. Men.. tiden med ham har forandret mig, og jeg er ikke sikker på om det er til det bedre eller det dårligere. om jeg kan li den side han har fået frem. "
Hun strak sin ene fod frem og tegnede med tåspidserne i ametysterne.
" Jeg kan hvertfald ikke gå tilbage igen.. Ikke til andre af min slags, jeg tror jeg er for forandret, jeg vil ikke kunne.. Jeg ved ikke... "
Hun rystede halv irriteret på hovedet, irriteret over at hun havde ladet sig selv svare ham på sådan en måde, generelt forsøge at svar ham, det lignede ikke hende at åbne sig sådan op, og da især ikke for en hun knapt kendte. Jo, jo, hun havde da set ha i borgen, men de havde aldrig haft meget med hinanden at gøre, oftest kun de gange Zidiac var i samme rum som Lestat for at udføre ordrer eller lignende.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 12.12.2014 22:26
Lestat kiggede kort ned på krystallerne på stranden. *Tja der er jo sket så meget på det sidste* sagde han stille mens han stadig samlede kræfter til at bevæge sig. Det var måske på tide at han kom væk fra øen tænkte han for sig selv.

Han rakte ud efter bylten der lå ved hans side. *Det er ikke nemt at være alene når man ikke er vant til det* sagde han roligt, for det var det han følte. Han pakkede bylten op, fandt sine bukser frem og begyndte stille at tage dem på. Han var ikke klar over om han forlegnede hende, eller om hun over hovedet havde tænkt over at han ikke havde tøj på.
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 13.12.2014 18:37
Hun nikkede tavst. For der var helt klart sket en del, dog undrede hun sig stadig over at brændemærket stadig var der, han havde jo sagt at det var magisk så hun havde forventet at det ville forsvinde ved hans død. En tanke nagede hende, en frygtelig anelse om han mon muligvis, og uden at have givet hende besked om det, havde overdraget hende helt og aldeles til Ompries.
En kort gysen gik igennem hendes krop.
Hun så som han hev ud efter hans tøjbylt og forstod, tog endnu et par skridt fra ham inden hun vendte ryggen til ham. Ametysterne på stranden ville advare hende hvis han så meget som kom hende nær.
" Jeg er vant til det, jeg var tit alene i tårnet når jeg ikke var på opgaver eller han mente han havde brug for mig ved sin side. Fjollede mandsling. Det var da indtil han fik Phoenix.. Den tøs... Hende er jeg mere end glad for at have sluppet for må jeg ærligt indrømme. "
Hun betragtede vandet eftertænksomt, stadig ikke sikker på hvor hun skulle befinde sig nu. Et sted med masser af mennesker var udelukket.
" For dæmoner er det at leve alene eller med andre af sin egen slags det bedste, alt andet er farligt . Jeg tvivler dog på at det er det samme med varulve, du lod til at forsøge at holde koblet sammen..?"

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 13.12.2014 19:09
Lestat rejste sig for at tage sine bukser på, mens han lyttede til Zidiac. Da han havde fået bukserne spændt satte han sig ned igen, for det sparede mest energi. Energi han nok ville få brug for senere.
Han rakte ud efter sin skjorte, da hun nævnte Ulveflokken som han jo styrede tilbage på borgen.

Han trak skjorten på, mens han overvejede hvordan han bedst ville kunne svare. Mens han stille rettede på skjorten kiggede han ind mod øen. *Tja, jeg prøvede at holde styr og guide flokken, men desværre var de ikke meget for det, da nogle blot ville dovne dagen lang, mens andre ikke fungerede i en flok.* sagde han roligt, med et lille smil ved tanken om hvad der mon er sket med mange af dem. *Jeg ved ikke en gang hvad der er sket med dem, da jeg ikke har været inde på borgen i over et halvt år.* sagde langsomt mens han kiggede tilbage ud mod vandet. Tilbage i bylten som egentlig bar var hans kappe der var rullet sammen lå der nu kun en lille læderpose med nogle enkelte mønter i. *Ved du forresten hvad det koster at komme en båd ind til fastlandet?* spurgte han i håb om at hun vidste svaret.
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 13.12.2014 19:26
Som han lod til at sætte sig ned igen drejede hun sig om imod ham.
" Folk vil sjældent lade sig dominere af en hvis de mener lederskabet er dårligt. Ikke at jeg siger du er en dårlig leder men hvis du finder dig en flok igen skulle du måske vise lidt mere tænder muligvis finde dig en mage eller ven der kan fungere som en alpha-hun.. Nogen du svinger godt med.. ikke at jeg har megen forstand på varulve, men lidt ved jeg da efter at have observeret jer. "
Hun lo kort, en latter der egentligt ikke var så ægte igen.

" Nej.. Jeg har det med at bruge mine vinger hvis jeg skal nogen steder hen.. Men hvis du vil have lidt hjælp kan jeg finde noget af stor værdi, til dig som du kan sælge når du er kommet over vandet. Det vil dog blive imod en tjeneste engang i fremtiden. " Intet i livet var gratis, jo vennetjenester måske, men for en dæmon ville der være handel i alt der bare havde anskygningen af en tjeneste.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 13.12.2014 20:09
Lestat var overraskende nok enig med det meste af det Zidiac sagde angående lederskabet. Han nikkede kort i forståelsen af fordelen ved at have en tjeneste til gode hos andre. *hvis du gider at hjælpe lidt vil det naturligvis være skønt, men hvis du hellere vil lade være, tror jeg måske at jeg kan finde noget i ruinen af borgen.* sagde han kort, for han vidste godt det ikke altid var det bedste at skylde en dæmon en tjeneste.
Han tog læderposen og satte den på stranden ved siden af, hvorefter han tog sin kappe på.
*Jeg mindes at have en kiste et sted, med nogle enkelte guldstykker liggende, et inde under ruinen.* sagde han roligt, men han havde ikke spor løst til at gå tilbage til borgen.
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 13.12.2014 20:46
" Hvis dine ting stadig er der. Jeg ved at der har været røvere og folk til at stjæle så meget af værdi de kunne finde som rygterne om Samsons død er kommet i gang. "
Hun trak på skuldrene.
" Desuden vil en tur til Borgen tage længere tid end min hjælp her. "
Hun blinkede kort til ham med en selvsikkerhed man ellers sjældent så hos kvinden.
Trods alt var krystaller og ædelstene hendes races specialitet.
" og endnu tror ejg ikke at du er i stand til at tage derhen på egen hånd.. Du ser ikke alt for godt ud, vil foreslå du måske finder nogle muslinger eler fisk og grønt at spise så du kan få noget mere energi. Medmindre du selfølgelig har et dødsønske. "

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 13.12.2014 23:50
Lestat kiggede roligt rundt. Mad.. ja det var måske en ide.. tænkte han kort. *Du har nok ret* sagde han roligt som svar til næsten alt, for hun havde skam ret. Han havde ikke nok energi til at løbe tilbage til borgen og gennemsøge ruinen. Og det var uden tvivl hurtigere hvis hun hjalp ham. *Jeg vil gerne tage i mod din hjælp Zidiac.* sagde han taknemmelig og smilede venligt.

Han kiggede kort rundt efter noget der kunne spises, da han fik øje på en hare der løb gennem noget buskads.
*Der var noget at spise.* sagde han roligt og begyndte at fokusere på haren. Det var ikke svært at fange harer, for det meste handlede det bare om at fange den inden den hoppede ned i sit hul.
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 14.12.2014 00:22
Igen et selvsikkert smil fra hende.
" Nuvel, held og lykke med din mad, jeg går lige ned og finder din hjælp, skulle ikke være alt for svært. "
Og med disse ord, drejede hun om på hælen og gik ned i ametysterne igen uden at tage sig af de skarpe krystaller der spiddede sig op i hendes fødder. Først da hun havde fundet et tilpas dybt lag af ametyster stoppede hun op og gravede ned i den, skævende kort efter Lestat og hans kanin inden hun satte sig ned med benene over kors og hænderne direkte placeret på ametysterne omkring hende.
Hun lod sin magiske energi gå igennem krystallerne, fornemmede de forskellige variationer af ametyst der var rundt omkring hende, fornemmede de dybere lag og kvaliteten der var langt bedre dernede end heroppe på stranden hvor farverne hurtigt blev fjernet af sollyset. Jasper, Agate krystaller... De var også værdifulde men det var ikke det hun håbede på at finde.
I et nu fornemmede hun den som hun låste sig fast på den og åbnede øjnene der havde været lukket i fokus.
"Bingo."
Hun rejste sig og begyndte at gå hen imod energien inden hun begyndte at grave ned i laget af krystaller indtil hun nåede de dybere lag.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 14.12.2014 11:30
Lestat nikke kort til Zidiac. Stille dannedes der to skygger ved siden af ham, disse skygger var han kloner der ikke helt var fremme endnu. Solvom at de ikke var komplette kunne de stadig bruges. Lestat blev siddende mens skyggerne jagtede haren. Disse to skygger var dog kun lige hurtige nok til at fange haren, da Lestat stadig var udmattet. Han havde valget mellem at lave en klon der var stærk og langt hurtigere, eller to kloner der var knap så hurtige, men kunne dække større område og være mere effektive.

Det tog dog ikke lang tid at fange den lille hare, med de to kloner. For kort efter at de var løbet, kom den ene tilbage med haren i munden og lagde den foran ham. Da åndede han igen ud og åbnede øjnene, klonen forduftede som dug for solen, kiggede ned på haren og så at den alligevel var fed nok til at kunne gælde som en enkelt måltid. Nu var spørgsmålet så om han skulle spise den rå, eller om han skulle grille den lidt.
Zidiac

Zidiac

Omvandrende slave

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 690 år

Højde / 163 cm

Htqz 14.12.2014 15:57
Imens havde Zidiac fået gravet sig betydeligt langt ned i et dybt hul der kun syntes at blive dybere som hun med neglene bog fongrene borede sig dybere og dybere ned, indtil hun fandt hvad hun havde linket sig til; en mørkelilla ametyst der hurtigt skiftede farve til en mere rødlig farve. Den måtte ikke se ud af meget, men krystaldæmonen vidste bedre, langt bedre. Med ametysten frigjort og i hånden skubbede hun det opgravede ned i hullet igen, inden hun
luntede op til Lestat, med et smørret smil som man nok ville se hos en selvfed kat der havde fanget en mus.

Hun stoppede enndu engang op på en vis afstand fra ham. " jeg ser at du fik fanget dig en aftensmad..?"

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong, Leviathan, Muri
Lige nu: 4 | I dag: 12