Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 21:12
Vejr: overskyet og mørkt.

Det var midt om natten, temperaturen var lav, i hvert fald under nul og sneen faldt stille og roligt her i natten. Man kunne tydeligt høre en masse stemmer inde fra kroen og man kunne nærmest se hvordan det var varmt og hyggeligt der inde.
Men der var Koda ikke, hun stod ude i kulden. Faktisk fortrak hun at stå ude i kulden. Hun havde sin store top uden ærmer på, samt et bar lyse skin bukser. Fødderne var bare i sneen og hun havde en rygsæk på ryggen.
Entelig var hun på vej nord på men hendes arbejde havde lige fået hende til at stoppe op her på kroen. Hun havde fundet et nyt artifact som en kunde havde bedt om, og det havde været lidt besværligt da flere havde været ude efter det.
Koda vidste ikke om det besad magiske evner eller blot var af høj værdig, men kunden havde bedt om yderst tavshed om hvem han var.
Men nu stod Koda bare her og ventede på sin kunde kom, men han var da sent på den efterhånden.
*iiihhh... kom nu din gamle... jeg vil videre* tænkte Koda imens hun stod og trippede. Hun skulle videre til sit hjem, et stort bjerg nord på og gennem gå sit årlige ritual for at vedligeholde sin ene evne, og hun var allerede alt for sent på den.
Et par mørke skikkelser gik forbi Koda som hun entelig ikke bed det store i, hun var entelig lidt ligeglad med dem så længe de ikke blandede sig i hendes forretning.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2013 21:32
Nogle meter fra Koda omme bag en gyde stod Falco i mørket, et suk af opgivelse kunne han hører ide han slap grebet om hans offer han lige havde sat tænderne i. han smed den unge kvinde over noget affald der lå i hjørnet, han trak hans velkende hætte over hovedet igen, en lille smule blod løb ned fra hans mund af, han fjernede det med hans tunge inden han pakkede sig ind i hans frakke og forsvandt ud fra gyden, og hen imod kroen.
da han var ved at komme hen til kroen kunne at se at der stod en ude foran kroen og bare kiggede, et lille smil kom til syne på hans læber, han gik hen forbi Koda med hovedet peget ned i jorden sådan man ikke kunne se hans ansigt, han kiggede kort op på hende ide han gik forbi hende, han gik dog kun lige 1 meter forbi hende, før han så gik hen af en gyde hvor han stod kort og ventede.
efter lidt tid hoppede han op på kroens tag, hvor han gik hen til kanten for at holde øje med denne kvinde der stod og ventet, et nemt offer hun var i hans øjne bare ikke lige foran kroen, men han kunne fornemme hun måske var på vej væk.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 21:43
Der gik lidt tid endnu, og Koda blev mere og mere irriteret. Hun kunne mærke lidt smerte fra sin mave hvor hun for et par dage siden var blevet dolket af en i skoven. Ikke en særlig behagelig oplevelse men det var sket og Koda var lappet sammen igen, men såret var ikke healet helt endnu.
Endelig skete det at der kom en halv gammel mand gående ned af vejen, han stoppede op foran Koda og spurte "har du vare"
Koda rakte manden en lille pose og han kiggede ned i den hvorefter han rakte Koda en pung med guld i.
"Tak for handlen" sagde han og gik videre. Koda sukkede lidt og lagde pungen i lommen og kiggede lidt op på vejret, hun kunne vel vandre et par timer før hun slog lejer.
Hun begyndte stille og roligt at traske videre uden at vide at hun blev overvåget af en i skyggerne.
Forsigtigt begyndte hun at nynne og fremmanede is under sneen og gled afsted frem for at gå, det var bare en mere behagelig måde at rejse på men også lidt mere udmattenede.
*så det var den opgave, og nu til bjerget*

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2013 21:56
Det var koldt bare at stå og glo og det vidste Falco, så sanserne var i brug på en helt anden måde når det var koldt. da han så den gammel mand der kom, blev han kort i tvivl om han skulle nuppe ham eller hende, men ungt kød var bedst. så da de to mennesker havde snakket sammen og var gået hver til sit, besluttede Falco sig at følge efter Koda, men oppe fra taget af. han måtte dog sætte lidt mere fart på ind han havde regnet med, da det viste sig at denne person beherskede is evnen.
han vidste ikke hvor denne person var på vej hen men han skulle nok snart til at finde ud af det. han hoppede ned fra taget af en bygning da der ikke var mere tag tilbage, nu blev det lidt mere hårdt at følge efter denne person, for hun var stortset ligeså hurtig som ham nu, og han skulle helst ikke blive opdaget.
Han besluttede sig derfor at indfange hendes duft så han nemmer kunne fornemme hende fra afstand.
Falco trak lidt ud til den ene side og fyldte efter hende på den måde knap så hurtigt men nok til at duften af hende vil hjælpe ham med at finde ud af hvor hun tog hen.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 22:01
Koda gled frem ad i en lille time før hun stoppede op. Hun kiggede lidt i vej kanten og kunne es lidt krat hvor det måske var en god ide at slå sig ned for natten. Stille og roligt tog hun sin taske af skulderne og strak sig lidt midt i mørket.
Koda roede lidt i sin taske og fandt en lille sovepose frem og rullede den ud på jorden. Entelig var hun ikke en der tit sov i soveposen men når det var midt uden for uden telt valgte hun at gøre det.
Kodas mave knurrede lidt og hun satte sig ned i sneen og roede igen i sin taske og fandt lidt mad frem. Hun måtte nok snart gå til køjs hvis hun skulle nå op tids nok med solen.
Et par forbi passerende gik på vejen men gav ikke rigtigt Koda noget opmærksomhed, det havde nok kurs der hvor Koda var kommet fra, kroen.
Et gab kom ind over Koda's læber mens hun igen strak sig lidt og knækkede sin nakke lidt.
"Det bliver godt med lidt søvn" mumlede Koda lidt for sig selv der ingen ide havde om at Falco var et sted ude i mørket.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2013 22:11
Falco havde hele tiden kursen imod duften fra Koda, han fylde efter hende med et smil på læben, ide han kunne fornemme at duften af hende kom tætter og blev mere kraftig, kunne han fornemme at hun var stoppet op for at slappe af eller sove.
Falco var kun få meter fra Koda, han lagde kort mærke til andre folk som kom gående men hans blik var nu kun rettet på hende som, en løve på sit bytte.
han så over på et træ der var tæt på der hvor Koda havde søgt hen, han hoppede over i det træ hvor han satte sig til rette og så ned på hende. " tør du godt sove her ude bare sådan der, man kan jo aldrig vide hvem eller hvad der er her ude " sagde han på en stille og skummel måde, og det var lige nok til at hun ville kunne hører det.
Falco var på ingen måde klar over om denne person kunne klare sig selv, men han mente at det var få hunkøn som der kunne. de fleste af Falco offer har været kvinder de har nemlig ikke kunne modstå han forfør overfor dem, så denne kvinde vil være et nemt offer for ham, vil han mene.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 22:19
Koda sad i sine egne tanker og spiste lidt da hun pludselig hørte en stemme. Hun måtte kigge noget omkring sig for at finde ud af hvor det kom fra men fik øje på Falco oppe i træet. Hun lagde hoved lidt på skrå og kiggede lidt på ham og tænkte lidt over hvad han mon lavede oppe i det træ.
"Tja, det ser jeg intet problem i, der har ikke været noget jeg ikke kunne overleve" sagde Koda venligt og smilede til Falco som sad oppe i træet.
Hun kiggede kort ned på sin mad og så op på Falco igen og rakte en hånd med lidt brød i op imod ham.
"Kan jeg byde på noget"
Måske var det lidt skummelt at tale med en fremmede midt ude i mørket, men Koda tænkte at hvis han ville hende noget ondt havde han nok allerede gjort det.
Koda skar en mindre grimasse og tog sig lidt til maven med sin anden hånd, hun var ikke helt sikker på om såret var gået op igen under for bindingen eller ej, men det føltes sådan.
Hun måtte nok se at få en ny forbinding på at tage den lidt mere med ro.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2013 22:34
Falco lyttede blot til de ord hun sagde og smilte kort da hun spurgte om han vil ha noget brød " ellers tak har lige spist, men hvis de tror de er i sikkerhed her og de siger de har overlevet meget, så kan jeg heller ikke se hvorfor de ikke skulle sove der" da falco så hendes smerte træk i hovedet kort trak han vejret igennem næsen, hendes skade var gået op, han hoppede derefter ned fra træet og så på hende " er de okay frøken? " falco venlighed var kun spil for galleriet, han var god til at manipulere med folk og få dem til at tro det bedste om ham.
Han gik hen imod hende og satte sig på hug foran hende og så hende i øjne " hvad er der sket med dem " han sad stadigvæk på hug foran hende og så på hende afventende. han vidste ikke rigtig om han forventede et svar fra hende eller hvad han gjord.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 22:41
Koda trak brødet til sig igen da Falco sagde nej tak til det, hun tog selv en bid som hun hurtigt måtte sluge da Falco begyndte at spørger ind til om hun havde det okay.
Var det smart at indrømme hun var skadet, han ville hende vel ikke noget ondt vel? Nej nok ikke.
"Nej ikke helt" sagde Koda med et skævt smil og tog sig lidt mere til sin mave. Såret hun havde fået var ret dybt og gjorde entelig ret ondt, hun burde nok ikke havde været rejst men hun måtte bare afsted.
"Jeg mødte en der ikke var så venlig stemt for et par dage siden"
Koda trak lidt op i sin top for at kigge på sine forbindinger og ganske rigtigt de var begyndt at blive røde af blod.
"Jeg burde nok lægge nogle nye" mumlede Koda lidt for sig selv og roede lidt rundt i sin taske efter nye forbindinger. Såret var væst midt på maven men man kunne også se at såret startede ved hendes ribben og gik ned til midt på maven.
Mens hun roede rundt i tasken kiggede hun lidt på Falco og rødmede lidt ved den øjenkontakt de havde. Han var måske lidt nærgående af en fremmede at være.
"Er du normalt så betænksom over for alle du møder" spurte Koda forsigtigt.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.12.2013 22:53
Falco bad sig kort i læben da hun trak op i toppen, han så intenst på hendes sår, også op på hende igen " det kunne godt trænge til en ny omgang " blikket var rettet på hende igen efterfuldt af et smil " normalt nej men overfor for kønne pige der godt kunne bruge min hjælp måske " synet af det blod der kom fra hende fik endnu engang hans opmærksomhed, men han var nød til at styre sig nu.
" men det er derfor sådan en som dig ikke burde vandre alene de burde have en til at beskytte dig eller passe på dig, en der skal gør at sådan noget som det der ikke sker for dig, for en ting er sikkert det der bliver til et ar, ja hvis du altså overlever det, og at der ikke går betændelse i " smilte han kort til hende, for falco nu vil hun være et nemt offer der var åben til godterigerne.
" har du brug for min hjælp til et eller andet "
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 18.12.2013 23:00
Koda roede lidt mere rundt i sin taske og fandt en lille dåse med en urte blanding i som ville hjælpe med at holde såret rent. Hun tog forbindingen af stille og roligt og gasnek rigtigt det blødte, Koda bed smerten i sig og tog noget af urte blandingen i såret og lige bagefter kom der et lille lag af is hen over såret for at holde blodet inde, blot en midlertidig løsning.
"Hvis du vil hjælpe med forbindingen" sagde Koda venligt og rakte ham forbindingen hvis han ville hjælpe.
"Jeg kan nu godt bide fra mig hvis nogen prøver på noget, og det var nu hende der overfaldt mig der kom til at lide mest"
Koda havde godt nok fået et alvorligt sår men Gina's sår havde været værre end Koda's.
"Ar er jeg vandt til, og mon ikke jeg overlever denne gang også" sagde Koda venligt. Man kunne godt se der var flere ar på hendes mave og der var endnu flere rundt omkring på hendes krop. Ja hun var ikke verdens mest heldige person-

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 19.12.2013 21:09
Selvom denne person gav udtryk for hun godt kunne klare sig selv så synes Falco stadigvæk ikke at hun vil kunne forsvar sig overfor ham. han smilte til hende kort, og selvom han vidste at jo tætter han kom på hende jo nemmer vil det være at bide hende. " jo det kan jeg sagtens" sagde han og tog forbinding og begynde at rulle det lidt ud, sådan han kunne binde det om hendes sår. " men en køn pige som dig burde ikke have alle de ar vil jeg mene." hans øjne var rettet på hendes ide han sagde det.
han sad dog mest af alt og nød på en måde at han bare kunne komme tæt på hvert et menneske så let. " hvad er deres navn egentlig frøken" det undrede ham lidt at de aldrig havde sagt eller nævnt deres navn eller spurgt ind til det.
han begynde at binde forbinde hende ind imens han så meget på hendes blod så løb fra hendes krop af.
Falco skulle lige til binde det til da hendes sår løb lidt, han fjernede hendes blod med hans hånd hvorefter han bande hendes forbinding stramt til. han fjernede hænderne og så på hans hænder som der var blod på.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 19.12.2013 21:38
Koda smilede lidt til Falco og ventede på han begyndte at forbinde hende. "Mange tak" sagde Koda venligt og var glad for der fandtes også venlige mennesker i denne verden frem for alle dem der kun ville alle andre ondt.
"Tja, det kommer med mit erhverv" sagde Koda lidt tænktsomt. Det med at jage artifacts of relics var noget der godt kunne være farligt en gang imellem, i sær nu hvor hun havde forladt sin gruppe. Koda rødmede lidt af Falcos kommentar om hun var køn og mumlede lidt for sig selv "Og jeg er alligvel ikke køn"
Som Falco begyndte at forbinde hende måtte hun bide lidt smerte i sig da det gjorde lidt ondt i såret, men det var ikke den værste smerte hun havde oplevet her i livet.
"Mit navn er Kodashi, men de fleste nøjes med at kalde mig Koda, hvad er dit hvis jeg må spørger"
Koda havde ikke tænkt over at introducere sig selv, ikke fordi hun ikke ville men ja det var bare ikke lige kommet op i hoved.
"Og hvad får dig entelig her ud på denne tid" spurte Koda venligt og lidt i smerter.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 20.12.2013 17:59
Det hele gik i den retning det skulle gå, Falco viste sig fra sin gode side af og det kørte for ham mente han selv, han trak på smile båndet " koda vil jeg kalder dig så, mit navn er Falco salvator " sagde han på en stolt måde, han rykkede sig lidt tætter på hende og så på hende.
et hurtig ryk og han tog hånden om hendes hals, og den anden hånd ved hendes sår, hvor efter han pressede lidt på det sådan at hun forstod hun ikke skulle prøve på noget nu. " hvad jeg laver her ude, jamen jeg er en vampyr der leder efter noget at drikke, så hvis jeg var dig vil jeg ikke kæmpe imod, og du skal slet ikke prøve på noget med din is evne eller noget der bliver kun værst for dig selv." han så på hende og frem kom hans tænder, han greb lidt strammer om hendes hals, for at holde hende fast, Falco var meget stærk nu han havde næsten lige slået en ihjel.
" jeg vil gi dig 3 valg Koda, og det er fordi jeg kan lide dig, du kan 1. lad mig drikker lidt af dit blod. 2. du kunne selv blive en vampyr. eller 3 du kunne dø. dit valg tænkt over det, men ikke for længe"
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.12.2013 00:14
Koda skulle lige til at sige det var hyggeligt at møde Falco da han pludselig tog fat i hendes hals og hendes sår. Det var ikke et direkte skrig Koda kom med men mere en form for piv af smerte grundet Falco tog fat i hendes sår. Hun lukkede øjne af smerte og første tanke der kom var *Hvorfor mig?*.
Koda gispede lidt efter vejret som Falco tog hårdere fat om hendes hals og hun vidste ikke helt hvad hun skulle stille op nu hvor han havde så godt fat og hun selv var såret.
"Hvad er der med jer vampyrer og mit blod" frem gispede Koda. Det sår hun havde var fra sit sidste møde med en vampyr og nu var hun på den igen. Angående Falco's valg brød hun sig ikke rigtigt om nogle af dem.
"Nummer 1 tager du mit blod, nummer 2 tager du mit blod, og nummer 3 tager du også mit blod, sikke venlig du er"
Koda havde lidt svært ved at tale med Falco's hånd omkring hendes hals men hun prøvede alligevel.
Tanken om at blive vampyr var faktisk oppe og vende i hendes hoved en lille smugle men hun prøvede hurtigt at ryste den ud af hoved igen.
"Du giver mig ikke rigtigt meget valg her, men bider du mig bider jeg dig bagefter" fik Koda fremsagt halvkvalt men ment som en trussel.
"Kan du ikke bare sørger for det går hurtigt" spurte Koda om og håbede at det i det mindste ville ske.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 25.12.2013 14:21
Falco så på hende og lyttede til hvad hun sagde, at hun nævnte andre vampyre fik ham bolt til at smile, " hmm så du er blivet bidt før. hmm jamen aner ikke, men jeg vil gøre at du ikke behøver at tænke på når der kommer en vampyr næste gang, at den person vil angribe dig for når jeg først har bidt dig så tilhører du mig. smilte han. for når hun først var kommet i forvandlings fasen så vil hun mangle blod også vil kun falco stå til rådighed.
" du skal ikke tag det så tungt har gjorde det mange gange før så det skal nok gå, og du må meget gerne bide igen eller det ved jeg at du vil gøre, når sulten kommer til dig. hvis du har nogle kærer i dit liv vil det nok være bedst at holde sig fra dem, man kan ikke vide hvad du vil gøre ved dem når sulten melder sig". falco trak hendes hals til sig og holde godt fast i hende inden han stak tænderne i hendes hals.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 25.12.2013 15:51
Koda forstod ikke helt meningen med hvad Falco sagde. Hvad mente han med at hun ville tilhøre ham, som om at det nogen siden ville ske, det kunne han godt glemme. Koda var fri som fuglen og ville igen kunne ændre på.
"Hvad mener du... du har ikke tænkt dig... nej.. giv slip" udbrød Koda da hun først forstod hvad han ville men det var for sent, Falco havde allerede sat tænderne i hende.
Koda prøvede at vride sig fri men smerten fra hendes sår og hals gjorde hun ikke kunne komme fri af Falco's greb og hun lukkede bare øjne og et par tåre kom ud stille og roligt.

Da Falco endelig var færdig og gav slip på Koda havde hun det underligt, hun var helt udmattet og så ting lidt sløret. Men der var noget der rumlede i hende, en sult der havde sneget sig op i hende som Falco havde bidt hende og suget hendes blod. Koda kunne slet ikke fokusere på noget andet end Falco's hals. Hun havde en stor trang til at bide ham.
Tankerne fløj rundt i Kodas hoved *Nej... lad hver... det er ikke dig koda...sulten... må ikke...*
Imens Koda tænkte kravlede hun tættere på Falco og rakte ud efter ham og man kunne tydeligt se hendes blik var sultent og stirrede på Falco's hals.
"Hvad har du...gjort.... Jeg... giv mig... nej... jo... kom her"
Koda talte i tåget af sult og ville på den ene side gerne bide sig fat i Falco men noget i hende skreg efter hun skulle lade hver, men det var så svag efterhånden.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 25.12.2013 16:02
Selvom Falco lige havde spis så vil han aldrig kunne få for meget blod, for blod gjorde trods alt at han blev stærkere og at alle hans sanser blev bedre. han sugede alt det blod var Koda som var nok til at forvandle hende, hvor efter han slap grebet om hende, han tørede blodet af hans mund " Koda du føler nok jeg har taget dit liv men det jeg har er, at jeg har givet dig et nyt liv nu. " han lagde mærke til at Koda var begyndt at for smagen for blod, han kunne se hun prøvede at kæmpe imod, " om du vil det eller aj så tilhører du mig nu jeg har skabt jeg er din pest din gift, din herre du vil gøre hvad jeg bedre dig om, for jeg er stærkere ind dig og ældre."

Falco skubbede hende lidt tilbage hvor efter han tog hans håndled frem og rekte det til hende " her du skal drikke fra mit håndled ikke min hals, det for du ikke noget ud af, styrken ligger i håndledet og når du først har smagt mit blod så vil du længes efter mere, og du vil adlyde hvad jeg siger for som sagt jeg er din skaber, men nu skal du drikke." han tog en kniv frem og skare sig på håndledet, synet og lugten af blod vil gøre det endnu svære for hende at modstå det.
Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 25.12.2013 16:11
Et inderligt had til Falco var der et sted i Koda, hun vidste hvad han havde gjort og det var bestemt ikke noget hun havde lyst til, men det var bare så svært at stå imod.
"Jeg vil... adlyde... nej... jeg.. hader" Fik Koda fremstammet som hun blev skubbet lidt tilbage. Men det at Falco skar hul på sit håndled og duften af blod begyndte at sprede sig i luften blev det mere uhåndgribelig at modstå.
Koda kravlede helt tæt på Falco og hendes blik var fast på hans håndled. Med et bed Koda sig fast i Falco's håndled og begyndte at suge blod til sig.
Det var vel godt og vel her at den advarende stemme inde i Koda forsvandt helt og hun blev grebet af det hele. Smagen var på en eller anden måde helt vidunderlig og smage og hun havde ikke lyst til at stoppe med at drikke. Koda mærkede hvordan energien begyndte at vende tilbage til hendes krop men stoppede ikke med at suge af den grund, hun ville have mere end blot det hun havde fået. I bund og grund måtte Flaco selv stoppe Koda fra at drikke mere af hans blod før hun ville stoppe.
"Så... godt" mumlede Koda imens hun sugede blod.

Falco Salvator

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 25.12.2013 16:30
Had var noget Falco var vand til så intet var nyt for ham, ikke andet ind hun prøvede at kæmpe imod, han kunne mærke hvor meget Koda sugede fra ham, et lille smil var på hans læber, han tog koda i håret og fjernede hende fra hans håndled " så nu må det være nok, lad mig se dig lidt" han slap hendes hår og så på hendes ansigt, hun var bleg, og det var et godt tegn.
så nu vil du kunne klare dig i noget tid, med mit blod i dig men en ting vi mangler at gøre er dette " han tog hans kniv frem og risede et F på hende lår, sådan hun vidste hvem der var hende pest.
" husk ikke glem hvem du tilhører og hvem du skal adlyde når jeg kalder, men ellers ja så er du fri og har hele livet foran dig."
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1