Alair værelse [Voksent Indhold]

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 00:54
Alairs værelse, der ligger i Starks hjem kendt som Rosecliff palæet.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 01:06
Hauru har siddet ude på balkonen, på relingen, i kort tid. Han sidder ude i kanten af relingen, så gardinet vil skjule ham, hvis nogle skulle komme ind. Han har siddet og betragtet Alair og Stark derfra. Et smil kommer frem på hans læber, da han ser Stark forsvinde derfra, og han betragter så Alair mens han går ind i palæet.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 02:06
Marianne åbener døren til det smukkeste værelse Alair nogensinde har det. Alle væggende har den smukkeste smaragd grønne farve og stolene der er udskåret i maghoni er betrukket med mørk flaske grøn. i enden af rummet stor en stor seng med et billed af en spirede rose påvæggen ovenover. "rummet ved siden af er bade værelset som du frit må benytte. jeg tror Hr. Stark vil se til dig at du får nget nyt tøj senere. hvis der er noget så behøver de blot kalde så skal en af os nok komme." marianne nejer pænt og forlader værelset. Det første Alair gør er at kaste sig ned i sengen og begrave ansigtet i den kolde pude.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 02:11
Hauru skæver hurtigt mod balkon-døren, da han hører Alair og en af stuepigerne komme ind. Han undgår at sige noget overhovedet, mens stuepigen er der. Han skulle jo nødig blive opdaget.
Da stuepigen forlader værelset, rejser Hauru sig op og og går roligt, og lydløst hen til balkon-døren, hvor han kort stiller sig til at betragte Alair der ligger i sengen. Et svagt smil kommer frem på hans læber, før han bevæger sig helt ind i værelset. Han stiller sig for enden af sengen, uden at sige noget. Han venter egentlig bare på at se om Alair lægger mærke til ham.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 02:38
"Hvad er jeg havnet i" mumlede Alair til sig selv. han vendte sig og stirrede på loftet. " hold da kæft man.. hvad ske.." Alair fik øje på hauru: "DIG!?" råbte han
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 02:41
Hauru lægger hovedet let på skrå, da han hører Alair snakke med sig selv.
Han smiler stort og skummelt, da Alair så får øje på ham, men siger intet til hans kommentar.
"Snakker du tit med dig selv, eller er det noget du er begyndt på efter du mødte ham... Fe-drengen?" spørger han i stedet, med et let grin.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 03:08
"Hold dig væk fra mig." sagde Alair koldt til ham. "jeg kan ikke lide at skade folk men det bliver nødvendigt hvis du kommer tættere på." Hans hånd begyndte atter en gang at af give et blåligt skær. Han prøvede at se sig om efter en ud vej, men han vidste der var for langt ned fra balkonen til jorden. Der er noget over ham alligevel.. tænkte alair stile ved sig sel vmen slog hurtigt tanken ud af hoved efer at kommei tanke om Hauru åbenbart kunne læse tanker.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 03:17
Hauru kan ikke lade være med at smile endnu bredere, da han hører Alair.
"Skade mig?" spørger han kort, med en lettere hånlig tone. Han vender kort blikket mod Alairs hånd, da han ser det blålige skær, men retter så blikket mod Alairs øjne i stedet.
Hauru begynder roligt at gå rundt om sengen, og da han når til væggen, vender han om og går den anden vej, alt imens han kun holder blikket på Alair.
"Jeg tvivler på, át en lille tøs som dig, kan skade mig," kommer det roligt fra ham.
"Noget?... Noget.. Hvad?" spørger han, da han hører Alairs tanke. Han lægger hovedet let på skrå.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 15:52
"du et misfoster!" skriger alair og begynder at ryste over hele kroppen.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 15:59
Hauru kommer med et kort grin, da han hører Alairs kommentar.
"Du svarede ikke på mit spørgsmål," siger han lettere roligt. Han stiller sig ved fodenden af sengen igen, bøjer sig så forover og lægger begge hænder på sengen, før han langsomt begynder at kravle hen mod Alair.
"Noget... Hvad?" spørger han så, mens han fortsat kravler hen mod Alair, med et lettere skummelt smil spredt over læberne.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 16:04
"du..." alair tøver lidt "du bare.. betagende men skræmmende på samme tid og.. du minder mig bare lidt om min afdøde bror.." der lyder et højt knald og is krystaller begynder at danne sig på Alairs krop. før Hauru kan nå at reagere er alair blevet indhyllet i en kokon af is. " forsvind !" skriger han inde fra isen.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 16:19
Hauru hæver let det ene øjenbryn, da han siger han minder om hans bror, men ryster så let på hovedet.
Han rykker sig hurtigt lidt tilbage, da al isen begynder at komme frem, og han griner bare lidt da Alair skriger derinde fra. Han sætter sig op på knæene, og hans hænder begynder kort efter at komme med et let rødt-orange skær. Hans hænder bliver varmere og varmere, og ild begynder kort efter at komme frem i hans håndflader.
Hauru lægger hænderne på iskuglen, og mens hans hænder kun bliver varmere og varmere, smeltes iskuglen rimelig hurtigt. Han siger intet, men venter bare på at iskuglen smelter helt.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 16:58
isen smelter hurtigere og hurtigere samtidig mens luften føles varmere. sengen er nu drivvåd af smelte vandet. og Alair ligger gennemblødt på¨sengen. Hauru fjerne varmen igen og sidder næsten på ham. "alair tager hænderne op foran sig som et skjold for at beskytte sig.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 17:17
Hauru lægger hovedet let på skrå, og betragter kort bare Alair der ligger drivvåd i sengen, før han trækker let på skuldrene. Ilden i hans hænder forsvinder, og han kravler halvt hen over Alair. Han tager så fat om begge Alairs håndled(?), og placerer hans hænder over hans hoved, før han sætter sig på ham, med et ben placeret på hver side af Alair. Han ser ham så i øjnene, og smiler så svagt. Han venter med at gøre mere, bare for at se hvordan Alair reagerer.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 18:39
älair bliver mere og mere panisk som Huaru holder fast i hans hænder, tårer begynder at kunne skimtes i øjnkrogene på den blonde dreng der ligger og prøver at gøre sig så lille som muligt. ikke igen.. ikke igen.. før Alair kan nå at reagere mærker han haurus bløde løber mod sine.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 19:13
Hauru bliver ved med at kigge Alair i øjnene mens han rykker sit hoved tættere på hans. Han hører godt Alairs tanke, men ignorere det til at starte med, før han kysser ham blidt på munden. Han holder kysset i noget tid, før han slipper det og ser på Alair igen.
"Igen?" kommer det stille fra ham.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 20:15
"hold dig fra mit hoved!" alair gjorde alt for at vride sig løs. Han var nu for alvor begyndt at græde. og samtidig med han gjorde mere og mere for at slippe løs. Hauru havde et godt greb om alairs hænder og selvom han prøvede at alt for at komme fri kunne han godt se det ikke gjorde nogen nytte.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 20:25
Hauru tager fat om begge Alairs håndled med den ene hånd, og den anden fører han rolig op under hans bluse. Et lettere skummelt smil kommer frem på hans læber.
"Vrid dig alt du vil, lille ven... Jeg slipper dig ikke før jeg er færdig med dig," siger han roligt, som om det var det mest normale. Hauru fører kort efter hånden på Alairs mave, ned mod hans buksekant i stedet. Mens han gør det, rykker han sit hoved tættere på Alairs hals, som han blidt begynder at kysse.

Alair

Alair

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 172 cm

Scotty 14.10.2012 20:44
Alair vrider sig endnu mere men giver op til sidst. "gør hvad du vil med mig så..!" han græder fortsat og lader Hauru blive ved med a kysse ham på halsen, hans mest følsomme punkt. alairs bukser begynder at blive strammere og strammere. bulen bliver større og større.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 14.10.2012 20:52
Hauru stopper kort med at kysse ham på halsen, da han hører hvad Alair siger. Han smiler så lettere stort, og fortsætter så hans kys. Haurus hånd, der er placeret ved Alairs buksekant, lader han glide ned i hans bukser i stedet, og et lettere tilfredst smil kommer frem på hans læber, da han mærker hvad der foregår dernede ( ;p )
Hauru slipper Alairs hænder, og begynder så at knappe sine egne bukser op, mens han stadig 'roder rundt' med den anden hånd.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Fødselsdag! Læremester, jack, Mong
Lige nu: 3 | I dag: 8